SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was het @Fogel?quote:Op zaterdag 14 september 2024 11:00 schreef maily het volgende:
[..]
Daar heb ik ook al eens iemand positief over gehoord
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Nu zin inquote:Op zaterdag 14 september 2024 11:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Steppegras
Zelfs een eigen wikipagina
♡♡♡♡![]()
Ik heb alleen maar een vork
Yumquote:Op zaterdag 14 september 2024 11:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Steppegras
Zelfs een eigen wikipaginaWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Justin neemt wel een lepel mee.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Was is je mening over de spork?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Jawel, maar bij gebrek aan een eckte lepel dan he.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Alles beter dan een vorkquote:Op zaterdag 14 september 2024 11:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Jawel, maar bij gebrek aan een eckte lepel dan he.![]()
quote:Op zaterdag 14 september 2024 11:13 schreef JustinK het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zijn die moderne.
De oude, dat zijn de echte sporks.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
[..]Dat is een sporkiveSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡♡♡♡![]()
De optimusquote:Op zaterdag 14 september 2024 11:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat zijn die moderne.
De oude, dat zijn de echte sporks.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
Nog niet, maar beetje bij beetje kom ik er wel....quote:Op zaterdag 14 september 2024 11:23 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja wel lekker man. Met jou dan? Btje bijgekomen?![]()
Zeker wel, stay positivequote:Op zaterdag 14 september 2024 11:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Nog niet, maar beetje bij beetje kom ik er wel....![]()
![]()
[..]Wiki gezien en nu begrijp ik het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf
Alvast een goede instelling ook voor als je achter de rollator loopt.quote:Op zaterdag 14 september 2024 11:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Nog niet, maar beetje bij beetje kom ik er wel....
Elke dag als ik weer mijn broek uit doe.quote:
quote:Op zaterdag 14 september 2024 11:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Elke dag als ik weer mijn broek uit doe.
Werewolf
Ik kan er ook niks aan doen.quote:
Slechte genen meegekregen.
quote:Op zaterdag 14 september 2024 11:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Alvast een goede instelling ook voor als je achter de rollator loopt.![]()
![]()
Ik heb dat wieltje linksachter welquote:
Huhquote:Op zaterdag 14 september 2024 11:42 schreef Pinnenmutske het volgende:
Jullie zijn nog niet van mij verlost.
Ik doe geen vlieg kwaad.♡♡♡♡![]()
Jij toch niet he @ToT ?quote:Op zaterdag 14 september 2024 11:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb dat wieltje linksachter welOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik bedoel dat ik hier lekker blijf plakken.quote:
Af en toe Pinterest erbij.Werewolf
Prima tochquote:Op zaterdag 14 september 2024 11:44 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik hier lekker blijf plakken.
Af en toe Pinterest erbij.
Wees welkom♡♡♡♡![]()
Het is meer dat ze dan hun rug kunnen breken, al helemaal in die wielen die rechtop staan.quote:Op zaterdag 14 september 2024 11:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Cavia's doen daar volgens mij niks mee.
quote:Op zaterdag 14 september 2024 11:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Het is meer dat ze dan hun rug kunnen breken, al helemaal in die wielen die rechtop staan.!
![]()
Hij heeft een beetje mijn postuur.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
En dat van mij! Huisdieren gaan op hun baasjes lijkenquote:Op zaterdag 14 september 2024 11:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Hij heeft een beetje mijn postuur.
Verder heb je je wel helemaal ingelezen?quote:* aeque kijkt naar konijnquote:Op zaterdag 14 september 2024 11:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En dat van mij! Huisdieren gaan op hun baasjes lijken
Hm. Die van mij zijn eigenwijs blijkbaar.
Ik heb zelf geen huisdieren maar weet zeker dat Frasier (poezel van mijn broer) op mij lijkt hihi.Werewolf
Onvoldoende.quote:Op zaterdag 14 september 2024 11:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Verder heb je je wel helemaal ingelezen?
[..]
* aeque kijkt naar konijnMet die ratjes heb ik me flink ingelezen maar door al het gedoe in mijn leven (waarvan ik lang niet alles hier vermeld heb) ben ik mentaal echt uitgeput en heb ff niet de energie om ook nog allerlei shit over cavia's te gaan zitten lezen.
![]()
![]()
Zitten ze de hele dag in een kooitje?quote:Op zaterdag 14 september 2024 11:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Onvoldoende.Met die ratjes heb ik me flink ingelezen maar door al het gedoe in mijn leven (waarvan ik lang niet alles hier vermeld heb) ben ik mentaal echt uitgeput en heb ff niet de energie om ook nog allerlei shit over cavia's te gaan zitten lezen.
Begrijpelijkquote:Op zaterdag 14 september 2024 11:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Onvoldoende.Met die ratjes heb ik me flink ingelezen maar door al het gedoe in mijn leven (waarvan ik lang niet alles hier vermeld heb) ben ik mentaal echt uitgeput en heb ff niet de energie om ook nog allerlei shit over cavia's te gaan zitten lezen.
♡♡♡♡![]()
Zijn jouw bunnies lieve pluizige bolletjes?quote:Op zaterdag 14 september 2024 11:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Verder heb je je wel helemaal ingelezen?
[..]
* aeque kijkt naar konijn
Hm. Die van mij zijn eigenwijs blijkbaar.
Oke het gedrag lijkt wel op dat van mij (recalcitrante pubers) maar wat betreft uiterlijk niet.quote:Op zaterdag 14 september 2024 11:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zijn jouw bunnies lieve pluizige bolletjes?
quote:Op zaterdag 14 september 2024 11:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Oke het gedrag lijkt wel op dat van mij (recalcitrante pubers) maar wat betreft uiterlijk niet.wil je mijn bunny-oortjes en staartje lenen?
Die staan jou leuker.quote:Op zaterdag 14 september 2024 12:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]wil je mijn bunny-oortjes en staartje lenen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op zaterdag 14 september 2024 12:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Die staan jou leuker.Eerst zien, dan gelovenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause there is always a wrong to your right 🎶
quote:Op zaterdag 14 september 2024 12:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Eerst zien, dan gelovenNou neem jij het de volgende keer mee dan? Kunnen we uittesten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik haal ze er wel regelmatig uit.quote:Op zaterdag 14 september 2024 11:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Zitten ze de hele dag in een kooitje?![]()
![]()
Euh, jij en Lovely bedoel je toch zeker?quote:Op zaterdag 14 september 2024 12:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou neem jij het de volgende keer mee dan? Kunnen we uittesten.
Een ren waar ze sowieso in en uit kunnen zou sowieso al fijn voor ze zijn. Enige nadeel is dat cavia's lastig zindelijk te maken zijn.quote:Op zaterdag 14 september 2024 12:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, ik haal ze er wel regelmatig uit.
Jammer dat hij vegan is, anders wilde ik wel met hem trouwens voor zijn achternaam.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op zaterdag 14 september 2024 12:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Jammer dat hij vegan is, anders wilde ik wel met hem trouwens voor zijn achternaam.Werewolf
quote:
![]()
Yay![]()
Onze grote leider is terug.
Zo ja; zorg dat je niest, dan schiet het er meestal wel uit.quote:Op zaterdag 14 september 2024 12:52 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik heb nooit lego in mijn neus gestoken denk ik.
#ehbo#gratistip#nietpulken![]()
Onder de douche schijnt te helpen.quote:Op zaterdag 14 september 2024 12:54 schreef maily het volgende:
[..]
Zo ja; zorg dat je niest, dan schiet het er meestal wel uit.
#ehbo#gratistip#nietpulken
Nog niet geprobeerd.quote:Op zaterdag 14 september 2024 12:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Onder de douche schijnt te helpen.![]()
Dan hadden ze dat wel gezien op de scansquote:Op zaterdag 14 september 2024 12:54 schreef maily het volgende:
[..]
Zo ja; zorg dat je niest, dan schiet het er meestal wel uit.
#ehbo#gratistip#nietpulkenWerewolf
Kreeg een man na 30 jaar eindelijk lego mee uit zijn neus.quote:
Aha. Na 30 jaar.quote:Op zaterdag 14 september 2024 12:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Kreeg een man na 30 jaar eindelijk lego mee uit zijn neus.
Ik refereer naar een kwartier.![]()
Bingo?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Maar nu niet meerquote:Op zaterdag 14 september 2024 13:02 schreef Sally het volgende:
Deze was daarstraks wel toepasselijk
[ afbeelding ]![]()
![]()
Omgquote:
![]()
![]()
Kortste douche ooit?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op zaterdag 14 september 2024 13:07 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik brak vanmorgen een recordje flauwtes![]()
![]()
Kwam m net tegen.quote:
Is altijd wel ergens in de wereld ochtend
Enne.... hamsters kunnen altijd!![]()
Oeiquote:Op zaterdag 14 september 2024 13:08 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Maar ging net niet tegen de vlakte♡♡♡♡![]()
quote:Op zaterdag 14 september 2024 13:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Vaakste niezen in 2 minuten
25 keer
*buiging![]()
![]()
Mijn kat kon 26 keer in een halve minuut.quote:Op zaterdag 14 september 2024 13:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Vaakste niezen in 2 minuten
25 keer
*buigingDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik heb pistache!quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶
Hammies!quote:Op zaterdag 14 september 2024 13:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Kwam m net tegen.
Is altijd wel ergens in de wereld ochtend
Enne.... hamsters kunnen altijd!![]()
![]()
![]()
Precies!quote:
Ik ben geen katquote:Op zaterdag 14 september 2024 13:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Mijn kat kon 26 keer in een halve minuut.
Wel n pussy♡♡♡♡![]()
1313Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Kruidnoten?quote:Op zaterdag 14 september 2024 13:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik heb ook noten, komt wel dichtbij zoCause there is always a wrong to your right 🎶
Eikelsquote:Op zaterdag 14 september 2024 13:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik heb ook noten, komt wel dichtbij zo
Werewolf
Niemand kan ook dat maffe beest verslaanquote:Op zaterdag 14 september 2024 13:13 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik ben geen kat
Wel n pussy
Ik mis hem nog steeds
Die hebben ze ookquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Moet je aan @Pinnenmutske vragenquote:Op zaterdag 14 september 2024 13:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Noemen ze kruidnoten in Belgie eikels?![]()
![]()
Bij dezequote:Op zaterdag 14 september 2024 13:18 schreef maily het volgende:
[..]
Moet je aan @:Pinnenmutske vragen
@Pinnenmutske![]()
Hihiquote:Op zaterdag 14 september 2024 13:21 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik maakte een grapje.![]()
![]()
Heb je nou een speciale lepel versie?
Uiteraard, lepelsquote:Op zaterdag 14 september 2024 13:23 schreef aeque het volgende:
Heb je nou een speciale lepel versie?![]()
![]()
Geen spork?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Die wordt alleen getolereerd.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
![]()
Hey een vierkante hamburger.
Lekker hoorquote:Op zaterdag 14 september 2024 13:26 schreef aeque het volgende:
Hey een vierkante hamburger.
[ afbeelding ]![]()
Er is helemaal geen spork smilie
AI snackquote:
![]()
Nice!quote:Op zaterdag 14 september 2024 13:35 schreef ToT het volgende:
Zo, ouwe laptop ff op m'n 24 inch monitor aangesloten. Damn, wat een verademing!![]()
![]()
Een watte?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ver van huis maar in mn sas
O soort vlammetjequote:Op zaterdag 14 september 2024 13:37 schreef maily het volgende:
[..]
https://www.bidfood.nl/we(...)-productId-639450DS/Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
![]()
Freaks like me drink tea
Forum Opties Forumhop: Hop naar: