quote:
Dat komt wel weer.quote:Op zaterdag 14 september 2024 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nu zitten er ook niet veel, af en toe twee die elkaar ongans bolken.
Het spel ligt een beetje op zijn gat
Hihiquote:Op zaterdag 14 september 2024 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik neem alles serieusquote:Op zaterdag 14 september 2024 08:06 schreef aeque het volgende:
Jullie moeten niet alles zo serieus nemen.
quote:
Ik neem niets serieus, zelfs jou nietquote:Op zaterdag 14 september 2024 08:06 schreef aeque het volgende:
Jullie moeten niet alles zo serieus nemen.
Nou ik heb het idee dat je mij altijd maar semi-serieus neemt.quote:
Beetje wel indd, misschien dat er volgende maand weer meer komen om mee te doen..quote:Op zaterdag 14 september 2024 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk je, er is niet veel meer over van de 'oude garde'quote:
Nou ja zeg.quote:Op zaterdag 14 september 2024 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik neem niets serieus, zelfs jou niet
quote:Op zaterdag 14 september 2024 08:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou ik heb het idee dat je mij altijd maar semi-serieus neemt.
Helemaal opgegaan in Den Bolkquote:Op zaterdag 14 september 2024 08:09 schreef aeque het volgende:
Zit ik net een half uur lang te wachten tot het 8 uur is om boodschappen te doen. Mis ik totaal dat het alweer 10 over 8 is.
Wtfquote:Op zaterdag 14 september 2024 08:10 schreef Dotteke het volgende:
Een man uit Arizona kreeg de verrassing van zijn leven toen hij zijn neus snoot en er een bijna 30 jaar oud Lego-blokje uitkwam. „Ik kan eindelijk weer normaal door mijn neus ademen”, zegt Ben Havoc.
https://www.telegraaf.nl/(...)-weer-normaal-ademen
Want hij had niet door dat er iets zat?quote:Op zaterdag 14 september 2024 08:10 schreef Dotteke het volgende:
Een man uit Arizona kreeg de verrassing van zijn leven toen hij zijn neus snoot en er een bijna 30 jaar oud Lego-blokje uitkwam. „Ik kan eindelijk weer normaal door mijn neus ademen”, zegt Ben Havoc.
Omg. Wie weet wat er in mijn neus zit.quote:Op zaterdag 14 september 2024 08:10 schreef Dotteke het volgende:
Die zat altijd dicht toch?quote:Op zaterdag 14 september 2024 08:11 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Omg. Wie weet wat er in mijn neus zit.
Jaquote:
Volgens mij niet. Ooit wel hard op mijn neus gevallen.quote:
quote:
Je bolkt je zelfquote:
Je moet zulke berichten ook altijd met een korreltje zout nemenquote:Op zaterdag 14 september 2024 08:12 schreef Dotteke het volgende:
Dat vroeg ik mij ook al af en dat ze dat niet bij al zijn onderzoeken hebben gevonden is mij ook een raadsel.
Het is wel Murica. Dat verhoogt het waarheidsgehalte wel iets.quote:Op zaterdag 14 september 2024 08:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je moet zulke berichten ook altijd met een korreltje zout nemen
Maar dan nogquote:Op zaterdag 14 september 2024 08:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Het is wel Murica. Dat verhoogt het waarheidsgehalte wel iets.
ook zoiets, hoor je ook meer en meerquote:Op zaterdag 14 september 2024 08:13 schreef aeque het volgende:
https://www.telegraaf.nl/nieuws/30225928/wiskundelerares-26-geeft-seks-met-leerling-16-toe-vader-van-jongen-aangeklaagd-omdat-hij-niks-zei
Ik zie die vader al gaan:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 september 2024 08:15 schreef Pinnenmutske het volgende:
Iig ik ben weg voor de punten mij aanvallen
Dat smelt tenminste nog in je neus zo korreltjequote:Op zaterdag 14 september 2024 08:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je moet zulke berichten ook altijd met een korreltje zout nemen
Op een oude(re) fiets moet je het leren.quote:Op zaterdag 14 september 2024 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ook zoiets, hoor je ook meer en meer
Scheelt een hoop gedoequote:Op zaterdag 14 september 2024 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat smelt tenminste nog in je neus zo korreltje
Ik hou ze wel tegenquote:Op zaterdag 14 september 2024 08:15 schreef Pinnenmutske het volgende:
Iig ik ben weg voor de punten mij aanvallen
De korreltjes van killem ook wel.quote:Op zaterdag 14 september 2024 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat smelt tenminste nog in je neus zo korreltje
Ik vraag mij altijd af hoe een vrouw een man/jongen kan misbruiken.quote:Op zaterdag 14 september 2024 08:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Op een oude(re) fiets moet je het leren.
En daardoor kan er op den duur nog wel wat lego bijquote:Op zaterdag 14 september 2024 08:17 schreef aeque het volgende:
[..]
De korreltjes van killem ook wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |