SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Zij ook niet als ik er ben.quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je mag ze hebben. Maar je krijgt toch geen kans als lovely in de buurt is![]()
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Dan ben je er niet veel zo aan de ounten te zien Justin ook niet vandaag die heeft ook magertjes gepresenteerdquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Klopt.quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan ben je er niet veel zo aan de ounten te zien Justin ook niet vandaag die heeft ook magertjes gepresenteerd
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Weet je het zeker? Google maps kent het niet.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Dan liever dts.quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zal jouw huis eens definitie sluitenOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Heel zekerquote:Op vrijdag 13 september 2024 19:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Google maps kent het niet.![]()
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Dat je van het laatste wel last hebt boeit mij dan weer niet.quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee want van dat eerste heb ik geen last![]()
Jij bent dan ook een enorme lulquote:Op vrijdag 13 september 2024 19:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat je van het laatste wel last hebt boeit mij dan weer niet.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik ga mijn vogeltjes eens een plekje gevenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een enorme lul
Volgens Killem gewoon alleen een lul.
Wat denk jezelf. Ze gaat dat echt niet hier neer zetten 🤣quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Google maps kent het niet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
In dm anders ook niet.quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat denk jezelf. Ze gaat dat echt niet hier neer zetten 🤣
Zodanquote:Op vrijdag 13 september 2024 19:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een enorme lulWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
jammer he.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja moet niet kunnen hequote:
Oke medium lul danquote:Op vrijdag 13 september 2024 19:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Volgens Killem gewoon alleen een lul.Uw ADH vitamine Worst
Meh, maar is al beter.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Echt nietquote:
Ik heb al 2x tr gezet. Dat zal hem leren.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
MoeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
![]()
sexy dance
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Als ik dans sowiesoquote:
Half aangebrand lekker?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik had vorig jaar een aantal boomblaadjes gemaakt van vilt. Kan er nog maar 1 vinden in de desbetreffende doos![]()
Trotste mama van Ambar
Soms is dat wel lekker.quote:
waar?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je doet je onderschrift eer aan iig![]()
![]()
![]()
Ze noemden dit huisgemaakte patat.quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]![]()
Je post aangebrande patat
Ik dacht gewoon friet
NevermindDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Okquote:Op vrijdag 13 september 2024 20:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Ze noemden dit huisgemaakte patat.♡♡♡♡![]()
Joh ga lekker een stukje fietsen met je zure geneuzel. Dat jij niet tegen een grap kunt is jouw probleem.quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je doet je onderschrift eer aan iig
Doesliefquote:Op vrijdag 13 september 2024 20:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Joh ga lekker een stukje fietsen met je zure geneuzel. Dat jij niet tegen een grap kunt is jouw probleem.![]()
Ik kreeg net antwoord in wat eet je vandaag dat het door een hoog suikergehalte komt,quote:
nog nooit zulke patat gezien, ik ga het nu dus (koud) proberen te etenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Het ziet er wel uit als huisgemaakte, het is alleen een beetje bruin.quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik kreeg net antwoord in wat eet je vandaag dat het door een hoog suikergehalte komt,
nog nooit zulke patat gezien, ik ga het nu dus (koud) proberen te eten
quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Joh ga lekker een stukje fietsen met je zure geneuzel. Dat jij niet tegen een grap kunt is jouw probleem.
♡♡♡♡![]()
Had ook huisgemaakte bruine stavenquote:Op vrijdag 13 september 2024 20:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Het ziet er wel uit als huisgemaakte, het is alleen een beetje bruin.Uw ADH vitamine Worst
Ik keek echt raar op toen ze dit voor mijn neus schoven.quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Het ziet er wel uit als huisgemaakte, het is alleen een beetje bruin.
Gebakken in pindasaus.quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik keek echt raar op toen ze dit voor mijn neus schoven.
Totoroquote:
Zijn dat appels die flauwvallen?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ah, nog nooit van gehoord met die naam.quote:
Flauwvallen is het plotseling kortdurend verliezen van je bewustzijn. Door een plotselinge daling van je bloeddruk, komt er niet meer genoeg bloed in de hersenen. Je komt in een staat van bewusteloosheid en valt flauw. Deze reactie van je lichaam zorgt ervoor dat je lichaam horizontaal op de grond komt te liggen.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Ja ik weet wat flauwvallen is.
Misschien zijn ze ergens anders terecht gekomen tijdens de verhuizing?quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had vorig jaar een aantal boomblaadjes gemaakt van vilt. Kan er nog maar 1 vinden in de desbetreffende doos
Of vergaan als net als echte blaadjes.quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien zijn ze ergens anders terecht gekomen tijdens de verhuizing?
Oh ik vroeg me al van wie die boomblad is in mijn brievenbusquote:Op vrijdag 13 september 2024 20:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien zijn ze ergens anders terecht gekomen tijdens de verhuizing?Uw ADH vitamine Worst
Kijk eens aan. Een is er gevonden 😉quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oh ik vroeg me al van wie die boomblad is in mijn brievenbusWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wees blij dat het geen bom was. Is in onze streek iets meer de norm.quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oh ik vroeg me al van wie die boomblad is in mijn brievenbus
Dat gaat wel lukken in december. Heb een bier adventskalender besteld.quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wat zullen we drinken zeven dagen lang![]()
![]()
Dat moet een flinke kalender zijn dan.quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:22 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat gaat wel lukken in december. Heb een bier adventskalender besteld.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Lekkerquote:Op vrijdag 13 september 2024 20:22 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat gaat wel lukken in december. Heb een bier adventskalender besteld.![]()
![]()
😲quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Wees blij dat het geen bom was. Is in onze streek iets meer de norm.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Oe dat is een goed ideequote:
Ja daar reken ik wel op.quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat moet een flinke kalender zijn dan.![]()
![]()
![]()
Ik ga maken!Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Pindasaus na een avondje flink pittig eten.
Nee dat kan niet.quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien zijn ze ergens anders terecht gekomen tijdens de verhuizing?Trotste mama van Ambar
Alle vilten dingetjes zitten in dezelfde schoenendoos.Trotste mama van Ambar
Ik zie Frans van finance er wel voor aan hoor.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik zou het niet weten want ik heb niet bijgelezenTrotste mama van Ambar
Wanneer mijn broek uitgaat.quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wanneer je date jou voor het eerst ziet?
quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan laat ik er zo weer eentje gaan
Dat was mijn 1e plan wel, maar die is misluktquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
paddoquote:
O. Raar dat ze er dan niet inzittenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:![]()
Hoe is het vandaag met jou en lust je ook patat?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Hele week geen trek gehad, heb nu mijn gedroomde anorexia modellenlichaamUw ADH vitamine Worst
Hunk gespotquote:Op vrijdag 13 september 2024 20:40 schreef hemarookworst het volgende:
Hele week geen trek gehad, heb nu mijn gedroomde anorexia modellenlichaam![]()
Het gaat vandaag goed, want weekend.quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:40 schreef drakin het volgende:
[..]![]()
Hoe is het vandaag met jou en lust je ook patat?En ik lust alleen maar friet.
![]()
Ach maakt niet uit hoe het heet als het maar lekker is.![]()
![]()
Aan de spetter geweest?quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:40 schreef hemarookworst het volgende:
Hele week geen trek gehad, heb nu mijn gedroomde anorexia modellenlichaam
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:40 schreef hemarookworst het volgende:
Hele week geen trek gehad, heb nu mijn gedroomde anorexia modellenlichaam
Conjona zou Mario zeggen.quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee reuk weg, beetje grieperig"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
![]()
ff gamen hoor"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik kwam dit tegen. Is dit een dickpic verheven tot kunst?
Trotste mama van Ambar
Puntige balletjesquote:Op vrijdag 13 september 2024 20:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Ik baal er enorm van dat ik dat niet meer op kan brengen om te doenquote:
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ik heb weer een lichte verslaving aan Diablo 4 ontwikkeld.quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik baal er enorm van dat ik dat niet meer op kan brengen om te doen![]()
Vast binnen een week of 2 weer over
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Destiny 2 gaan spelen, ben je er zo vanaf.quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb weer een lichte verslaving aan Diablo 4 ontwikkeld.![]()
Vast binnen een week of 2 weer overOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Oh ja, avondeten is wel een goed idee.
Op zich welquote:Op vrijdag 13 september 2024 21:00 schreef aeque het volgende:
Oh ja, avondeten is wel een goed idee.![]()
![]()
Wie hier had ook al weer een beet van een teek, met die rode cirkel er omheen?
Hee peeps, dit dat, bolk enzo, maar Mini-ToT heeft nu ook zo'n beet....![]()
Ik meen @Sallyquote:Op vrijdag 13 september 2024 21:01 schreef ToT het volgende:
Hee peeps, dit dat, bolk enzo, maar Mini-ToT heeft nu ook zo'n beet....Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Zit er nog een teek?quote:Op vrijdag 13 september 2024 21:01 schreef ToT het volgende:
Hee peeps, dit dat, bolk enzo, maar Mini-ToT heeft nu ook zo'n beet....![]()
Geil, wanneer kom je weer?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Maar als het een tekenbeet met cirkel is dan naar huisarts (of huisartsenpost nu) en dan zal het een antibioticakuur worden denk ik.quote:Op vrijdag 13 september 2024 21:01 schreef ToT het volgende:
Hee peeps, dit dat, bolk enzo, maar Mini-ToT heeft nu ook zo'n beet....
Succes en sterkte.![]()
![]()
Ja ik.quote:Op vrijdag 13 september 2024 21:01 schreef ToT het volgende:
Hee peeps, dit dat, bolk enzo, maar Mini-ToT heeft nu ook zo'n beet....
Begrijp ik je goed dat je nu onderweg bent naar mini-ToT?
Je mag even in dm komen als je dat wil. Heb wel wat meer verstand dan gemiddeld zeg maar.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Was even vergeten dat het morgen alweer zaterdag is, hihi.quote:
Smoothquote:Op vrijdag 13 september 2024 21:04 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja ik.
Begrijp ik je goed dat je nu onderweg bent naar mini-ToT?
Je mag even in dm komen als je dat wil. Heb wel wat meer verstand dan gemiddeld zeg maar.
Muts.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Daar trapt @Lovely niet inquote:Op vrijdag 13 september 2024 21:06 schreef aeque het volgende:
@:lovely
Ik heb mijn teen gestoten, mag in in jouw dm komen voor wat hulp?![]()
![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Doktor en vragen om antibiotica.quote:Op vrijdag 13 september 2024 21:01 schreef ToT het volgende:
Hee peeps, dit dat, bolk enzo, maar Mini-ToT heeft nu ook zo'n beet....Trotste mama van Ambar
En als het een mooie jonge deerne is meteen even vragen voor een praktijk voorbeeld van de bloempjes en bijtjes en zulks voor 'toekomstige voorlichting van mini' natuurlijkquote:Op vrijdag 13 september 2024 21:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Doktor en vragen om antibiotica.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Zeg je nou dat ze seks moet hebben met mini-ToT?quote:Op vrijdag 13 september 2024 21:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En als het een mooie jonge deerne is meteen even vragen voor een praktijk voorbeeld van de bloempjes en bijtjes en zulks voor 'toekomstige voorlichting van mini' natuurlijk
Nee natuurlijk niet!quote:Op vrijdag 13 september 2024 21:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ze seks moet hebben met mini-ToT?
Papa ToT heeft even wat 'extra praktische uitleg' nodig voor als Mini er klaar voor is
Ohw gelukkig maar.quote:Op vrijdag 13 september 2024 21:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet!
Papa ToT heeft even wat 'extra praktische uitleg' nodig voor als Mini er klaar voor is
quote:Op vrijdag 13 september 2024 21:19 schreef maily het volgende:
@:ToT
F E L I - M E T - M I N I - T O T
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2024 21:01 schreef ToT het volgende:
Hee peeps, dit dat, bolk enzo, maar Mini-ToT heeft nu ook zo'n beet....Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Over teken en lyme uitgebreide voorlichting gehad tijdens de studie.
Bij een groot aantal tekenbeten krijg je ook geen rode cirkel en als je ook veel gebeten werd dan ging je naar de huisarts en vragen om antibiotica. In begin stadia is lyme nog te verhelpen met antibiotica.
Had een studiegenoot die werd dagelijks door wel 30 teken gebeten (ze zaten ook onder de voorhuid), hij heeft bij thuiskomst antibiotica van huisarts geëist. Hij leeft nog steeds en dat zonder lyme.Trotste mama van Ambar
Dagelijks door 30 teken worden gebeten waaronder onder de voorhuid. Dan doe je iets verkeerd.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ieder z'n fetishquote:Op vrijdag 13 september 2024 21:21 schreef aeque het volgende:
Dagelijks door 30 teken worden gebeten waaronder onder de voorhuid. Dan doe je iets verkeerd.![]()
Het is bekend dat sommige mensen aantrekkelijker zijn voor teken dan andere mensen.quote:Op vrijdag 13 september 2024 21:21 schreef aeque het volgende:
Dagelijks door 30 teken worden gebeten waaronder onder de voorhuid. Dan doe je iets verkeerd.Trotste mama van Ambar
Mannen die zich dagelijks af sjorren in hoog gras in de achterhoek schijnen vrij aantrekkelijk te zijnquote:Op vrijdag 13 september 2024 21:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is bekend dat sommige mensen aantrekkelijker zijn voor teken dan andere mensen.
Zo'n beet is dan wel een tekenquote:Op vrijdag 13 september 2024 21:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is bekend dat sommige mensen aantrekkelijker zijn voor teken dan andere mensen.![]()
We waren 2 weken aan het kamperen op de Veluwe. Deze persoon deed niets vreemds en niets anders dan de mede studiegenoten: wandelen en van de paden af verkeren.Trotste mama van Ambar
Had hij wel eens wél een rode cirkel om de beet?quote:Op vrijdag 13 september 2024 21:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Over teken en lyme uitgebreide voorlichting gehad tijdens de studie.
Bij een groot aantal tekenbeten krijg je ook geen rode cirkel en als je ook veel gebeten werd dan ging je naar de huisarts en vragen om antibiotica. In begin stadia is lyme nog te verhelpen met antibiotica.
Had een studiegenoot die werd dagelijks door wel 30 teken gebeten (ze zaten ook onder de voorhuid), hij heeft bij thuiskomst antibiotica van huisarts geëist. Hij leeft nog steeds en dat zonder lyme.
Want dat is dan per definitie een besmetting met "Lyme" (met de bacterie die Lyme veroorzaakt).
Hoeveel klachten iemand ervan heeft, ligt per mens verschillend.
En inderdaad ook of men er snel bij is met antibiotica.
Die ik dus gisteren ook voorgeschreven heb gekregen.
Overigens vandaag is de cirkel groter en zie je nu ook de kenmerkende wittere binnenkant ontstaan (maar ook dat hoeft niet altijd zo te zijn).Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Altijd gelijk dat oversekste gedoe als het over bepaalde lichaamsdelen gaat
Plooien en holtes zijn nu eenmaal het aantrekkelijkst voor teken om te verblijven. Dus knieholtes, lies, en ook de overige intieme zones.Trotste mama van Ambar
Okquote:Op vrijdag 13 september 2024 21:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Goed plan wel, even film af kijken![]()
![]()
Hetzelfde met prik muggenquote:Op vrijdag 13 september 2024 21:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is bekend dat sommige mensen aantrekkelijker zijn voor teken dan andere mensen.
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ja dit iddquote:Op vrijdag 13 september 2024 21:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Plooien en holtes zijn nu eenmaal het aantrekkelijkst voor teken om te verblijven. Dus knieholtes, lies, en ook de overige intieme zones.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Elke besmetting is niet altijd met rode cirkel vandaarquote:Op vrijdag 13 september 2024 21:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Had hij wel eens wél een rode cirkel om de beet?
Want dat is dan per definitie een besmetting met "Lyme" (met de bacterie die Lyme veroorzaakt).
Hoeveel klachten iemand ervan heeft, ligt per mens verschillend.
En inderdaad ook of men er snel bij is met antibiotica.
Die ik dus gisteren ook voorgeschreven heb gekregen.
Overigens vandaag is de cirkel groter en zie je nu ook de kenmerkende wittere binnenkant ontstaan (maar ook dat hoeft niet altijd zo te zijn).
Trotste mama van Ambar
quote:Op vrijdag 13 september 2024 21:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mannen die zich dagelijks af sjorren in hoog gras in de achterhoek schijnen vrij aantrekkelijk te zijnquote:![]()
Hoeft niet perse. Er zijn mensen die door de natuur kunnen lopen in korte broek en sandalen en zonder een teken thuis komen en er zijn ook mensen die lange broek en dichte schoenen aanhebben en helemaal onder zitten.quote:Op vrijdag 13 september 2024 21:25 schreef Shii het volgende:
Ligt ook aan de kleding die je aan hebt.Trotste mama van Ambar
quote:Op vrijdag 13 september 2024 21:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Plooien en holtes zijn nu eenmaal het aantrekkelijkst voor teken om te verblijven. Dus knieholtes, lies, en ook de overige intieme zones.quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
BeterschapThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Onderscheid maken adhv kontext is moeilijk. Ik snap datquote:Trotste mama van Ambar
Gewoon niet zo zeiken helpt ookquote:Op vrijdag 13 september 2024 21:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Onderscheid maken adhv kontext is moeilijk. Ik snap dat![]()
![]()
Ik las 'kontsex'quote:Op vrijdag 13 september 2024 21:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Onderscheid maken adhv kontext is moeilijk. Ik snap dat
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: