SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ha die Lovely...quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Stapelen met smiliesquote:Op maandag 16 september 2024 09:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Veelsmileys![]()
Ik was bezig en als die twee met smileys bezig zijn ben ik vaak weg.
Moest toch dingen doen
ZIggo is mij weer eens aan het laten betalen voor dingen die ik niet heb
Ik ga wel boek lezen danDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Vanmiddag ook maar ff weer lezen, als ik weer thuis ben
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Hallo Allemaalquote:![]()
koffie?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ben je niet thuis dan nu?quote:Op maandag 16 september 2024 09:57 schreef Lovely het volgende:
Vanmiddag ook maar ff weer lezen, als ik weer thuis ben![]()
Ik ben er nog niet uit of ik doorga on mijn boek. Kan er nog niet inkomenquote:Op maandag 16 september 2024 09:57 schreef Lovely het volgende:
Vanmiddag ook maar ff weer lezen, als ik weer thuis benDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Waar ben jij? Op kantoor? Heb je geen meeting?quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dit komt dichtbij. Ik was gister ook niet thuisquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Oh dan heb je ook niet echt zin om verder te lezen. Misschien een ander boek pakken,?quote:Op maandag 16 september 2024 09:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet uit of ik doorga on mijn boek. Kan er nog niet inkomenMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Verkeerd gevallen? Als in: je voelt je beroerd na het drinken van een kop koffie?quote:Op maandag 16 september 2024 09:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nope net gehad, is weer verkeerd gevallen![]()
EN
NEP KOFFIE
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee thuis en straks weerquote:Op maandag 16 september 2024 09:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Waar ben jij? Op kantoor? Heb je geen meeting?![]()
![]()
10 uur bolkquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
paar dagen terug pepertjes gegeten sindsdien zijn mijn darmen van slagquote:Op maandag 16 september 2024 10:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Verkeerd gevallen? Als in: je voelt je beroerd na het drinken van een kop koffie?
Smile, it's free therapy.![]()
ow.... Da's niet zo leuk.quote:Op maandag 16 september 2024 10:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
paar dagen terug pepertjes gegeten sindsdien zijn mijn darmen van slagAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat kan ookquote:Op maandag 16 september 2024 09:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Stapelen met smilies
Ik ga wel boek lezen dan
Heb je ondertussen al een baan gevonden?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hier niet. Het is hier helemaal bewolkt.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Komt vast nog wel of nietquote:Op maandag 16 september 2024 10:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hier niet. Het is hier helemaal bewolkt.
Even op de weerapp kijken.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
In de middag misschien een waterig zonnetje. Tsja nouja.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Jijquote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
JaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
O jee das niet fijnquote:Op maandag 16 september 2024 10:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
paar dagen terug pepertjes gegeten sindsdien zijn mijn darmen van slagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Helpt dat wel dan?quote:Op maandag 16 september 2024 10:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nope ik ga zo maar weer eens iets van probiotica kopen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
CappuccinoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jaquote:![]()
maar denk dat de darmflora nog wat kaduuk is door alle zooi die ik afgelopen jaar geslikt heb (ik heb het over mediatie).
Uhuquote:Op maandag 16 september 2024 10:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja![]()
maar denk dat de darmflora nog wat kaduuk is door alle zooi die ik afgelopen jaar geslikt heb (ik heb het over mediatie).![]()
![]()
Mmorguh Mikeyquote:
MIjn darmen slaan ook gelijk op hol door verschillende medicatiequote:Op maandag 16 september 2024 10:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja![]()
maar denk dat de darmflora nog wat kaduuk is door alle zooi die ik afgelopen jaar geslikt heb (ik heb het over mediatie).
Wat ook wel eens helpt is zuiveringzout (baking soda)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
he???? nee dat eet jij????quote:Op maandag 16 september 2024 10:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
MIjn darmen slaan ook gelijk op hol door verschillende medicatie
Wat ook wel eens helpt is zuiveringzout (baking soda)Smile, it's free therapy.![]()
ALs ik flink last van mijn maag of darmen heb wel neem een theellepel slok water er achter en wegslikkenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh vast.quote:Op maandag 16 september 2024 06:47 schreef Dotteke het volgende:
Weer een aanslag op Trump, er is op hem geschoten maar niet geraakt.
Ik geloof er geen bal van, twee keer een aanslag en het mislukt
Zal het geen aandacht trekker van hem zijn en dit bewust laten doen?![]()
Zei ik ook al over die eerste aanslag, waar zijn oor werd geraakt....Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Zie inderdaad dat dat mag / kan!quote:Op maandag 16 september 2024 10:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
MIjn darmen slaan ook gelijk op hol door verschillende medicatie
Wat ook wel eens helpt is zuiveringzout (baking soda)Smile, it's free therapy.![]()
Ja bevalt wel goed.quote:Op maandag 16 september 2024 10:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoe is het in het nieuwe huis?
Al een beetje gewend??They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Er is deze keer toch niet op m geschoten??quote:Op maandag 16 september 2024 10:28 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh vast.![]()
Zei ik ook al over die eerste aanslag, waar zijn oor werd geraakt....![]()
Mooi rustig hier als ik ga slapen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
nopequote:Op maandag 16 september 2024 10:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Er is deze keer toch niet op m geschoten??
storm
water
sensatie
Wel aanslag?quote:Op maandag 16 september 2024 10:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Er is deze keer toch niet op m geschoten??
Geen idee ervan, want ben net wakker. Nog geen tv aangehad.
Dat ga ik nu doen
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ja hoop alleen wel dat kwantum opschiet met de gordijnen.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Enig idee wanneer ze ongeveer klaar zijn?quote:Op maandag 16 september 2024 10:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja hoop alleen wel dat kwantum opschiet met de gordijnen.Smile, it's free therapy.![]()
Voor heb ik gelukkig een mooie grote boom staan.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ze hebben iemand opgepakt die in de buurt van Trump met een wapen in de bosjes lagquote:Op maandag 16 september 2024 10:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Wel aanslag?
Geen idee ervan, want ben net wakker. Nog geen tv aangehad.
Dat ga ik nu doen![]()
Je mag ook niks meer tegenwoordigquote:Op maandag 16 september 2024 10:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ze hebben iemand opgepakt die in de buurt van Trump met een wapen in de bosjes lag
Oh hebben ze eindelijk een keertje raak geschoten?quote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
neuh weer nietquote:Op maandag 16 september 2024 10:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh hebben ze eindelijk een keertje raak geschoten?
hij lag blijkbaar in de bosjes met een wapen of wapens..
over 2 weken mag weer iemand het proberen
Ach nouja. Hij valt binnenkort vast ook van zelf wel om.Trotste mama van Ambar
Kijken of ze nog een gek kunnen vinden die het wil doen. Allemaal doorgestoken kaart denk ik.quote:Op maandag 16 september 2024 10:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
neuh weer niet
hij lag blijkbaar in de bosjes met een wapen of wapens..
over 2 weken mag weer iemand het proberenTrotste mama van Ambar
Ja dat denk ik ook. En genoeg gekken daar te vinden welquote:Op maandag 16 september 2024 10:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kijken of ze nog een gek kunnen vinden die het wil doen. Allemaal doorgestoken kaart denk ik.
Een heel land volquote:Op maandag 16 september 2024 10:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook. En genoeg gekken daar te vinden wel
Trotste mama van Ambar
Er zijn wel schoten gelost wat ik heb gelezenquote:Op maandag 16 september 2024 10:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Er is deze keer toch niet op m geschoten??Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dan moet je niet gaan slapenquote:![]()
Had je ook wel meer in de nacht verwacht hier om punten te pakken eerlijk gezegdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
In Volendam of Markendam lopen ze ook in klederdracht![]()
Toch eens vaker op YT kijken naar gekke filmpjes/ fragmenten
Niet van de schutter volgens mijquote:Op maandag 16 september 2024 10:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zijn wel schoten gelost wat ik heb gelezen![]()
Nope die lag te chillen in de bosjesquote:Op maandag 16 september 2024 10:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Niet van de schutter volgens mij
quote:Op maandag 16 september 2024 10:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nope die lag te chillen in de bosjes![]()
![]()
Lees het net nog even dit staat erquote:Op maandag 16 september 2024 10:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Niet van de schutter volgens mij
. Bij de confrontatie werden schoten gelost, al is nu niet duidelijk of Routh ook zelf geschoten heeft. Hij sloeg op de vlucht, maar kon met de hulp van een getuige al snel worden gepakt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik lig zelf ook wel eens in de bosjes. Komt wel dichtbij zo.Trotste mama van Ambar
Zal wel snel duidelijkheid komenquote:Op maandag 16 september 2024 10:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lees het net nog even dit staat er
. Bij de confrontatie werden schoten gelost, al is nu niet duidelijk of Routh ook zelf geschoten heeft. Hij sloeg op de vlucht, maar kon met de hulp van een getuige al snel worden gepakt.![]()
Vast wel.quote:Op maandag 16 september 2024 10:56 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zal wel snel duidelijkheid komenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ga eens horen wat ze de afgelopen 2 weken hebben uitgespookt terwijl ik er niet wasTrotste mama van Ambar
Mogguh.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik las 'Schotten gelost'quote:Op maandag 16 september 2024 10:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zijn wel schoten gelost wat ik heb gelezen![]()
Sluit je nu niemand uit?quote:Op maandag 16 september 2024 11:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat is een mooie top 1 hoor![]()
Zozo, wanneer?quote:Op maandag 16 september 2024 11:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
4 weken vakantie denk ik, zo, ik durf![]()
![]()
Maar ik ben nu al op blz 70quote:Op maandag 16 september 2024 10:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh dan heb je ook niet echt zin om verder te lezen. Misschien een ander boek pakken,?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Goedzo.. soms moet je er ook ff door komen..quote:
Boek die ik lees is wel leuk
Het lijkt erop dat er nu wat gaat gebeurenquote:Op maandag 16 september 2024 11:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Goedzo.. soms moet je er ook ff door komen..
Boek die ik lees is wel leukDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Welke lees Je nu?quote:Op maandag 16 september 2024 11:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Goedzo.. soms moet je er ook ff door komen..
Boek die ik lees is wel leukDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Welk boek lees je?quote:Op maandag 16 september 2024 11:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat er nu wat gaat gebeurenMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
De maangodin van Elisabeth Handquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Morguh, was loos?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geeft niet het is maandagmorgenquote:Op maandag 16 september 2024 11:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik las 'Schotten gelost'
quote:
4 weken levertijd.quote:Op maandag 16 september 2024 10:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Enig idee wanneer ze ongeveer klaar zijn?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik bedoelde in mijn huiselijke omgevingquote:Op maandag 16 september 2024 10:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dan moet je niet gaan slapen![]()
Had je ook wel meer in de nacht verwacht hier om punten te pakken eerlijk gezegd
R.I.P DTS.![]()
O sorryquote:Op maandag 16 september 2024 11:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik bedoelde in mijn huiselijke omgeving
echte kaasquote:
nou ja smeerkaas
anders eet je meer gom dan wat anders
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hey Greysquote:Op maandag 16 september 2024 11:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
echte kaas
nou ja smeerkaas
anders eet je meer gom dan wat anders
Ik moet die zooi ook niet hoor die 15 of 30+ niet te vretenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Dotquote:Op maandag 16 september 2024 11:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Greys
Ik moet die zooi ook niet hoor die 15 of 30+ niet te vreten
nee is niet mijn ding
en als je echt lekker wilt dan ook nog van de kaasboer![]()
zelfde als light kaas
brrrrThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
vaak eten mensen dat omdat ze denken dat het gezonder zou zijnquote:Op maandag 16 september 2024 11:44 schreef AardappelSchotel het volgende:
Niks mist met 15+ als mensen dat lekker vindenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Is minder vet toch?quote:Op maandag 16 september 2024 11:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
vaak eten mensen dat omdat ze denken dat het gezonder zou zijn![]()
vet is niet perse slechtquote:
ligt aan het soortThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kan me niet voorstellen dat er in smeerkaas onverzadigde vetten zitten.quote:Op maandag 16 september 2024 11:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
vet is niet perse slecht
ligt aan het soort![]()
Ja van de kaasboer is het allerlekkerstquote:Op maandag 16 september 2024 11:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hey Dot
nee is niet mijn ding
en als je echt lekker wilt dan ook nog van de kaasboer![]()
zelfde als light kaas
brrrr
Ik haal hem wel eens hier bij de kaasboer die er op vrijdag staat. Die heeft ook wel goed spulWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Van kaas eet ik normale alleen van smeerkaas 15+ niks mis mee hoor
Volgens mij huisarts is dat dus niet zo. Ik heb het ook een tijdje gegeten althans 30+ leer kaasquote:Op maandag 16 september 2024 11:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
vaak eten mensen dat omdat ze denken dat het gezonder zou zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
mag ookquote:Op maandag 16 september 2024 11:48 schreef Lovely het volgende:
ik vind er alleen niks aanThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat mag ookquote:Op maandag 16 september 2024 11:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
mag ook
ik vind er alleen niks aan
Van de smeerkaasjes pak ik ook wel eens een 15+ kuipjequote:Op maandag 16 september 2024 11:48 schreef Lovely het volgende:
plakjes kaas pak ik geen light van. Scheelt ook niet zoveel en het smaakt minder lekkerSmile, it's free therapy.![]()
Ik zou die persoon het heen en weer bolken als ik jou wasquote:Op maandag 16 september 2024 11:49 schreef AardappelSchotel het volgende:
Iemand hier heeft me verslaafd gemaakt aan sambalkaas
Nou wil ik kaasDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Nee light kaas ook nietquote:Op maandag 16 september 2024 11:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Van de smeerkaasjes pak ik ook wel eens een 15+ kuipje
plakjes kaas pak ik geen light van. Scheelt ook niet zoveel en het smaakt minder lekker
Graskaas of belegen jong belegen of oud
Ze hebben van de AH zelf alleen geen kleine kuipjes meer
ALs ik geen kaas van de kaasboer heb dan neem ik altijd beemster belegenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb kaas
Is viesquote:Op maandag 16 september 2024 11:52 schreef Dotteke het volgende:
ALs ik geen kaas van de kaasboer heb dan neem ik altijd beemster belegen![]()
Halloquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En ik eet cracker met hamquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja vindt je die niet lekker, vind het een van de lekkerste voor verpakte kaasquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben er geen fan van.quote:Op maandag 16 september 2024 11:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vindt je die niet lekker, vind het een van de lekkerste voor verpakte kaas![]()
Ja eventjes, leuk je treffen hierquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik wil alleen nog even mededelen dat je hersens voornamelijk uit cholesterol bestaan. Dus dat moet je zo nu en dan wel binnenkrijgen dus
Trotste mama van Ambar
Insgelijksquote:Op maandag 16 september 2024 11:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja eventjes, leuk je treffen hier![]()
Vandaar dat ik zo slim ben.quote:Op maandag 16 september 2024 11:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil alleen nog even mededelen dat je hersens voornamelijk uit cholesterol bestaan. Dus dat moet je zo nu en dan wel binnenkrijgen dus
IK MAAK HEM GEWOON![]()
Dat kan ieder heeft zijn eigen smaak. Welke vindt jij lekker dan??quote:Op maandag 16 september 2024 11:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik ben er geen fan van.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Hou ons op de hoogte!quote:Op maandag 16 september 2024 11:59 schreef Lovely het volgende:
Benieuwd hoe deze smaken
[ afbeelding ]![]()
Zal ze niet eens proberen
Heb ze wel met kaas en paprika smaak gehad
Is wel lekker maar ben er ook snel zat vanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Had laats dunne mais wafelsquote:Op maandag 16 september 2024 12:00 schreef Dotteke het volgende:
Zal ze niet eens proberen
Heb ze wel met kaas en paprika smaak gehad
Is wel lekker maar ben er ook snel zat van
Zaansche hoevequote:Op maandag 16 september 2024 11:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan ieder heeft zijn eigen smaak. Welke vindt jij lekker dan??![]()
![]()
En lekker goedkoopquote:Op maandag 16 september 2024 12:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zaanse hoeve heeft wel veel lekkere dingen![]()
Die zijn ook lekkerquote:
Ik heb van die periodes dat ik dat eetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja op den duur, heb je er weer genoeg van..quote:Op maandag 16 september 2024 12:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die zijn ook lekker
Ik heb van die periodes dat ik dat eet
Dat kan, die vind ik dan weer niet veel aan.quote:
Die van de aldi gaat ook nog wel
Maar van de kaasboer blijft het lekkerstWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ik vind de beemster kaas het lekkerstquote:
AS de zaanse hoeve
En de allerlekkerste is vers van de kaasboer ( vind ik)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: