Eensquote:Op zondag 15 september 2024 17:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kunnen ze beter helemaal stoppen.
Hadden ze beter 30 jaar geleden kunnen doenquote:Op zondag 15 september 2024 17:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dit ja!quote:Op zondag 15 september 2024 17:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik liet een buurjongen een keer Game Of Thrones zien.quote:Op zondag 15 september 2024 17:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hadden ze beter 30 jaar geleden kunnen doen
Hey ToTquote:Op zondag 15 september 2024 17:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Heeft hij Christopher Lee inmiddels ingehaald qua leeftijd?Hee peeps!
quote:Op zondag 15 september 2024 17:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik liet een buurjongen een keer Game Of Thrones zien.
Hij sprong op de bank en gilde: "WAAROM KIJKEN WE THUIS IN GODSNAAM NAAR GTST?!?"
Was bij deze scène:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verschrikkelijk!quote:Op zondag 15 september 2024 17:54 schreef SoS87 het volgende:
Ik had vroeger een huisgenote die keek gtst, as the world turns en the bold and the beautiful....en de dag erna keek ze de herhalingen smiddags.
quote:Op zondag 15 september 2024 17:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Was bij deze scène:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oooow, dat is zondequote:Op zondag 15 september 2024 17:58 schreef ToT het volgende:
Ikzelf had een huisgenoot die, als je een nummer draaide die hij ineens ook mooi vond, dat nummer vervolgens dagenlang non-stop steeds opnieuw achter elkaar ging draaien!
Echt prachtige nummers werd ik zo echt spuugzat!!!!
Het ergste vond ik wel met Alice Cooper - Poison.quote:
Met een goede koptelefoon (en het liefst een goede versterker en DAC) zeer zeker, ja!quote:Op zondag 15 september 2024 18:02 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik heb altijd een koptelefoon op mijn appel.
Effecten zijn dan super.
quote:Op zondag 15 september 2024 18:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Het ergste vond ik wel met Alice Cooper - Poison.
Dat nummer vond ik echt waanzinnig mooi, maar ik kan het niet meer aanhoren dankzij hem.
ANCquote:Op zondag 15 september 2024 18:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Met een goede koptelefoon (en het liefst een goede versterker en DAC) zeer zeker, ja!
quote:Op zondag 15 september 2024 18:03 schreef JustinK het volgende:
Ik stop altijd een banaan in m'n oor
Geeft ook een apart effect
Maar heeft ie ook verstand van verzekeren?quote:Op zondag 15 september 2024 18:16 schreef maily het volgende:
[..]
Ja, @:ToT heeft daar wel verstand van
Jazeker, de VERZEKERquote:Op zondag 15 september 2024 18:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar heeft ie ook verstand van verzekeren?
Keuzes makenquote:Op zondag 15 september 2024 18:18 schreef ToT het volgende:
Als ik dat setje weer zou nemen, zou ik het liefst deze DAC er bij willen hebben!
[ afbeelding ]
Maar voor dat zelfde geld kan ik ook een warmtepompboiler of een goede airco kopen!
Snel veel boeken lezen, goed voor de hersenen. Als je geen leegte in je hoofd hebt, kan het er ook niet gaan waaien!quote:Op zondag 15 september 2024 18:18 schreef Pinnenmutske het volgende:
Last van windvlagen in mijn hoofd![]()
Fuck
Ja ach ik denk dat ik gewoon een DAC van 100 - 200 euro koop en verder in het huis zelf ga investeren.quote:
quote:Op zondag 15 september 2024 18:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Snel veel boeken lezen, goed voor de hersenen. Als je geen leegte in je hoofd hebt, kan het er ook niet gaan waaien!
Ahhh minder.quote:Op zondag 15 september 2024 18:20 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]psychisch probleempje maar bedankt voor de tips.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |