SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Ik ook welquote:Op maandag 16 september 2024 15:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar kom ik ook ongeveer aan.
Jep. Die ene met persoonlijkheidstest enzo.quote:Op maandag 16 september 2024 16:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Was dit nog steeds die ene sollicitatie?
Gewoon zeggen dat ze je aan moeten nemen en niet dat soort gekke testjes doen.quote:Op maandag 16 september 2024 16:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jep. Die ene met persoonlijkheidstest enzo.
Weet ik meteen waarom dit zo'n raar proces was.
Wat een lange procedure, zou zelf de interesse al zijn verlorenquote:Op maandag 16 september 2024 16:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jep. Die ene met persoonlijkheidstest enzo.
Weet ik meteen waarom dit zo'n raar proces was.
Gewoon zeggen dat je de kip met het gouden ei bent en dat ze zonder jou binnen een jaartje niet meer bestaan.quote:Op maandag 16 september 2024 16:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat ze je aan moeten nemen en niet dat soort gekke testjes doen.
wat vervelendquote:Op maandag 16 september 2024 16:38 schreef Ama het volgende:
Er lag nog een open zak kroepoek op tafel.
Ik denk dat de nadruk ligt op lagquote:
ook leuk om te fokken met een scheef hoofdquote:Op maandag 16 september 2024 16:45 schreef essnhills het volgende:
Ik was wat foto's van de bruiloft aan het bekijken en kon in mijn browser hst scherm draaien.
Maar kon daarna niet meer vinden hoe je dat weer uitzette en toen waren alle tabbladen gedraaid
Inmiddels weer opgelost
dat is dan ook voornamelijk vervelend.quote:Op maandag 16 september 2024 16:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat de nadruk ligt op lag
niet gezienquote:Op maandag 16 september 2024 16:50 schreef kwiwi het volgende:
Is Zwabbie recent nog eens langsgeweest trouwens?
Eensquote:Op maandag 16 september 2024 16:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat is dan ook voornamelijk vervelend.
Dat er niets geen meer ligt
Ik heb hem niet gezienquote:Op maandag 16 september 2024 16:50 schreef kwiwi het volgende:
Is Zwabbie recent nog eens langsgeweest trouwens?
Dan had je een flinke. Mijn pokebowls zijn meestal maar goed voor 1 maaltijd. Maar erg lekker inderdaadquote:Op maandag 16 september 2024 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Bwooh dawazlekkah. Zo'n pokebowl kun je dus best twee dagen van eten.
euh je bent er nog maar net een dag. en nu al wil je de bak in?quote:Op maandag 16 september 2024 17:06 schreef bitterbal het volgende:
even paard rijden en wat mensen vermoorden
Die staat nog in NL?quote:
Ik weet nu van wat er gedeeld is, dat de kans groot is dat dit sowieso niets voor mij was geweest.quote:Op maandag 16 september 2024 16:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat ze je aan moeten nemen en niet dat soort gekke testjes doen.
Vorige week maandag was ik niet beschikbaar voor dat gesprek, en toen moest het maar vandaag.quote:Op maandag 16 september 2024 16:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat een lange procedure, zou zelf de interesse al zijn verloren
Hmmmquote:Op maandag 16 september 2024 17:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet nu van wat er gedeeld is, dat de kans groot is dat dit sowieso niets voor mij was geweest.
Misschien vinden ze je te moordlustig?quote:Op maandag 16 september 2024 17:16 schreef bitterbal het volgende:
raar. lijkt een bug. Het mannetje wat altijd bij je kamp zit is er ook niet meer
Dat is ook al wat.quote:Op maandag 16 september 2024 17:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet nu van wat er gedeeld is, dat de kans groot is dat dit sowieso niets voor mij was geweest.
nah dat geloof ik nietquote:Op maandag 16 september 2024 17:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien vinden ze je te moordlustig?
quote:
Nog een dingetje, maar dat eerste gesprek was bagger, dus daar verwacht ik niet veel van.quote:Op maandag 16 september 2024 17:46 schreef Crack_ het volgende:
Op naar de volgende NKof had je meerdere dingen lopen?
waarom bagger? Jammerquote:Op maandag 16 september 2024 17:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog een dingetje, maar dat eerste gesprek was bagger, dus daar verwacht ik niet veel van.
Verder is het ook tijd om binnen m'n huidige bedrijf eens te kijken wat er uit te halen is, gezien m'n contract bijna afloopt. Ik ga daar sowieso hoog inzetten op zelfontwikkeling.
grootspraak, want hij heeft geen eens zelfreflectiequote:Op maandag 16 september 2024 17:52 schreef Crack_ het volgende:
En wat houdt 'hoog inzetten op zelfontwikkeling' in?
kquote:Op maandag 16 september 2024 17:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
grootspraak, want hij heeft geen eens zelfreflectie
boontjes en karbonadequote:
Oeeeeeh, welkequote:Op maandag 16 september 2024 17:57 schreef Ama het volgende:
Oh ik heb nog een lekker blikje ijsthee.
orzo, champignonmix, spinazie, courgette, creme fraiche, blauwe schimmelkaas, vega balletjes. Nomnom ;9quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Heb het gisteren ook weggebracht. Altijd weer een opluchting als die hele stapel de deur uit isquote:Op maandag 16 september 2024 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo hehe. Het oud papier is weer geweest
quote:Op maandag 16 september 2024 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo hehe. Het oud papier is weer geweestals kind zou ik zeggen 'wowowow kijk dan, vet rijk!!!!'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Ik denk wraps met muhammarrah, kiep en een blikje bonduellequote:Op maandag 16 september 2024 17:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oeeeeeh, welke
[..]
orzo, champignonmix, spinazie, courgette, creme fraiche, blauwe schimmelkaas, vega balletjes. Nomnom ;9
Et toi?
heel veel kaas?quote:Op maandag 16 september 2024 18:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk wraps met muhammarrah, kiep en een blikje bonduelle
Met kaas
Maar je wist best wat er ging komenquote:Op maandag 16 september 2024 18:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb het gisteren ook weggebracht. Altijd weer een opluchting als die hele stapel de deur uit is
Oh, je bericht had eerst die spoiler niet![]()
Kaaaaasquote:
Nee, ik zat met echt oud papier in m'n hoofd omdat ik gisteren een half uur al het karton in stukken heb staan snijdenquote:Op maandag 16 september 2024 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar je wist best wat er ging komen
Whehehehquote:Op maandag 16 september 2024 18:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, ik zat met echt oud papier in m'n hoofd omdat ik gisteren een half uur al het karton in stukken heb staan snijden
quote:
quote:
quote:Op maandag 16 september 2024 17:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oeeeeeh, welke
[..]
orzo, champignonmix, spinazie, courgette, creme fraiche, blauwe schimmelkaas, vega balletjes. Nomnom ;9
Et toi?
Die is lekkerquote:
Ik been heel erg benieuwd. De trailer is wel heel uitgebreid.quote:Op maandag 16 september 2024 18:09 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Interessant. @:cherrylips
Is dat goed of slecht?quote:Op maandag 16 september 2024 18:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik been heel erg benieuwd. De trailer is wel heel uitgebreid.
Ik heb dan het idee dat ik de halve film al heb gezien en dat alle goede stukken in de trailer zaten.quote:
Oh ik heb die nog niet gekeken dus laat ik dan zo.quote:Op maandag 16 september 2024 18:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb dan het idee dat ik de halve film al heb gezien en dat alle goede stukken in de trailer zaten.
ik armquote:Op maandag 16 september 2024 18:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik been heel erg benieuwd. De trailer is wel heel uitgebreid.
met een bril?quote:
Youp van t Hek had daar een stukje over...quote:
Dat ik niet 40 uur per week aan projecten zit, maar ook ruimte krijg om die uren in te zetten voor andere dingen.quote:Op maandag 16 september 2024 17:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
waarom bagger? Jammer![]()
En wat houdt 'hoog inzetten op zelfontwikkeling' in?
mogelijkheid is zeker aanwezigquote:Op maandag 16 september 2024 18:29 schreef kwiwi het volgende:
Ben normaal niet van de conspiracy theories, maar volgens mij heeft trump die hele 2e aanslag in scene gezet omdat hij zo'n flater heeft geslagen in dat tv debat, en de 1e aanslag goed voor hem was in de peilingen. Wat denken jullie?
quote:Op maandag 16 september 2024 18:29 schreef kwiwi het volgende:
Ben normaal niet van de conspiracy theories, maar volgens mij heeft trump die hele 2e aanslag in scene gezet omdat hij zo'n flater heeft geslagen in dat tv debat, en de 1e aanslag goed voor hem was in de peilingen. Wat denken jullie?
Ik sta nergens meer van te kijkenquote:Op maandag 16 september 2024 18:29 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op maandag 16 september 2024 18:29 schreef kwiwi het volgende:
Zou kunnen maar denk niet dat ik dit aannemelijker vind dan een gekkie die trump dood wilde hebben, maarja who kwowsquote:Op maandag 16 september 2024 18:29 schreef kwiwi het volgende:
Blij dat Musk zelf geen gooi naar presidentschap kan doen.quote:Op maandag 16 september 2024 18:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Musk had al op X gezet van "Hmmm en nog niemand die geprobeerd heeft om Biden of Harris om te leggen..... Hmmm hmmm..."
Later weer verwijderd
ze hebben een idioot met een wapen gevonden rond de golfbaan van trumpie.quote:Op maandag 16 september 2024 18:35 schreef Crack_ het volgende:
Wait what, tweede aanslagik heb iets gemist
sorry in dat geval, ik heb geen idee
Wat een chique woord voor mislukt, die ga ik onthoudenquote:Op maandag 16 september 2024 18:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze hebben een idioot met een wapen gevonden rond de golfbaan van trumpie.
dus nu is het een verijdelde aanslag
quote:Op maandag 16 september 2024 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
"Hee hoe was je date?![]()
![]()
"
-"Ghehe, verijdeld![]()
"
Auquote:Op maandag 16 september 2024 18:57 schreef datismijnmening het volgende:
Net een dutje gedaan. Niet frisser van geworden. Droomde dat ik steeds per ongeluk op mijn verkeerde been ging staan
en dan val je weer om en plet je je croissant?quote:Op maandag 16 september 2024 18:57 schreef datismijnmening het volgende:
Net een dutje gedaan. Niet frisser van geworden. Droomde dat ik steeds per ongeluk op mijn verkeerde been ging staan
Dat moet inmiddels een soort rijstevloei geworden zijnquote:Op maandag 16 september 2024 18:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en dan val je weer om en plet je je croissant?
quote:Op maandag 16 september 2024 18:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en dan val je weer om en plet je je croissant?
Heb ‘m al op hoorquote:Op maandag 16 september 2024 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat moet inmiddels een soort rijstevloei geworden zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |