Wat een gedoe zegquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:15 schreef Angelfrouk het volgende:
Ik heb een klacht ingediend bij de lokale jumbo vanwege dat mijn gourmetstel gewoon 10 dagen na de eerste publieke melding die ik kon vinden nog te koop was in de winkel.
Ik heb mijn geld terug gekregen (was nog best lastig), de zegels terug gekregen en toen meldde de dame achter de balie dat er geen nieuwe gourmetstellen zouden komen...
Wat nog geen minuut later door een collega werd ontkracht, want met 2 weken zouden er nieuwe gourmetstellen komen...
Dat werd in een telefoontje, nog geen 10 minuten later, weer bijgesteld naar aankomende maandag. Als alles goed gaat (en daar twijfel ik wel aan na de incompetentie die ik vandaag weer heb mogen aanschouwen) wordt er voor mij een nieuw gourmetstel achteruit gezet EN krijg ik een stel borden cadeau. We zullen zien!
Dankquote:Op maandag 28 oktober 2024 20:13 schreef Post-its het volgende:
Mascara en lucky ik heb jullie beiden er 9 gegeven.
Wie weet komen er nog meer bij, maar wellicht ga ik bij ah bestellen, want fysiek boodschappen doen is even lastiger geworden.
Superlief en dankjewel.quote:Op maandag 28 oktober 2024 20:13 schreef Post-its het volgende:
Mascara en lucky ik heb jullie beiden er 9 gegeven.
Wie weet komen er nog meer bij, maar wellicht ga ik bij ah bestellen, want fysiek boodschappen doen is even lastiger geworden.
Nieteens de gourmetborden?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:32 schreef Angelfrouk het volgende:
Nou, het is gelukt hoor! Ik heb een nieuw gourmetstel. De doos is groter dan de vorige, maar het ziet er op het plaatje wel hetzelfde uit verder.
En ik heb er een setje diner borden bij gekregen!
Je hebt een volle kaart erbijquote:Op woensdag 6 november 2024 14:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind het ook echt leuk om af en toe weer wat zegels er bij te zien verschijnen. Voelt toch een beetje als kadootje
@:debsterr, heel graag dus!
Ik ook nog steeds, was vergeten dat ik nog fondueborden wildequote:Op zondag 10 november 2024 17:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:viv,wil je de OP eens updaten? @:hupje, @:flyingfish en ik zijn de enigen die nog zegels kunnen gebruiken.
quote:Op zondag 10 november 2024 18:11 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ook nog steeds, was vergeten dat ik nog fondueborden wilde
Kan ze ook bij de kringloop halen maar ik ging juist voor een volwassen servies waar alles bij elkaar pastquote:Op zondag 10 november 2024 18:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Die heb ik 20 jaar geleden eens met Airmiles gekocht. Bijna dezelfde als die Jumbo nu heeft.
@LuckyStrike je hebt er 39 bij!quote:Op zondag 10 november 2024 17:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:viv,wil je de OP eens updaten? @:hupje, @:flyingfish en ik zijn de enigen die nog zegels kunnen gebruiken.
Zegeltjes sparen voor nieuwe gordijnenquote:Op zondag 10 november 2024 19:19 schreef mascara-klodder het volgende:
Fondue/Gourmet bij mij in het nieuwe jaar voor wie er zin heeft.
Kan ik daarna mijn gordijnen wassen
Wauwquote:
Dankjewel!quote:Op zaterdag 16 november 2024 12:36 schreef laiveneertiekje het volgende:
Mijn zegels zijn over de vragers in de OP verdeeld. Veel plezier ermee
Yupquote:Op zondag 17 november 2024 20:27 schreef capricia het volgende:
Wie heeft er nog zegels nodig? Ik heb er maar vier. Maar deel het graag.
Gewoon de mensen in de OP?
Dat lijstje is actueel inderdaad.quote:Op zondag 17 november 2024 20:27 schreef capricia het volgende:
Wie heeft er nog zegels nodig? Ik heb er maar vier. Maar deel het graag.
Gewoon de mensen in de OP?
Heb jij ook nog nodig?quote:
Yesquote:
Okay. Ik deel het met jou en @Lucky_Strikequote:
Wat ik weer bijeen gespaard heb staan er nu bij jou bij als het goed is!quote:Op zondag 17 november 2024 20:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Yes
Was vergeten dat ik ook nog fondue-borden wilde dus was te vroeg met mijn zegels weggeven
9 gestuurd netquote:Op zondag 17 november 2024 20:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Yes
Was vergeten dat ik ook nog fondue-borden wilde dus was te vroeg met mijn zegels weggeven
Ik!quote:Op vrijdag 22 november 2024 10:20 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb er nog 37, wie heeft er nog nodig?
En ikquote:Op vrijdag 22 november 2024 10:20 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb er nog 37, wie heeft er nog nodig?
Je hebt zequote:
Heb ze weer doorgegevenquote:Op vrijdag 22 november 2024 19:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je hebt ze
Edit: nu keek ik of er updates waren, geen, maar opeens toch, excuses.
+ 6 zegelsquote:Op vrijdag 22 november 2024 14:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
En ik
https://www.jumbo.com/zeg(...)c0-a2f7-0971688a58d7
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |