SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is frietOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Buff tazThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Mutiversus seizoen 3 morgenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik kreeg vandaag als tip om een week vakantie te nemen en een week aan vrije dagen uit te laten betalen en dan te gaan winkelen om alle lege kasten te vullenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
ArtThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
banaanDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Lijkt me toch fijn plan toch?quote:Op maandag 16 september 2024 20:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kreeg vandaag als tip om een week vakantie te nemen en een week aan vrije dagen uit te laten betalen en dan te gaan winkelen om alle lege kasten te vullenLach met een schone bips![]()
Ik had nog een vraag rondom een banaanquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik ga denk geen vrij nemen, maar ik laat het uitbetalen en ga wel boeken shoppen onder werktijdTrotste mama van Ambar
Of gewoon je laten uitbetalen en onder de baas zijn tijd boeken kopen met de baas zijn credit card, want ja het is wel in zijn tijdquote:Op maandag 16 september 2024 20:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga denk geen vrij nemen, maar ik laat het uitbetalen en ga wel boeken shoppen onder werktijd![]()
Kan ook, maar als je de uren hebt.. Tijd voor jezelf is ook wel leuk.quote:Op maandag 16 september 2024 20:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga denk geen vrij nemen, maar ik laat het uitbetalen en ga wel boeken shoppen onder werktijdLach met een schone bips![]()
Tja ernstig. We kunnen hoe heet hij ook al weer sturen? Diegene die de vinger in de dijk deed?Trotste mama van Ambar
Het is ook wel echt bizar in heel centraal Europa die regen. Maar was geloof ik een politicus uit Tsjechië die al zei, dit soort regenval is 1x in de 100 jaar.quote:Op maandag 16 september 2024 20:09 schreef mario390 het volgende:
erg is om dat ook en damm gebroken is waar water wasLach met een schone bips![]()
Ik bedenk mij ook nog dat ik al het IKB nog heb van dit jaar
Trotste mama van Ambar
Dit gaat helaas steeds vaker gebeurenquote:Op maandag 16 september 2024 20:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het is ook wel echt bizar in heel centraal Europa die regen. Maar was geloof ik een politicus uit Tsjechië die al zei, dit soort regenval is 1x in de 100 jaar.![]()
Was dat niet Johan Derksen die vinger bij van Dijk erin stak en zei dat ie zijn mond moest houden?quote:Op maandag 16 september 2024 20:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Tja ernstig. We kunnen hoe heet hij ook al weer sturen? Diegene die de vinger in de dijk deed?Lach met een schone bips![]()
quote:Op maandag 16 september 2024 20:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Tja ernstig. We kunnen hoe heet hij ook al weer sturen? Diegene die de vinger in de dijk deed?![]()
![]()
Zo zomaar kunnen. In zijn andere hand een kaars?quote:Op maandag 16 september 2024 20:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Was dat niet Johan Derksen die vinger bij van Dijk erin stak en zei dat ie zijn mond moest houden?Trotste mama van Ambar
Of meer droogte, we weten het niet. Zitten wel net op de kering van el Nino en el Nina.... Daarom valt het weer ook gewoon niet te voorspellen nu denk ik.quote:Op maandag 16 september 2024 20:12 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dit gaat helaas steeds vaker gebeurenLach met een schone bips![]()
quote:Op maandag 16 september 2024 20:12 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dit gaat helaas steeds vaker gebeuren
Beter ook rekening mee houden met bouwen.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
We krijgen te maken met meer extremen, zowel droogte als extreme regenval als gevolg van verandering van het klimaat.quote:Op maandag 16 september 2024 20:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Of meer droogte, we weten het niet. Zitten wel net op de kering van el Nino en el Nina.... Daarom valt het weer ook gewoon niet te voorspellen nu denk ik.![]()
Ooo ik ontdek net onder een hoop bladeren een egel
En ik had het meeste weggeveegd, red egel het, ik heb zoveel mogelijk teruggegooid, maar weet niet of ik het nu verkeerd op egel heb gegooid.
Ik ga dit ook bij de moestuiners hier zettenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
De Middelandse zee was dan ook wel uitzonderlijk warmquote:Op maandag 16 september 2024 20:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Of meer droogte, we weten het niet. Zitten wel net op de kering van el Nino en el Nina.... Daarom valt het weer ook gewoon niet te voorspellen nu denk ik.Trotste mama van Ambar
Hmm, misschien als ik straks een nieuwe auto moet kopen, maar zo eentje die grotendeels onder water kan overwegen.Cause there is always a wrong to your right 🎶
quote:Op maandag 16 september 2024 20:16 schreef drakin het volgende:
En ik had het meeste weggeveegd, red egel het, ik heb zoveel mogelijk teruggegooid, maar weet niet of ik het nu verkeerd op egel heb gegooid.
Ik ga dit ook bij de moestuiners hier zetten![]()
Spontaan ga ik niets meer in mn tuin doen, voor het geval hier ook een egel zit
Cause there is always a wrong to your right 🎶
https://www.telegraaf.nl/(...)rt-niet-als-een-bootquote:Op maandag 16 september 2024 20:16 schreef MizzezAmy het volgende:
Hmm, misschien als ik straks een nieuwe auto moet kopen, maar zo eentje die grotendeels onder water kan overwegen.![]()
Ik vraag me het in zoverre af of dat allemaal wel klopt, want onlangs bleek ineens dat de Atlantische oceaan sneller afkoelt dan verwacht. Kan de natuur zich misschien gewoon zelf reguleren? En ja ook Thailand was veel warmer dan ik gewend was de laatste keer. Maar het kan zomaar een kantelpunt zijn, dat er ineens een koude periode aanbreekt als inderdaad die golfstroom tot stilstand komt door het afkoelen van de Atlantische oceaan. Niemand weet het, want tot waar we nu toe in staat zijn konden ze vroeger niet meten. Dus het blijft een enorme gok.quote:Op maandag 16 september 2024 20:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
We krijgen te maken met meer extremen, zowel droogte als extreme regenval als gevolg van verandering van het klimaat.Lach met een schone bips![]()
Verstandigquote:Op maandag 16 september 2024 20:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Spontaan ga ik niets meer in mn tuin doen, voor het geval hier ook een egel zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@greysbones keurt deze TT goed.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Bakje kattenmelk morgen erbij, of water en kattenbrokken. Geen gewone melk. Daar worden ze ziek van.quote:Op maandag 16 september 2024 20:16 schreef drakin het volgende:
Ik ga dit ook bij de moestuiners hier zettenLach met een schone bips![]()
Blikje mountain dewThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Morgen komt de timmerman, ik moet er dus voor zorgen dat meneer/mevrouw egel niet door hem vertrapt wordtquote:Op maandag 16 september 2024 20:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Spontaan ga ik niets meer in mn tuin doen, voor het geval hier ook een egel zitDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Het woord dat je zoekt is klimaatveranderingquote:Op maandag 16 september 2024 20:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik vraag me het in zoverre af of dat allemaal wel klopt, want onlangs bleek ineens dat de Atlantische oceaan sneller afkoelt dan verwacht. Kan de natuur zich misschien gewoon zelf reguleren? En ja ook Thailand was veel warmer dan ik gewend was de laatste keer. Maar het kan zomaar een kantelpunt zijn, dat er ineens een koude periode aanbreekt als inderdaad die golfstroom tot stilstand komt door het afkoelen van de Atlantische oceaan. Niemand weet het, want tot waar we nu toe in staat zijn konden ze vroeger niet meten. Dus het blijft een enorme gok.Trotste mama van Ambar
quote:Op maandag 16 september 2024 19:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Draait die serie dan nog?
[ afbeelding ]They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mag kokosmelk ook?quote:Op maandag 16 september 2024 20:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Bakje kattenmelk morgen erbij, of water en kattenbrokken. Geen gewone melk. Daar worden ze ziek van.
En eten ze niet slakken? Daar heb ik genoeg vanDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ze slapen overdag. Dus die gaat vanavond weer op pad.quote:Op maandag 16 september 2024 20:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Morgen komt de timmerman, ik moet er dus voor zorgen dat meneer/mevrouw egel niet door hem vertrapt wordtTrotste mama van Ambar
Je hoeft ze nu echt niet te voeren hoorquote:Op maandag 16 september 2024 20:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Mag kokosmelk ook?
En eten ze niet slakken? Daar heb ik genoeg vanTrotste mama van Ambar
Dat is een hoax om belastingen mee te verdienen.quote:Op maandag 16 september 2024 20:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het woord dat je zoekt is klimaatverandering
Sommige bedrijven en regeringen worden daar heel rijk van.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja maar dat is ook iets dat al eeuwen aan de gang is. Koude, warme periodes. De aarde heeft alles al doorgemaakt. Alleen waar we heen gaan is denk ik 1 grote gok.quote:Op maandag 16 september 2024 20:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het woord dat je zoekt is klimaatveranderingLach met een schone bips![]()
Ze vreten er 40 per dagquote:Op maandag 16 september 2024 20:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Mag kokosmelk ook?
En eten ze niet slakken? Daar heb ik genoeg van
Lach met een schone bips![]()
https://nieuws.steffie.nl(...)20van%20kan%20worden.quote:Op maandag 16 september 2024 20:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Mag kokosmelk ook?
En eten ze niet slakken? Daar heb ik genoeg van![]()
TT is een leuke parodie op de klassieke dts negerseks tt
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Harde woeiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Waarom ook belasting heffen om de wereld te verbeteren voor onze kleinkinderen als wij ze ook voor minder helemaal naar de tering kunnen helpenquote:Op maandag 16 september 2024 20:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat is een hoax om belastingen mee te verdienen.
Sommige bedrijven en regeringen worden daar heel rijk van.
Oh dat is nog leuker!quote:Op maandag 16 september 2024 20:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)rt-niet-als-een-boot
Ik dacht gewoon aan zo'n auto met een adempijpje, is een SUV denk ik?
Daar gingen dan ook duizenden, al dan niet miljoenen jaren overheen. Nu maken we al hele grote stappen in temperatuur in een paar decennia.quote:Op maandag 16 september 2024 20:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja maar dat is ook iets dat al eeuwen aan de gang is. Koude, warme periodes. De aarde heeft alles al doorgemaakt. Alleen waar we heen gaan is denk ik 1 grote gok.![]()
Ja, maar door CO2 uitstoot sinds de industriële revolutie gaat het nu wel een stuk sneller. Zo snel dat de natuur het niet bij kan houdenquote:Op maandag 16 september 2024 20:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja maar dat is ook iets dat al eeuwen aan de gang is. Koude, warme periodes. De aarde heeft alles al doorgemaakt. Alleen waar we heen gaan is denk ik 1 grote gok.Trotste mama van Ambar
Ik weet nog wel een mooi boek voor je: 365 sprookjes voor het slapengaan.quote:Op maandag 16 september 2024 20:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat is een hoax om belastingen mee te verdienen.
Sommige bedrijven en regeringen worden daar heel rijk van.Trotste mama van Ambar
Dat is ook niet waar klimaatsverandering om draait. Die veranderingen zijn normaal. Alleen gaat daar veel meer tijd overheen dan nu in 100 jaar is gebeurd en dat is overduidelijk de invloed van de mens.quote:Op maandag 16 september 2024 20:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja maar dat is ook iets dat al eeuwen aan de gang is. Koude, warme periodes. De aarde heeft alles al doorgemaakt. Alleen waar we heen gaan is denk ik 1 grote gok.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ooo gaaf er is nog 1 aardbei die net begint te verkleuren, heb ik toch nog wat fruit uit de tuinquote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik heb al 2 jaar Eddy the Egel in de tuin. En ja hij krijgt soms brokjes en kattenmelk in de winter. En hij vreet veel slakken, maar die kiest ie zelf maar lekker uit. En ja Eddy is redelijk tam en de buurtkatten blijven wel uit zijn buurt na een paar kennismakingenquote:Op maandag 16 september 2024 20:23 schreef maily het volgende:
[..]
https://nieuws.steffie.nl(...)20van%20kan%20worden.
quote:Op maandag 16 september 2024 20:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een mooi boek voor je: 365 sprookjes voor het slapengaan.
Tel daar ook nog eens de grootste uitsterfgolf van soorten bij op.
Het antropoceen is echt het meest toffe tijdperk everTrotste mama van Ambar
Volgend voorjaar een dozijn egels adopterenquote:Op maandag 16 september 2024 20:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Ooo gaaf er is nog 1 aardbei die net begint te verkleuren, heb ik toch nog wat fruit uit de tuin
En dus zullen we sneller dan voorheen met die verandering te maken krijgen, maar dat heet ook evolutie en moet je dan weer op anticiperen. Stoppen gaan we die versnelling toch niet meer, dan maar beter erop voorbereiden lijkt me.quote:Op maandag 16 september 2024 20:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja, maar door CO2 uitstoot sinds de industriële revolutie gaat het nu wel een stuk sneller. Zo snel dat de natuur het niet bij kan houdenLach met een schone bips![]()
quote:Op maandag 16 september 2024 20:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb ook een waterfiets aangeschaft
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Wij hebben wel V12 en V10 motoren. Daar kunnen de Dino's niet tegen op
Het kan nog afgevlakt worden. Boodschap van het verhaal is dat de mens niet kan leven zoals het nu aan het leven is.quote:Op maandag 16 september 2024 20:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En dus zullen we sneller dan voorheen met die verandering te maken krijgen, maar dat heet ook evolutie en moet je dan weer op anticiperen. Stoppen gaan we die versnelling toch niet meer, dan maar beter erop voorbereiden lijkt me.Trotste mama van Ambar
Frietje waterval en een domme turk is ook lekker erbijquote:
Staat klimaatverandering als eerste hoofdstukquote:Op maandag 16 september 2024 20:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een mooi boek voor je: 365 sprookjes voor het slapengaan.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oké.quote:Op maandag 16 september 2024 20:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Staat klimaatverandering als eerste hoofdstukTrotste mama van Ambar
Ze moeten wel een beetje rustig beginnen voor ze aan het hoofdstuk 'voetbal is voor echte mannen' beginnenquote:Op maandag 16 september 2024 20:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Staat klimaatverandering als eerste hoofdstuk
Kattenbrokjes had ik al ontdekt, maar het is een dikkerd dus ik denk dat hij/zij nog genoeg eten vindquote:Op maandag 16 september 2024 20:23 schreef maily het volgende:
[..]
https://nieuws.steffie.nl(...)20van%20kan%20worden.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Heb ik net twee weken kpn glasvezel gaan ze er nu bij een nieuw abonnement er ps5 bij weggeven.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Tsja, shit happensquote:Op maandag 16 september 2024 20:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heb ik net twee weken kpn glasvezel gaan ze er nu bij een nieuw abonnement er ps5 bij weggeven.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Kleine egels zijn zo cutequote:Op maandag 16 september 2024 20:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgend voorjaar een dozijn egels adopteren
quote:Op maandag 16 september 2024 20:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heb ik net twee weken kpn glasvezel gaan ze er nu bij een nieuw abonnement er ps5 bij weggeven.
Gelukkig kun je in Duitsland goedkope peuken scoren![]()
![]()
En dan koop je een party pack chips, je maakt hem open en dan valt op dat de helft van de verpakking gewoon lucht is.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Stiekem moet ik dat wel toegevenquote:![]()
Mijn grootouders hebben net achter hun huis een stuk bos waar er in het na en voorjaar meerdere zitten
O, morgen even bellen of je dat niet ook mag hebben, met slechts 2 weken verschil.quote:Op maandag 16 september 2024 20:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heb ik net twee weken kpn glasvezel gaan ze er nu bij een nieuw abonnement er ps5 bij weggeven.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Gaat dat veranderen? Nee, dat denk ik niet. Als ik heel eerlijk ben richting mezelf ook zou ik graag ook in een zelfvoorzienende nederzetting ergens in het bos wonen. 1 met de natuur, maar zoals het is nu? Er gaat niks veranderen en daarom denk ik ook van fuck it, ik leef nu en doe waar ik zin in heb. Maar leef in principe wel heel bewust. Afgezien van mijn vliegreizen gebruik ik geen auto, ik koop alleen duurzaam geteeld eten en ook vlees van perma cultuur. Maar ik laat me dat beetje plezier van 1 of 2x per jaar reizen ook niet afnemen. Ik kies wat voor mij persoonlijk belangrijk is. En daar hoort dan het vliegen bij, verder probeer ik zo bewust mogelijk te leven. Ik fiets iedere dag door het bos naar het werk en zie dan weer rotzooi weggeflikkerd liggen, dat raap ik dan op en gooi ik op werk of thuis weg. Maar denk een groot deel van de mensen staat niet stil bij de kleine beetjes die je kunt doen en zal dus niks veranderen.quote:Op maandag 16 september 2024 20:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het kan nog afgevlakt worden. Boodschap van het verhaal is dat de mens niet kan leven zoals het nu aan het leven is.Lach met een schone bips![]()
Het is best een dikke egel en het is september, het zou toch niet dat er nu baby egeltjes komen?quote:Egels krijgen één keer per jaar jongen. In het zuiden begint dat al in juni en in het noorden pas in augustus/september. Mannetjes lopen letterlijk hun pootjes kapot op zoek naar vruchtbare vrouwtjes.
Wanneer kocht jij voor 't laatst chips?quote:Op maandag 16 september 2024 20:36 schreef gebrokenglas het volgende:
En dan koop je een party pack chips, je maakt hem open en dan valt op dat de helft van de verpakking gewoon lucht is.![]()
![]()
quote:Op maandag 16 september 2024 20:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Het is best een dikke egel en het is september, het zou toch niet dat er nu baby egeltjes komen?![]()
![]()
Of is ze zwanger?quote:Op maandag 16 september 2024 20:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Kattenbrokjes had ik al ontdekt, maar het is een dikkerd dus ik denk dat hij/zij nog genoeg eten vind
Zal wel verkeerde tijd van het jaar daarvoor zijn.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Ha ja ik proberen.quote:Op maandag 16 september 2024 20:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, morgen even bellen of je dat niet ook mag hebben, met slechts 2 weken verschil.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Egelhuisje maken/kopenquote:Op maandag 16 september 2024 20:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Het is best een dikke egel en het is september, het zou toch niet dat er nu baby egeltjes komen?Trotste mama van Ambar
Vanmiddag.quote:Op maandag 16 september 2024 20:37 schreef maily het volgende:
[..]
Wanneer kocht jij voor 't laatst chips?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja hoor, ik ben weer spuit 11
Ik heb daar niet eens actieve herinneringen aan, wel popcorn, dat is 1 week geledenquote:Op maandag 16 september 2024 20:37 schreef maily het volgende:
[..]
Wanneer kocht jij voor 't laatst chips?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
en 'roken is essentieel voor gezelligheid'quote:Op maandag 16 september 2024 20:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze moeten wel een beetje rustig beginnen voor ze aan het hoofdstuk 'voetbal is voor echte mannen' beginnenUw ADH vitamine Worst
Je vergeet 'het recht van vrouwen is het aanrecht 'quote:Op maandag 16 september 2024 20:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en 'roken is essentieel voor gezelligheid'Trotste mama van Ambar
is ook zoquote:Op maandag 16 september 2024 20:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je vergeet 'het recht van vrouwen is het aanrecht 'Uw ADH vitamine Worst
We weten allemaal dat roken gezond is, iedereen die dat ontkent is een vieze pester en hater #sarcasmequote:Op maandag 16 september 2024 20:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en 'roken is essentieel voor gezelligheid'Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Vergeet de moedertaal van vrouwen niet: horizontaalquote:Op maandag 16 september 2024 20:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je vergeet 'het recht van vrouwen is het aanrecht '
Is toch niet om te lachen.quote:Op maandag 16 september 2024 20:36 schreef maily het volgende:
[..]
Gelukkig kun je in Duitsland goedkope peuken scoren
R.I.P DTS.![]()
quote:Op maandag 16 september 2024 20:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Het is best een dikke egel en het is september, het zou toch niet dat er nu baby egeltjes komen?quote:Mannetjes lopen letterlijk hun pootjes kapot op zoek naar vruchtbare vrouwtjes![]()
![]()
Maar heb nu eerste jaar wel mooi kortingThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat is ook al eens in mijn tuin gebeurdquote:Mannetjes lopen letterlijk hun pootjes kapot op zoek naar vruchtbare vrouwtjes. Als ze er één gevonden hebben, belagen ze het vrouwtje net zo lang, totdat ze zich overgeeft. Dat heet carrousellen. Hierbij loopt het mannetje uren om het vrouwtje heen en probeert zij het mannetje weg te duwen door te blazen en kopstoten uit te delen.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Kan je een ps5 van kopenquote:Op maandag 16 september 2024 20:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar heb nu eerste jaar wel mooi korting![]()
Durf je dat ook te zeggen waar vrouwen bij zijn? Ze kunnen hard slaan hoor.quote:Op maandag 16 september 2024 20:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vergeet de moedertaal van vrouwen niet: horizontaal
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oh, mijn medelijden met de mannetjes wordt al wat minder, opdringerige typjes welquote:Op maandag 16 september 2024 20:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is ook al eens in mijn tuin gebeurd
Dat heb ik in het verleden aan den lijven ondervondenquote:Op maandag 16 september 2024 20:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Durf je dat ook te zeggen waar vrouwen bij zijn? Ze kunnen hard slaan hoor.![]()
Vrouwtje drupje GHB geven, dan is die herrie zo klaarquote:Op maandag 16 september 2024 20:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is ook al eens in mijn tuin gebeurd
Je spreekt uit ervaring?quote:Op maandag 16 september 2024 20:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Vrouwtje drupje GHB geven, dan is die herrie zo klaar
Ik dacht dat het mannetje zo aan het hijgen was, maar nu lees ik dat dat het vrouwtje moet zijn geweest.quote:Op maandag 16 september 2024 20:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, mijn medelijden met de mannetjes wordt al wat minder, opdringerige typjes wel
Egel nu ligt gewoon heel erg stilDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Voel je je alleenie?quote:
Ik heb het wel onthouden hoor!![]()
Neh ben tegen alle geweld tegen vrouwen, maar die Egel gaat haar toch nemen of ze nu wil of niet. Dan beter dat ze er niks van weet. Het dierenrijk is bruut.quote:Lach met een schone bips![]()
Ik durfde het niet af te makenquote:Op maandag 16 september 2024 20:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Voel je je alleenie?
Ik heb het wel onthouden hoor!![]()
![]()
![]()
Maar ze moeten toch wel even hard to get spelen? Dan voelt het voor de mannetjes als een overwinningquote:Op maandag 16 september 2024 20:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Neh ben tegen alle geweld tegen vrouwen, maar die Egel gaat haar toch nemen of ze nu wil of niet. Dan beter dat ze er niks van weet. Het dierenrijk is bruut.
quote:Op maandag 16 september 2024 20:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar ze moeten toch wel even hard to get spelen? Dan voelt het voor de mannetjes als een overwinning
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik weet niet, ben meer van het "ow zin? dan doen" Maar als vrouwtjes egels zo moeilijk doen en dan ineens toch willen?? Ja dan ben je gewoon een golddigger hopend dat er een rijkere egel langskomtquote:Op maandag 16 september 2024 20:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar ze moeten toch wel even hard to get spelen? Dan voelt het voor de mannetjes als een overwinning
Vermoeiend dat carousellen.quote:Op maandag 16 september 2024 20:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is ook al eens in mijn tuin gebeurd![]()
Mag wel hoorquote:
Nee, dan spelen ze gewoon het spelquote:Op maandag 16 september 2024 20:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik weet niet, ben meer van het "ow zin? dan doen" Maar als vrouwtjes egels zo moeilijk doen en dan ineens toch willen?? Ja dan ben je gewoon een golddigger hopend dat er een rijkere egel langskomt![]()
quote:Op maandag 16 september 2024 20:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik weet niet, ben meer van het "ow zin? dan doen" Maar als vrouwtjes egels zo moeilijk doen en dan ineens toch willen?? Ja dan ben je gewoon een golddigger hopend dat er een rijkere egel langskomt
Uw ADH vitamine Worst
Snap ik wel, als vrouwtje wil je wel een mannetje die je van veel slakken kan voorzienquote:Op maandag 16 september 2024 20:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, dan spelen ze gewoon het spel![]()
Speel dan gewoon scrabble voor egels? Loser takes it.quote:Op maandag 16 september 2024 20:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, dan spelen ze gewoon het spel
Die vreten ze zelf opquote:Op maandag 16 september 2024 20:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Snap ik wel, als vrouwtje wil je wel een mannetje die je van veel slakken kan voorzien
gewoon world of warcraft spelenquote:Op maandag 16 september 2024 20:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Speel dan gewoon scrabble voor egels? Loser takes it.Uw ADH vitamine Worst
Dan is GHB voor die egels in de tuin toch een meer humane oplossingquote:Op maandag 16 september 2024 20:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gewoon world of warcraft spelen
Je denkt niet dat een egel een level 100 wizard op WoW kan verslaan?quote:Op maandag 16 september 2024 20:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dan is GHB voor die egels in de tuin toch een meer humane oplossing![]()
Als je ze speed geeft misschien wel, op GHB nietquote:Op maandag 16 september 2024 20:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je denkt niet dat een egel een level 100 wizard op WoW kan verslaan?![]()
mooie tijden gehad vroeger met wowquote:Op maandag 16 september 2024 20:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dan is GHB voor die egels in de tuin toch een meer humane oplossingUw ADH vitamine Worst
Heb ik maar heel kort gespeeld vroegah, ik raakte toen hooked op Elder Scrolls en Fallout....quote:Op maandag 16 september 2024 20:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
mooie tijden gehad vroeger met wowLach met een schone bips![]()
quote:Op maandag 16 september 2024 20:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan krijg ik toch alleen maar commentaar
Dat kwam door de grote blij, ik wist niet wat ik daarvan moest denken
Elders Scrollsquote:Op maandag 16 september 2024 20:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heb ik maar heel kort gespeeld vroegah, ik raakte toen hooked op Elder Scrolls en Fallout....
Owquote:Op maandag 16 september 2024 21:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat kwam door de grote blij, ik wist niet wat ik daarvan moest denken![]()
![]()
Ik ben pas bij Oblivion begonnen dus dat is voor mij beetje de benchmark.quote:Op maandag 16 september 2024 21:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Morrowind was de beste voor mij.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Maar ik denk dat ik blij word van een grote blijquote:
Die heb ik ook helemaal scheel gespeeld, met alles en add ons erbij. Maar begon toen al te merken dat Bethesda de verhaallijn van Obsidion de originele ontwikkelaar begon over te nemen. Oblivion was nog wel goed te pruimen, Skyrim ben ik doorgelopen het spel en ook wel afgemaakt, maar het was geen Obsidian spel meer. Zelfde had ik met fallout na New Vegas, daar deed Bethesda hetzelfde en de verhaallijn was niet meer zo als het hoorde te zijn.quote:Op maandag 16 september 2024 21:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben pas bij Oblivion begonnen dus dat is voor mij beetje de benchmark.Lach met een schone bips![]()
quote:Op maandag 16 september 2024 21:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar ik denk dat ik blij word van een grote blij![]()
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:
Oh JustinK het spijt me zoquote:
Soms ben ik een beetje slow
Maar nu ik de grote blij snap
Vond ik je gedichtje toch wel knap!
quote:Op maandag 16 september 2024 21:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh JustinK het spijt me zo
Vond ik je gedichtje toch wel knap!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gedichtjestijd?quote:Op maandag 16 september 2024 21:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh JustinK het spijt me zo
Vond ik je gedichtje toch wel knap!
Klopt dat is het ook als ze die console weggeven heb je die korting niet.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ben niet blijven kijkenquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:
Ik ben er alleen niet zo goed in
Welles!quote:Op maandag 16 september 2024 21:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ben er alleen niet zo goed in![]()
![]()
Heb niet veel inspiratie nu...quote:Op maandag 16 september 2024 21:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ben er alleen niet zo goed inLach met een schone bips![]()
Ahwquote:jij hebt ook lage verwachtingen zeker
Heel laagquote:Op maandag 16 september 2024 21:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ahwjij hebt ook lage verwachtingen zeker
![]()
![]()
Spinnetje wilde net alleen maar op mij blijven lopen en niet op de muur gaan waar spinnetje tussen buiten en binnen kon kiezen.
Liefde
Ik ook niet, beetje moe.quote:Op maandag 16 september 2024 21:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heb niet veel inspiratie nu...Cause there is always a wrong to your right 🎶
Ahwquote:Op maandag 16 september 2024 21:21 schreef drakin het volgende:
Spinnetje wilde net alleen maar op mij blijven lopen en niet op de muur gaan waar spinnetje tussen buiten en binnen kon kiezen.
Liefde![]()
Kriebelspinnetje
Kan het alleen maar beter wordenquote:
Jij snapt hetquote:Op maandag 16 september 2024 21:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kan het alleen maar beter worden![]()
![]()
Er was ooit eens een user we noemen hem voor het gemak even Justin Kleuter.
Hij volgde de jonge hindes op het forum als en echte man.
Vaak liep het niet zoals ie wilde en kwam er niks van,
Maar hij liet niks merken en nam het ervan.
Posten als een malloot en iedere maand de schaal mee in de schoot.
Er komt ooit een dag dat iemand hem ook naar de kroon steekt,
Het moment waar hij zal huilen bij de vleet.
Het geeft niet arme knul,
Wij zijn hier voor je als een warme dikke zwarte lul.Lach met een schone bips![]()
Voelt wel lekker dat gekriebelquote:
Zo mooiquote:Op maandag 16 september 2024 21:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
Wij zijn hier voor je als een warme dikke zwarte lul.![]()
![]()
![]()
Logischquote:Op maandag 16 september 2024 21:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jaloers dat hij geen gedicht kreeg![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 16-09-2024 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2231 / +129 / +97 / 5379 / 6148
2. KillemWieft / 818 / +25 / +67 / 329 / 519
3. aeque / 638 / +40 / +66 / 1823 / 2097
4. Dr.Mikey / 594 / +36 / +55 / 773 / 1016
5. Lovely / 541 / +16 / +5 / 2197 / 2630
6. hemarookworst / 415 / +18 / +8 / 1027 / 1310
7. HappyCharly / 338 / +14 / +0 / 1014 / 1166
8. marc0871 / 337 / +9 / +19 / 169 / 260
9. MizzezAmy / 315 / +5 / +3 / 1453 / 1697
10. loveyoulongtime / 276 / +15 / +3 / 1108 / 1254
11. Pinnenmutske / 266 / +49 / +14 / 670 / 855
12. mario390 / 258 / +9 / +90 / 135 / 208
13. Homijn / 250 / +55 / +0 / 131 / 189
14. FreshFruit / 241 / +0 / +0 / 125 / 164
15. AardappelSchotel / 230 / +0 / +4 / 1058 / 1210
16. drakin / 224 / +3 / +8 / 492 / 633
17. Sally / 218 / +0 / +38 / 137 / 209
18. maily / 211 / +31 / +5 / 859 / 997
19. Bally-b / 204 / +59 / +3 / 61 / 123
20. gebrokenglas / 196 / +12 / +5 / 620 / 766SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
wel bijna bedtijd maar moet nog afwassen maar geen zin en zoUw ADH vitamine Worst
Daar is de afwasmachine voor.quote:Op maandag 16 september 2024 21:30 schreef hemarookworst het volgende:
wel bijna bedtijd maar moet nog afwassen maar geen zin en zoLach met een schone bips![]()
Vind ik vaak ook welquote:
Tot ze rag gaan spinnen, dat vind ik een beetje irritant
dat welquote:Op maandag 16 september 2024 21:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heb jij thuis ook geen jaloezieën?Uw ADH vitamine Worst
quote:Op maandag 16 september 2024 21:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
Wij zijn hier voor je als een warme dikke zwarte lul.zo mooi!
Ik had laatst 1 die dronken wat, echt een chaotisch zootje dat spinnewebquote:Op maandag 16 september 2024 21:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Vind ik vaak ook wel
Tot ze rag gaan spinnen, dat vind ik een beetje irritantDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik ken het probleemquote:Op maandag 16 september 2024 21:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
totaal geen inspiratie ik... Kon er niks anders van maken
quote:Op maandag 16 september 2024 21:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan doe je er toch een beetje aan
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op maandag 16 september 2024 21:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik had laatst 1 die dronken wat, echt een chaotisch zootje dat spinneweb
![]()
R.I.P DTS.![]()
Al mijn emotie lag erin, zonder inspiratie verdiende hij wel dat ik er moeite in stak.quote:
Had al een pre getypt en dacht kak.
Dit kan en moet beter dus herschreven,
en nu kan iedereen het tot in de eeuwigheid beleven.Lach met een schone bips![]()
Maar sommigen hebben nuchter ook een chaotisch zootjequote:Op maandag 16 september 2024 21:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik had laatst 1 die dronken wat, echt een chaotisch zootje dat spinneweb
Ik heb ook voor een biologieproef een spin gevangen en geobserveerdelke dag hing het web op een andere plek. Veel meer herinner ik me er niet van.
Waterspin wonderspin......quote:Op maandag 16 september 2024 21:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar sommigen hebben nuchter ook een chaotisch zootje
Ik heb ook voor een biologieproef een spin gevangen en geobserveerdelke dag hing het web op een andere plek. Veel meer herinner ik me er niet van.
Dat jij moeite in hem stak kan hij vast waarderen.quote:Op maandag 16 september 2024 21:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Al mijn emotie lag erin, zonder inspiratie verdiende hij wel dat ik er moeite in stak.
Had al een pre getypt en dacht kak.
Dit kan en moet beter dus herschreven,
en nu kan iedereen het tot in de eeuwigheid beleven.
En anders moet je hem misschien maar een lesje leren.Cause there is always a wrong to your right 🎶
quote:Op maandag 16 september 2024 21:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
Wij zijn hier voor je als een warme dikke zwarte lul.
Een lesje leren is te simpel,quote:Op maandag 16 september 2024 21:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat jij moeite in hem stak kan hij vast waarderen.
En anders moet je hem misschien maar een lesje leren.
dan slaag ik weer met vlag en wimpel.
Ik kan wel een gooi doen naar zijn toewijding,
Al zal dat zijn een druppel in de deining.Lach met een schone bips![]()
quote:Op maandag 16 september 2024 21:42 schreef aeque het volgende:
Tja je kunt ook dit doen met je spin.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Heb vandaag nog 2 van die kutbeesten naar buiten gegooid, laat ze daar de vliegen en ander gepeupel tegenhoudenquote:
![]()
Mag toch niet ontbreken
Mooie grote spinquote:Op maandag 16 september 2024 21:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[ afbeelding ]
Mag toch niet ontbreken![]()
![]()
Oh, ik hou ze in huis, kunnen ze lekker hier ongedierte vangenquote:Op maandag 16 september 2024 21:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heb vandaag nog 2 van die kutbeesten naar buiten gegooid, laat ze daar de vliegen en ander gepeupel tegenhouden
Niks tegen spinnen verder, liever buiten en daar gooi ik ze ook heen. En als mijn vriendin een spin tussen haar borsten heeft gaan ze beiden naar buitenquote:Op maandag 16 september 2024 21:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[ afbeelding ]
Mag toch niet ontbreken
Wel een echte denk ikquote:
Geen neppers voor jou?quote:
Nog een voorkeur voor grote of kleine spinnen?Cause there is always a wrong to your right 🎶
Geen neppe spinnenquote:Op maandag 16 september 2024 21:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Geen neppers voor jou?
Nog een voorkeur voor grote of kleine spinnen?![]()
Alle spinnen zijn mooi!![]()
Ik wil straks als ik in Azië mijn plekje heb gevonden een Konings Cobra in Terrarium gaan houdenWel een joekel van een terrarium in de tuin. Slangen
In de dyson of onder een schoenquote:Op maandag 16 september 2024 21:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Geen neppe spinnen![]()
Alle spinnen zijn mooi!![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Zelfs hangende spinnen!quote:Op maandag 16 september 2024 21:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Geen neppe spinnen![]()
Alle spinnen zijn mooi!
Elder Scrolls FTW!quote:Op maandag 16 september 2024 20:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heb ik maar heel kort gespeeld vroegah, ik raakte toen hooked op Elder Scrolls en Fallout....![]()
![]()
Kijk toch hoe mooiquote:Op maandag 16 september 2024 21:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zelfs hangende spinnen!
[ afbeelding ]![]()
![]()
Kloptquote:Op maandag 16 september 2024 21:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
toch weer die lage standaard![]()
![]()
Die man kijkt met open mond zelfs!quote:
Niets mis meequote:Op maandag 16 september 2024 21:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
toch weer die lage standaard
quote:Op maandag 16 september 2024 21:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Die man kijkt met open mond zelfs!![]()
![]()
Skyrim was kut... Daarvoorquote:Op maandag 16 september 2024 21:53 schreef ToT het volgende:
Daggerfall kwam ik niet ver mee, maar Morrowind en Oblivion en al die extentions waren mokergaaf!
quote:Op maandag 16 september 2024 21:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het weer licht zien worden en denken.... KAAAAAK, ik moet slapen![]()
Ik heb een tattoo van Might & Magic VI.
Maar toen M&M IX uit kwam en ze moeste opboksen tegen Morrowind.....ja, toen gingen ze terecht failliet!![]()
![]()
Skyrim vond ik ook nog wel erg gaaf, maar het was niet replayable; na 1x had je het wel echt gehad.quote:Op maandag 16 september 2024 21:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Skyrim was kut... Daarvoor![]()
Spatlappen, wat weer niet aantrekkelijk is aan een kut.quote:Op maandag 16 september 2024 21:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wat is dit voor gekut dan?
Dat broodje rosbief ook niet!![]()
![]()
Morrowind was baas, dat heeft dat hele genre naar een nieuw level geblazenquote:Op maandag 16 september 2024 21:55 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Ik heb een tattoo van Might & Magic VI.
Maar toen M&M IX uit kwam en ze moeste opboksen tegen Morrowind.....ja, toen gingen ze terecht failliet!
Daar zijn heul veel mensen het niet met je over eens.quote:Op maandag 16 september 2024 21:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Skyrim vond ik ook nog wel erg gaaf, maar het was niet replayable; na 1x had je het wel echt gehad.
In de winter best prettig op koude nachten die spatlappenquote:Op maandag 16 september 2024 21:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Spatlappen, wat weer niet aantrekkelijk is aan een kut.
Dat broodje rosbief ook niet!
Ik had in het begin mijn twijfels, tot ik allerlei modjes (nee, niet @SwJ ) ging installeren.quote:Op maandag 16 september 2024 21:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Morrowind was baas, dat heeft dat hele genre naar een nieuw level geblazen
Toen waren de visuals erg goed, en de gameplay was ongelooflijk open met veel mystiek. Echt geniaal!
Met Daggerfall was de gameplay ook erg open, maar dan po een manier dat je echt niet meer wist wat te doen.![]()
Ik ben er 1 van, wat een gekut! En had nooit onder Elder Scrolls uitgebracht moeten worden.quote:Op maandag 16 september 2024 21:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Daar zijn heul veel mensen het niet met je over eens.Lach met een schone bips![]()
Als je een icequeen hebt die ligt te spetteren?quote:Op maandag 16 september 2024 21:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
In de winter best prettig op koude nachten die spatlappen![]()
![]()
Ik had het over replayability.quote:Op maandag 16 september 2024 21:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ben er 1 van, wat een gekut! En had nooit onder Elder Scrolls uitgebracht moeten worden.
Daggerfall is geloof ik nr2, een mod team gaat die uitbrengen op de engine van Fallout 4quote:Op maandag 16 september 2024 21:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had in het begin mijn twijfels, tot ik allerlei modjes (nee, niet @:swj ) ging installeren.
Toen waren de visuals erg goed, en de gameplay was ongelooflijk open met veel mystiek. Echt geniaal!
Met Daggerfall was de gameplay ook erg open, maar dan po een manier dat je echt niet meer wist wat te doen.Dat lijkt me wel weer interessant.
FUS RO DAH!!!quote:Op maandag 16 september 2024 21:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ben er 1 van, wat een gekut! En had nooit onder Elder Scrolls uitgebracht moeten worden.![]()
Ik heb heel veel modjes gedownload. Sommigen werden de hemel in geprezen, maar die waren vaak echt mokersaai zeg!quote:
Officiële add-ons waren wel weer ernstig gaaf!![]()
![]()
quote:Op maandag 16 september 2024 21:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Daggerfall is geloof ik nr2, een mod team gaat die uitbrengen op de engine van Fallout 4Dat lijkt me wel weer interessant.
! Tofjens!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: