quote:Op donderdag 3 oktober 2024 09:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
https://www.jumbo.com/zeg(...)c0-a2f7-0971688a58d7
quote:Op zondag 20 oktober 2024 22:05 schreef FlyingFish het volgende:
https://www.jumbo.com/zeg(...)bf-810a-5245ccdc07e8
quote:
Er volgen er ongetwijfeld nog meer trouwensquote:
Heb er alle vertrouwen in weerquote:Op zondag 22 september 2024 22:14 schreef Troel het volgende:
[..]
Er volgen er ongetwijfeld nog meer trouwens
Ik hou ervan als jij veel geld brengt naar de Jumboquote:Op maandag 23 september 2024 12:13 schreef djkoelkast het volgende:
Ohja ik hou het even in de gaten, ik denk dat ik over een week wel weer een hoop geld naar Jumbo ga brengen
Haha, ik ook want dan betekent het dat ik veel te doen heb. Dus hoe meer ik er haal hoe beter het gaat.quote:Op dinsdag 24 september 2024 12:09 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik hou ervan als jij veel geld brengt naar de Jumbo
De eerste volle kaart is een feit Dankjewelquote:
Ik weet niet hoe lang de actie loopt, maar zal vast nog wel wat bij komen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:26 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
De eerste volle kaart is een feit Dankjewel
Ik ga je gewoon elke 2 weken mentionenquote:Op zaterdag 28 september 2024 18:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang de actie loopt, maar zal vast nog wel wat bij komen.
*Als ik het niet vergeet
Lekker!quote:Op maandag 30 september 2024 17:26 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Tnx!
De dinerborden zijn een feit
[ link | afbeelding ]
Ik had er nog maar 12 maar nu heb jij ze.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 09:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik kan ook wel zegels gebruiken
@:viv, mag ik ook in de OP?
quote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik had er nog maar 12 maar nu heb jij ze.
Ik heb er ondertussen voldoende. Als ik er over heb, kan ik er hier dan kog iemand blij meemaken?quote:Op maandag 14 oktober 2024 17:02 schreef Post-its het volgende:
Hoi,
Ik had dit topic niet gevonden via de zoekfunctie en een eigen topic aangemaakt. Maar ik ben dus ook op zoek naar jumbo zegels van de gourmetactie
Wie wil me helpen? Alle kleine beetjes helpen.
https://www.jumbo.com/zeg(...)7--b461-bb59f2cf6118
Alvast bedankt
Wat fijn!quote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:35 schreef Post-its het volgende:
[..]
Ik heb er ondertussen voldoende. Als ik er over heb, kan ik er hier dan kog iemand blij meemaken?
Heel graag!quote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:35 schreef Post-its het volgende:
[..]
Ik heb er ondertussen voldoende. Als ik er over heb, kan ik er hier dan kog iemand blij meemaken?
Ja, had ik ook ineens terwijl ik bijna mijn doel bereikt had. Ik ga eerst ff in de winkel halen wat ik wil hebben en dan verdeel ik ze.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb ineens veel meer zegels! Bedankt anonieme gever(s)!
Zo erg liefquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:00 schreef Post-its het volgende:
Heb jullie beiden een volle kaart gegeven. Heb er nog meer, maar twijfel nog ff of ik nog een paar extra borden wil.
Held! Een gourmetstel van bijna 30 jaar oudquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:30 schreef Angelfrouk het volgende:
Hebben jullie nog meer nodig? Ik heb nog wat zegels, maar moet even uitzoeken hoe het werkt...
Ik heb mijn gourmetstel in ieder geval gekocht, kan de oude (gekocht in 1995) weg.
Je kunt op de linkjes in de op klikken, die zijn igg van 2 forummers die ze nog sparen. Dan kun je zelf aangeven hoeveel van je zegels je weg wil geven.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:30 schreef Angelfrouk het volgende:
Hebben jullie nog meer nodig? Ik heb nog wat zegels, maar moet even uitzoeken hoe het werkt...
Ik heb mijn gourmetstel in ieder geval gekocht, kan de oude (gekocht in 1995) weg.
Heb je een linkje naar welke productie code dit is? Ik kan niks vinden op de site.quote:Op zondag 20 oktober 2024 22:05 schreef FlyingFish het volgende:
Wij gaan voor een nieuw servies, dus zegeltjes zijn welkom!
https://www.jumbo.com/zeg(...)bf-810a-5245ccdc07e8
En ter info de eerste lading gourmetstellen had een loslatende anti-aanbaklaag, dus heb je er al een check dan even de productiecode, alles van de eerste levering is niet goed dacht ik. Je kunt ze terug brengen naar de winkel en krijgt dan je geld en zegels terug en kunt hem alsnog aanschaffen zodra de nieuwe serie geleverd is.
Bij ons hing een briefje in de winkel volgens mij.quote:Op maandag 21 oktober 2024 06:26 schreef Angelfrouk het volgende:
[..]
Heb je een linkje naar welke productie code dit is? Ik kan niks vinden op de site.
Daar kom ik niet zo heel vaak, dus misschien hangt die er bij ons ook wel. Ik vind persoonlijk wel dat ze door wel via de website mogen melden. Maar goed, ik ga met het ding er heen, want gegarandeerd dat die een slechte is.quote:Op maandag 21 oktober 2024 07:46 schreef Post-its het volgende:
[..]
Bij ons hing een briefje in de winkel volgens mij.
Het zijn er niet veel maar ik had er weer acht en nu heb jij ze.quote:
Geen idee. Ik heb het ook in de winkel gezien. Misschien even bellen anders?quote:Op maandag 21 oktober 2024 06:26 schreef Angelfrouk het volgende:
[..]
Heb je een linkje naar welke productie code dit is? Ik kan niks vinden op de site.
quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Het zijn er niet veel maar ik had er weer acht en nu heb jij ze.
Ik heb jou en Lucky_strike elk 15 toegestuurd! Meer had ik er op dit moment niet, over een paar weken vast wel weer 😉quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:56 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Volgens mij heeft @:Angelfrouk ook gedoneerd want ik heb nu de 6 dinerborden en 6 diepe borden/schalen
Nu voor de rechthoekige borden
Ik heb een anonieme donor blijkbaarquote:Op maandag 21 oktober 2024 11:11 schreef Angelfrouk het volgende:
[..]
Ik heb jou en Lucky_strike elk 15 toegestuurd! Meer had ik er op dit moment niet, over een paar weken vast wel weer 😉
Ik heb er ook nog 13 doorgestuurd.quote:Op maandag 21 oktober 2024 11:13 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb een anonieme donor blijkbaar
quote:Op maandag 21 oktober 2024 11:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog 13 doorgestuurd.
Zal voorlopig wel het laatste zijn. komende 2 weken is de weg tussen mij en de jumbo open gebroken
Ik ookquote:Op maandag 21 oktober 2024 11:13 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb een anonieme donor blijkbaar
Ik heb extra keukenkasten nodigquote:
quote:Op maandag 21 oktober 2024 11:51 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb extra keukenkasten nodig
Op 30 september door een jumbo in Breda op Facebook gezet. Op 2 oktober als plaatje (minder makkelijk te vinden?) op de site van Severin zelf een niks van jumbo... https://severin.com/nl-nl/jumbo-gourmet-actie/quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:44 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb het ook in de winkel gezien. Misschien even bellen anders?
Graagquote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:45 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb er weer wat, zijn er nog nodig?
Yessssquote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:45 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb er weer wat, zijn er nog nodig?
Wat een gedoe zegquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:15 schreef Angelfrouk het volgende:
Ik heb een klacht ingediend bij de lokale jumbo vanwege dat mijn gourmetstel gewoon 10 dagen na de eerste publieke melding die ik kon vinden nog te koop was in de winkel.
Ik heb mijn geld terug gekregen (was nog best lastig), de zegels terug gekregen en toen meldde de dame achter de balie dat er geen nieuwe gourmetstellen zouden komen...
Wat nog geen minuut later door een collega werd ontkracht, want met 2 weken zouden er nieuwe gourmetstellen komen...
Dat werd in een telefoontje, nog geen 10 minuten later, weer bijgesteld naar aankomende maandag. Als alles goed gaat (en daar twijfel ik wel aan na de incompetentie die ik vandaag weer heb mogen aanschouwen) wordt er voor mij een nieuw gourmetstel achteruit gezet EN krijg ik een stel borden cadeau. We zullen zien!
Dankquote:Op maandag 28 oktober 2024 20:13 schreef Post-its het volgende:
Mascara en lucky ik heb jullie beiden er 9 gegeven.
Wie weet komen er nog meer bij, maar wellicht ga ik bij ah bestellen, want fysiek boodschappen doen is even lastiger geworden.
Superlief en dankjewel.quote:Op maandag 28 oktober 2024 20:13 schreef Post-its het volgende:
Mascara en lucky ik heb jullie beiden er 9 gegeven.
Wie weet komen er nog meer bij, maar wellicht ga ik bij ah bestellen, want fysiek boodschappen doen is even lastiger geworden.
Nieteens de gourmetborden?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:32 schreef Angelfrouk het volgende:
Nou, het is gelukt hoor! Ik heb een nieuw gourmetstel. De doos is groter dan de vorige, maar het ziet er op het plaatje wel hetzelfde uit verder.
En ik heb er een setje diner borden bij gekregen!
Je hebt een volle kaart erbijquote:Op woensdag 6 november 2024 14:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind het ook echt leuk om af en toe weer wat zegels er bij te zien verschijnen. Voelt toch een beetje als kadootje
@:debsterr, heel graag dus!
Ik ook nog steeds, was vergeten dat ik nog fondueborden wildequote:Op zondag 10 november 2024 17:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:viv,wil je de OP eens updaten? @:hupje, @:flyingfish en ik zijn de enigen die nog zegels kunnen gebruiken.
quote:Op zondag 10 november 2024 18:11 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ook nog steeds, was vergeten dat ik nog fondueborden wilde
Kan ze ook bij de kringloop halen maar ik ging juist voor een volwassen servies waar alles bij elkaar pastquote:Op zondag 10 november 2024 18:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Die heb ik 20 jaar geleden eens met Airmiles gekocht. Bijna dezelfde als die Jumbo nu heeft.
@LuckyStrike je hebt er 39 bij!quote:Op zondag 10 november 2024 17:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:viv,wil je de OP eens updaten? @:hupje, @:flyingfish en ik zijn de enigen die nog zegels kunnen gebruiken.
Zegeltjes sparen voor nieuwe gordijnenquote:Op zondag 10 november 2024 19:19 schreef mascara-klodder het volgende:
Fondue/Gourmet bij mij in het nieuwe jaar voor wie er zin heeft.
Kan ik daarna mijn gordijnen wassen
Wauwquote:
Dankjewel!quote:Op zaterdag 16 november 2024 12:36 schreef laiveneertiekje het volgende:
Mijn zegels zijn over de vragers in de OP verdeeld. Veel plezier ermee
Yupquote:Op zondag 17 november 2024 20:27 schreef capricia het volgende:
Wie heeft er nog zegels nodig? Ik heb er maar vier. Maar deel het graag.
Gewoon de mensen in de OP?
Dat lijstje is actueel inderdaad.quote:Op zondag 17 november 2024 20:27 schreef capricia het volgende:
Wie heeft er nog zegels nodig? Ik heb er maar vier. Maar deel het graag.
Gewoon de mensen in de OP?
Yesquote:
Wat ik weer bijeen gespaard heb staan er nu bij jou bij als het goed is!quote:Op zondag 17 november 2024 20:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Yes
Was vergeten dat ik ook nog fondue-borden wilde dus was te vroeg met mijn zegels weggeven
9 gestuurd netquote:Op zondag 17 november 2024 20:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Yes
Was vergeten dat ik ook nog fondue-borden wilde dus was te vroeg met mijn zegels weggeven
Ik!quote:Op vrijdag 22 november 2024 10:20 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb er nog 37, wie heeft er nog nodig?
En ikquote:Op vrijdag 22 november 2024 10:20 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb er nog 37, wie heeft er nog nodig?
Je hebt zequote:
Heb ze weer doorgegevenquote:Op vrijdag 22 november 2024 19:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je hebt ze
Edit: nu keek ik of er updates waren, geen, maar opeens toch, excuses.
+ 6 zegelsquote:Op vrijdag 22 november 2024 14:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
En ik
Bij mij werken ze wel.quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:42 schreef Troel het volgende:
De linkjes werken bij.mij niet meer? Gaan niet naar de app maar naar een website
Jammer, het stel heb ik wel. Ik had nog graag de borden gehad, maar daar was ik helaas te laat mee. En die staan er niet op.quote:Op zondag 1 december 2024 09:53 schreef Post-its het volgende:
Waren er nog mensen die misgegrepen hebben op het gourmetstel? Ik lees nu dat je ze kunt bestellen om in april! Pas op te halen.
Jumbogourmetstel.nl
Borden komen incidenteel nog binnen. Bij mijn jumbo waren ze maandag nog een stapel aan het bijvullen. Misschien de moeite waard om even voor rond te bellen?quote:Op zondag 1 december 2024 10:04 schreef Angelfrouk het volgende:
[..]
Jammer, het stel heb ik wel. Ik had nog graag de borden gehad, maar daar was ik helaas te laat mee. En die staan er niet op.
Dank je wel! Ik hou het in de gaten. Kan inderdaad altijd even vragen!quote:Op zondag 1 december 2024 13:05 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Borden komen incidenteel nog binnen. Bij mijn jumbo waren ze maandag nog een stapel aan het bijvullen. Misschien de moeite waard om even voor rond te bellen?
Edit: ik heb het nagevraagd, de gourmetborden blijven tot het eind van de actie nog binnen komen, maar wel beperkt per winkel. Reken op 1 doos (met 6 doosjes?) per winkel per week. Dus dat is net geluk hebben of even vragen of ze iets voor je achter willen houden als het binnenkomt.
Het zijn er niet veel maar je hebt er 5 bij.quote:Op vrijdag 29 november 2024 01:45 schreef Evelynn07 het volgende:
Hi lieve mensen, ben net getrouwd en ben dol op servies. Willen jullie mij helpen met de gourmetzegels van Jumbo. Ook al is het maar 1 zegel. Ik zal u eeuwig dankbaar blijven. Alvast dank;-)Hieronder de link van mijn Jumbo zegels delen link.
https://www.jumbo.com/zeg(...)df-9624-6a299674fe99
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |