Wat is zijn naamquote:Op dinsdag 17 september 2024 10:05 schreef Questular het volgende:
Even checken is nieuwe-user in klb Eend? Want dat moet ik mijn ignore gaan aanpassen.
Yupquote:Op dinsdag 17 september 2024 10:05 schreef Questular het volgende:
Even checken is nieuwe-user in klb Eend? Want dat moet ik mijn ignore gaan aanpassen.
Eigenlijk gaat je dat geen flikker aan.quote:Op dinsdag 17 september 2024 10:07 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
En wat doe jij vandaag papa?
Haha okquote:Op dinsdag 17 september 2024 10:14 schreef Questular het volgende:
[..]
Eigenlijk gaat je dat geen flikker aan.
Waarom pas je de ignore niet aan voor Doug dan?quote:Op dinsdag 17 september 2024 10:05 schreef Questular het volgende:
Wel je even wat minder achterlijk doen en jezelf minder associėren met Abid, of je gaat ook op de block.quote:Op dinsdag 17 september 2024 10:15 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Haha ok
Maar toch hou ik van jou papa 🤗
Ik ben een bruine beer zonder tanden 🐻
Omdat hij mijn papa isquote:Op dinsdag 17 september 2024 10:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom pas je de ignore niet aan voor Doug dan?
Ik ben een eend met superkrachten eend 🦆quote:Op dinsdag 17 september 2024 10:19 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Wel je even wat minder achterlijk doen en jezelf minder associėren met Abid, of je gaat ook op de block.
Of je geeft inderdaad open en bloot toe dat je die individu bent.
Heel goed punt.quote:Op dinsdag 17 september 2024 10:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Begeleider @Fok-it to the rescue 👍quote:
Ik neem er donderdag een definitieve beslissing overquote:Op dinsdag 17 september 2024 10:20 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Ik ben een eend met superkrachten eend 🦆
Wel jammer dat je mij op negeren zet, jij bent aardig
We wachten in spanning af maatquote:Op dinsdag 17 september 2024 10:23 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ik neem er donderdag een definitieve beslissing over
Ik sluit me bij je beslissing aan.quote:Op dinsdag 17 september 2024 10:23 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Prima, we zullen zienquote:Op dinsdag 17 september 2024 10:23 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Fijn dat je hulpverlening hebt gevondenquote:Op dinsdag 17 september 2024 10:26 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Prima, we zullen zien
Wel crazy dat er nu op donderdag ook walgelijk champions league voetbal is he?
Maar goed ik moet de telefoon uitzetten, moet kletsen met mijn begeleiders in de auto 😂
Echt hequote:Op dinsdag 17 september 2024 10:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fok-it kan niet begeleiden die zit lekker in Albaniė/Marokko/Engeland/het zwartwoudquote:Op dinsdag 17 september 2024 10:23 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Begeleider @:fok-it to the rescue 👍
Ik heb hem al weken genegeerdquote:Op dinsdag 17 september 2024 11:02 schreef vrijgevochten het volgende:
Mensen die Abid quoten gaan sowieso op de block
Erg onder de indrukquote:Op dinsdag 17 september 2024 11:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb hem al weken genegeerdWees trots op me
Doe je heel goed. Super maat.quote:Op dinsdag 17 september 2024 11:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb hem al weken genegeerdWees trots op me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |