Hij ziet er wel 20 jaar ouder uit.quote:Op dinsdag 12 november 2024 22:09 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Geschiedenis mannetje is wel sterk
Zorgwekkende haarlijn op z'n 27equote:Op woensdag 13 november 2024 20:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij ziet er wel 20 jaar ouder uit.
Dat ben ik niet met je eens. De inpoldering van Nederland maakt een belangrijk deel uit van de vaderlandse geschiedenisquote:Op woensdag 13 november 2024 20:09 schreef The_Undertone het volgende:
Polders in een geschiedenisronde is wel een beetje rekken.
Voetballers uit 8 verschillende landen en 1 trainer. Daar heb je geen enkele context bij nodigquote:Op woensdag 13 november 2024 20:17 schreef Ambrosius het volgende:
Jezus, met die foto’s erbij is het wel heel simpel.
Eens, geschiedenis mannetje deed het echt goed, even Britse vorsten uit de mouw schudden.. Ik vond die polder vraag een beetje gezocht. Volgens mij vond die gozer dat zelf ook en was hij daar een beetje pissig over.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:09 schreef The_Undertone het volgende:
Ja die polders hebben op zichzelf echt niet allemaal een belangrijke rol in de geschiedenis gespeeld. Het inpolderen als techniek natuurlijk wel degelijk. Je kan beter vragen naar 9 onderdelen van een polder / het inpolderproces.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:31 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Eens, geschiedenis mannetje deed het echt goed, even Britse vorsten uit de mouw schudden.. Ik vond die polder vraag een beetje gezocht. Volgens mij vond die gozer dat zelf ook en was hij daar een beetje pissig over.
Bij Wetenschap zitten er ook regelmatig vragen die niets met wetenschap te maken hebben. Maar het allerergst was natuurlijk de beruchte Superbowl-muziekvraag bij Sport.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:09 schreef The_Undertone het volgende:
Hij had ISBN twee keer genoemd, en de die onderste niet.quote:Op donderdag 14 november 2024 19:58 schreef Felagund het volgende:
1 mis, hoe kan dat? Heeft hij antwoorden dubbel genoemd?
Ja ISBN noemde die 2xquote:Op donderdag 14 november 2024 19:58 schreef Felagund het volgende:
1 mis, hoe kan dat? Heeft hij antwoorden dubbel genoemd?
Zo klonk het wel inderdaad.quote:Op donderdag 14 november 2024 20:17 schreef Felagund het volgende:
Begin einde tijdperk van Per seconde wijzer?
Een mokermakkelijke vraag. Inderdaad nog niet moeilijk genoeg voor per seconde wijzer kids.quote:Op donderdag 14 november 2024 20:12 schreef Janneke141 het volgende:
Nou, dit had mijn neefje van 8 ook nog wel gekund.
Ook die laatste was schandalig makkelijk, maar hij wist ineens helemaal niks meer.quote:Op donderdag 14 november 2024 20:15 schreef Szura het volgende:
Bakt er niks van deze vraag
Diskwalificeren die handel
Klopt alleen die amateurploegen was een finale waardige vraag.quote:Op donderdag 14 november 2024 20:58 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ook die laatste was schandalig makkelijk, maar hij wist ineens helemaal niks meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |