SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Het topic zwaait terug @JustinKOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ja ik moet wel voor die kudt rug van mijquote:
Ik heb nu ook nog een hartstikke goeie bank.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen moet ik iedere keer de kussens opkloppen en dat trekt mij lijf niet
Ik ga deze kopen maar met houden blokpoten en de armleuning 20 cn breed en dan geen hoek maar zxeen tweezits aan elkaar is hij 3.10 langSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ergens in december pas en in november wordt het nieuwe laminaat gelegd.quote:Op zondag 15 september 2024 08:19 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ow haha, wanneer wordt ie geleverd?
Dan hoop ik de oude bank kwijt te zijn en ga ik zolang de bank van buiten zitten, die zet ik dan tijdelijk in de ka,erWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op zondag 15 september 2024 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik moet wel voor die kudt rug van mij
Ik heb nu ook nog een hartstikke goeie bank.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen moet ik iedere keer de kussens opkloppen en dat trekt mij lijf niet
Ik ga deze kopen maar met houden blokpoten en de armleuning 20 cn breed en dan geen hoek maar zxeen tweezits aan elkaar is hij 3.10 langOh nice DotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
ergens in december pas en in november wordt het nieuwe laminaat gelegd.
Dan hoop ik de oude bank kwijt te zijn en ga ik zolang de bank van buiten zitten, die zet ik dan tijdelijk in de ka,erEven wachten nog en dan lekker genieten van je nieuwe bank
![]()
![]()
Ik fok meestal vanaf de wc.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ja eerst het laminaat, daar zie ik best tegen op. Zelf niets kunnen doen en dan zo troep in je huisquote:Op zondag 15 september 2024 08:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh nice DotEven wachten nog en dan lekker genieten van je nieuwe bank
Alles leegpakken en moet naar boven pppfff Dus die bank er voor de tijd uit zal heel fijn zijn
Dacht nog even om hem aan ToT te geven, maar die bank is te groot denk ik voor zijn woonkamerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh dat zou kunnen. Had je m gevraagd?quote:Op zondag 15 september 2024 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja eerst het laminaat, daar zie ik best tegen op. Zelf niets kunnen doen en dan zo troep in je huis
Alles leegpakken en moet naar boven pppfff Dus die bank er voor de tijd uit zal heel fijn zijn
Dacht nog even om hem aan ToT te geven, maar die bank is te groot denk ik voor zijn woonkamer![]()
Nee nog niet, heb hem nog niet weer gezienquote:Op zondag 15 september 2024 08:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh dat zou kunnen. Had je m gevraagd?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 15 september 2024 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik moet wel voor die kudt rug van mij
Ik ga deze kopen maar met houden blokpoten en de armleuning 20 cn breed en dan geen hoek maar zxeen tweezits aan elkaar is hij 3.10 lang@ToT is deze bank iets voor jou ( die lichte)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
ergens in december pas en in november wordt het nieuwe laminaat gelegd.
Dan hoop ik de oude bank kwijt te zijn en ga ik zolang de bank van buiten zitten, die zet ik dan tijdelijk in de ka,er
De maten zijn
3.5 zits 2.80 breed en twee-zits is 1.75 breed.
De hoogte is 91 cm en de diepte is 92 cm en de zitdiepte is 56cmWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik geef hem wel wat vlekverwijderaar cadeau. Want witte bank in combinatie met kind is vragen om problemen.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Had ik al vermeld dat de eerste stap richting begeleid wonen gezet is?
Donderdag gesprek.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Oh dat is mooi!quote:Op zondag 15 september 2024 08:37 schreef Pinnenmutske het volgende:
Donderdag gesprek.![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Haha tof aangeboden!quote:Op zondag 15 september 2024 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
@:ToT is deze bank iets voor jou ( die lichte)
De maten zijn
3.5 zits 2.80 breed en twee-zits is 1.75 breed.
De hoogte is 91 cm en de diepte is 92 cm en de zitdiepte is 56cm
Maar ik heb iets compacters op het oog, en over een weekje heb ik als het goed is het geld er voor.![]()
![]()
Ik heb kleinkinderen en doe gewoon een zelfde kleur deken op het kussens als ze er zijnquote:Op zondag 15 september 2024 08:37 schreef aeque het volgende:
Ik geef hem wel wat vlekverwijderaar cadeau. Want witte bank in combinatie met kind is vragen om problemen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 15 september 2024 08:37 schreef Pinnenmutske het volgende:
Donderdag gesprek.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Afwachten maar, misschien valt het meequote:Op zondag 15 september 2024 08:40 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]kan natuurlijk nog jaren duren want geen plek.
![]()
quote:Op zondag 15 september 2024 08:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha tof aangeboden!
Maar ik heb iets compacters op het oog, en over een weekje heb ik als het goed is het geld er voor.Oke, dacht gelijk aan jou maar fijn dat je het zelf kan betalen.
Ik dacht al wel dat hij te groot voor je zou zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: