SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je helemaal bedekt gekleed bent dan zul je nooit helemaal onder de teken zitten. Thuis wel je kleding uitschudden en omkleden natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 september 2024 21:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoeft niet perse. Er zijn mensen die door de natuur kunnen lopen in korte broek en sandalen en zonder een teken thuis komen en er zijn ook mensen die lange broek en dichte schoenen aanhebben en helemaal onder zitten.![]()
Dat is waar, maar ik reageerde op je 'Hij had geen Lyme'.quote:Op vrijdag 13 september 2024 21:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Elke besmetting is niet altijd met rode cirkel vandaar
Hij kan heus besmet zijn geraakt met de Borrelia-bacterie, en dus Lyme hebben. Maar wat is dan het ziekteverloop.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Lyme is ontzettende vervelende kut ziekte waar weinig aandacht voor is. Maar ik zal wel aan het zeiken zijn ja
Ik ga wel wat anders doen
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Het zeiken ging niet over lyme. Maar veel plezierquote:Op vrijdag 13 september 2024 21:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Lyme is ontzettende vervelende kut ziekte waar weinig aandacht voor is. Maar ik zal wel aan het zeiken zijn ja
Ik ga wel wat anders doen![]()
![]()
Dingen zien die er niet zijn, jij kunt het.quote:Op vrijdag 13 september 2024 21:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga wel wat anders doenOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Helemaal eens!quote:Op vrijdag 13 september 2024 21:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Lyme is ontzettende vervelende kut ziekte waar weinig aandacht voor is.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik zie ik zie wat jij niet ziet...quote:Op vrijdag 13 september 2024 21:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Dingen zien die er niet zijn, jij kunt het.![]()
![]()
Ik had bijna het nieuwe topic, met: "Een teken"quote:
Bijna hetzelfde dus
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Je zou eens moeten openenquote:Op vrijdag 13 september 2024 21:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik had bijna het nieuwe topic, met: "Een teken"
Bijna hetzelfde dus![]()
![]()
Een teek op mijn rug?quote:Op vrijdag 13 september 2024 21:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik zie ik zie wat jij niet ziet...
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Duurde zó lang, was me bijna gelukt, maar toen was er toch al een nieuwe openquote:
Daar heb ik vaker problemen mee.quote:Op vrijdag 13 september 2024 21:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Duurde zó lang, was me bijna gelukt, maar toen was er toch al een nieuwe open
Nee onder je voorhuidquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja ik had je voldoende tijd gegevenquote:Op vrijdag 13 september 2024 21:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Duurde zó lang, was me bijna gelukt, maar toen was er toch al een nieuwe open![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2024 21:36 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee onder je voorhuidDie heb ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kloptquote:Op vrijdag 13 september 2024 21:36 schreef Shii het volgende:
Lyme is zeker een kutziekte, maar dat wordt toch nergens in twijfel getrokken hier volgens mij.![]()
Gelukkig, de foto's die ik toegestuurd had gekregen waren van kutkwaliteit. Wat verwacht je ook anders van een iPhone?
Was een normale insectenbeet die geïnfecteerd was.
Zitten videobellen met de huisartsenpost en die raadde Sudocrèm aan.![]()
![]()
Maar heb je gezien dat er een teek zat?quote:Op vrijdag 13 september 2024 21:37 schreef ToT het volgende:
Gelukkig, de foto's die ik toegestuurd had gekregen waren van kutkwaliteit. Wat verwacht je ook anders van een iPhone?
Oh dat is een opluchtingquote:Op vrijdag 13 september 2024 21:37 schreef ToT het volgende:
![]()
Je ex heeft hem gebetenquote:Op vrijdag 13 september 2024 21:37 schreef ToT het volgende:
Zitten videobellen met de huisartsenpost en die raadde Sudocrèm aan.
Ik zag een best grote wond. Wat het ook geweest is, het was geen mug en volgens mij ook geen teek.quote:Op vrijdag 13 september 2024 21:38 schreef Shii het volgende:
[..]
Maar heb je gezien dat er een teek zat?
Misschien een dolle paardenvlieg of whatever?
Het zijn 2 beten met een paar dagen tussentijd er tussen, Beide beten zien er vrijwel het zelfde uit, alleen is de ene beet flink gaan infecteren en de andere (nog?) niet.
Flink ronde plakkaat die wat gaan zwellen is en waar de huid los is gaan raken. Niet rood of zo.![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2024 21:38 schreef ToT het volgende:
Maar thx voor de felicitatie tussendoor!![]()
![]()
Ook muggenbeten kunnen grote heftige bulten geven. Maar als je geen teek hebt gezien dan zal het geen tekenbeet zijn geweest lijkt me. Zo'n teek valt wel op.quote:Op vrijdag 13 september 2024 21:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zag een best grote wond. Wat het ook geweest is, het was geen mug en volgens mij ook geen teek.
Misschien een dolle paardenvlieg of whatever?
Het zijn 2 beten met een paar dagen tussentijd er tussen, Beide beten zien er vrijwel het zelfde uit, alleen is de ene beet flink gaan infecteren en de andere (nog?) niet.
Flink ronde plakkaat die wat gaan zwellen is en waar de huid los is gaan raken. Niet rood of zo.![]()
Wow. Mini-ToT is er vroeg bij met baardgroei.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Whaha echt hequote:Op vrijdag 13 september 2024 21:41 schreef ToT het volgende:
[..]AI heeft nog steeds moeite met woorden, zie ik!
Maar thx!
![]()
![]()
![]()
En hij is inmiddels 2 jaar ouder dan op die kaart!quote:Op vrijdag 13 september 2024 21:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Wow. Mini-ToT is er vroeg bij met baardgroei.![]()
![]()
Dat zijn tekenquote:Op vrijdag 13 september 2024 21:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Wow. Mini-ToT is er vroeg bij met baardgroei.![]()
![]()
Ja wat weet die AI nou ookquote:Op vrijdag 13 september 2024 21:42 schreef ToT het volgende:
[..]
En hij is inmiddels 2 jaar ouder dan op die kaart!![]()
![]()
Gaat sneller dan Justin die punten pakt.quote:Op vrijdag 13 september 2024 21:42 schreef ToT het volgende:
[..]
En hij is inmiddels 2 jaar ouder dan op die kaart!
quote:Op vrijdag 13 september 2024 21:43 schreef ToT het volgende:
Maar goed, ik ga liggen meuren. Hoop gedoe, ben uitgeput door alles van de afgelopen weken.![]()
Lekker sliepe ToTtiequote:Op vrijdag 13 september 2024 21:43 schreef ToT het volgende:
Maar goed, ik ga liggen meuren. Hoop gedoe, ben uitgeput door alles van de afgelopen weken.![]()
![]()
Of hij is er al weer afgevallen, zoals bij mij het geval was de afgelopen dagen...?quote:Op vrijdag 13 september 2024 21:41 schreef Shii het volgende:
[..]
Ook muggenbeten kunnen grote heftige bulten geven. Maar als je geen teek hebt gezien dan zal het geen tekenbeet zijn geweest lijkt me. Zo'n teek valt wel op.
Ik heb namelijk geen teek gezien..
Wat ik me overigens wel bedenk nu: waar is die teek dan nu heen? Nog in mijn huis ergens...?
Gaat die me nogmaals bijten als het nodig is....?![]()
Trustenquote:Op vrijdag 13 september 2024 21:43 schreef ToT het volgende:
Maar goed, ik ga liggen meuren. Hoop gedoe, ben uitgeput door alles van de afgelopen weken.
quote:Op vrijdag 13 september 2024 21:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Of hij is er al weer afgevallen, zoals bij mij het geval was de afgelopen dagen...?
Ik heb namelijk geen teek gezien..
Wat ik me overigens wel bedenk nu: waar is die teek dan nu heen? Nog in mijn huis ergens...?
Gaat die me nogmaals bijten als het nodig is....?![]()
Dat ik gek was wist ik al.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Fokpark woon ik alquote:Op vrijdag 13 september 2024 22:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ga maar in een zekere park bij Apeldoorn wonen
♡♡♡♡![]()
Eerst even bellenquote:Op vrijdag 13 september 2024 22:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ga maar in een zekere park bij Apeldoorn wonen![]()
Die heeft meer met Herman de Schermman dan met de Slimme Schemer
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Cavia siebkeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Zo ja, dan mag ik hopen in een inrichtingquote:
Die pot goed hoog wegzetten ToT!!!!quote:Op vrijdag 13 september 2024 21:37 schreef ToT het volgende:
Zitten videobellen met de huisartsenpost en die raadde Sudocrèm aan.
![]()
Welnee, elke ouder moet dat 1x in zijn leven meemaken. Is een soort ontgroeningsritueel.quote:Op vrijdag 13 september 2024 22:18 schreef maily het volgende:
[..]
Die pot goed hoog wegzetten ToT!!!!
Klinkt als het laatste besluit van Kutte met Rutte voor die het torentje uit ging om een keer flink de studenten te fucken via duoquote:Op vrijdag 13 september 2024 22:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Duo KuttiRutti twee keer gekut in een potti
Ik zag Uno penottiquote:Op vrijdag 13 september 2024 22:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Duo KuttiRutti twee keer gekut in een potti♡♡♡♡![]()
Zeeuwse kustThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
FatbikesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
Als je graag boodschappen wil herhalen moet je als omroeper bij NS werkenquote:Op vrijdag 13 september 2024 22:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Weet je het zeker?
Wil t best nog een keer zeggen hoorUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Kunnen we heel dts wel opdoekenquote:Op vrijdag 13 september 2024 22:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als je graag boodschappen wil herhalen moet je als omroeper bij NS werken
♡♡♡♡![]()
BolkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hoi morgen vroeg op.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik vind het gaap dat je zo vaak gaaptquote:Op vrijdag 13 september 2024 22:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Kunnen we heel dts wel opdoekenUw ADH vitamine Worst
Ik gaap ook meestal echtquote:Op vrijdag 13 september 2024 23:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik vind het gaap dat je zo vaak gaapt![]()
Plus kijk nou hoe lief
♡♡♡♡![]()
Daar moet een enorm dikke worst inquote:Op vrijdag 13 september 2024 23:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik gaap ook meestal echt![]()
Plus kijk nou hoe liefUw ADH vitamine Worst
Ok, eerlijk zeggen: wie heeft de verwarming al aan gehad?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Wel n trui netquote:Op vrijdag 13 september 2024 23:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ok, eerlijk zeggen: wie heeft de verwarming al aan gehad?♡♡♡♡![]()
Ik had 'm van de week wel al aan in de auto.![]()
Huiskamer hier nog gewoon 21 graden dus zit nog net niet in mijn onderbroek
Gisteren en vandaag ook al jas aan gehad. Dat is altijd wel een turning pointquote:
quote:Op vrijdag 13 september 2024 23:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik had 'm van de week wel al aan in de auto.![]()
Huiskamer hier nog gewoon 21 graden dus zit nog net niet in mijn onderbroekIn je jas en onderbroek dus.quote:Op vrijdag 13 september 2024 23:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gisteren en vandaag ook al jas aan gehad. Dat is altijd wel een turning pointOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
En dan lekker door de buurt wandelen in mijn Schültenbrau slippers. Beetje naar de buuvjes roepen en zo.quote:
quote:
Ik wist wel dat het een fokker was.
Kon ook niet missen toch.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
AvondThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
JaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
animalquote:Op vrijdag 13 september 2024 23:38 schreef aeque het volgende:
Dit eten ziet er ook goed uit.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik weet niet of er vlees in zit.quote:
Ik weet niet of ze iets op haar doos heeft staan.quote:![]()
Op der doosThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kouwe jan erbij, niks meer aan doen!quote:
je moet ondersteboven kijken, maar tochquote:Op vrijdag 13 september 2024 23:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze iets op haar doos heeft staan.![]()
![]()
Misschien is het wel heinekenquote:Op vrijdag 13 september 2024 23:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kouwe jan erbij, niks meer aan doen!
Herfstigquote:Op vrijdag 13 september 2024 23:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gisteren en vandaag ook al jas aan gehad. Dat is altijd wel een turning point♡♡♡♡![]()
Heb je nou weer lopen vretenquote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb een glaasje rum.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Volgende week weer bakken met zon.quote:En geen zon zo aangenaam als de septemberzon
Lekker man.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Wel hoor. De zon die ver achter dikke wolken zit. Die is aangenamer.quote:Op vrijdag 13 september 2024 23:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Volgende week weer bakken met zon.En geen zon zo aangenaam als de septemberzon
1 glaasje morgen vroeg op.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja nee, maar wát heb je lopen vreten dat je een kilo vet op hebtquote:
Echt?quote:Op vrijdag 13 september 2024 23:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Volgende week weer bakken met zon.En geen zon zo aangenaam als de septemberzon
♡♡♡♡![]()
Wij verschillen van mening hierover.quote:Op vrijdag 13 september 2024 23:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Wel hoor. De zon die ver achter dikke wolken zit. Die is aangenamer."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ja en jaquote:
Verschil is dat de mijne de enige juiste is.quote:Op vrijdag 13 september 2024 23:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wij verschillen van mening hierover.
Tosti ham kaas met veel boter en daarbij champignons, ui en knoflook gebakken in boterquote:Op vrijdag 13 september 2024 23:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja nee, maar wát heb je lopen vreten dat je een kilo vet op hebt
Uw ADH vitamine Worst
Boh boh boh boh boh!quote:Op vrijdag 13 september 2024 23:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Tosti ham kaas met veel boter en daarbij champignons, ui en knoflook gebakken in boter
quote:
R.I.P DTS.![]()
quote:dit lijkt me nou helemaal niet boh boh boh .....quote:including 108 pieces of sushi and 2.5 kilograms of steak
wel dodelijk
https://www.muscleandfitn(...)lder-has-died-at-36/
getver![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ik kan aan jou bevestigen dat ik dat niet eetquote:Op vrijdag 13 september 2024 23:54 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
dit lijkt me nou helemaal niet boh boh boh .....
wel dodelijk
getverUw ADH vitamine Worst
Ik geloof je meteenquote:Op vrijdag 13 september 2024 23:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik kan aan jou bevestigen dat ik dat niet eet![]()
Broodje bakpao Hou ik niet van ooit voedselvergiftiging van gehad.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik denk dat ik dieetgoeroe ga worden trouwens.
Lekker een wonderdieet met als hoofdbestanddeel knabbelspek .
Haske gezond! Een hoger eiwitgehalte is niet te vinden bijna, dus goed voor de gym bro's en ho's, koolhydraatarm dus supergezond en een hoog zoutgehalte voor als je vocht vast moet houden tijdens hittegolven.
Wel wat veel verzadigd vet maar dat lossen we op door liters Monster Energydrink aan het dieet toe te voegen. Als je maar genoeg cafeïne nuttigt blijft je hartslag zo hoog dat al die cholesterol geen kans krijgt om neer te slaan in je bloedvaten. Het bevat ook de nodige suikers voor de snelle energie.
Echt een dieet voor doeners wordt het!
dan eet je dat inderdaad niet meerquote:Op vrijdag 13 september 2024 23:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Broodje bakpao Hou ik niet van ooit voedselvergiftiging van gehad.
wel erg lekker ... gefrituurd ..... en dan openscheuren en dan die saus erin ..... mmmmmmmmmmmmmmmm![]()
Die had gewoon mijn dieet dat ik net postte moeten doen!quote:Op vrijdag 13 september 2024 23:54 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
dit lijkt me nou helemaal niet boh boh boh .....
wel dodelijk
getver
Knabbelspek, knabbelspekquote:Op vrijdag 13 september 2024 23:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik denk dat ik dieetgoeroe ga worden trouwens.
Lekker een wonderdieet met als hoofdbestanddeel knabbelspek .
Haske gezond! Een hoger eiwitgehalte is niet te vinden bijna, dus goed voor de gym bro's en ho's, koolhydraatarm dus supergezond en een hoog zoutgehalte voor als je vocht vast moet houden tijdens hittegolven.
Wel wat veel verzadigd vet maar dat lossen we op door liters Monster Energydrink aan het dieet toe te voegen. Als je maar genoeg cafeïne nuttigt blijft je hartslag zo hoog dat al die cholesterol geen kans krijgt om neer te slaan in je bloedvaten. Het bevat ook de nodige suikers voor de snelle energie.
Echt een dieet voor doeners wordt het!
lekker droog en knisprig
en je krijgt niet zo'n vette bek
#HansTeeuwen![]()
Die opgepompte figuren vallen het snelst af bij commandotrainingUw ADH vitamine Worst
Ze hadden 'm naar Oekraïne moeten sturen als tank....quote:Op zaterdag 14 september 2024 00:01 schreef hemarookworst het volgende:
Die opgepompte figuren vallen het snelst af bij commandotraining"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Hank the Tankquote:Op zaterdag 14 september 2024 00:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze hadden 'm naar Oekraïne moeten sturen als tank....![]()
![]()
Gefrituurd ?quote:Op vrijdag 13 september 2024 23:59 schreef maily het volgende:
[..]
dan eet je dat inderdaad niet meer
wel erg lekker ... gefrituurd ..... en dan openscheuren en dan die saus erin ..... mmmmmmmmmmmmmmmmThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh gefrituurd ken ik het niet.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Geen zin inThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 14 september 2024 00:31 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Your loss. Daar gaat het los hoor!![]()
![]()
RelaxtThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
(late reactie, zag het nu pas)Dat ontkende ik ook nietquote:Op vrijdag 13 september 2024 21:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Elke besmetting is niet altijd met rode cirkel vandaar
Manowar komt naar Nederland zag ik laatst, slechts iets van 110 euquote:
Bring it backThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Tof!quote:
Laatste van 'Dan', maar deze doet hij en die vrouw ook uitzonderlijk goed![]()
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Nu luisterenquote:Op zaterdag 14 september 2024 00:37 schreef Stoorzendert het volgende:
Laatste van 'Dan', maar deze doet hij en die vrouw ook uitzonderlijk goed![]()
PartiroThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Laatste bier hier voor vanavond.![]()
ProostThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja net martine hafkampThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Toen ik mijn eerste conjona had gehad een paar jaar terug was ik mijn reuk een paar maanden kwijt en dat vergalde het bierplezier wel wat.quote:Op zaterdag 14 september 2024 00:41 schreef hemarookworst het volgende:
Bier is smerig als je neus verstopt zitMoest het toen echt van de straffe smaken en veul alcohol hebben, dure IPA's waren even niet aan me besteed
![]()
Als ik snipverkouden ben vind ik 1 (of hooguit 2) echt sterke rakkers drinken wel een prima manier om in slaap te vallen en goed door te slapen. Slaan lekker hard in omdat je toch al ziek bent en verdoven dan prima.
KlobThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Poke her faceThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Toch best aardige en lekkere muziek hoor @Stoorzendert![]()
Ik hou hier wel van![]()
Nog afgezien van het lekker ding![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Morgen lekker uitslapen!
![]()
R.I.P DTS.![]()
Mijn vrouw vind deze wel mooi. Ik vond deze gast eerst een beetje raar (beetje gay, maarja dat was Freddie ook natuurlijk, en daar ben ik groot fan van). Maar deze gast kan goed zingen hoor!quote:Op zaterdag 14 september 2024 00:56 schreef Sally het volgende:
Toch best aardige en lekkere muziek hoor @:Stoorzendert![]()
Ik hou hier wel van![]()
Nog afgezien van het lekker ding![]()
![]()
![]()
Dr willowThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En daarna om 3 uur fissa! Lekker eten en drinken en veul lachen!quote:![]()
Gay? Nah!quote:Op zaterdag 14 september 2024 00:58 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Mijn vrouw vind deze wel mooi. Ik vond deze gast eerst een beetje raar (beetje gay, maarja dat was Freddie ook natuurlijk, en daar ben ik groot fan van). Maar deze gast kan goed zingen hoor!![]()
![]()
![]()
Was net de 85+ lijst aan het luisteren die hij aanprijst na 1 van de nummers die je hier plaatste
Nah, volgens mijn vrouw ook niet. Maar maakt niet uit toch?!quote:Op zaterdag 14 september 2024 01:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Gay? Nah!![]()
![]()
Was net de 85+ lijst aan het luisteren die hij aanprijst na 1 van de nummers die je hier plaatsteKerel heeft een gouden stem
Ow.quote:
Verrek.
Je hebt gelijk.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Jeujjj!quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
Voor nu even niet geklikt
Nu gaan we naar andere muziek over hier
Meer tot rust komen
quote:Op zaterdag 14 september 2024 01:16 schreef Stoorzendert het volgende:
Grapje hoor. Hier een neutraal liedje![]()
Ow shit, verkeerde onder de ctrl-v. Ik bedoelde deze![]()
Maar die met Erika is wél grappigquote:Op zaterdag 14 september 2024 01:17 schreef Stoorzendert het volgende:
Ow shit, verkeerde onder de ctrl-v. Ik bedoelde deze![]()
quote:Op zaterdag 14 september 2024 01:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar die met Erika is wél grappig![]()
SigaretjeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ga m'n mand eens opzoeken.![]()
Goed ideeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Trusten!quote:
Slaap lekkerquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
Fantastisch lekker sliepenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Hey - jij weer wakker?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Da's balen...Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Oh lastig. En koud...Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Of verzamelen in een flesje en dan over de dakpannen gieten, zoals een FOK! KlassiekerUw ADH vitamine Worst
quote:Op zaterdag 14 september 2024 02:12 schreef Pinnenmutske het volgende:
Vooral als je naar beneden moet voor het toliet.
Lekker warm gevoel ook wanneer je ‘m volpist.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 14-09-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 1905 / +116 / +0 / 4179 / 4857
2. KillemWieft / 655 / +18 / +0 / 242 / 383
3. Lovely / 514 / +100 / +0 / 1774 / 2170
4. Dr.Mikey / 494 / +43 / +21 / 519 / 708
5. aeque / 402 / +48 / +0 / 1109 / 1317
6. hemarookworst / 370 / +35 / +4 / 851 / 1102
7. HappyCharly / 317 / +24 / +0 / 838 / 970
8. marc0871 / 305 / +0 / +0 / 133 / 206
9. MizzezAmy / 290 / +16 / +0 / 1228 / 1444
10. FreshFruit / 241 / +0 / +0 / 125 / 164
11. AardappelSchotel / 223 / +0 / +0 / 938 / 1077
12. loveyoulongtime / 220 / +14 / +0 / 854 / 971
13. drakin / 209 / +20 / +0 / 353 / 476
14. Homijn / 194 / +90 / +0 / 114 / 160
15. Sally / 180 / +23 / +50 / 117 / 177
16. gebrokenglas / 177 / +24 / +0 / 535 / 654
17. maily / 162 / +9 / +10 / 608 / 711
18. Pinnenmutske / 155 / +55 / +1 / 299 / 402
19. Bally-b / 142 / +7 / +0 / 54 / 100
20. ToT / 141 / +4 / +0 / 802 / 901SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
ich nerve
du nervst
er/sie/es nervt
wir nerven
ihr nervt
sie/Sie nervenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Pffff, doe dan gewoon op Nederlands...quote:Op zaterdag 14 september 2024 03:56 schreef KillemWieft het volgende:
ich nerve
du nervst
er/sie/es nervt
wir nerven
ihr nervt
sie/Sie nervenLach met een schone bips![]()
Nein poppedein!quote:Op zaterdag 14 september 2024 03:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Pffff, doe dan gewoon op Nederlands...
Als Mario er is spreken we Nederlands en Duits….door elkaar!Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Mag ook een beetje Frans?quote:Op zaterdag 14 september 2024 04:02 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nein poppedein!
Als Mario er is spreken we Nederlands en Duits….door elkaar!Lach met een schone bips![]()
Non honnepon!quote:Op zaterdag 14 september 2024 04:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mag ook een beetje Frans?Proud member of the IDGAF+FU2 community
Forum Opties Forumhop: Hop naar: