Bedankt.quote:Op maandag 16 september 2024 15:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Namens GGMM en natuurlijk mijzelf van harte gefeliciteerd
In de hoogtijdagen hier gingen er 6 topics op een dag doorheen.quote:Op maandag 16 september 2024 15:52 schreef RamboDirk het volgende:
HOOLs de VBL kroeg
1 topic per kwartaal
Ik heb een zeer pittige mening over teltopics.quote:Op maandag 16 september 2024 17:07 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
@:tarado zit tegenwoordig in teltopics ed
Ik hoop dat @Tarado dit kan ownen.quote:Op maandag 16 september 2024 17:23 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb een zeer pittige mening over teltopics.
Ik weet niet eens wat teltopics zijn.quote:Op maandag 16 september 2024 18:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik hoop dat @:tarado dit kan ownen.
For sure.quote:Op maandag 16 september 2024 18:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik hoop dat @:tarado dit kan ownen.
quote:Op dinsdag 17 september 2024 07:43 schreef Scrummie het volgende:
Woordle 1186 6/6
⬛⬛⬛🟩🟩
⬛⬛⬛⬛⬛
🟩⬛⬛🟨⬛
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 982 5/6
⬛🟨🟨⬛⬛⬛
🟨⬛⬛⬛🟨🟨
🟨🟨⬛⬛🟨⬛
🟨🟨🟨⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:ggmm @:rambodirk @:alpeko
Goedemorgen.
Hard gewerkt mannen. Jullie mogen naar huis.quote:Op dinsdag 17 september 2024 07:46 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1186 5/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛🟩⬛
⬛⬛⬛🟩⬛
🟩🟨🟨🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 982 5/6
⬛🟨⬛⬛⬛⬛
🟨⬛⬛⬛🟨🟨
⬛🟨⬛🟨⬛⬛
🟨🟨🟩⬛⬛🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:scrummie @:rambodirk @:alpeko
Goedemorgen
lichtquote:Op dinsdag 17 september 2024 09:04 schreef onlogisch het volgende:
Kolere, word ik even schaakmat gezet door @:tong80 zeg.
Ik ga maar even lichen.
Kan aan mij lichen maar mss moet je die link dan even aanklikken.quote:Op dinsdag 17 september 2024 09:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
licht
Of is dit bewust? Geen idee.
Daarom zei ik licht ipv lichenquote:Op dinsdag 17 september 2024 09:16 schreef alpeko het volgende:
[..]
Kan aan mij lichen maar mss moet je die link dan even aanklikken.
O je doelt op tong.quote:Op dinsdag 17 september 2024 09:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daarom zei ik licht ipv lichen
Ik ook alquote:Op dinsdag 17 september 2024 09:43 schreef alpeko het volgende:
Like van @:Pisces29 binnen. Deze dag is geslaagd.
quote:Op dinsdag 17 september 2024 09:43 schreef alpeko het volgende:
Like van @:Pisces29 binnen. Deze dag is geslaagd.
Salina, ouwe lurker. Goeiemorgen.quote:
Goedemorgen. Vanavond ben ik present (bij PSV). Denk ik.quote:Op dinsdag 17 september 2024 09:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Salina, ouwe lurker. Goeiemorgen.
Molto bene.quote:Op dinsdag 17 september 2024 09:56 schreef Salina het volgende:
[..]
Goedemorgen. Vanavond ben ik present (bij PSV). Denk ik.
Tevens vakantie Mexico geboekt.
Ik ga meteen kijken.quote:Op dinsdag 17 september 2024 10:08 schreef Caland het volgende:
Forum moderator René begaat een flater in FB.
Dat was een verwijzing naar de spelfout van Tong, mokerdebiel.quote:Op dinsdag 17 september 2024 10:08 schreef Caland het volgende:
quote:Op dinsdag 17 september 2024 10:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was een verwijzing naar de spelfout van Tong, mokerdebiel.
De enige die hier een flater begaat ben jij!!
quote:Op dinsdag 17 september 2024 10:08 schreef Caland het volgende:
Ik zit op het puntje van m’n stoel. Maar ik hou het sierlijk.quote:
Ik zet hier graag mijn 'IK SCHRIK HIER VAN'-sticker voor in.quote:Op dinsdag 17 september 2024 11:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit op het puntje van m’n stoel. Maar ik hou het sierlijk.
Ik zal jou eens stickeren.quote:Op dinsdag 17 september 2024 12:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zet hier graag mijn 'IK SCHRIK HIER VAN'-sticker voor in.
Hallo maat. Ik zag dat PSV vanavond moet spelen in de champions league. Ben je er weer eens live bij zodat we heel kinderachtig PSV uit kunnen lachen als ze achter komen?quote:
Ik zou er niet op rekenen.quote:Op dinsdag 17 september 2024 13:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo maat. Ik zag dat PSV vanavond moet spelen in de champions league. Ben je er weer eens live bij zodat we heel kinderachtig PSV uit kunnen lachen als ze achter komen?
Kwart voor zeven al, erg irritant.quote:Op dinsdag 17 september 2024 13:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo maat. Ik zag dat PSV vanavond moet spelen in de champions league. Ben je er weer eens live bij zodat we heel kinderachtig PSV uit kunnen lachen als ze achter komen?
Verlof vandaag.quote:Op dinsdag 17 september 2024 09:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook al
Waar blijft jouw Woordle??
Bord op schoot genot.quote:Op dinsdag 17 september 2024 13:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kwart voor zeven al, erg irritant.
Dan heb ik hardlooptrainingquote:
Hardlooptraining?quote:Op dinsdag 17 september 2024 14:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan heb ik hardlooptraining
Daar mogen ze bij het plannen van die wedstrijden wel eens rekening mee houden
Volgens mij ga je het dan doen in een groepje met extreem lelijke mensen.quote:Op dinsdag 17 september 2024 14:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hardlooptraining?
Is er iemand die je moet vertellen dat je eerst je linkervoet en dan je rechtervoet naar voren moet plaatsen of zo?
Goed hard werken en vergeet niet de intensiteit!quote:Op dinsdag 17 september 2024 14:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan heb ik hardlooptraining
Daar mogen ze bij het plannen van die wedstrijden wel eens rekening mee houden
God sees everythingquote:Op dinsdag 17 september 2024 14:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Goed hard werken en vergeet niet de intensiteit!
Succes.
Wat een fluitketel ben je toch.quote:Op dinsdag 17 september 2024 14:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hardlooptraining?
Is er iemand die je moet vertellen dat je eerst je linkervoet en dan je rechtervoet naar voren moet plaatsen of zo?
Pedersen snel als de wind. Welk cijfer zou je hem geven?quote:Op dinsdag 17 september 2024 14:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij ga je het dan doen in een groepje met extreem lelijke mensen.
quote:Op dinsdag 17 september 2024 14:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een fluitketel ben je toch.
Eigenlijk wel ja maar dat mag wel op zn tijdquote:Op dinsdag 17 september 2024 15:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo zo, meneer vindt blijkbaar van zichzelf dat hij wel een beloning verdient
Okéquote:Op dinsdag 17 september 2024 15:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja maar dat mag wel op zn tijd
Die gaat dan vertellen wat voor intervallen en route je moet lopen.quote:Op dinsdag 17 september 2024 14:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hardlooptraining?
Ik zou hem de tyfus laten genieten en vanavond gewoon voetbal kijken.quote:Op dinsdag 17 september 2024 16:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die gaat dan vertellen wat voor intervallen en route je moet lopen.
Ik zou je linkervoet wel eerst neerzettenquote:Op dinsdag 17 september 2024 14:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hardlooptraining?
Het is een haar, en dat doe ik donderdag alquote:Op dinsdag 17 september 2024 16:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zou hem de tyfus laten genieten en vanavond gewoon voetbal kijken.
Precies, dat begrijpt @onlogisch dus niet eens.quote:Op dinsdag 17 september 2024 16:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou je linkervoet wel eerst neerzetten
Ik zou een goeie trainer zijn
Daar heb je toch gewoon apps voorquote:Op dinsdag 17 september 2024 16:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die gaat dan vertellen wat voor intervallen en route je moet lopen.
Gelijk weer zo onaardig, bah.quote:Op dinsdag 17 september 2024 16:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies, dat begrijpt @:onlogisch dus niet eens.
Die kan wel een hardlooptrainer gebruiken.
Natuurlijk, maar het gaat ook wel een beetje om het sociale component. Beetje slap lullen tussen het lopen.quote:Op dinsdag 17 september 2024 16:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar heb je toch gewoon apps voor
Als je op zoek bent naar het sociale component kan je toch ook iets gaan doen dat daadwerkelijk leuk is.quote:Op dinsdag 17 september 2024 16:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar het gaat ook wel een beetje om het sociale component. Beetje slap lullen tussen het lopen.
Het is tevens ook wel lekker om bij de zwaardere intervallen je aan een groepje vast te houden. Als ik alleen ben en het lukt even niet ben ik gauw geneigd te kappen, in een groep gaat dat minder makkelijk.
Oh jij bent er zo éénquote:Op dinsdag 17 september 2024 16:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar het gaat ook wel een beetje om het sociale component.
Ik vind de combinatie ‘fanatiek op hoger niveau sporten’ en ‘gezelligheid’ altijd heel prettig en eigenlijk is hardlopen dan het enige waar ik echt aanleg voor heb. Buiten wat sporten die je weer lastig in verenigingsverband kan doen zoals squashen ofzo.quote:Op dinsdag 17 september 2024 16:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je op zoek bent naar het sociale component kan je toch ook iets gaan doen dat daadwerkelijk leuk is.
Ik doe zelf altijd wel mijn best om er niet als een idioot uit te zien maar je hebt inderdaad een aantal met van die neongele sokken of van die rare hardloopbrillen.quote:Op dinsdag 17 september 2024 16:29 schreef Caland het volgende:
Hebben jullie dan ook van die neongele hardloopsokken aan enzo? @:gurley
Heb je al een zweetband?quote:Op dinsdag 17 september 2024 17:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik doe zelf altijd wel mijn best om er niet als een idioot uit te zien maar je hebt inderdaad een aantal met van die neongele sokken of van die rare hardloopbrillen.
Heb jij of iemand anders tips voor een goede eettent in Utrecht aan het water?quote:Op dinsdag 17 september 2024 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pasta carbonara.
@Paulquote:Op dinsdag 17 september 2024 17:21 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Heb jij of iemand anders tips voor een goede eettent in Utrecht aan het water?
Mejuffrouw Janssen. Of Silk Roads als je iets minder studentikoos wil.quote:Op dinsdag 17 september 2024 17:21 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Die hardloopgroepjes hier in de buurt zijn altijd autisten, bejaarden en mensen die verder geen sport kunnen ja.quote:Op dinsdag 17 september 2024 14:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij ga je het dan doen in een groepje met extreem lelijke mensen.
Ik kijk Juve - PSV even mee.quote:Op dinsdag 17 september 2024 17:26 schreef KingRoland het volgende:
Net thuis
Ik ga een dutje dien ik zie jullie in het CL topic boys
Mcdonalds zit redelijk aan de grachtquote:Op dinsdag 17 september 2024 17:21 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
gebakken aardappel, visdicks, komkommerquote:Op dinsdag 17 september 2024 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
spaghettiquote:Op dinsdag 17 september 2024 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |