Ja je komt 30 jaar later niet voor verrassingen te staan in ieder gevalquote:
quote:
Daarom is het ook misbruik en geen verkrachting.quote:Op zaterdag 14 september 2024 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vraag mij altijd af hoe een vrouw een man/jongen kan misbruiken.
Hij moet er dan toch zelf ook zin in hebben anders krijgt hij toch geen stijve?
Je kan hem er moeilijk slap in proppen
Steeds meerquote:Op zaterdag 14 september 2024 08:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
En daardoor kan er op den duur nog wel wat lego bij
quote:Op zaterdag 14 september 2024 08:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Steeds meer
Misschien ook juist wel handig voor de stevigheid.
Ik snap het nog steeds net, in dit geval is het de leeftijd wat strafbaar isquote:Op zaterdag 14 september 2024 08:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Daarom is het ook misbruik en geen verkrachting.
Dm naar Yvonne al verstuurd?quote:Op zaterdag 14 september 2024 08:21 schreef aeque het volgende:
Het zijn trouwens wel vaak oudere vrouwen met jongere jongens.
Ja maar er zijn ook vrouwen die verkracht zijn die nat werden en een orgasme kregen. Dus lichamelijke reactie zegt niks.quote:Op zaterdag 14 september 2024 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap het nog steeds net, in dit geval is het de leeftijd wat strafbaar is
Maar je hoort het ook wel eens bij volwassen mannen die misbruikt zijn
Ik stuurde per abuis naar Danny.quote:
Maar hopen dat hij dickpics kan waarderen dan.quote:
Kleintjes wel, dus maak je geen zorgenquote:Op zaterdag 14 september 2024 08:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar hopen dat hij dickpics kan waarderen dan.
Eindelijk een situatie waar mijn kleine pielie goed tot zijn recht komtquote:Op zaterdag 14 september 2024 08:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Kleintjes wel, dus maak je geen zorgen
Kan mij dat ook niet voorstellenquote:Op zaterdag 14 september 2024 08:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja maar er zijn ook vrouwen die verkracht zijn die nat werden en een orgasme kregen. Dus lichamelijke reactie zegt niks.
quote:Op zaterdag 14 september 2024 08:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Eindelijk een situatie waar mijn kleine pielie goed tot zijn recht komt
Dat is het hem nou juist, de geestelijke reactie staat op een gegeven moment los van de lichamelijke. Je leest/hoort ook vaak zat dat een slachtoffer op een gegeven moment stopt met verzetten om erger te voorkomen of om het maar zo snel mogelijk achter de rug te hebben. Tijdens dat soort gebeurtenissen gaat logica simpelweg de deur uit. In een kort tijdsbestek wordt de pysche van iemand volledig gesloopt.quote:Op zaterdag 14 september 2024 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan mij dat ook niet voorstellen
Het lijkt mij als je verkracht wordt je angstig bent.
Hoe kan je dan genieten, volgens mij ben je dan helemaal gespannen en verzet je je
Ja het zijn dilicten waar slachtoffers diepe emotionele problemen door oplopenquote:Op zaterdag 14 september 2024 08:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is het hem nou juist, de geestelijke reactie staat op een gegeven moment los van de lichamelijke. Je leest/hoort ook vaak zat dat een slachtoffer op een gegeven moment stopt met verzetten om erger te voorkomen of om het maar zo snel mogelijk achter de rug te hebben. Tijdens dat soort gebeurtenissen gaat logica simpelweg de deur uit. In een kort tijdsbestek wordt de pysche van iemand volledig gesloopt.
Daarom moeten daders daarvan simpelweg gecastreerd worden en de vallende druppel laten ondergaan naast de tijd in de gevangenis. Kunnen ze ook de rest van hun leven er last van hebben. Uitschot.
Hey Mikeyquote:
quote:
Zoquote:
Goed ideequote:
De laatste ronde succes vandaagquote:
Dankuquote:Op zaterdag 14 september 2024 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De laatste ronde succes vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |