Zal straks wel een foto maken.quote:Op maandag 16 september 2024 18:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Au
Hoe zit je oorlogswond er nu uit?
quote:Op maandag 16 september 2024 18:29 schreef kwiwi het volgende:
Ben normaal niet van de conspiracy theories, maar volgens mij heeft trump die hele 2e aanslag in scene gezet omdat hij zo'n flater heeft geslagen in dat tv debat, en de 1e aanslag goed voor hem was in de peilingen. Wat denken jullie?
Zou ze helemaal de tering vloeken.quote:Op maandag 16 september 2024 19:24 schreef Karzai het volgende:
sneaky bastards zeiden wel dat ik het zelf op moet halen
quote:Op maandag 16 september 2024 19:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou ze helemaal de tering vloeken.
Gaat vast helemaal goed komen. Dan loop je weer als een jong hertje door de wei.quote:Op maandag 16 september 2024 19:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zal straks wel een foto maken.
Gaat echt een lelijk litteken worden
Nou dat nietquote:Op maandag 16 september 2024 19:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou ze helemaal de tering vloeken.
Libaneesquote:Op maandag 16 september 2024 19:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
Mezz3 van het libanees restaurant
Ik voor het eerst vandaag nu nietquote:
mooi op tijdquote:Op maandag 16 september 2024 19:56 schreef essnhills het volgende:
Hmm, 5 voor 8 en telefoonscherm gaat al op nachtstand
Ik ben zelf al de hele dag op nachtstand dus komt wel goed uitquote:
herkenbaarquote:Op maandag 16 september 2024 20:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben zelf al de hele dag op nachtstand dus komt wel goed uit
Gewoon mezze zeggen en dan krijg je dit? Of hebben ze daar nog miljardmiljoen variaties in?quote:Op maandag 16 september 2024 19:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
Mezz3 van het libanees restaurant
https://www.thuisbezorgd.nl/menu/restaurant-beyrouthquote:Op maandag 16 september 2024 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon mezze zeggen en dan krijg je dit? Of hebben ze daar nog miljardmiljoen variaties in?
Een mezze is vaak wel redelijk vergelijkbaar met tapas. Soms verwijst het naar 1 gerechtje maar vaak is het een verzameling verschillende. Zoals een tapastafelquote:Op maandag 16 september 2024 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon mezze zeggen en dan krijg je dit? Of hebben ze daar nog miljardmiljoen variaties in?
en een rijsttafel is ook zoiets?quote:Op maandag 16 september 2024 20:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een mezze is vaak wel redelijk vergelijkbaar met tapas. Soms verwijst het naar 1 gerechtje maar vaak is het een verzameling verschillende. Zoals een tapastafel
Pohquote:Op maandag 16 september 2024 20:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
https://www.thuisbezorgd.nl/menu/restaurant-beyrouth
Jupquote:
Mezze is wat wij in larnaca in dat restaurant besteld hadden. Je hebt er vast nog foto's vanquote:Op maandag 16 september 2024 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
tjop tjop even tempoquote:
Oh even kijkenquote:Op maandag 16 september 2024 20:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mezze is wat wij in larnaca in dat restaurant besteld hadden. Je hebt er vast nog foto's van
Nee maar ik kan wel zeggen "Gelukkig hebben we nu een reden om terug te gaan"quote:Op maandag 16 september 2024 20:32 schreef Nizno het volgende:
dan kun je niet zeggen: "gelukkig hebben we de foto's nog"
Heeft ook niet op mijn appje gereageerd of alles ok was.quote:Op maandag 16 september 2024 16:50 schreef kwiwi het volgende:
Is Zwabbie recent nog eens langsgeweest trouwens?
Heb je daar geen vossen en wolven die alles opeten?quote:Op maandag 16 september 2024 20:49 schreef kwiwi het volgende:
Ben aan het bekijken of ik niet een paar kippen kan houden in de tuinLijkt me leuk. En verse eieren
En verse kipquote:Op maandag 16 september 2024 20:49 schreef kwiwi het volgende:
Ben aan het bekijken of ik niet een paar kippen kan houden in de tuinLijkt me leuk. En verse eieren
Dan zal ie wel weer even liever in z'n shell zijnquote:Op maandag 16 september 2024 20:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heeft ook niet op mijn appje gereageerd of alles ok was.
Jawel maar dacht om dan zo'n grote ren in de tuin te zetten, zeker voor 's nachts, zodat die dieren er niet bij kunnen.quote:Op maandag 16 september 2024 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je daar geen vossen en wolven die alles opeten?
Yep, ken ik ook wel een beetje van hem.quote:Op maandag 16 september 2024 20:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan zal ie wel weer even liever in z'n shell zijn![]()
[ afbeelding ]
Komt vanzelf wel weerquote:Op maandag 16 september 2024 20:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep, ken ik ook wel een beetje van hem.
Maar even in het dorp vragen of er al iemand eerder zoiets geprobeerd heeft?quote:Op maandag 16 september 2024 20:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jawel maar dacht om dan zo'n grote ren in de tuin te zetten, zeker voor 's nachts, zodat die dieren er niet bij kunnen.
Veel mensen hebben kippen, maar die zitten veelal op een stuk land met een hek van minimaal 1.5m hoog er omheen.quote:Op maandag 16 september 2024 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar even in het dorp vragen of er al iemand eerder zoiets geprobeerd heeft?
O ja daar zeg je wat, moet nog even met cooling gel aan de slag.quote:Op maandag 16 september 2024 20:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Terug van sporten. Tijdens het spelen, kreeg ik pijn in mijn onderrug.
Net van die Heat Fluid erop gesmeerd. Dan begint al gelijk lekker te branden.
Ja dat timmert Gergi op een dinsdagavond wel even in elkaar denk ikquote:Op maandag 16 september 2024 20:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Veel mensen hebben kippen, maar die zitten veelal op een stuk land met een hek van minimaal 1.5m hoog er omheen.
Dacht aan zoiets en dan nog met wat gaas een hekje er omheen bouwen zodat ze overdag ook gewoon een beetje buiten dat ding kunnen rondlopen.
[ afbeelding ]
*trekt kippenpak aanquote:Op maandag 16 september 2024 20:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Veel mensen hebben kippen, maar die zitten veelal op een stuk land met een hek van minimaal 1.5m hoog er omheen.
Dacht aan zoiets en dan nog met wat gaas een hekje er omheen bouwen zodat ze overdag ook gewoon een beetje buiten dat ding kunnen rondlopen.
[ afbeelding ]
Ik koop er dan gewoon kant-en-klaar eentje, lijkt me veiliger voor de kippenquote:Op maandag 16 september 2024 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat timmert Gergi op een dinsdagavond wel even in elkaar denk ik
Ja zoek er dan wel ff eentje uit met free shippingquote:Op maandag 16 september 2024 21:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik koop er dan gewoon kant-en-klaar eentje, lijkt me veiliger voor de kippen![]()
Wel even rekening mee houden dat vossen heel gemakkelijk onder dat gaas door graven.quote:Op maandag 16 september 2024 21:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik koop er dan gewoon kant-en-klaar eentje, lijkt me veiliger voor de kippen![]()
Ohquote:Op maandag 16 september 2024 21:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel even rekening mee houden dat vossen heel gemakkelijk onder dat gaas door graven.
Als je die kooi zo neerzet met kippen erin en je draait je rug om dan zit een half uurtje later elke kip in de maag van vossen en steenmarters.quote:Op maandag 16 september 2024 21:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel even rekening mee houden dat vossen heel gemakkelijk onder dat gaas door graven.
quote:
quote:Vossen zijn luie dieren, ze graven steeds net langs de draad en hebben niet de reflex om van op een verdere afstand te graven. Leg rondom de buitenzijde van de omheining een rij tegels, betonplaten, planken of gaas van 40 cm breed.
Als je geen tegels, betonplaten of planken legt, graaf de draad dan 50 cm diep in.
Ik neem mijn eigen spit mee als ik op bezoek ga bij Kwiwi.quote:Op maandag 16 september 2024 21:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je die kooi zo neerzet met kippen erin en je draait je rug om dan zit een half uurtje later elke kip in de maag van vossen en steenmarters.
Hysterisch kipstoofpotje met mi-ni-maal 40 knoflookteentjesquote:Op maandag 16 september 2024 21:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik neem mijn eigen spit mee als ik op bezoek ga bij Kwiwi.
quote:Op maandag 16 september 2024 21:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hysterisch kipstoofpotje met mi-ni-maal 40 knoflookteentjes
Zegquote:Op maandag 16 september 2024 21:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik neem mijn eigen spit mee als ik op bezoek ga bij Kwiwi.
Vorige week kwam ik langs en nog te openen Kippie... Kreeg wel eventjes trek...quote:
dat vind ik dan weer minder gezelligquote:Op maandag 16 september 2024 22:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En ze doen ook aan groepsverkrachting
Zo praat je toch niet over je gezin joh.quote:Op maandag 16 september 2024 22:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Begin niet aan kippen:
Kipluizen, zure stront, ziektes, ontsnappen, kakelen, strontscheppen, elke ochtend en avond mee druk
Het is wat het is.quote:Op maandag 16 september 2024 22:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo praat je toch niet over je gezin joh.
Gekke combiquote:Op maandag 16 september 2024 22:29 schreef Nattekat het volgende:
@:4EverBlackEyed ik heb een donut bij m'n kwark
Begin ook niet aan katten. Ik heb deze week weer twee keer kots mogen ruimen en een lading is een beetje in de mat getrokken en ik weet niet hoe ik dat eruit krijg. En de stront stinkt enorm.quote:
Kattenquote:Op maandag 16 september 2024 23:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Begin ook niet aan katten. Ik heb deze week weer twee keer kots mogen ruimen en een lading is een beetje in de mat getrokken en ik weet niet hoe ik dat eruit krijg. En de stront stinkt enorm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |