Onvoldoende.quote:Op zaterdag 14 september 2024 11:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Verder heb je je wel helemaal ingelezen?
[..]
* aeque kijkt naar konijn
Zitten ze de hele dag in een kooitje?quote:Op zaterdag 14 september 2024 11:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Onvoldoende.Met die ratjes heb ik me flink ingelezen maar door al het gedoe in mijn leven (waarvan ik lang niet alles hier vermeld heb) ben ik mentaal echt uitgeput en heb ff niet de energie om ook nog allerlei shit over cavia's te gaan zitten lezen.
Begrijpelijkquote:Op zaterdag 14 september 2024 11:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Onvoldoende.Met die ratjes heb ik me flink ingelezen maar door al het gedoe in mijn leven (waarvan ik lang niet alles hier vermeld heb) ben ik mentaal echt uitgeput en heb ff niet de energie om ook nog allerlei shit over cavia's te gaan zitten lezen.
Zijn jouw bunnies lieve pluizige bolletjes?quote:Op zaterdag 14 september 2024 11:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Verder heb je je wel helemaal ingelezen?
[..]
* aeque kijkt naar konijn
Hm. Die van mij zijn eigenwijs blijkbaar.
Oke het gedrag lijkt wel op dat van mij (recalcitrante pubers) maar wat betreft uiterlijk niet.quote:Op zaterdag 14 september 2024 11:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zijn jouw bunnies lieve pluizige bolletjes?
quote:Op zaterdag 14 september 2024 11:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Oke het gedrag lijkt wel op dat van mij (recalcitrante pubers) maar wat betreft uiterlijk niet.
Die staan jou leuker.quote:Op zaterdag 14 september 2024 12:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]wil je mijn bunny-oortjes en staartje lenen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
quote:Op zaterdag 14 september 2024 12:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Die staan jou leuker.Eerst zien, dan gelovenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een zomer!
De verf loopt van de muren
Het kwik is overstuur en
Ik voel de kriebels in m'n buik 🎶
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 14 september 2024 12:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Eerst zien, dan gelovenNou neem jij het de volgende keer mee dan? Kunnen we uittesten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Nee, ik haal ze er wel regelmatig uit.quote:Op zaterdag 14 september 2024 11:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Zitten ze de hele dag in een kooitje?
Euh, jij en Lovely bedoel je toch zeker?quote:Op zaterdag 14 september 2024 12:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou neem jij het de volgende keer mee dan? Kunnen we uittesten.
Een ren waar ze sowieso in en uit kunnen zou sowieso al fijn voor ze zijn. Enige nadeel is dat cavia's lastig zindelijk te maken zijn.quote:Op zaterdag 14 september 2024 12:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, ik haal ze er wel regelmatig uit.
Jammer dat hij vegan is, anders wilde ik wel met hem trouwens voor zijn achternaam.quote:
quote:Op zaterdag 14 september 2024 12:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Jammer dat hij vegan is, anders wilde ik wel met hem trouwens voor zijn achternaam.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |