Leuke hobby!quote:Op zondag 15 september 2024 14:43 schreef FlippingCoin het volgende:
maar ik heb een hele grote dataset met planten, 440k records, en ik probeer dat met data augmentation te mappen naar in welk klimaat een plant groeit
Jij durftquote:Op zondag 15 september 2024 18:47 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik heb iemand npc genoemd in nws
Hey ouwe ouwe vogelzoeker geile kikker haas koe penis hangoor stierenkl was je er ook weerquote:
Wie is het?quote:Op zondag 15 september 2024 18:47 schreef FlippingCoin het volgende:
@kurk_droogquote:
Een watquote:Op zondag 15 september 2024 18:47 schreef FlippingCoin het volgende:
nasal pronouncing creaturequote:
Ja maar je bent ook een lulquote:Op zondag 15 september 2024 19:51 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Iemand een snurker noemen vind ik nou niet echt beledigend
Lik mijnquote:
Lik mijn je vrouw what the actual fuck negerquote:
Ze zal denken dat ik een donker ben inderdaad na het likkenquote:Op zondag 15 september 2024 20:26 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lik mijn je vrouw what the actual fuck neger
Een donker benquote:Op zondag 15 september 2024 20:27 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ze zal denken dat ik een donker ben inderdaad na het likken
Is streektaalquote:Op zondag 15 september 2024 20:33 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ja ik zat te goochelen met woorden
Ik vind neger gebruiken echt kankerlijk onbeschoft
Den dolderquote:
Nee chevy is mijn vijandquote:Op zondag 15 september 2024 20:39 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Kom je vaak bij chevy op bezoek
Alsof je iets tegen een mier hebtquote:
Doe normaal tegen mijn vijandquote:Op zondag 15 september 2024 20:52 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Alsof je iets tegen een mier hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |