Verliest gelukkig niet veel.quote:Op zondag 15 september 2024 14:20 schreef Kickinalfa het volgende:
Duur gekloot gisteren voor Norris natuurlijk in de kwalificatie.
@Nattekat en ik vinden hier wat van.quote:Op zondag 15 september 2024 14:20 schreef -XOR- het volgende:
" Perez rijdt een hele tamme, makke race."
~Nelson Valkenburg, Baku 2024
Hij kan het nooit goed doen, triest wel.quote:Op zondag 15 september 2024 14:20 schreef -XOR- het volgende:
Perez rijdt juist goedquote:Op zondag 15 september 2024 14:20 schreef -XOR- het volgende:
Gister nog in de buurt van Valkenburg geweest. Komt wel heel dichtbij zo.quote:Op zondag 15 september 2024 14:20 schreef -XOR- het volgende:
Nelsinho weer in de bocht.quote:Op zondag 15 september 2024 14:20 schreef -XOR- het volgende:
Het zit diep blijkbaarquote:Op zondag 15 september 2024 14:20 schreef -XOR- het volgende:
Nou was Verstappen ook echt wel aan het tanken qua rondetijden op dat moment hoor.quote:Op zondag 15 september 2024 14:21 schreef RealistAtheist het volgende:
Achterlijke tactiek van Red Bull ook weer. Daar gaat alles fout momenteel. Die stop van Verstappen was veel te vroeg waardoor deze in verkeer kwam. Daarna slim gedaan van Norris om Verstappen in de schoot van Russell de duwen. Maar als ik Verstappen was zou ik alsnog naar Mercedes gaan. RedBull implodeerd nog harder dan een duikboot die zinkt.
Het is rustig vandaag ja..quote:Op zondag 15 september 2024 14:21 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Hebben we nou twee trollende mods in dit topic?
Die zal eerder naar AM gaan en GP meenemenquote:Op zondag 15 september 2024 14:21 schreef RealistAtheist het volgende:
Achterlijke tactiek van Red Bull ook weer. Daar gaat alles fout momenteel. Die stop van Verstappen was veel te vroeg waardoor deze in verkeer kwam. Daarna slim gedaan van Norris om Verstappen in de schoot van Russell de duwen. Maar als ik Verstappen was zou ik alsnog naar Mercedes gaan. RedBull implodeerd nog harder dan een duikboot die zinkt.
Ze hadden daar geen keuze, Max was door z'n banden heen, verloor meer dan een seconde per ronde. Dan moet je wel naar binnen.quote:Op zondag 15 september 2024 14:21 schreef RealistAtheist het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |