Youp van t Hek had daar een stukje over...quote:
Dat ik niet 40 uur per week aan projecten zit, maar ook ruimte krijg om die uren in te zetten voor andere dingen.quote:Op maandag 16 september 2024 17:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
waarom bagger? Jammer![]()
En wat houdt 'hoog inzetten op zelfontwikkeling' in?
mogelijkheid is zeker aanwezigquote:Op maandag 16 september 2024 18:29 schreef kwiwi het volgende:
Ben normaal niet van de conspiracy theories, maar volgens mij heeft trump die hele 2e aanslag in scene gezet omdat hij zo'n flater heeft geslagen in dat tv debat, en de 1e aanslag goed voor hem was in de peilingen. Wat denken jullie?
quote:Op maandag 16 september 2024 18:29 schreef kwiwi het volgende:
Ben normaal niet van de conspiracy theories, maar volgens mij heeft trump die hele 2e aanslag in scene gezet omdat hij zo'n flater heeft geslagen in dat tv debat, en de 1e aanslag goed voor hem was in de peilingen. Wat denken jullie?
Ik sta nergens meer van te kijkenquote:Op maandag 16 september 2024 18:29 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op maandag 16 september 2024 18:29 schreef kwiwi het volgende:
Zou kunnen maar denk niet dat ik dit aannemelijker vind dan een gekkie die trump dood wilde hebben, maarja who kwowsquote:Op maandag 16 september 2024 18:29 schreef kwiwi het volgende:
Blij dat Musk zelf geen gooi naar presidentschap kan doen.quote:Op maandag 16 september 2024 18:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Musk had al op X gezet van "Hmmm en nog niemand die geprobeerd heeft om Biden of Harris om te leggen..... Hmmm hmmm..."
Later weer verwijderd
ze hebben een idioot met een wapen gevonden rond de golfbaan van trumpie.quote:Op maandag 16 september 2024 18:35 schreef Crack_ het volgende:
Wait what, tweede aanslagik heb iets gemist
sorry in dat geval, ik heb geen idee
Wat een chique woord voor mislukt, die ga ik onthoudenquote:Op maandag 16 september 2024 18:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze hebben een idioot met een wapen gevonden rond de golfbaan van trumpie.
dus nu is het een verijdelde aanslag
quote:Op maandag 16 september 2024 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
"Hee hoe was je date?![]()
![]()
"
-"Ghehe, verijdeld![]()
"
Auquote:Op maandag 16 september 2024 18:57 schreef datismijnmening het volgende:
Net een dutje gedaan. Niet frisser van geworden. Droomde dat ik steeds per ongeluk op mijn verkeerde been ging staan
en dan val je weer om en plet je je croissant?quote:Op maandag 16 september 2024 18:57 schreef datismijnmening het volgende:
Net een dutje gedaan. Niet frisser van geworden. Droomde dat ik steeds per ongeluk op mijn verkeerde been ging staan
Dat moet inmiddels een soort rijstevloei geworden zijnquote:Op maandag 16 september 2024 18:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en dan val je weer om en plet je je croissant?
quote:Op maandag 16 september 2024 18:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en dan val je weer om en plet je je croissant?
Heb ‘m al op hoorquote:Op maandag 16 september 2024 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat moet inmiddels een soort rijstevloei geworden zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |