Eensquote:Op zondag 15 september 2024 17:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kunnen ze beter helemaal stoppen.
Hadden ze beter 30 jaar geleden kunnen doenquote:Op zondag 15 september 2024 17:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dit ja!quote:Op zondag 15 september 2024 17:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik liet een buurjongen een keer Game Of Thrones zien.quote:Op zondag 15 september 2024 17:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hadden ze beter 30 jaar geleden kunnen doen
Hey ToTquote:Op zondag 15 september 2024 17:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Heeft hij Christopher Lee inmiddels ingehaald qua leeftijd?Hee peeps!
quote:Op zondag 15 september 2024 17:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik liet een buurjongen een keer Game Of Thrones zien.
Hij sprong op de bank en gilde: "WAAROM KIJKEN WE THUIS IN GODSNAAM NAAR GTST?!?"
Was bij deze scène:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verschrikkelijk!quote:Op zondag 15 september 2024 17:54 schreef SoS87 het volgende:
Ik had vroeger een huisgenote die keek gtst, as the world turns en the bold and the beautiful....en de dag erna keek ze de herhalingen smiddags.
quote:Op zondag 15 september 2024 17:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Was bij deze scène:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oooow, dat is zondequote:Op zondag 15 september 2024 17:58 schreef ToT het volgende:
Ikzelf had een huisgenoot die, als je een nummer draaide die hij ineens ook mooi vond, dat nummer vervolgens dagenlang non-stop steeds opnieuw achter elkaar ging draaien!
Echt prachtige nummers werd ik zo echt spuugzat!!!!
Het ergste vond ik wel met Alice Cooper - Poison.quote:
Met een goede koptelefoon (en het liefst een goede versterker en DAC) zeer zeker, ja!quote:Op zondag 15 september 2024 18:02 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik heb altijd een koptelefoon op mijn appel.
Effecten zijn dan super.
quote:Op zondag 15 september 2024 18:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Het ergste vond ik wel met Alice Cooper - Poison.
Dat nummer vond ik echt waanzinnig mooi, maar ik kan het niet meer aanhoren dankzij hem.
ANCquote:Op zondag 15 september 2024 18:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Met een goede koptelefoon (en het liefst een goede versterker en DAC) zeer zeker, ja!
quote:Op zondag 15 september 2024 18:03 schreef JustinK het volgende:
Ik stop altijd een banaan in m'n oor
Geeft ook een apart effect
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |