SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op zondag 15 september 2024 23:13 schreef heywoodu het volgende:
Laatste ronde van het seizoen, tijd voor een nieuw topic.
Absoluut. Net aan gehaald en het extra geld is veilig gesteldquote:Op zondag 15 september 2024 23:13 schreef Wertha het volgende:
Edje Timmermans heeft de juiste keuze gemaakt door uit te stappen en Rasmussen het seizoen af te laten maken.
Scheelt weer $ 1 miljoenquote:Op zondag 15 september 2024 23:13 schreef Wertha het volgende:
Edje Timmermans heeft de juiste keuze gemaakt door uit te stappen en Rasmussen het seizoen af te laten maken.
Goed gedaan dus inderdaadquote:
Dit voelt al bizar kort inderdaadquote:Op zondag 15 september 2024 23:16 schreef heywoodu het volgende:
Nou, het was weer leuk. Wel debiel dat het seizoen volgend jaar zelfs al in augustus eindigt
Neem jezelf even serieus als raceklasse ofzo.
Ligt aan Fox die IndyCar niet tegelijk met de NFL wil.quote:Op zondag 15 september 2024 23:16 schreef heywoodu het volgende:
Nou, het was weer leuk. Wel debiel dat het seizoen volgend jaar zelfs al in augustus eindigt
🐐quote:
Ik weet wat een geit is, dank jequote:
Tsja, 17 races. De Formule 1 heeft er jarenlang circa 16 gehad. Zo gek is dat aantal niet. Het klinkt alleen debiel om vervolgens van september t/m februari geen race te hebben.quote:Op zondag 15 september 2024 23:16 schreef heywoodu het volgende:
Normaal is het maart toch?quote:Op zondag 15 september 2024 23:18 schreef Wertha het volgende:
[..]
Tsja, 17 races. De Formule 1 heeft er jarenlang circa 16 gehad. Zo gek is dat aantal niet. Het klinkt alleen debiel om vervolgens van september t/m februari geen race te hebben.
Verwacht ik ook iddquote:Op zondag 15 september 2024 23:19 schreef heywoodu het volgende:
Dat breaking news zal het Trump-golfbaanschietincident wel zijn, Rene
Het gaat inderdaad om de spreiding. Twee keer een periode met vier races in drie weken, maar ook hele periodes met geen enkele racequote:Op zondag 15 september 2024 23:18 schreef Wertha het volgende:
[..]
Tsja, 17 races. De Formule 1 heeft er jarenlang circa 16 gehad. Zo gek is dat aantal niet. Het klinkt alleen debiel om vervolgens van september t/m februari geen race te hebben.
neequote:Op zondag 15 september 2024 23:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Normaal is het maart toch?
Beginnen we volgend jaar ook eerder?
Het NFL seizoen loopt van september tot en met februari en heeft voorrang bij de broadcasters.quote:Op zondag 15 september 2024 23:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het gaat inderdaad om de spreiding. Twee keer een periode met vier races in drie weken, maar ook hele periodes met geen enkele race
Bij NASCAR is dat geen probleem.quote:Op zondag 15 september 2024 23:17 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ligt aan Fox die IndyCar niet tegelijk met de NFL wil.
🤣quote:Op zondag 15 september 2024 23:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik weet wat een geit is, dank je
Is wat populairder dan IndyCar.quote:Op zondag 15 september 2024 23:24 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Bij NASCAR is dat geen probleem.
NASCAR is ook veel groter dan IndyCarquote:Op zondag 15 september 2024 23:24 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Bij NASCAR is dat geen probleem.
Dank!quote:Op zondag 15 september 2024 23:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
klopt. Eerste weekend maart tot laatste weekend augustus
quote:Op zondag 15 september 2024 23:25 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Is wat populairder dan IndyCar.
Bizar wel. Wat mij betreft danquote:Op zondag 15 september 2024 23:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
NASCAR is ook veel groter dan IndyCar
quote:
Het is een typisch Amerikaanse sport. IndyCar is wat 'Europeser'. De splitsing midden jaren '90 heeft de sport geen goed gedaanquote:Op zondag 15 september 2024 23:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Bizar wel. Wat mij betreft dan
Klopt. Vast mede één vd redenen dat ik wél wat heb met Indy en niks met NASCARquote:Op zondag 15 september 2024 23:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is een typisch Amerikaanse sport. IndyCar is wat 'Europeser'. De splitsing midden jaren '90 heeft de sport geen goed gedaan
Het is zo over the top Amerikaans dat ik het daarom leuk vindquote:Op zondag 15 september 2024 23:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klopt. Vast mede één vd redenen dat ik wél wat heb met Indy en niks met NASCAR
Ik heb NASCAR een jaar of 3, 4 geprobeerd. Conclusie: niet mijn ding
Alle wedstrijden worden FTA (Free to air) op FOX uitgezonden.quote:Op zondag 15 september 2024 23:31 schreef Starflyer het volgende:
De deal met Fox was alleen mogelijk als ze van maart tot en met augustus racen. Dan worden alle wedstrijden op de Fox Sports tv kanalen uitgezonden. Daarbuiten dus niet.
NBC (de huidige broadcaster) kon die garantie niet geven.
quote:Earlier versions of the deal were said to include a blend of FOX and its FOX Sports cable channels for IndyCar’s races. The final deal is a game-changer for the series, which becomes the only major North American racing series to have all its races aired on a network where the largest televisions ratings are produced.
Ik heb ook gewoon meer met "formule-racen" dan met andere autosportklassen. NASCAR is dat zeker nietquote:Op zondag 15 september 2024 23:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is zo over the top Amerikaans dat ik het daarom leuk vind
Het is meer rauwdouwen. Dat is op een zondagavond wel heerlijkquote:Op zondag 15 september 2024 23:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb ook gewoon meer met "formule-racen" dan andere autosportklassen. NASCAR is dat zeker niet
Smaken verschillenquote:Op zondag 15 september 2024 23:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is meer rauwdouwen. Dat is op een zondagavond wel heerlijk
Dat zijn de Fox Sports tv kanalen FS1 en FS2, dacht ik. Dus ja.quote:Op zondag 15 september 2024 23:35 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Alle wedstrijden worden FTA (Free to air) op FOX uitgezonden.
[..]
Truequote:Op zondag 15 september 2024 23:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Maar goed ook, anders is de wereld zo saai
het is al zo saai op de weg met al die witte, zwarte, donkerblauwe en grijze auto's ...quote:
En stopverfgrijzequote:Op zondag 15 september 2024 23:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het is al zo saai op de weg met al die witte, zwarte, donkerblauwe en grijze auto's ...
Mijn auto's waren/zijn rood trouwensquote:Op zondag 15 september 2024 23:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het is al zo saai op de weg met al die witte, zwarte, donkerblauwe en grijze auto's ...
Gewoon de zender FOX. (zonder sports).quote:Op zondag 15 september 2024 23:44 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat zijn de Fox Sports tv kanalen FS1 en FS2, dacht ik. Dus ja.
https://www.foxsports.com(...)ona-500-and-indy-500
Ah, ik las het artikel blijkbaar niet goed. Alle trainingen en kwalificaties worden uitgezonden op FS1 en FS2. De races ook op Fox, inderdaad.quote:Op zondag 15 september 2024 23:55 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Gewoon de zender FOX. (zonder sports).
quote:Fox Sports said all races will be on Fox and the Fox Sports app, while Fox Deportes will carry Spanish-language coverage. Fox also promised coverage of both days of Indy 500 qualifications. All practice and qualifying sessions will be aired on cable on either FS1 or FS2.
Eens. Ik heb nu een zwarte, maar heb er liever een met een echte kleur. Mijn eerste auto was geel met rode gordelsquote:Op zondag 15 september 2024 23:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Blijkbaar door Ed eruit gegooidquote:Op woensdag 18 september 2024 19:31 schreef Peterselieman het volgende:
Rinus is er volgend jaar sowieso weer bij, maar hij wil nog niet zeggen voor welk team hij gaat rijden.
Kan dus zomaar zijn dat hij weg gaat bij ECR
Het Jumbo geld komt natuurlijk niet meer bij Rinusquote:Op zaterdag 21 september 2024 10:52 schreef Starflyer het volgende:
Ed heeft geld nodig, dus er zal wel een betalende coureur voor in de plaats komen. Robb misschien?
FTFY.quote:Op zaterdag 21 september 2024 14:01 schreef franklop het volgende:
[..]
Het gewitwaste Jumbo geld komt natuurlijk niet meer bij Rinus
Rasmussen is inderdaad héél verrassend jaquote:Op woensdag 25 september 2024 18:20 schreef Starflyer het volgende:
Ed Carpenter Racing heeft Alexander Rossi en verrassend Christian Rasmussen bekend gemaakt als de coureurs voor 2025. Carpenter zelf zal een derde auto besturen tijdens de Indy 500.
[ x ]
Andretti heeft zijn aandelen nog. Heeft alleen een stap terug gedaan en de leiding overgedaan aan Towriss.quote:Op vrijdag 27 september 2024 21:11 schreef King_Merc het volgende:
Uh oh…
Michael Andretti schijnt z,n aandelen verkocht te hebben (wat ik hier uit opmaak..
Zak Brown is bestuurder geworden bij een investeringsmaatschappij van Andretti, niet Andretti Global.quote:Op zaterdag 28 september 2024 14:01 schreef TargaFlorio het volgende:
Beetje vaag allemaal, Zak Brown is er ook bij betrokken.
Door dit voel ik me ineens oud, want ik kan me nog goed herinneren dat hij als broekie mee kwam doen en poef, we zijn 19 jaar verderquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:59 schreef Starflyer het volgende:
Marco Andretti is weer van de partij bij de Indy 500.
[ x ]
Als troost: het aantal Indy 500-zeges voor de familie is niet veranderdquote:Op woensdag 8 januari 2025 08:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Door dit voel ik me ineens oud, want ik kan me nog goed herinneren dat hij als broekie mee kwam doen en poef, we zijn 19 jaar verder
Niet bepaald een topteam, maar hij is er in elk geval weer bij.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:08 schreef Starflyer het volgende:
Rinus is bevestigd bij Dale Coyne![]()
Maandag en dinsdag stapt hij al in om te testen op Sebring.
https://racer.com/2025/02(...)-2025-indycar-field/
De rechten zijn van NBC naar FOX gegaan.quote:
Ik weet het. Maar deze graphics zijn echt ff wennen voor mij.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:42 schreef hole1988 het volgende:
[..]
De rechten zijn van NBC naar FOX gegaan.
Die zien we dus niet meer bij NASCAR.quote:
Ze valt in tot en met de Indy 500. Daarna weer NASCAR voor zover ik weet.quote:
Dan alleen voor de trucks. De nascar cup rechten liggen na de indy500 bij prime en Xfinity bij CW.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:55 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ze valt in tot en met de Indy 500. Daarna weer NASCAR voor zover ik weet.
Ze vervangt Georgia Henneberry, die met zwangerschapsverlof is.
Misschien moet Rinus maar blij zijn dat hij er weg is. Hij kan nu echt laten zien wat hij in huis heeft al is het team waar hij nu voor rijdt ook klein.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:02 schreef Starflyer het volgende:
De gebruikelijke fuck up bij de strategie van Ed Carpenter Racing zo te horen
De amerikanen gaan ook om de haverklap naar de commercials.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ben niet gelukkig met de uitzending zo. Hopelijk morgen tijdens de race beter. Met NL commentaar erbij.
Na de test op Sebring zei hij dat hij in twee dagen bij Dale Coyne al meer voor elkaar had gekregen met de afstelling, dan in de laatste 2 jaar bij Ed Carpenter.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Misschien moet Rinus maar blij zijn dat hij er weg is. Hij kan nu echt laten zien wat hij in huis heeft al is het team waar hij nu voor rijdt ook klein.
Ja, irritant inderdaadquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:09 schreef hole1988 het volgende:
[..]
De amerikanen gaan ook om de haverklap naar de commercials.
Ik las dat ze bij Edje Timmerman alleen naar het computerscherm keken en dat ze bij Dale een meer ouderwetse aanpak hanteren door niet op de cijfers alleen af te gaan.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:09 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Na de test op Sebring zei hij dat hij in twee dagen bij Dale Coyne al meer voor elkaar had gekregen met de afstelling, dan in de laatste 2 jaar bij Ed Carpenter.
Het voordeel van een paar oudere race engineers die Dale dit seizoen aangenomen heeft. Die zijn nog van het ouderwetse handwerk.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik las dat ze bij Edje Timmerman alleen naar het computerscherm keken en dat ze bij Dale een meer ouderwetse aanpak hanteren door niet op de cijfers alleen af te gaan.
Vraag ik me ook af. Misschien iets met afronden?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:24 schreef chufi het volgende:
wat is het verschil tussen 60:00 of 1:00:00 ?
Die graphics zijn gewoon nog niet goed denk ik. Zijn ook traagquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:25 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af. Misschien iets met afronden?
duizendenste of zoquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:25 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af. Misschien iets met afronden?
Josefquote:Op zondag 2 maart 2025 15:39 schreef Starflyer het volgende:
Josef Newgarden was de snelste in de warm up. Rinus werd veertiende.
Behalve iedereen vóór hem kennelijkquote:
Om niet met de NFL qua uitzenden in de knel te komenquote:Op zondag 2 maart 2025 19:58 schreef northernlight81 het volgende:
Waarom is het indycar seizoen eigenlijk zo kort? Het seizoen eindigt al in augustus.
Tnx, dat wist ik nietquote:Op zondag 2 maart 2025 19:59 schreef franklop het volgende:
[..]
Om niet met de NFL qua uitzenden in de knel te komen
Zeker!quote:Op zondag 2 maart 2025 20:04 schreef northernlight81 het volgende:
Veekay rijdt een uitstekende race.
Gek genoeg werd hij vorig jaar achtste in Sint Pete, nu negende. Toch denk ik dat hij nu stabielere resultaten zal gaan boekenquote:Op zondag 2 maart 2025 21:02 schreef Wertha het volgende:
Beste resultaat in 2024 van een Dale Coyne auto: P13. Dat heeft Rinus dus alvast in zijn eerste race verbeterd.
Geen sfeer, geen toeschouwers, etc.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ben niet dol op dit circuit, maar het moet maar..
De baan zelf vind ik ook niksquote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:02 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Geen sfeer, geen toeschouwers, etc.
No further actionquote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:23 schreef Starflyer het volgende:
Incident tussen Rinus en Kirkwood under review.
Kan gevolgen hebben voor de fast 12
Ik vind dat geen lastige keuzequote:Op zondag 23 maart 2025 20:08 schreef hole1988 het volgende:
wat een gedoe Indycar en Nascar op hetzelfde moment
Je bent niet zo van de oval's?quote:
Ik ben niet zo vd NASCAR (jaren geprobeerd). Meer ovals bij de Indycars zou ik toejuichen!quote:
Niemand. Alleen René Hoogterpquote:
Podcastmaatje? Als hulpje (niet al cocommentator)?quote:
@Starflyer Hoe heet die?quote:Op zondag 23 maart 2025 20:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Podcastmaatje? Als hulpje (niet al cocommentator)?
Henry Faunquote:
Jeroen Demmendaal?quote:
Prima dat ze een keer achterin rijden. Is wel eens leuk voor de veranderingquote:
Dat is zijn andere podcastmaatje.quote:
Ik denk last gehad van de botsing tussen Ilott en Shwartzman?quote:
Thanks!quote:Op zondag 23 maart 2025 20:32 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik denk last gehad van de botsing tussen Ilott en Shwartzman?
Power is daardoor ook teruggevallen tot achter Josef
Het circuit heeft meerdere configuraties maar kan mij niet bekorenquote:Op zondag 23 maart 2025 20:38 schreef Peterselieman het volgende:
Het circuit lijkt niet echt gemaakt te zijn om makkelijk in te kunnen halen
ja, de Penskes komen nu allemaal binnenquote:Op zondag 23 maart 2025 20:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat is er met Power?
Heeft hij al gepit?
Ik denk het. Newgarden en McLaughlin nu ookquote:Op zondag 23 maart 2025 20:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat is er met Power?
Heeft hij al gepit?
Zitten nu achter Powerquote:Op zondag 23 maart 2025 20:43 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik denk het. Newgarden en McLaughlin nu ook
quote:
P9 voor Rinus.quote:
oververhit hybride systeemquote:Op zondag 23 maart 2025 20:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
Scotty is klaar denk ik. Duurt te lang
Ruim een seconde sneller per ronde dan Rinus.quote:Op zondag 23 maart 2025 21:03 schreef Peterselieman het volgende:
Rinus plekje kwijt
En helaas stoomt Power in de achtergrond op
Te veel voorvleugel bij Rinusquote:Op zondag 23 maart 2025 21:06 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ruim een seconde sneller per ronde dan Rinus.
Ook andere banden.quote:
Heeft hij een keus dan?quote:
De andere zenders in Europa starten gewoon reclames is.quote:
Van Liam..quote:Op zondag 23 maart 2025 21:35 schreef Peterselieman het volgende:
Rinus heeft de auto van Max geleend
het zou veel sneller geweest zijn, want hij had dat extra setje aan gort kunnen trappenquote:Op zondag 23 maart 2025 21:37 schreef Starflyer het volgende:
Een extra stop zou bijna beter geweest zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |