Nee light kaas ook nietquote:Op maandag 16 september 2024 11:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Van de smeerkaasjes pak ik ook wel eens een 15+ kuipje
plakjes kaas pak ik geen light van. Scheelt ook niet zoveel en het smaakt minder lekker
Is viesquote:Op maandag 16 september 2024 11:52 schreef Dotteke het volgende:
ALs ik geen kaas van de kaasboer heb dan neem ik altijd beemster belegen
Halloquote:
En ik eet cracker met hamquote:
Ja vindt je die niet lekker, vind het een van de lekkerste voor verpakte kaasquote:
Ik ben er geen fan van.quote:Op maandag 16 september 2024 11:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vindt je die niet lekker, vind het een van de lekkerste voor verpakte kaas
Ja eventjes, leuk je treffen hierquote:
Insgelijksquote:Op maandag 16 september 2024 11:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja eventjes, leuk je treffen hier
Vandaar dat ik zo slim ben.quote:Op maandag 16 september 2024 11:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil alleen nog even mededelen dat je hersens voornamelijk uit cholesterol bestaan. Dus dat moet je zo nu en dan wel binnenkrijgen dus
Dat kan ieder heeft zijn eigen smaak. Welke vindt jij lekker dan??quote:Op maandag 16 september 2024 11:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik ben er geen fan van.
quote:
Hou ons op de hoogte!quote:Op maandag 16 september 2024 11:59 schreef Lovely het volgende:
Benieuwd hoe deze smaken
[ afbeelding ]
Had laats dunne mais wafelsquote:Op maandag 16 september 2024 12:00 schreef Dotteke het volgende:
Zal ze niet eens proberen
Heb ze wel met kaas en paprika smaak gehad
Is wel lekker maar ben er ook snel zat van
Zaansche hoevequote:Op maandag 16 september 2024 11:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan ieder heeft zijn eigen smaak. Welke vindt jij lekker dan??
En lekker goedkoopquote:Op maandag 16 september 2024 12:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zaanse hoeve heeft wel veel lekkere dingen
Die zijn ook lekkerquote:
Ja op den duur, heb je er weer genoeg van..quote:Op maandag 16 september 2024 12:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die zijn ook lekker
Ik heb van die periodes dat ik dat eet
Dat kan, die vind ik dan weer niet veel aan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |