SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Das diep zegquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik was gewoon sneller.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
augue had deze ttquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Beetje oppervlakkig?quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Vorig weekend ging ie wel diep hoor
Niets mis mee, het oog wil ook watquote:
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Das gewoon een feit.quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik dacht dat ha ha ook nog een optie was, maar ja, te traag.Cause there is always a wrong to your right 🎶
![]()
Over een half uurtje weer een kansquote:Op zaterdag 14 september 2024 13:44 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik dacht dat ha ha ook nog een optie was, maar ja, te traag.![]()
![]()
Hehe is nog niet geweest.quote:Op zaterdag 14 september 2024 13:44 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik dacht dat ha ha ook nog een optie was, maar ja, te traag.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Iets met middle namequote:Op zaterdag 14 september 2024 13:44 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik dacht dat ha ha ook nog een optie was, maar ja, te traag.![]()
![]()
Hihi ik zag het net ook alquote:Op zaterdag 14 september 2024 13:45 schreef maily het volgende:
[..]
Over een half uurtje weer een kans
Te vroeg danquote:Cause there is always a wrong to your right 🎶
Niets aan te doen.quote:
Slow and steady wins the race
Later als je groot bent?quote:Op zaterdag 14 september 2024 13:47 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]later ga ik de buurt onveilig maken.
![]()
![]()
Ik vind dit lichtblauw niet zo goed staan bij mij vriendin, wat vinden jullie?
11e toch?quote:Op zaterdag 14 september 2024 13:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Niets aan te doen.
Slow and steady wins the race![]()
![]()
Ja, dat is mn streven. Je weet vast wel waaromquote:
2 keer nr1 ?quote:Op zaterdag 14 september 2024 13:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dat is mn streven. Je weet vast wel waarom![]()
Nee geen idee![]()
![]()
Alsof iemand gelooft dat jij een vriendin hebtquote:Op zaterdag 14 september 2024 13:48 schreef aeque het volgende:
Ik vind dit lichtblauw niet zo goed staan bij mij vriendin, wat vinden jullie?
[ afbeelding ]![]()
Maar ik zie het probleem niet, geen fan van de rode zakdoek, maar ach, als zij dat mooi vindt.Cause there is always a wrong to your right 🎶
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Moest ik ooit in een scootmobiel belanden, ik kan dan nog steeds boogschieten.
Wil het eigenlijk wel leren met mijn voeten hihi.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
quote:Op zaterdag 14 september 2024 13:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Alsof iemand gelooft dat jij een vriendin hebt![]()
Maar ik zie het probleem niet, geen fan van de rode zakdoek, maar ach, als zij dat mooi vindt.
Haha ook dat jaquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause there is always a wrong to your right 🎶
quote:Op zaterdag 14 september 2024 13:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ook dat jaOwja, gek dat ik daar niet op kwamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
WolkOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
quote:Op zaterdag 14 september 2024 13:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Owja, gek dat ik daar niet op kwam
Waarom lig jij niet in bed?quote:
Ik moest er van jou uit.quote:
Ja, maar je mocht weer terugkomen met ontbijt en een verse jusquote:
Niet goed geluisterdquote:Op zaterdag 14 september 2024 14:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar je mocht weer terugkomen met ontbijt en een verse jus![]()
Nee, geen ontbijt op bed voor mijquote:
Wel punten voor mij
Weet je dat ook weer .....quote:Op zaterdag 14 september 2024 14:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, geen ontbijt op bed voor mij![]()
Oh. Ja maar dat zei je niet erbij.quote:Op zaterdag 14 september 2024 14:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar je mocht weer terugkomen met ontbijt en een verse jus
Lichaamstaal lezenquote:Op zaterdag 14 september 2024 14:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh. Ja maar dat zei je niet erbij.![]()
![]()
Das lastig als ze ingepakt ligt in een cocon.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
WHAT DO WANT
CLIMATE JUSTICE
WHEN DO WE WANT IT
NOW
WHAT DO WANT
CLIMATE JUSTICE
WHEN DO WE WANT IT
NOW
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Paul
![]()
quote:Op zaterdag 14 september 2024 14:21 schreef ToT het volgende:
Cavia ren gekocht.Die zit nu tot half onder mijn stoel!
Ik las cavaquote:Op zaterdag 14 september 2024 14:21 schreef ToT het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 14-09-2024 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 1957 / +116 / +52 / 4498 / 5184
2. KillemWieft / 726 / +18 / +71 / 311 / 469
3. Lovely / 516 / +100 / +2 / 1834 / 2234
4. Dr.Mikey / 495 / +43 / +22 / 524 / 716
5. aeque / 472 / +48 / +70 / 1370 / 1598
6. hemarookworst / 370 / +35 / +4 / 851 / 1102
7. HappyCharly / 322 / +24 / +5 / 897 / 1034
8. marc0871 / 305 / +0 / +0 / 136 / 213
9. MizzezAmy / 298 / +16 / +8 / 1305 / 1525
10. FreshFruit / 241 / +0 / +0 / 125 / 164
11. loveyoulongtime / 237 / +14 / +17 / 858 / 981
12. AardappelSchotel / 223 / +0 / +0 / 938 / 1077
13. drakin / 209 / +20 / +0 / 390 / 515
14. Homijn / 194 / +90 / +0 / 114 / 160
15. Pinnenmutske / 186 / +55 / +32 / 422 / 537
16. Sally / 180 / +23 / +50 / 121 / 182
17. gebrokenglas / 177 / +24 / +0 / 551 / 677
18. maily / 164 / +9 / +12 / 671 / 781
19. mario390 / 159 / +1 / +46 / 40 / 66
20. ToT / 144 / +4 / +3 / 812 / 913SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 september 2024 14:42 schreef hemarookworst het volgende:
Ik denk dat maily is gaan rennen voor haar cava's
![]()
![]()
Das altijd, zijn prooi dieren he.quote:Op zaterdag 14 september 2024 14:31 schreef ToT het volgende:
Ze zijn nog een beetje bang, maar ook wel nieuwsgierig!Als je de mogelijkheid hebt moet je kijken of je een eet & drink ruimte kunt hebben waar ze beschut zitten, vooral van boven. Dat vinden ze altijd erg fijn.
Cavia's zijn hele leuke dieren.quote:Op zaterdag 14 september 2024 14:21 schreef ToT het volgende:
Ik heb ze vroeger ook gehad. En de tips die je hier meekrijgt, o.a. van aeque, zijn heel handig. Begeleiding en toezicht is altijd nodig als een cavia vastgehouden wordt door een jong kind, omdat ze inderdaad hun rug kunnen breken. Maar dat komt wel goed volgens mij.
![]()
![]()
Je kunt ze beter helemaal niet oppakken ivm stress.quote:Op zaterdag 14 september 2024 15:03 schreef Shii het volgende:
[..]
Cavia's zijn hele leuke dieren.Ik heb ze vroeger ook gehad. En de tips die je hier meekrijgt, o.a. van aeque, zijn heel handig. Begeleiding en toezicht is altijd nodig als een cavia vastgehouden wordt door een jong kind, omdat ze inderdaad hun rug kunnen breken. Maar dat komt wel goed volgens mij.
Ik ookWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Oké.quote:Op zaterdag 14 september 2024 15:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Je kunt ze beter helemaal niet oppakken ivm stress.
Ik weet wel dat ik vroeger cavia's had waarvan de een wat banger was dan de ander. De bange pakte ik inderdaad sowieso niet vaak op.![]()
Lekker rode bietenquote:Op zaterdag 14 september 2024 15:07 schreef Pinnenmutske het volgende:
Had toevallig nog rode biet in huis.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O dat ken ik dan weer niet. Ik vind rode bieten altijd lekker met aard en speklapjesquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Paneermeel verder niks. Zoals bij gehakt.quote:Op zaterdag 14 september 2024 15:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat ken ik dan weer niet. Ik vind rode bieten altijd lekker met aard en speklapjesWerewolf
ALs je ze iedere dag op een vaste tijd een stukje groenten doet of fruit gaan ze op een gegeven moment een soort van fluiten als je opstaat. Omdat ze dan weten dat ze wat lekkers krijgenquote:Op zaterdag 14 september 2024 15:11 schreef ToT het volgende:
Ik pak ze wel op!Ze worden er steeds minder bang voor en zitten snel te purren van plezier.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Katten purrenquote:Op zaterdag 14 september 2024 15:11 schreef ToT het volgende:
Ik pak ze wel op!Ze worden er steeds minder bang voor en zitten snel te purren van plezier.
Werewolf
Als je ze in de ren zet, zul je ze ook op moeten pakken denk ik. Ook al zullen ze het zeker spannend vinden in het begin. Ik had ook een langharige cavia en die moest ik ook kammen dus qua verzorging zul je ze toch zeker af en toe op moeten pakken, vasthouden enz.quote:Op zaterdag 14 september 2024 15:11 schreef ToT het volgende:
![]()
O alleen rode bieten en daar doe je paneer meel omheenquote:Op zaterdag 14 september 2024 15:13 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Paneermeel verder niks. Zoals bij gehakt.
En dan bakken, lijkt mij eerlijk gezegd niet zo lekkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als je ze tam wil maken moet je je ze jong mogelijk veel op schoot nemen bij jequote:Op zaterdag 14 september 2024 15:11 schreef ToT het volgende:
Ieder zijn smaak. Ik bak in de airfryer.quote:Op zaterdag 14 september 2024 15:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O alleen rode bieten en daar doe je paneer meel omheen
En dan bakken, lijkt mij eerlijk gezegd niet zo lekkerWerewolf
quote:
Als jij het maar lekker vindt toch.quote:Op zaterdag 14 september 2024 15:15 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ieder zijn smaak. Ik bak in de airfryer.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sommigen vinden het ook echt wel prima hoor. Maar het zijn prooidieren, dus grote kans dat ze het toch niet zo fijn vinden. Soms moet het natuurlijk en dan kan het niet veel kwaad. Maar mensen nemen dit soort dieren want knuffelbaar en goed geschikt voor kinderen. Terwijl dat dus wel tegenvalt.quote:Op zaterdag 14 september 2024 15:07 schreef Shii het volgende:
[..]
Oké.
Ik weet wel dat ik vroeger cavia's had waarvan de een wat banger was dan de ander. De bange pakte ik inderdaad sowieso niet vaak op.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik vind het hele schichtige diertjes.quote:Op zaterdag 14 september 2024 15:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Sommigen vinden het ook echt wel prima hoor. Maar het zijn prooidieren, dus grote kans dat ze het toch niet zo fijn vinden. Soms moet het natuurlijk en dan kan het niet veel kwaad. Maar mensen nemen dit soort dieren want knuffelbaar en goed geschikt voor kinderen. Terwijl dat dus wel tegenvalt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vind het nog net iets te vroeg om op te bouwen.quote:Op zaterdag 14 september 2024 10:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, in het nieuwe huis is er vast veel ruimte voor muizendorpen
Maar dit was vorig jaar:
Herfstdorp
Kerstdorp
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik snap wat je bedoelt.quote:Op zaterdag 14 september 2024 15:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Sommigen vinden het ook echt wel prima hoor. Maar het zijn prooidieren, dus grote kans dat ze het toch niet zo fijn vinden. Soms moet het natuurlijk en dan kan het niet veel kwaad. Maar mensen nemen dit soort dieren want knuffelbaar en goed geschikt voor kinderen. Terwijl dat dus wel tegenvalt.Te vaak wordt er teveel gesold en wordt een dier aangeschaft als een speeltje voor een kind.
![]()
quote:Op zaterdag 14 september 2024 15:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vind het nog net iets te vroeg om op te bouwen.
Maar dit was vorig jaar:
Herfstdorp
[ afbeelding ]
Kerstdorp
[ afbeelding ]
Werewolf
O ja dat herinner ik mij nog wel, leuk gedaan vond ik datquote:Op zaterdag 14 september 2024 15:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar dit was vorig jaar:
Herfstdorp
[ afbeelding ]
Kerstdorp
[ afbeelding ]
Leuk!quote:Op zaterdag 14 september 2024 15:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar dit was vorig jaar:
Herfstdorp
[ afbeelding ]
Kerstdorp
[ afbeelding ]![]()
En dat is dus een fabeltje. Wennen ze uiteindelijk aan noodzakelijk oppakken: ja. Maar een gestresst prooidier zal never nooit niet daaraan wennen. Sterker nog er kan iets ontstaand als chronische stress. Wat 1 van mijn konijnen heeft door verkeerde behandeling (eerder mishandeling) van de vorige eigenaar. Worden ze uiteindelijk iets minder gestresst/bang door veel bij ze te zitten, ja. Maar oppakken gaat daar echt niet bij helpen.quote:Op zaterdag 14 september 2024 15:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je ze tam wil maken moet je je ze jong mogelijk veel op schoot nemen bij jeOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ga je nu al slapen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb een konijntje net uit het nest bij mij in huis gehad, beestje was zo goed als blind. Liep hier los in huis en als ik in de avond op de bank ging zitten sprong hij vanzelf op mijn schoot en bleef daar de hele avond liggenquote:Op zaterdag 14 september 2024 15:21 schreef aeque het volgende:
[..]
En dat is dus een fabeltje. Wennen ze uiteindelijk aan noodzakelijk oppakken: ja. Maar een gestresst prooidier zal never nooit niet daaraan wennen. Sterker nog er kan iets ontstaand als chronische stress. Wat 1 van mijn konijnen heeft door verkeerde behandeling (eerder mishandeling) van de vorige eigenaar. Worden ze uiteindelijk iets minder gestresst/bang door veel bij ze te zitten, ja. Maar oppakken gaat daar echt niet bij helpen.
En er liepen af en toe ook drie caafs los door de kamer. Het was mooi zodra de kooi van caafs open ging rende ze gelijk naar de kooi van het konijn en anders.
En mijn zoon had vroeger een caaf die het ook fijn vond om bij je te zitten. Kleed op de bank en caaf er op en hij kroop altijd op schoot.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar Muis waar haal je al die leuke items?
Vilten dingetjes zijn jaren sparen van Dille en Kamille, die voor herfst, kerst en Pasen altijd leuke items hebben. Wat is van Sjaal met verhaal.
Overige dingen is altijd een mengelmoes van Action, Xenos, sostrene gene.Trotste mama van Ambar
Borscht van makenquote:Op zaterdag 14 september 2024 15:07 schreef Pinnenmutske het volgende:
Had toevallig nog rode biet in huis.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Gaat ook niet zozeer om het op schoot zitten of bij iemand zitten. Maar om het oppakken/vastpakken stuk. Dat is voor zulke beestjes vaak hetzelfde als gegrepen worden door iets wat op ze jaagt zoals vogels. Doen ze het uit zichzelf dan is het helemaal prima want dan weten ze dat het oke is en ze ook geen stress hebben. Anders mijden ze het wel.quote:Op zaterdag 14 september 2024 15:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb een konijntje net uit het nest bij mij in huis gehad, beestje was zo goed als blind. Liep hier los in huis en als ik in de avond op de bank ging zitten sprong hij vanzelf op mijn schoot en bleef daar de hele avond liggen
En er liepen af en toe ook drie caafs los door de kamer. Het was mooi zodra de kooi van caafs open ging rende ze gelijk naar de kooi van het konijn en anders.
En mijn zoon had vroeger een caaf die het ook fijn vond om bij je te zitten. Kleed op de bank en caaf er op en hij kroop altijd op schoot.
Wat is dat dan?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar je zal die beestje toch uit de kooi moeten pakken, nageltje en zo moeten ook geknipt worden. Of als ze ziek zijn medicijnen gevenquote:Op zaterdag 14 september 2024 15:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Gaat ook niet zozeer om het op schoot zitten of bij iemand zitten. Maar om het oppakken/vastpakken stuk. Dat is voor zulke beestjes vaak hetzelfde als gegrepen worden door iets wat op ze jaagt zoals vogels. Doen ze het uit zichzelf dan is het helemaal prima want dan weten ze dat het oke is en ze ook geen stress hebben. Anders mijden ze het wel.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is ook geen doodzonde verder ofzo.quote:Op zaterdag 14 september 2024 15:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar je zal die beestje toch uit de kooi moeten pakken, nageltje en zo moeten ook geknipt worden. Of als ze ziek zijn medicijnen gevenMaar het liefst gewoon zo min mogelijk.
Wat betreft uit kooi, tja ik ben van mening dat je ze uberhaupt niet in een kooi moet houden en anders eentje waar ze zelf uit kunnen om bijv. een ren in te gaan.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Justin ik hoor net dat je ergens heen moet.
Cavia's en konijnen zijn iets meer gecompliceerde huisdieren dan we denken.
Een kat of hond is makkelijker imhoTrotste mama van Ambar
Groentesoep van rode bieten , komt uit Oost Europaquote:Uw ADH vitamine Worst
En als je een Haïtiaan bent is een kat of hond natuurlijk ook leuk voor op het bordquote:Trotste mama van Ambar
Of een goudvisquote:Op zaterdag 14 september 2024 15:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Cavia's en konijnen zijn iets meer gecompliceerde huisdieren dan we denken.
Een kat of hond is makkelijker imhoUw ADH vitamine Worst
Mm niet mijn ding denk ikquote:Op zaterdag 14 september 2024 15:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Bietensoep.
https://nl.wikipedia.org/wiki/BorsjtsjWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Idemquote:Op zaterdag 14 september 2024 15:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Even stad in geweest.. Jij nog wat gedaan?Ben je niet tegengekomen
![]()
![]()
Ik jou ook niet of wel, maar ik weet niet hoe je eruit zietquote:
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ik heb niemand gezien die er lovely uitzietquote:Op zaterdag 14 september 2024 15:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik jou ook niet of wel, maar ik weet niet hoe je eruit ziet![]()
![]()
Tis die man die altijd overal BOLK roept.quote:Op zaterdag 14 september 2024 15:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik jou ook niet of wel, maar ik weet niet hoe je eruit ziet
BOLKquote:Op zaterdag 14 september 2024 15:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Tis die man die altijd overal BOLK roept.![]()
Ohquote:Op zaterdag 14 september 2024 15:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik heb niemand gezien die er lovely uitziet
Heb niemand gezien die dat riep..quote:Op zaterdag 14 september 2024 15:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Tis die man die altijd overal BOLK roept.
Ook niet gehoord?quote:Op zaterdag 14 september 2024 16:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb niemand gezien die dat riep..
Ik zeg toch dat ik niemand gezien heb die dat riepquote:
quote:Op zaterdag 14 september 2024 16:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik niemand gezien heb die dat riep
Paul
![]()
Hey Paulquote:
![]()
![]()
Hoe is het? ZIe je niet veel meer hierquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:quote:
quote:
Das toch altijd zo met kinderen. Die laten je op een gegeven moment gewoon barsten.quote:Op zaterdag 14 september 2024 16:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het? ZIe je niet veel meer hier
![]()
![]()
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Paul
![]()
nee weet ook niet waarom, maar ben niet meer zo'n DTS-er ofzo hihiquote:Op zaterdag 14 september 2024 16:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het? ZIe je niet veel meer hierWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
![]()
![]()
![]()
tekstMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
![]()
Dat kan zijn er veel vertrokkenquote:Op zaterdag 14 september 2024 16:21 schreef Paul het volgende:
[..]
nee weet ook niet waarom, maar ben niet meer zo'n DTS-er ofzo hihiWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Eigenlijk moet er een speciale versie komen voor degenen die zijn gebleven.quote:Op zaterdag 14 september 2024 16:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan zijn er veel vertrokken
Het Die-hard Topicspel
Dat is dezequote:Op zaterdag 14 september 2024 16:33 schreef Homijn het volgende:
[..]
Eigenlijk moet er een speciale versie komen voor degenen die zijn gebleven.
Het Die-hard Topicspel![]()
![]()
Die-hard bolk
quote:Op zaterdag 14 september 2024 09:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je nog steeds een vriendin Mikey?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
![]()
Bruce Willis?quote:Op zaterdag 14 september 2024 16:33 schreef Homijn het volgende:
[..]
Het Die-hard TopicspelUw ADH vitamine Worst
Waar Bruce Willis is een wegquote:
Klaar met verhuizen
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik stuurde mn smiley voordat ik de opmerking van hema had gezienquote:
Uhuquote:Op zaterdag 14 september 2024 17:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik stuurde mn smiley voordat ik de opmerking van hema had gezien![]()
![]()
Goed plan, en eentje voor de broekiesquote:Op zaterdag 14 september 2024 16:33 schreef Homijn het volgende:
[..]
Het Die-hard Topicspel
En is het gelukt alles over te huizenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jeej eentje voor mij en ....?quote:Op zaterdag 14 september 2024 17:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Goed plan, en eentje voor de broekies
Speklap?quote:Op zaterdag 14 september 2024 17:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jeej eentje voor mij en ....?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als ik bambi maar niet hoef te zijnquote:
Snap ikquote:Op zaterdag 14 september 2024 17:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Als ik bambi maar niet hoef te zijn![]()
![]()
Is dat een broekie?quote:
Maar hij heeft al eens gewonnen, die is veel te goed voor mij!
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578
Forum Opties Forumhop: Hop naar: