Wat is er nu dan niet leuk aan de opquote:Op maandag 16 september 2024 19:04 schreef FlippingCoin het volgende:
maak de OP eens even leuk luie lul
Gefixed maatjequote:Op maandag 16 september 2024 19:04 schreef FlippingCoin het volgende:
maak de OP eens even leuk luie lul
ik vind het saai zonder wisselende afbeeldingenquote:Op maandag 16 september 2024 19:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat is er nu dan niet leuk aan de op
GEDRAAGJOUZELFANDERSBANquote:
We mogen elkaar gewoon de tering wensen hoor, zolang het maar niet richting minder gewenste personen is.quote:
ken ik nietquote:Op maandag 16 september 2024 19:23 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
We mogen elkaar gewoon de tering wensen hoor, zolang het maar niet richting minder gewenste personen is.
Abid is geblokkeerd en capu heb ik nog niet gezien
Ik pijp je helemaal gek.quote:Op maandag 16 september 2024 19:29 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Kan jij lekker pijpen maatje
in klb zitten de DUITSERSquote:
die zitten daar ook vermoed ikquote:
Dit is je kans!quote:Op maandag 16 september 2024 19:36 schreef Fok-it het volgende:
Wat een bijzonder taalgebruik van aloa.
Ben ik niet van hem gewend
Voor mij welquote:Op maandag 16 september 2024 19:36 schreef Fok-it het volgende:
Wat een bijzonder taalgebruik van aloa.
Ben ik niet van hem gewend
Ik ben tegen misbruik maken van labiele geestenquote:
Ja kanquote:Op maandag 16 september 2024 19:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben tegen misbruik maken van labiele geesten
Zou kunnen ja.quote:Op maandag 16 september 2024 19:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
die zitten daar ook vermoed ik
Jij bent echt een beetje de Geert Wilders van FOK! he met je gepolariseerquote:Op maandag 16 september 2024 19:50 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Echt goed dat je niet hapt op fokkie zijn wangedrag
heb je gezien wat die over mij schrijft in de OP ik vind dat echt verwerpelijk eigenlijkquote:Op maandag 16 september 2024 19:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent echt een beetje de Geert Wilders van FOK! he met je gepolariseer
In het echte leven is fokkie echt een hele goeie vent.quote:Op maandag 16 september 2024 19:50 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Echt goed dat je niet hapt op fokkie zijn wangedrag
En een grote pensquote:Op maandag 16 september 2024 19:55 schreef aloa het volgende:
[..]
In het echte leven is fokkie echt een hele goeie vent.
Grote bek, maar klein hartje.
Ik las wat anders. Komt door de TT 😲quote:
Nou Dotteke wat doet u nuquote:Op maandag 16 september 2024 19:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik las wat anders. Komt door de TT 😲
laten we het even beschaafd houden zeg!quote:Op maandag 16 september 2024 19:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee meer waar dat over gingquote:Op maandag 16 september 2024 19:54 schreef FlippingCoin het volgende:
misschien moeten we hem maar gewoon weer een ban aansmeren net als de vorige keer
Wat las je dan?quote:Op maandag 16 september 2024 19:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
toen had je een foto van je penis gestuurd naar zoon johnquote:Op maandag 16 september 2024 19:58 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Geen idee meer waar dat over ging
Gadverdammequote:Op maandag 16 september 2024 19:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was voor dotteke bedoeld ookquote:Op maandag 16 september 2024 19:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
toen had je een foto van je penis gestuurd naar zoon john
we maken allemaal wel eens een dickpicfoutjequote:Op maandag 16 september 2024 20:00 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Was voor dotteke bedoeld ook
lateraloaquote:Op maandag 16 september 2024 20:01 schreef aloa het volgende:
Tijd om weer te gaan dan maar![]()
Veel plezier hier mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |