En dan alles nog uitpakken en op zijn plaats zetten.quote:
Wat ga je bikkelen?quote:
Jaquote:Op zaterdag 14 september 2024 09:11 schreef Lovely het volgende:
Door bikkelen en dan lekker de benen omhoog met een biertje of iets anders
Tussendoor al een hoop gedaan zitten nog maar drie dozen ingepaktquote:Op zaterdag 14 september 2024 09:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan alles nog uitpakken en op zijn plaats zetten.
Oquote:
O netjes, dan zou je vandaag alles klaar kunnen krijgen en anders hooguit morgenquote:Op zaterdag 14 september 2024 09:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tussendoor al een hoop gedaan zitten nog maar drie dozen ingepakt
Goed bezig Mikey!quote:Op zaterdag 14 september 2024 09:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tussendoor al een hoop gedaan zitten nog maar drie dozen ingepakt
Net een broodje ham gesmokkeld, telt dat ook mee ( eet zelden brood want dikmaker)quote:
Gesmokkeld nog welquote:Op zaterdag 14 september 2024 09:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Net een broodje ham gesmokkeld, telt dat ook mee ( eet zelden brood want dikmaker)
Ja zo noem ik dat, normaal eet ik geen brood. Ik kom bijwijs van spreken al aan als ik naar brood kijkquote:
Uit het zicht leggen danquote:Op zaterdag 14 september 2024 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zo noem ik dat normaal eet ik geen brood. Ik kom bijwijs van spreken al aan als ik naar brood kijk
LIggen ze ook, maar ik Mag van mij zelf af en toe best smokkelen vind ikquote:
quote:Op zaterdag 14 september 2024 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O netjes, dan zou je vandaag alles klaar kunnen krijgen en anders hooguit morgen
Dank u.quote:
Moet kunnen af en toequote:Op zaterdag 14 september 2024 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
LIggen ze ook, maar ik Mag van mij zelf af en toe best smokkelen vind ik
Heb je nog steeds een vriendin Mikey?quote:
Ja vind ik ook. Net als aardappelen eet ik ook bijna nooit. Maar in het weekend wel of bak frietjesquote:
Je moet af en toe ook een beetje kunnen genieten tochquote:Op zaterdag 14 september 2024 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. Net als aardappelen eet ik ook bijna nooit. Maar in het weekend wel of bak frietjes
Is ook zo,quote:Op zaterdag 14 september 2024 09:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je moet af en toe ook een beetje kunnen genieten toch
Killekes aan de billekesquote:
quote:Op zaterdag 14 september 2024 09:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Die van t gaapje
Zo schattig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |