Ik ben zelf al de hele dag op nachtstand dus komt wel goed uitquote:
herkenbaarquote:Op maandag 16 september 2024 20:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben zelf al de hele dag op nachtstand dus komt wel goed uit
Gewoon mezze zeggen en dan krijg je dit? Of hebben ze daar nog miljardmiljoen variaties in?quote:Op maandag 16 september 2024 19:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
Mezz3 van het libanees restaurant
https://www.thuisbezorgd.nl/menu/restaurant-beyrouthquote:Op maandag 16 september 2024 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon mezze zeggen en dan krijg je dit? Of hebben ze daar nog miljardmiljoen variaties in?
Een mezze is vaak wel redelijk vergelijkbaar met tapas. Soms verwijst het naar 1 gerechtje maar vaak is het een verzameling verschillende. Zoals een tapastafelquote:Op maandag 16 september 2024 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon mezze zeggen en dan krijg je dit? Of hebben ze daar nog miljardmiljoen variaties in?
en een rijsttafel is ook zoiets?quote:Op maandag 16 september 2024 20:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een mezze is vaak wel redelijk vergelijkbaar met tapas. Soms verwijst het naar 1 gerechtje maar vaak is het een verzameling verschillende. Zoals een tapastafel
Pohquote:Op maandag 16 september 2024 20:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
https://www.thuisbezorgd.nl/menu/restaurant-beyrouth
Jupquote:
Mezze is wat wij in larnaca in dat restaurant besteld hadden. Je hebt er vast nog foto's vanquote:Op maandag 16 september 2024 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
tjop tjop even tempoquote:
Oh even kijkenquote:Op maandag 16 september 2024 20:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mezze is wat wij in larnaca in dat restaurant besteld hadden. Je hebt er vast nog foto's van
Nee maar ik kan wel zeggen "Gelukkig hebben we nu een reden om terug te gaan"quote:Op maandag 16 september 2024 20:32 schreef Nizno het volgende:
dan kun je niet zeggen: "gelukkig hebben we de foto's nog"
Heeft ook niet op mijn appje gereageerd of alles ok was.quote:Op maandag 16 september 2024 16:50 schreef kwiwi het volgende:
Is Zwabbie recent nog eens langsgeweest trouwens?
Heb je daar geen vossen en wolven die alles opeten?quote:Op maandag 16 september 2024 20:49 schreef kwiwi het volgende:
Ben aan het bekijken of ik niet een paar kippen kan houden in de tuinLijkt me leuk. En verse eieren
En verse kipquote:Op maandag 16 september 2024 20:49 schreef kwiwi het volgende:
Ben aan het bekijken of ik niet een paar kippen kan houden in de tuinLijkt me leuk. En verse eieren
Dan zal ie wel weer even liever in z'n shell zijnquote:Op maandag 16 september 2024 20:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heeft ook niet op mijn appje gereageerd of alles ok was.
Jawel maar dacht om dan zo'n grote ren in de tuin te zetten, zeker voor 's nachts, zodat die dieren er niet bij kunnen.quote:Op maandag 16 september 2024 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je daar geen vossen en wolven die alles opeten?
Yep, ken ik ook wel een beetje van hem.quote:Op maandag 16 september 2024 20:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan zal ie wel weer even liever in z'n shell zijn![]()
[ afbeelding ]
Komt vanzelf wel weerquote:Op maandag 16 september 2024 20:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep, ken ik ook wel een beetje van hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |