Dit is slecht voor Norris.quote:Op zondag 15 september 2024 14:00 schreef -XOR- het volgende:
Verstappen die niet voorbij Norris komt is wel tamelijk armoedig.
Amper meer punten? Dat is dikke winst voor Norris dan, die was achterin gestart.quote:Op zondag 15 september 2024 14:03 schreef wdn het volgende:
[..]
Dit is slecht voor Norris.
Max zou in principe meteen met Lando kunnen pitten en dan haalt Lando amper meer punten dan Max
en Rus is er voorbijquote:
nu Rus er tussen zit zou ik ja zeggenquote:Op zondag 15 september 2024 14:05 schreef Nebelwerfer het volgende:
Verstappen beste undercut op norris maken nu?
Er zijn ook fantastische Mercedessen die een miljoen halen.quote:
waarom gaat de ene keer de linkervoorlamp eerder stuk en de andere keer de rechter als je ze standaard tegelijk vervangt?quote:
Haags. Lees het bandenreglement eens.quote:Op zondag 15 september 2024 14:06 schreef Haags het volgende:
Norris hoeft niet eens te stoppen om voor Verstappen te blijven.
sommige mensen kun je beter laten babbelen... zeker als ze uit den haag komenquote:Op zondag 15 september 2024 14:07 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Haags. Lees het bandenreglement eens.
Welke SC?quote:Op zondag 15 september 2024 14:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Norris wacht nog altijd op de SC
Ja, dit is een ontmaskering.quote:Op zondag 15 september 2024 14:06 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
By far de meest pijnlijke race in jaren.
Ok, doeiquote:Op zondag 15 september 2024 14:09 schreef Andre89 het volgende:
Ik geef het op.
Zeg per direct Viaplay op, kan het gepruts van Verstappen niet meer aanzien.
Ok, doeiquote:Op zondag 15 september 2024 14:09 schreef Andre89 het volgende:
Ik geef het op.
De 190e bus van m'n buurman zit zelfs daar al bovenquote:Op zondag 15 september 2024 14:07 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Er zijn ook fantastische Mercedessen die een miljoen halen.
Deze hele tweede seizoenshelft is alleen maar schadebeperking, wat tot nu toe verrassend goed lijkt te lukken.quote:Op zondag 15 september 2024 14:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ja, dit is een ontmaskering.
Je verwacht wel dat RBR van oppermachtig naar een team zou gaan dat vaker uitgedaagd zou worden. Maar dat ze meerdere GP's geen enkele rol van betekenis meer zouden spelen... dat had ik nooit verwacht.
En ja Perez staat er nu, maar dat is op een traditioneel circuit ook weer als sneeuw voor de zon verdwenen.
quote:Op zondag 15 september 2024 14:09 schreef SiGNe het volgende:
[..]
De 190e bus van m'n buurman zit zelfs daar al boven
Het is geen vliegveld hier, je hoeft je vertrek niet aan te kondigen.quote:Op zondag 15 september 2024 14:09 schreef Andre89 het volgende:
Ik geef het op.
Zou verboden moeten worden.quote:
Eelde Airport ligt hier om de hoekquote:Op zondag 15 september 2024 14:10 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Het is geen vliegveld hier, je hoeft je vertrek niet aan te kondigen.
Klopt, totdat je een paar GP's op rij dadelijk wederom om P5 tot P8 "vecht" en Norris er een paar achtereenvolgend wint. Want dat laatste gaat echt wel een keer gebeuren.quote:Op zondag 15 september 2024 14:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Deze hele tweede seizoenshelft is alleen maar schadebeperking, wat tot nu toe verrassend goed lijkt te lukken.
Dit kan toch niet meer joh, wat een ellende met die knulquote:Op zondag 15 september 2024 14:10 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Het is geen vliegveld hier, je hoeft je vertrek niet aan te kondigen.
Nog minder kanshebbers dan in de F1quote:
quote:Op zondag 15 september 2024 14:11 schreef heywoodu het volgende:
Box opposite McLaren
Dus elke ronde waarin Piastri niet stopt, moet Leclerc wél naar binnen
Sowieso Viaplay opzeggen. Je kan gewoon bij RTL kijken en hoe eerder Viaplay failliet is, des te sneller is F1 gewoon weer bij Ziggo.quote:Op zondag 15 september 2024 14:09 schreef Andre89 het volgende:
Ik geef het op.
Snelle conclusiesquote:Op zondag 15 september 2024 14:11 schreef Cuendillar het volgende:
Onvoorstelbaar hoe snel de rollen zijn omgedraaid. Red Bull van oppermachtig tot onmachtig (Perez vandaag een uitzondering).
Nou ja, het waren drie fantastische jaren.
Autodropquote:
Dat lijkt me een feitquote:Op zondag 15 september 2024 14:12 schreef VEM2012 het volgende:
Norris nu op jacht naar VER. En die gaat dat niet redden ben ik bang.
Waanvandedagkijkersquote:Op zondag 15 september 2024 14:09 schreef Andre89 het volgende:
Ik geef het op.
Max wordt 7e. Als ze durven kan hij wel nog het punt voor FL pakken.quote:Op zondag 15 september 2024 14:12 schreef VEM2012 het volgende:
Norris nu op jacht naar VER. En die gaat dat niet redden ben ik bang.
NOR zal zijn bandjes flink op moeten roken.quote:Op zondag 15 september 2024 14:13 schreef trein2000 het volgende:
15.5 seconden in 13 rondjes is normaliter teveel.
Plan D dan?quote:Op zondag 15 september 2024 14:14 schreef SiGNe het volgende:
We are thinking Plan C, what do you think?
"I think it's stupid!"
Of was het NOT stupid?quote:Op zondag 15 september 2024 14:14 schreef SiGNe het volgende:
We are thinking Plan C, what do you think?
"I think it's stupid!"
Max heeft vrij baan nuquote:
Boh goeie spenen dit.quote:
Ham moet wel een beetje relevant gehouden worden he.quote:Op zondag 15 september 2024 14:15 schreef Nizno het volgende:
29 sec gap Ham naar Max
euh wat hebben we aan die informatie?
Ze zijn nog in 2021 blijven hangen.quote:Op zondag 15 september 2024 14:15 schreef Nizno het volgende:
29 sec gap Ham naar Max
Dat wordt volgend jaar echt zo'n onuitstaanbare mediashow als hij bij Ferrari rijdt.quote:Op zondag 15 september 2024 14:16 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ham moet wel een beetje relevant gehouden worden he.
Dat Ham trager is dan Maxquote:Op zondag 15 september 2024 14:15 schreef Nizno het volgende:
29 sec gap Ham naar Max
Norris: Hold my beerquote:Op zondag 15 september 2024 14:16 schreef SiGNe het volgende:
13,3 seconden in nog 11 ronden.. dat gaat niet lukken
Hij gaat 2 seconden harderquote:Op zondag 15 september 2024 14:16 schreef SiGNe het volgende:
Ik kan niet wachtenquote:Op zondag 15 september 2024 14:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat wordt volgend jaar echt zo'n onuitstaanbare mediashow als hij bij Ferrari rijdt.
Gaat wel krap worden hoorquote:Op zondag 15 september 2024 14:16 schreef SiGNe het volgende:
Je hebt het over de McLaren hč...quote:Op zondag 15 september 2024 14:17 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Onwaarschijmlijk dat die banden dat lang volhouden.
Ollie B Bommelquote:Op zondag 15 september 2024 14:18 schreef -XOR- het volgende:
HAM in gevecht op leven en dood met Olli B Bearman voor plaats 12.
Tegenover een set oude harde banden, onder een RB20?quote:Op zondag 15 september 2024 14:18 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dichterbij lukt ngo wel maar er ook voorbij is lastig hier
Verliest gelukkig niet veel.quote:Op zondag 15 september 2024 14:20 schreef Kickinalfa het volgende:
Duur gekloot gisteren voor Norris natuurlijk in de kwalificatie.
@Nattekat en ik vinden hier wat van.quote:Op zondag 15 september 2024 14:20 schreef -XOR- het volgende:
" Perez rijdt een hele tamme, makke race."
~Nelson Valkenburg, Baku 2024
Hij kan het nooit goed doen, triest wel.quote:Op zondag 15 september 2024 14:20 schreef -XOR- het volgende:
Perez rijdt juist goedquote:Op zondag 15 september 2024 14:20 schreef -XOR- het volgende:
Gister nog in de buurt van Valkenburg geweest. Komt wel heel dichtbij zo.quote:Op zondag 15 september 2024 14:20 schreef -XOR- het volgende:
Nelsinho weer in de bocht.quote:Op zondag 15 september 2024 14:20 schreef -XOR- het volgende:
Het zit diep blijkbaarquote:Op zondag 15 september 2024 14:20 schreef -XOR- het volgende:
Nou was Verstappen ook echt wel aan het tanken qua rondetijden op dat moment hoor.quote:Op zondag 15 september 2024 14:21 schreef RealistAtheist het volgende:
Achterlijke tactiek van Red Bull ook weer. Daar gaat alles fout momenteel. Die stop van Verstappen was veel te vroeg waardoor deze in verkeer kwam. Daarna slim gedaan van Norris om Verstappen in de schoot van Russell de duwen. Maar als ik Verstappen was zou ik alsnog naar Mercedes gaan. RedBull implodeerd nog harder dan een duikboot die zinkt.
Het is rustig vandaag ja..quote:Op zondag 15 september 2024 14:21 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Hebben we nou twee trollende mods in dit topic?
Die zal eerder naar AM gaan en GP meenemenquote:Op zondag 15 september 2024 14:21 schreef RealistAtheist het volgende:
Achterlijke tactiek van Red Bull ook weer. Daar gaat alles fout momenteel. Die stop van Verstappen was veel te vroeg waardoor deze in verkeer kwam. Daarna slim gedaan van Norris om Verstappen in de schoot van Russell de duwen. Maar als ik Verstappen was zou ik alsnog naar Mercedes gaan. RedBull implodeerd nog harder dan een duikboot die zinkt.
Ze hadden daar geen keuze, Max was door z'n banden heen, verloor meer dan een seconde per ronde. Dan moet je wel naar binnen.quote:Op zondag 15 september 2024 14:21 schreef RealistAtheist het volgende:
Heb je het nu over:quote:Op zondag 15 september 2024 14:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij kan het nooit goed doen, triest wel.
Eindelijk iemand die het snapt.quote:Op zondag 15 september 2024 14:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ze hadden daar geen keuze, Max was door z'n banden heen, verloor meer dan een seconde per ronde. Dan moet je wel naar binnen.
nergens voor nodigquote:
Ik hoop het niet, lekker naar Totoquote:Op zondag 15 september 2024 14:23 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Die zal eerder naar AM gaan en GP meenemen
Zolang Max nog voor Lando rijdt beter van niet.quote:
Jaquote:Op zondag 15 september 2024 14:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Heb je het nu over:
1. Perez
2. Nelson
3. Beiden
Ja, maar dat zit hij straks dus niet.quote:Op zondag 15 september 2024 14:24 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zolang Max nog voor Lando rijdt beter van niet.
Ik blijf goede hoop houdenquote:Op zondag 15 september 2024 14:26 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ja, maar dat zit hij straks dus niet.
Die zitten er dan ook om een product te verkopen. Alles moet spannend en ongekend zijn.quote:Op zondag 15 september 2024 14:25 schreef 3rr0r het volgende:
Af en toe moet die gast van F1TV geforceerd gaan tetteren
1 volgens 2.quote:Op zondag 15 september 2024 14:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Heb je het nu over:
1. Perez
2. Nelson
3. Beiden
Well done Bakuquote:Op zondag 15 september 2024 14:25 schreef Weltschmerz het volgende:
Apart toch dat de 1e Baku een draak van een wedstrijd was en daarna waren ze allemaal zeer goed.
Missen we niks aan.quote:
Klopt, maar voor de volledigheid.quote:
terecht alleen jammer dat hij yuki mee namquote:
say what now?quote:
Is hij al de hele race..quote:Op zondag 15 september 2024 14:30 schreef Rianne84 het volgende:
Max klaagt over banden en zegt dat ie fucked is
Verschoor doet nog geen F1quote:
De wagen jaquote:Op zondag 15 september 2024 14:31 schreef -XOR- het volgende:
Dit wordt een zeer pijnllijke afgang voor Verstappen, die is rot-en-rot-slecht vandaag.
Wie is VES?quote:
@Nattekatquote:Op zondag 15 september 2024 14:31 schreef Nebelwerfer het volgende:
Bij Viaplay kunnen ze echt geen race lezen.
quote:
quote:
Verschoor is VER, niet VESquote:
Verstappen toen Vergne nog reed.quote:
VER pit.quote:
Je verbaast je over Viaplay?quote:Op zondag 15 september 2024 14:33 schreef Monolith het volgende:
Dat Viaplay commentaar ook. "Ik denk dat Norris het niet haalt". "Als Norris doortrapt kan hij Russell misschien nog pakken".
@Nattekatquote:Op zondag 15 september 2024 14:33 schreef Monolith het volgende:
Dat Viaplay commentaar ook. "Ik denk dat Norris het niet haalt". "Als Norris doortrapt kan hij Russell misschien nog pakken".
Kom op. Tjekko "kan er geen reet van" Perez strijdt mee om de overwinning en Verstappen kan klagend en sputterend Norris die 10 plekken achter hem startte niet voor zich houden. Was het andersom geweest vond iedereen PER een nutteloos clowntje.quote:
Vergne rijdt niet meerquote:
Nou meer over het feit dat je zo weinig rekenkundig inzicht kunt hebben.quote:
Sainz. Lijkt vooralsnogquote:
RTL-Duitsland zeker dat fout bij Perez lag.quote:Op zondag 15 september 2024 14:35 schreef Breekfast het volgende:
Tja, lastig om te zeggen wie hier de schuld van moet krijgen.
Olav ook, maar ik ben er niet mee eensquote:
ja ik hoor het ze zeggen maar ik zie toch echt sainz eerder naar links gaan dan dat perez een klein beetje naar rechts gaat omdat zn voorband geraakt wordtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |