Bij mij werken ze wel.quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:42 schreef Troel het volgende:
De linkjes werken bij.mij niet meer? Gaan niet naar de app maar naar een website
Jammer, het stel heb ik wel. Ik had nog graag de borden gehad, maar daar was ik helaas te laat mee. En die staan er niet op.quote:Op zondag 1 december 2024 09:53 schreef Post-its het volgende:
Waren er nog mensen die misgegrepen hebben op het gourmetstel? Ik lees nu dat je ze kunt bestellen om in april! Pas op te halen.
Jumbogourmetstel.nl
Borden komen incidenteel nog binnen. Bij mijn jumbo waren ze maandag nog een stapel aan het bijvullen. Misschien de moeite waard om even voor rond te bellen?quote:Op zondag 1 december 2024 10:04 schreef Angelfrouk het volgende:
[..]
Jammer, het stel heb ik wel. Ik had nog graag de borden gehad, maar daar was ik helaas te laat mee. En die staan er niet op.
Dank je wel! Ik hou het in de gaten. Kan inderdaad altijd even vragen!quote:Op zondag 1 december 2024 13:05 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Borden komen incidenteel nog binnen. Bij mijn jumbo waren ze maandag nog een stapel aan het bijvullen. Misschien de moeite waard om even voor rond te bellen?
Edit: ik heb het nagevraagd, de gourmetborden blijven tot het eind van de actie nog binnen komen, maar wel beperkt per winkel. Reken op 1 doos (met 6 doosjes?) per winkel per week. Dus dat is net geluk hebben of even vragen of ze iets voor je achter willen houden als het binnenkomt.
Het zijn er niet veel maar je hebt er 5 bij.quote:Op vrijdag 29 november 2024 01:45 schreef Evelynn07 het volgende:
Hi lieve mensen, ben net getrouwd en ben dol op servies. Willen jullie mij helpen met de gourmetzegels van Jumbo. Ook al is het maar 1 zegel. Ik zal u eeuwig dankbaar blijven. Alvast dank;-)Hieronder de link van mijn Jumbo zegels delen link.
https://www.jumbo.com/zeg(...)df-9624-6a299674fe99
En nog een paar van mij erbij. Ik kijk rond van de week even of ik nog meer kan missen, denk het namelijk wel.quote:
Je hebt er nog 15 bij nuquote:
Onwijs bedankt!quote:Op donderdag 19 december 2024 06:09 schreef Post-its het volgende:
De allerlaatste zegel aan jou gegeven Lucky, ik kom dit jaar niet meer in en nederlandse supermarkt.
Ik kan zelf nog zo'n 4 kaarten gebruiken. Ik sprak mijn zwager gisteren en die wil graag wat ik over heb. Als er dus wat over is natuurlijk.quote:
Ik heb je 37 zegels gestuurdquote:Op vrijdag 22 november 2024 14:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
En ik
https://www.jumbo.com/zeg(...)c0-a2f7-0971688a58d7
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |