Wat is er nu dan niet leuk aan de opquote:Op maandag 16 september 2024 19:04 schreef FlippingCoin het volgende:
maak de OP eens even leuk luie lul
Gefixed maatjequote:Op maandag 16 september 2024 19:04 schreef FlippingCoin het volgende:
maak de OP eens even leuk luie lul
ik vind het saai zonder wisselende afbeeldingenquote:Op maandag 16 september 2024 19:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat is er nu dan niet leuk aan de op
GEDRAAGJOUZELFANDERSBANquote:
We mogen elkaar gewoon de tering wensen hoor, zolang het maar niet richting minder gewenste personen is.quote:
ken ik nietquote:Op maandag 16 september 2024 19:23 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
We mogen elkaar gewoon de tering wensen hoor, zolang het maar niet richting minder gewenste personen is.
Abid is geblokkeerd en capu heb ik nog niet gezien
Ik pijp je helemaal gek.quote:Op maandag 16 september 2024 19:29 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Kan jij lekker pijpen maatje
in klb zitten de DUITSERSquote:
die zitten daar ook vermoed ikquote:
Dit is je kans!quote:Op maandag 16 september 2024 19:36 schreef Fok-it het volgende:
Wat een bijzonder taalgebruik van aloa.
Ben ik niet van hem gewend
Voor mij welquote:Op maandag 16 september 2024 19:36 schreef Fok-it het volgende:
Wat een bijzonder taalgebruik van aloa.
Ben ik niet van hem gewend
Ik ben tegen misbruik maken van labiele geestenquote:
Ja kanquote:Op maandag 16 september 2024 19:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben tegen misbruik maken van labiele geesten
Zou kunnen ja.quote:Op maandag 16 september 2024 19:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
die zitten daar ook vermoed ik
Jij bent echt een beetje de Geert Wilders van FOK! he met je gepolariseerquote:Op maandag 16 september 2024 19:50 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Echt goed dat je niet hapt op fokkie zijn wangedrag
heb je gezien wat die over mij schrijft in de OP ik vind dat echt verwerpelijk eigenlijkquote:Op maandag 16 september 2024 19:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent echt een beetje de Geert Wilders van FOK! he met je gepolariseer
In het echte leven is fokkie echt een hele goeie vent.quote:Op maandag 16 september 2024 19:50 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Echt goed dat je niet hapt op fokkie zijn wangedrag
En een grote pensquote:Op maandag 16 september 2024 19:55 schreef aloa het volgende:
[..]
In het echte leven is fokkie echt een hele goeie vent.
Grote bek, maar klein hartje.
Ik las wat anders. Komt door de TT 😲quote:
Nou Dotteke wat doet u nuquote:Op maandag 16 september 2024 19:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik las wat anders. Komt door de TT 😲
laten we het even beschaafd houden zeg!quote:Op maandag 16 september 2024 19:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee meer waar dat over gingquote:Op maandag 16 september 2024 19:54 schreef FlippingCoin het volgende:
misschien moeten we hem maar gewoon weer een ban aansmeren net als de vorige keer
Wat las je dan?quote:Op maandag 16 september 2024 19:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
toen had je een foto van je penis gestuurd naar zoon johnquote:Op maandag 16 september 2024 19:58 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Geen idee meer waar dat over ging
Gadverdammequote:Op maandag 16 september 2024 19:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was voor dotteke bedoeld ookquote:Op maandag 16 september 2024 19:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
toen had je een foto van je penis gestuurd naar zoon john
we maken allemaal wel eens een dickpicfoutjequote:Op maandag 16 september 2024 20:00 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Was voor dotteke bedoeld ook
lateraloaquote:Op maandag 16 september 2024 20:01 schreef aloa het volgende:
Tijd om weer te gaan dan maar![]()
Veel plezier hier mensen
Tot morgenquote:Op maandag 16 september 2024 20:01 schreef aloa het volgende:
Tijd om weer te gaan dan maar![]()
Veel plezier hier mensen
ik heb nog nooit een dickpic ontvangen hoorquote:Op maandag 16 september 2024 19:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
toen had je een foto van je penis gestuurd naar zoon john
Dat was wel even ongemakkelijk toen je je schoonouders net wat liet zien op je telefoonquote:
jaquote:Op maandag 16 september 2024 20:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat was wel even ongemakkelijk toen je je schoonouders net wat liet zien op je telefoon
Terecht natuurlijkquote:
Nee daarom is de moderatie hier eerlijk maar niet afwezig!quote:
Mij allemaal te ingewikkeldquote:Op maandag 16 september 2024 20:36 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee daarom is de moderatie hier eerlijk maar niet afwezig!
De grote K?quote:
ben verdrietigquote:Op maandag 16 september 2024 20:43 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Lijkt mij voor de hand liggend
moet je beter opruimen smeerkees dan komen die beesten ook nietquote:Op maandag 16 september 2024 22:35 schreef Mortaxx het volgende:
zat een mega grote zilvervis op de muur
komt door luchtvochtigheid heb ik net gelezenquote:Op maandag 16 september 2024 22:49 schreef VseslavBotkin het volgende:
[..]
moet je beter opruimen smeerkees dan komen die beesten ook niet
@sanasoufiquote:Op maandag 16 september 2024 22:35 schreef Mortaxx het volgende:
zat een mega grote zilvervis op de muur
Wtfquote:Op zondag 15 september 2024 20:39 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Kom je vaak bij chevy op bezoek
Bro ik ga slapenquote:Op maandag 16 september 2024 23:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wtf
deze lees ik nu pas
ZWAAR UNDERRATED POST!
Thanks makkerquote:Op maandag 16 september 2024 23:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wtf
deze lees ik nu pas
ZWAAR UNDERRATED POST!
Lekker vogeltjesdans!quote:Op dinsdag 17 september 2024 09:43 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Ik ga nu lekker naar Antwerpen
Wat is zijn naamquote:Op dinsdag 17 september 2024 10:05 schreef Questular het volgende:
Even checken is nieuwe-user in klb Eend? Want dat moet ik mijn ignore gaan aanpassen.
Yupquote:Op dinsdag 17 september 2024 10:05 schreef Questular het volgende:
Even checken is nieuwe-user in klb Eend? Want dat moet ik mijn ignore gaan aanpassen.
Eigenlijk gaat je dat geen flikker aan.quote:Op dinsdag 17 september 2024 10:07 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
En wat doe jij vandaag papa?
Haha okquote:Op dinsdag 17 september 2024 10:14 schreef Questular het volgende:
[..]
Eigenlijk gaat je dat geen flikker aan.
Waarom pas je de ignore niet aan voor Doug dan?quote:Op dinsdag 17 september 2024 10:05 schreef Questular het volgende:
Wel je even wat minder achterlijk doen en jezelf minder associëren met Abid, of je gaat ook op de block.quote:Op dinsdag 17 september 2024 10:15 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Haha ok
Maar toch hou ik van jou papa 🤗
Ik ben een bruine beer zonder tanden 🐻
Omdat hij mijn papa isquote:Op dinsdag 17 september 2024 10:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom pas je de ignore niet aan voor Doug dan?
Ik ben een eend met superkrachten eend 🦆quote:Op dinsdag 17 september 2024 10:19 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Wel je even wat minder achterlijk doen en jezelf minder associëren met Abid, of je gaat ook op de block.
Of je geeft inderdaad open en bloot toe dat je die individu bent.
Heel goed punt.quote:Op dinsdag 17 september 2024 10:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik neem er donderdag een definitieve beslissing overquote:Op dinsdag 17 september 2024 10:20 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Ik ben een eend met superkrachten eend 🦆
Wel jammer dat je mij op negeren zet, jij bent aardig
We wachten in spanning af maatquote:Op dinsdag 17 september 2024 10:23 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ik neem er donderdag een definitieve beslissing over
Ik sluit me bij je beslissing aan.quote:Op dinsdag 17 september 2024 10:23 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Prima, we zullen zienquote:Op dinsdag 17 september 2024 10:23 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Fijn dat je hulpverlening hebt gevondenquote:Op dinsdag 17 september 2024 10:26 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Prima, we zullen zien
Wel crazy dat er nu op donderdag ook walgelijk champions league voetbal is he?
Maar goed ik moet de telefoon uitzetten, moet kletsen met mijn begeleiders in de auto 😂
Echt hequote:Op dinsdag 17 september 2024 10:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fok-it kan niet begeleiden die zit lekker in Albanië/Marokko/Engeland/het zwartwoudquote:Op dinsdag 17 september 2024 10:23 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Begeleider @:fok-it to the rescue 👍
Ik heb hem al weken genegeerdquote:Op dinsdag 17 september 2024 11:02 schreef vrijgevochten het volgende:
Mensen die Abid quoten gaan sowieso op de block
Erg onder de indrukquote:Op dinsdag 17 september 2024 11:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb hem al weken genegeerdWees trots op me
Doe je heel goed. Super maat.quote:Op dinsdag 17 september 2024 11:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goating!quote:Op dinsdag 17 september 2024 11:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja kom net aan het topje met mijn tongquote:Op dinsdag 17 september 2024 05:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je weleens geprobeerd om jezelf te pijpen?
Nice bro, zou tijd worden.quote:Op dinsdag 17 september 2024 11:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
heb je een lange tong of ben je erg lenig?quote:Op dinsdag 17 september 2024 14:18 schreef VseslavBotkin het volgende:
[..]
ja kom net aan het topje met mijn tong
optie nummer 3: ik heb een lekkere dikke en lange pik!quote:Op dinsdag 17 september 2024 14:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heb je een lange tong of ben je erg lenig?
@Ama graag je meningquote:Op dinsdag 17 september 2024 15:01 schreef Solotovski het volgende:
Ik kom hier voor de lange en dikke pik van Charles
Hard geworden.quote:Op dinsdag 17 september 2024 14:59 schreef VseslavBotkin het volgende:
[..]
optie nummer 3: ik heb een lekkere dikke en lange pik!
Geen idee wie jij bent.quote:Op dinsdag 17 september 2024 16:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
als jullie toch open relatie hebben
lekker beasten in de gym terwijl je naar je favoriete tracks kan luisteren met de xiaomi red buds pro 5quote:Op dinsdag 17 september 2024 16:17 schreef Questular het volgende:
xiaomi red buds pro 5 zijn binnen, leuk geluid voor die prijs
Altijd fijn als je wat nieuwe kwaliteit binnen krijgtquote:Op dinsdag 17 september 2024 16:17 schreef Questular het volgende:
xiaomi red buds pro 5 zijn binnen, leuk geluid voor die prijs
ik schiet even een meeting inquote:Op dinsdag 17 september 2024 18:25 schreef FlippingCoin het volgende:
@:yvonne kan ik jou om iets belangrijks spreken!?
Dankuwel vriendquote:
Goede tsquote:Op dinsdag 17 september 2024 18:26 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Altijd fijn als je wat nieuwe kwaliteit binnen krijgt
ben je IT support bij Hezbollah?quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:29 schreef FlippingCoin het volgende:
Er was een incident(niet onze schuld) en honderdenduizenden mensen konden het systeem niet gebruiken
Heel heftig allemaal
Zou je dat binnen willen krijgen?quote:
Maybequote:Op dinsdag 17 september 2024 18:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ben je IT support bij Hezbollah?
Wat een zicht deze manquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Heb er nog al een andere nieuwere gespot
Ik ben een krokodilquote:
Ja dat is wel waarquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:47 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
jij bent een uil
Die hebben een heel goed en scherp zicht!
als die ergens te zien is zonder abo ga ik wel kijkenquote:Op dinsdag 17 september 2024 21:24 schreef Fok-it het volgende:
Wie heeft docu over Markie al gezien?
Oh gaat nog mooier worden.quote:Op dinsdag 17 september 2024 21:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
net eerste aflevering gezien, wat een heerlijke documentaire
Geertquote:Op dinsdag 17 september 2024 21:24 schreef Fok-it het volgende:
Wie heeft docu over Markie al gezien?
Daar hoef ik precies niks van te zien.quote:
Die kan nog HEEL belangrijk gaan zijnquote:
Doe es ffkes kalm aanquote:Op dinsdag 17 september 2024 21:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar hoef ik precies niks van te zien.
Ja misschien een achter de schermen bij die mongolen. Vooral wanneer Pietertje hard aan het huilen is of Fleur Agema verrot wordt gescholden door lulletje rozewater Schoof
Ik ben helemaal de weg kwijtquote:
Lolquote:
Is dit bier waar vlammetjes in zitten?quote:Op dinsdag 17 september 2024 21:53 schreef FlippingCoin het volgende:
Heb een vuur & vlam biertje
Heerlijk
Nouja zeg groot grondzwijnquote:Op dinsdag 17 september 2024 21:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is dit bier waar vlammetjes in zitten?
Ja daar zit wat inquote:Op dinsdag 17 september 2024 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind fokkie meer een penseelzwijn.
Nouja zeg ama!quote:
Beter kijken bij de snackbar.quote:Op dinsdag 17 september 2024 22:14 schreef FlippingCoin het volgende:
Ben wel eens in Drenthe geweest
Nooit eierbal op of gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op dinsdag 17 september 2024 22:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Beter kijken bij de snackbar.Weet niet of jk daar ooit bij een snackbar ben geweest denk het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hebben ze daar ook allemaal chinezen achter de frituur?I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
Somsquote:Op dinsdag 17 september 2024 22:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Weet niet of jk daar ooit bij een snackbar ben geweest denk het niet
Hebben ze daar ook allemaal chinezen achter de frituur?
Ik vind dat maar niksquote:
quote:Op dinsdag 17 september 2024 22:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Ach als ze patat kunnen frituren dan vind ik het prima.
Ze koloniseren hier heel de bendequote:Op dinsdag 17 september 2024 22:44 schreef Fok-it het volgende:
In de Bilt ook een paar Chineesies achter de kassa
Erg goeie snackbar. Niks mis mee. Chineesjes moet je kort houden
quote:Op dinsdag 17 september 2024 22:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
[..]
Ze koloniseren hier heel de bende
Nee daar hou ik niet van
Wat merk jij daar van? Ga je ook scheel kijken?quote:Op dinsdag 17 september 2024 22:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
[..]
Ze koloniseren hier heel de bende
Nee daar hou ik niet van
kijk ik van nature alquote:Op dinsdag 17 september 2024 22:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat merk jij daar van? Ga je ook scheel kijken?
Merk je daar oprecht verschil van?quote:Op dinsdag 17 september 2024 23:02 schreef FlippingCoin het volgende:
maar nee prima hoor Chinezen alleen vind ik het niet lekker hoe zij het maken
zet er een vlaming in
jaquote:Op dinsdag 17 september 2024 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Merk je daar oprecht verschil van?
Heb nog nooit patat op in België volgens mijquote:
wie de neuk zijn datquote:Op dinsdag 17 september 2024 23:11 schreef Fok-it het volgende:
De regels uit het ‘relatiecontract’ tussen Endrick en Miranda
- Een verbod op verslavingen en gedrag dat daartoe kan leiden.
- Een verbod op het gebruik van bepaalde woorden in hun gesprekken.
- Een clausule in het geval van drastische persoonlijkheidsveranderingen.
- Beide partijen moeten ten alle tijden ‘I love you’ zeggen tegen elkaar.
- Geen van beiden mag dus een romantische verhouding aangaan met derden, ook niet met ex-partners.
- Een strikt verbod op ruzie maken in het openbaar.
- Niet reageren op Instagram-posts van mensen van het andere geslacht.
[ afbeelding ]
spits van Real Madrid die op zijn 18de trouwt met dit gare contractquote:
lol wat een fucking kneusquote:Op dinsdag 17 september 2024 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
spits van Real Madrid die op zijn 18de trouwt met dit gare contract
Verstandig dit op papier te zettenquote:Op dinsdag 17 september 2024 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 september 2024 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
wie?quote:Op dinsdag 17 september 2024 23:11 schreef Fok-it het volgende:
- Geen van beiden mag dus een romantische verhouding aangaan met derden, ook niet met ex-partners.
[ afbeelding ]
Knap juffie wel.quote:Op dinsdag 17 september 2024 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als dat 18 jarig ventje dit zelf verzonnen heeft dan hoop ik dat hij snel faalt bij Real.quote:Op dinsdag 17 september 2024 23:11 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
Wie zijn datquote:Op dinsdag 17 september 2024 23:11 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 september 2024 10:04 schreef Questular het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)er-opvallende-regels
Once you go black you're a single momquote:Op woensdag 18 september 2024 10:17 schreef FlippingCoin het volgende:
ze had beter contractueel vast kunnen leggen dat die niet mag vertrekken na het krijgen van kinderen haha
ha
@Rozevlaquote:Op woensdag 18 september 2024 10:36 schreef FlippingCoin het volgende:
ja als rozevla hier niet post moeten we allemaal maar wat bijdragen hoor
Dan maar niet teveel likes pakken op FOK!quote:
quote:Op woensdag 18 september 2024 15:57 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Flikker deze troep lekker naar dig joh
Vuile brainwasher!quote:Op woensdag 18 september 2024 15:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
achterlijk boertje
lik.mijn.pikquote:Op woensdag 18 september 2024 16:00 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Vuile brainwasher!
Alle dictators vallen echt bij jou in het niet
wat de daadwerkelijke neukquote:Op woensdag 18 september 2024 16:07 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik kan helemaal niet lezen joh.
wat staat hier?quote:Op woensdag 18 september 2024 16:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
wat de daadwerkelijke neuk
Gruwelijkquote:Op woensdag 18 september 2024 10:42 schreef FlippingCoin het volgende:
als je behoefte hebt aan wat disturbing shit
@:fok-it @:solotovski
ja aardig heftigquote:
Wel belangrijk dat zulke dingen gedocumenteerd blijven maar je wordt er wel naar van. Zoals ze in de comments schreven: gemiddelde horror regisseur verzint zoiets moetquote:
Alleen maar tekeningen.quote:Op woensdag 18 september 2024 19:01 schreef Fok-it het volgende:
Blij dat dit filmpje klaar iswel echt te gruwelijk damn damn damn
ja inderdaad, had er nooit echt bij stilgestaan dat het zo fucked up kan zijn eigenlijkquote:Op woensdag 18 september 2024 19:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel belangrijk dat zulke dingen gedocumenteerd blijven maar je wordt er wel naar van. Zoals ze in de comments schreven: gemiddelde horror regisseur verzint zoiets moet
Waarom kijk je het dan?quote:Op woensdag 18 september 2024 19:01 schreef Fok-it het volgende:
Blij dat dit filmpje klaar iswel echt te gruwelijk damn damn damn
Wel interessant.quote:
Maar jouw filmpje komt ook nog aan bod!quote:
Heb je iets beters te doen?quote:Op woensdag 18 september 2024 20:03 schreef Fok-it het volgende:
Oh zie nu pas de duur van het filmpje
4 uur jezus tandjes
Dit is echt een non-argumentquote:
Die klikt nu helemaal nergens meer opquote:Op woensdag 18 september 2024 20:15 schreef Fok-it het volgende:
En daar mag je blij om zijn!
Bij Sked (rest in pies) kreeg je een standaard 'niet geklikt' wat het ook was
BIJZONDER irritant
Is hij overleden?quote:Op woensdag 18 september 2024 20:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Die klikt nu helemaal nergens meer op
Niet dat ik weet maar denk niet dat die hier lurktquote:
Ja, leuk Wilfred, allemaal even lachenquote:
Echt he.quote:
Wat kost dat?quote:Op woensdag 18 september 2024 21:16 schreef Fok-it het volgende:
Geweldige eerste aflevering![]()
Die moet je wel zien hoor @:Mortaxx zou gewoon maandje abonneren
Goedkoopste abootje is 6 euriesquote:
Denk het niet. Maar misschienquote:
Meerdere kanten worden belicht, inkijkje in zijn houding ook met buitenlandse leiders. Hoop tijd met Jort Kelder, 1 van zijn beste vriendenquote:Op woensdag 18 september 2024 21:23 schreef FlippingCoin het volgende:
@:fok-it wat maakt het zo goed?
Nee zeker niet.quote:
Hm oke oke mss eens koekeloerenquote:Op woensdag 18 september 2024 21:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meerdere kanten worden belicht, inkijkje in zijn houding ook met buitenlandse leiders. Hoop tijd met Jort Kelder, 1 van zijn beste vrienden
Misschien eens een keer helemaal opnieuw kijken als de serie helemaal klaar is. Maar begon me wel beetje te vervelen tbhquote:
Zeggen ze ook over adolfquote:Op woensdag 18 september 2024 21:26 schreef Fok-it het volgende:
Al mis je hem wel een beetje als je het ziet, vergeleken met die destructieve debielen die er nu zitten
quote:
Het is laatste seizoen.quote:Op woensdag 18 september 2024 21:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien eens een keer helemaal opnieuw kijken als de serie helemaal klaar is. Maar begon me wel beetje te vervelen tbh
Hoeveelste seizoen is dit dan? 6?quote:
Je schrijft Marokkanen verkeerdquote:Op woensdag 18 september 2024 21:26 schreef FlippingCoin het volgende:
Kan vieswoest worden als "mensen" heel hard door de straat rijden
Jaquote:Op woensdag 18 september 2024 21:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoeveelste seizoen is dit dan? 6?
afrikanenquote:Op woensdag 18 september 2024 22:08 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Je schrijft Marokkanen verkeerd
Ik denk dat ik dan bij 4 ben afgehaaktquote:
Ik zou zeggen: veel beterschap voor die aap!quote:Op donderdag 19 september 2024 12:33 schreef Rozevla het volgende:
Infrastructuur van België is echt ontworpen door een aap met hersenkanker.
Wat een tyfuszooi
Dat vind ik nu wel een leuke seriequote:Op woensdag 18 september 2024 22:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan bij 4 ben afgehaakt
Is het geld opquote:Op donderdag 19 september 2024 15:59 schreef Bezsen het volgende:
Live vanuit de trein van Amsterdam naar Rotterdam.
7 uur vliegen voor een kansloze nederlaag
Je kunt je privejet toch gewoon op het vliegveld van Rotterdam landenquote:Op donderdag 19 september 2024 16:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
AMS-ROT kun je ook gewoon met de heli doen idd
ook een optiequote:Op donderdag 19 september 2024 16:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je kunt je privejet toch gewoon op het vliegveld van Rotterdam landen
Ik ga niet in helisquote:Op donderdag 19 september 2024 16:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
AMS-ROT kun je ook gewoon met de heli doen idd
vergeleken met commercial airliners wel. Maar als je het met prive vliegtuigen vergelijkt valt het heel erg mee.quote:Op donderdag 19 september 2024 16:37 schreef Bezsen het volgende:
[..]
In tegenstelling tot vliegtuigen een slecht gereguleerde business.
Geen idee.quote:Op donderdag 19 september 2024 16:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Treden de Toppers weer op?
Vriend Bezsen heeft MEER dan genoeg ervaring met 64 dormgodenquote:Op donderdag 19 september 2024 16:36 schreef Mortaxx het volgende:
En dan eten bij de McDonalds en slapen in een hostel
Nee met zijn 64en in een dorm slapenquote:
Waarom zou je dat willenquote:Op donderdag 19 september 2024 17:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee met zijn 64en in een dorm slapen
Leven is al duur genoeg makkerquote:
Dit klinkt echt vreselijk kut.quote:Op donderdag 19 september 2024 17:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee met zijn 64en in een dorm slapen
Ja, jouw wandelvrouwtje tactieken kan je dan net wat minder onherkenbaar uitvoerenquote:Op donderdag 19 september 2024 17:37 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
als het een mixed dorm is wel ja
Zou liever in een tent slapen dan dat is ook goedkoopquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |