Ik wilde net ironisch/spottend posten dat ze beter een kookprogramma kunnen presenteren.quote:
Dit. Totaal absurd dat niemand daar doorheen prikt.quote:Op vrijdag 27 september 2024 23:13 schreef svann het volgende:
Fleur Agema: Het geld is op.
(Over de bezuinigingen op oa de gemeentefondsen, waardoor bijvoorbeeld zwembaden en blbliotheken mogelijk gesloten moeten worden -aldus de aanwezige gemeenteraad van Nieuwegein.)
Ed Nijpels: Er komt genoeg belastinggeld binnen, het is een kwestie van keuzes.
Vanuit nu gedateerd, maar middelmaat zeker niet. Al verbaas ik me over het geduld dat de kijker in 1975-1980 had met het Simplisties Verbond.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 22:56 schreef superniger het volgende:
Van Kooten en de Bie was pure middelmaat met af en toe een leuke sketch.
Heel andere tijd.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 22:58 schreef Magister_Artium het volgende:
Vanuit nu gedateerd, maar middelmaat zeker niet. Al verbaas ik me over het geduld dat de kijker in 1975-1980 had met het Simplisties Verbond.
Ik bestond toen nog niet, maar in 2050 zeggen ze dat ook over 2024.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 22:59 schreef svann het volgende:
[..]
Heel andere tijd.
Gemoedelijker bijvoorbeeld.
Nóg onverdraagzamer?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 23:12 schreef Magister_Artium het volgende:
Ik bestond toen nog niet, maar in 2050 zeggen ze dat ook over 2024.
Ha ha ha.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 22:56 schreef superniger het volgende:
Van Kooten en de Bie was pure middelmaat met af en toe een leuke sketch.
Kerst omaatje ?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 17:28 schreef Eightyone het volgende:
[ x ]
Ik in een stuk boterham, maar het effect was hetzelfde.
Ik kijk aandachtigquote:
Ik denk dat Trump gaat winnenquote:
Ik kijk wat minder aandachtig.quote:
Er werd al dagen eerder gesproken over jodenjachtquote:Op vrijdag 8 november 2024 23:01 schreef svann het volgende:
Begin van de avond was op het nieuws dat een gevel werd beklommen om een palestijnse vlag eraf te halen en er dingen als dood aan de arabieren gescandeerd werden door de Israëlische supporters.
Dan weet je toch dat daar later op de avond een reactie op gaat komen.
Triest.quote:Op vrijdag 8 november 2024 23:02 schreef Houtenbeen het volgende:
Er werdt al dagen eerder gesproken over jodenjacht
Hij deed het wel goed. Korte metten mee maken.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:09 schreef superniger het volgende:
13 jaar na dato een uitspraak van Diederik Samson moeten verdedigen.
Ik heb gekeken hoor. Prima TV. En Jimmy was weer geweldig.quote:Op vrijdag 15 november 2024 20:42 schreef dvdfreak het volgende:
Dood topic @:svann @:superniger @:monkyyy
Ik denk dat het congres morgen ook wel redelijk gezellig zal blijven.quote:Op vrijdag 29 november 2024 22:20 schreef monkyyy het volgende:
VVD is een gezellige partij met bitterballen en wijn![]()
Ik ook, echt prachtig.quote:Op vrijdag 29 november 2024 22:26 schreef monkyyy het volgende:
Ik ben in het Eise Eisinga Planetarium geweest
Ja maar, dat kwam niet door hem.quote:Op vrijdag 29 november 2024 22:33 schreef monkyyy het volgende:
Opeens blijkt dat "gewoon ff eigen risico afschaffen" blijkbaar niet zo makkelijk/betaalbaar is. Al die stemmers zijn GEERTED
Wel voor een groot deel; klicks, bubbels, toetsenbordhelden.quote:Op vrijdag 29 november 2024 22:57 schreef monkyyy het volgende:
Komt allemaal door social media. Allemaal rage bait om het volk op te zwepen.
@superniger vindt van wel.quote:
Wat doet Catherine Keijl daarquote:Op vrijdag 6 december 2024 22:20 schreef svann het volgende:
Alweer Rob Jetten, Wim Voermans, Catherine Keijl, Mats Allermans (BNP-verslaggever) en Jeroen van Inkel.
Zo ook met Pim Fortuyn!quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:12 schreef svann het volgende:
Marcel van Roosmalen is een jaar lang met Beatrix op pad geweest?
Of all people...
Hij had als groentje natuurlijk nog geen reputatie.
Dat moet ook apart geweest zijn.quote:
Die hadden toch al de polissen gewoon niet verlengd voor 2025 in gebieden waarvoor dat van belang zou kunnen zijn.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:49 schreef monkyyy het volgende:
In California heeft de overheid de tarieven voor brandverzekeringen bevroren, met als gevolg dat verzekeringsmaatschappijen gewoon geen verzekeringen meer aanboden.
Sad!
Oh je was me al voor.quote:
Nu alweer een half uur promotie.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 05:02 schreef tong80 het volgende:
Waarom worden die criminele VVDers steeds weer uitgenodigd en waarom komen ze steeds weer aan een hoge functie ? Nu Jorritsma weer.
WNL is dan ook één van de vele rechtse of rechts georiënteerde omroepen. Is ook opgericht om rechts te vertegenwoordigen. Dat de NPO links is, is één grote leugen. Of misverstand.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:51 schreef svann het volgende:
[..]
Nu alweer een half uur promotie.
Niet gewoon even één van de onderwerpen.
En nu mag Thomas wegblijvenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:34 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Volgens Thomas kon hij de autocue niet lezen
quote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:59 schreef monkyyy het volgende:
Ik zou best links willen stemmen, als ze met ideeën komen die ik goed vind.
Hebben ze best op z'n tijd. Ervoor open staan is weer wat anders.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:59 schreef monkyyy het volgende:
Ik zou best links willen stemmen, als ze met ideeën komen die ik goed vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |