Ik wilde net ironisch/spottend posten dat ze beter een kookprogramma kunnen presenteren.quote:
Dit. Totaal absurd dat niemand daar doorheen prikt.quote:Op vrijdag 27 september 2024 23:13 schreef svann het volgende:
Fleur Agema: Het geld is op.
(Over de bezuinigingen op oa de gemeentefondsen, waardoor bijvoorbeeld zwembaden en blbliotheken mogelijk gesloten moeten worden -aldus de aanwezige gemeenteraad van Nieuwegein.)
Ed Nijpels: Er komt genoeg belastinggeld binnen, het is een kwestie van keuzes.
Vanuit nu gedateerd, maar middelmaat zeker niet. Al verbaas ik me over het geduld dat de kijker in 1975-1980 had met het Simplisties Verbond.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 22:56 schreef superniger het volgende:
Van Kooten en de Bie was pure middelmaat met af en toe een leuke sketch.
Heel andere tijd.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 22:58 schreef Magister_Artium het volgende:
Vanuit nu gedateerd, maar middelmaat zeker niet. Al verbaas ik me over het geduld dat de kijker in 1975-1980 had met het Simplisties Verbond.
Ik bestond toen nog niet, maar in 2050 zeggen ze dat ook over 2024.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 22:59 schreef svann het volgende:
[..]
Heel andere tijd.
Gemoedelijker bijvoorbeeld.
Nóg onverdraagzamer?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 23:12 schreef Magister_Artium het volgende:
Ik bestond toen nog niet, maar in 2050 zeggen ze dat ook over 2024.
Ha ha ha.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 22:56 schreef superniger het volgende:
Van Kooten en de Bie was pure middelmaat met af en toe een leuke sketch.
Kerst omaatje ?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 17:28 schreef Eightyone het volgende:
[ x ]
Ik in een stuk boterham, maar het effect was hetzelfde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |