Koekoek, de man die er niets van kan en nooit hoger ging spelen dan Bologna aldus de kenners.quote:Jerdy Schouten staat op de radar van FC Barcelona, zo meldt Marca. De Catalanen zijn in de zoektocht naar een nieuwe defensieve middenvelder uitgekomen bij de controleur van PSV. Bronnen rond Schouten bevestigen aan Voetbal International de interesse.
@Calandquote:
Niemand heeft gezegd dat hij er niks van kan overigens.quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:41 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Koekoek, de man die er niets van kan en nooit hoger ging spelen dan Bologna aldus de kenners.
Wat is dit voor goedkope manier om je gelijk te halen? Milan had interesse in Paixao. Gimenez sprak met Real Madrid. Man U haalde daadwerkelijk Antony voor 100 miljoen. Aliou Balde wees Borussia Dortmund af voor Feyenoord. Is je argument nu dat grote clubs nooit spelers voor de breedte halen of miskopen doen? Zelfs Luuk de Jong en Cillesen speelden recent bij Barça. Maar ok, weet nu al dat dat je hier geen antwoord op gaat hebben.quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Een klap in het gezicht van user @:CR7
Ach jochie toch.
Dit inderdaad. En als ze (ook ik) dat al doen is dat een tegenreactie op de PSV'ers die denken dat die wel even met gemak mee zal draaien in de wereldtop terwijl die het op zijn 28e nog steeds niet tegen meer dan een handvol toppers heeft laten zien.quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niemand heeft gezegd dat hij er niks van kan overigens.
Vooral een heel verhaal beginnen met de "Wat is dit voor een goedkope manier om je gelijk te halen" is een leuke.quote:Op vrijdag 13 september 2024 21:29 schreef Buitendam het volgende:
Ik vind de om zich heen slaande @:CR7 zo'n ontzettend leuke rubriek.
Mooi dat het zo diep zit.quote:Op vrijdag 13 september 2024 21:11 schreef CR7 het volgende:
[..]
Wat is dit voor goedkope manier om je gelijk te halen? Milan had interesse in Paixao. Gimenez sprak met Real Madrid. Man U haalde daadwerkelijk Antony voor 100 miljoen. Aliou Balde wees Borussia Dortmund af voor Feyenoord. Is je argument nu dat grote clubs nooit spelers voor de breedte halen of miskopen doen? Zelfs Luuk de Jong en Cillesen speelden recent bij Barça. Maar ok, weet nu al dat dat je hier geen antwoord op gaat hebben.![]()
![]()
Ach Dombo
[..]
Dit inderdaad. En als ze (ook ik) dat al doen is dat een tegenreactie op de PSV'ers die denken dat die wel even met gemak mee zal draaien in de wereldtop terwijl die het op zijn 28e nog steeds niet tegen meer dan een handvol toppers heeft laten zien.
Ik ben niet hele dagen bezig met zoeken naar rioolberichten om aan te tonen dat jullie beste speler echt wel beter is dan niveau Bologna hoor. En vooral leuk dat Dombo witte voetjes probeert te halen hier.quote:Op vrijdag 13 september 2024 21:29 schreef Buitendam het volgende:
Ik vind de om zich heen slaande @:CR7 zo'n ontzettend leuke rubriek.
Geen antwoord wat ik al dacht.quote:Op vrijdag 13 september 2024 21:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vooral een heel verhaal beginnen met de "Wat is dit voor een goedkope manier om je gelijk te halen" is een leuke.
Nou. Mooi.quote:Op vrijdag 13 september 2024 21:33 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ik ben niet hele dagen bezig met zoeken naar rioolberichten om aan te tonen dat jullie beste speler echt wel beter is dan niveau Bologna hoor. En vooral leuk dat Dombo witte voetjes probeert te halen hier.
Als je het maar vaak genoeg herhaald zal het vast en zeker eens een keer gebeuren.quote:Op vrijdag 13 september 2024 22:39 schreef klaasweetalles het volgende:
Het wordt tijd dat psv een flink pak slaag krijgt
herhaalTquote:Op vrijdag 13 september 2024 22:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als je het maar vaak genoeg herhaald zal het vast en zeker eens een keer gebeuren.
Zit jij bij het circus?quote:Op vrijdag 13 september 2024 22:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat jij wil. Op het circus deden we niet aan scholing.
Clown en trapezequote:Op vrijdag 13 september 2024 22:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Zit jij bij het circus?
wat doe je ?
Sporting thuis (0-3) en Heerenveen uit (4-2) zie ik mogelijkheden, de rest is kansloos tot de kerst.quote:Op vrijdag 13 september 2024 22:39 schreef klaasweetalles het volgende:
Het wordt tijd dat psv een flink pak slaag krijgt
Net als alle andere betrokkenen bij dat doelpuntquote:Op vrijdag 13 september 2024 22:47 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ach Jerdy gleed weer eens uit over een bananenschil bij de 1-1
[ link | afbeelding ]
Haha nog een bevestiging.quote:Op zaterdag 14 september 2024 12:26 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Net als alle andere betrokkenen bij dat doelpuntBedankt voor het bewijzen van mijn punt vriend.
Nog wel ff een paar goaltjes erbij gaarnequote:Op zaterdag 14 september 2024 16:48 schreef AmenhotepIV het volgende:
Mooi, dat waren de Nijmegenaren.
Op naar Turijn!
Nu in de winter nog een jaartje bijtekenenquote:Op zaterdag 14 september 2024 16:49 schreef tompsv18 het volgende:
2 heerlijke ballen van Boscagli waar 2 goals uitkomen. Zo belangrijk.
quote:LIVE | 3-0 is een kwestie van tijd voor PSV, Eindhovenaren op rozen tegen tien van NEC
Het zijn eigenlijk 34 oefenwedstrijden tussen de CL beslommeringen door.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:00 schreef AmenhotepIV het volgende:
Het lijkt erop dat na 5 duels titel nummer 26 binnen is.
Az blijft misschien wel weer lang aanhakenquote:Op zaterdag 14 september 2024 21:00 schreef AmenhotepIV het volgende:
Het lijkt erop dat na 5 duels titel nummer 26 binnen is.
Ach nee joh, geen scorend vermogen (tot dusver).quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:05 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Az blijft misschien wel weer lang aanhaken
Die haken uiteindelijk wel weer af ja, rond speelronde 20 ofzoquote:Op zaterdag 14 september 2024 21:12 schreef AmenhotepIV het volgende:
[..]
Ach nee joh, geen scorend vermogen (tot dusver).
Bommel scoort soms 3x in een wedstrijd om vervolgens 6 wedstrijden droog te staan. De papagaai staat ook nog droog.
En Mijnans Clasie en Koopmeiners scoren zelden.
Nooit gedaanquote:Op zaterdag 14 september 2024 21:06 schreef GotenSSJ het volgende:
Dat Feyenoord hoeven we tot nu toe ook niet echt serieus te nemen.
Jullie zijn al na 5 wedstrijden min of meer kampioenquote:Op zaterdag 14 september 2024 21:06 schreef GotenSSJ het volgende:
Prima weekendje alweer zo. Dat Feyenoord hoeven we tot nu toe ook niet echt serieus te nemen.
Mwah, dat is wel een beetje te snel na wat wedstrijden tegen rechterrijtje en NEC imo. Maar nadat we het hele middenveld + de hele aanval wisten te houden wist je wel dat je een serieuze kans had om de titel te prolongeren.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jullie zijn al na 5 wedstrijden min of meer kampioen
Saaie competitie
Met de verdediging zit het op het eredivisie niveau wel goed, ik zal mij meer zorgen maken over de komende Europese campagne.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:27 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Mwah, dat is wel een beetje te snel na wat wedstrijden tegen rechterrijtje en NEC imo. Maar nadat we het hele middenveld + de hele aanval wisten te houden wist je wel dat je een serieuze kans had om de titel te prolongeren.
Ben echter nog helemaal niet zeker van de verdediging. 1 blessure en alles flikkert in elkaar daar.
Die heb ik al opgegeven na het gefaal van Earnie en co in de transferperiode. Geld pakken en verder ga ik me er niet aan ergeren.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Met de verdediging zit het op het eredivisie niveau wel goed, ik zal mij meer zorgen maken over de komende Europese campagne.
Je overdrijft het echt zo ontzettend. Er is gewoon gehandeld via een lijstje en men vertikte het om de absolute hoofdprijs te betalen voor spelers die dat mogelijk niet waard zijn. 15 miljoen voor een Baumgartl, dat werk.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:31 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Die heb ik al opgegeven na het gefaal van Earnie en co in de transferperiode.
Het is onbestaanbaar dat je als Nederlandse topclub met Dams en Ledezma als backs moet gaan spelen. Al doet Dams het in de Eredivisie tot nu toe best aardig moet ik eerlijk bekennen. En ja, ik weet dat Karsdorp gehaald is, maar tegen de tijd dat die fit is is bijna 20% van de competitie alweer gespeeld.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je overdrijft het echt zo ontzettend. Er is gewoon gehandeld via een lijstje en men vertikte het om de absolute hoofdprijs te betalen voor spelers die dat mogelijk niet waard zijn. 15 miljoen voor een Baumgartl, dat werk.
Daarom heb je toch ook dat lijstje? Je kunt mij niet wijsmaken dat ze geen lijstjes hebben met alle mogelijke scenario’s bij tal van spelers. Zo ook in de verdediging. En een linksback halen die PSV-waardig is, er meteen staat, salaristechnisch haalbaar en wetende dat hij na de kerst direct op de bank kan gaan zitten? Dat is bijna onmogelijk, kun je toch zeker niet van falen spreken.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:49 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Het is onbestaanbaar dat je als Nederlandse topclub met Dams en Ledezma als backs moet gaan spelen. Al doet Dams het in de Eredivisie tot nu toe best aardig moet ik eerlijk bekennen. En ja, ik weet dat Karsdorp gehaald is, maar tegen de tijd dat die fit is is bijna 20% van de competitie alweer gespeeld.
Als Karsdorp of Boscagli straks er een paar weken uitligt kun je met Ledezma en/of Obispo tegen de toppers spelen in NL en de CL. Tel uit je winst. Drie maanden de tijd om goede spelers te halen nadat je ze al (naar ik aanneem) maanden aan het scouten bent. Tot aan zijn blessure was het namelijk helemaal niet logisch dat Dest ging blijven, zelfde voor Teze en Boscagli met een 1-jarig contract.
Tuurlijk wel. Gewoon geduld hebben.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wordt dat ooit nog wat met die Lang?
Iedereen gaat er maar van uit dat Dest snel na de winterstop terug is, maar dat lijkt mij eerlijk gezegd klaar voor vrijwel het gehele seizoen, inclusief het wedstrijdritme opbouwen etc.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Daarom heb je toch ook dat lijstje? Je kunt mij niet wijsmaken dat ze geen lijstjes hebben met alle mogelijke scenario’s bij tal van spelers. Zo ook in de verdediging. En een linksback halen die PSV-waardig is, er meteen staat, salaristechnisch haalbaar en wetende dat hij na de kerst direct op de bank kan gaan zitten? Dat is bijna onmogelijk, kun je toch zeker niet van falen spreken.
Maakt het uit hoe lang het duurt? Ik ben echt meer dan blij dat we gewoon weer spelers halen voor normale prijzen. En als Nagalo en Karsdorp inderdaad schoten in de roos zijn heeft Ernie het meer dan prima gedaan. Laten we het feit dat ie een kampioensploeg bij elkaar heeft gehouden en zijn poot stijf qua lachwekkende biedingen en muitende spelers nog even buiten beschouwing.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:12 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Iedereen gaat er maar van uit dat Dest snel na de winterstop terug is, maar dat lijkt mij eerlijk gezegd klaar voor vrijwel het gehele seizoen, inclusief het wedstrijdritme opbouwen etc.
Ik snap ook wel dat je geen 10-15 miljoen neer gaat leggen voor iemand die, zeer waarschijnlijk, back-up achter Dest zou worden. Echter is Dest ook van nature, dacht ik, een rechtsback. Dus dan heb je eigenlijk 2 posities waar je echt een versterking zou kunnen halen, en Dest pas je dan later in. Uiteindelijk kom je 3 seconden voor 12 uit bij Karsdorp, tja. Ik hoop dat die het goed gaat doen overigens, want dan hebben we wel echt nodig.
Ik vind het wel falen, en daar mogen andere het mee oneens zijn natuurlijk, dat je in je zwakste linie vorig jaar we het voor elkaar hebben gekregen om (tot op dit moment) 3 van de 4 posities te verzwakken. Karsdorp en Nagalo zouden een schot in de roos kunnen zijn, maar het heeft wel lang geduurd voor ze er waren.
Opzich wel toch? De CL begint volgende week. Dan wil je eigenlijk wel een elftal hebben staan waar je niet nog 2 man extra in moet gaan passen, er van uitgaande dat zowel Nagalo als Karsdorp voor de basis zijn gehaald. Mauro is natuurlijk weer eens geblesseerd dus die moet je een soort van inpassen, al hebben we daarmee het geluk dat die iedereen al kent omdat ze gebleven zijn natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maakt het uit hoe lang het duurt? Ik ben echt meer dan blij dat we gewoon weer spelers halen voor normale prijzen. En als Nagalo en Karsdorp inderdaad schoten in de roos zijn heeft Ernie het meer dan prima gedaan. Laten we het feit dat ie een kampioensploeg bij elkaar heeft gehouden en zijn poot stijf qua lachwekkende biedingen en muitende spelers nog even buiten beschouwing.
Als rapper of als voetballer?quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wordt dat ooit nog wat met die Lang?
Als je las dat ze zelfs in Engeland begonnen te morren over een trage transfermarkt kun je dat Ernie onmogelijk kwalijk nemen, in mijn ogen.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:21 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Opzich wel toch? De CL begint volgende week. Dan wil je eigenlijk wel een elftal hebben staan waar je niet nog 2 man extra in moet gaan passen, er van uitgaande dat zowel Nagalo als Karsdorp voor de basis zijn gehaald. Mauro is natuurlijk weer eens geblesseerd dus die moet je een soort van inpassen, al hebben we daarmee het geluk dat die iedereen al kent omdat ze gebleven zijn natuurlijk.
Daar verdient Earnie zeker een pluim voor, dat had ik vooraf nooit verwacht. Zeker niet toen Teze, Boscagli en Benitez allemaal zowat tegelijk begonnen te muiten.
Sterker nog, je had de CL kunnen winnen. Beetje geluk tegen Dortmund en Real was niet echt sterk.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:25 schreef RipCity het volgende:
Idd het is gewoon jammer na volgend seizoen dat je weet dat je tegen beetje sterke teams in cl geen schijn van kans hebt nu terwijl je vorig jaar met geluk nog wel eens kon verrassen.
Niet alleen door de 9-1 maar AZ heeft een leuk elftal.quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:30 schreef Solispolar het volgende:
Ik denk dat dit echt het makkelijkste seizoen ooit wordt voor PSV in de Eredivisie. Jezus wat zijn alle andere team onnoemelijk slecht.
Voor de interlands las ik nog dat die voorin geen creativiteit haddenquote:Op zondag 15 september 2024 00:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet alleen door de 9-1 maar AZ heeft een leuk elftal.
En toch is ook deze wedstrijd voor iemand onvergetelijk geweest, vast een ventje dat gister voor het eerst naar PSV ging of zo. Verder eensch, maar lekker de krachten gespaard.quote:Op zondag 15 september 2024 02:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Je hebt van die wedstrijden waarvan je denkt: pfoh, blij dat ik daar niet bij was, dit was er vast zo eentje.
Van mij ? Ik heb juist gepost dat ik hun resultaat in de voorbereiding indrukwekkend vond.quote:Op zondag 15 september 2024 00:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor de interlands las ik nog dat die voorin geen creativiteit hadden
Waarom ? Is toch ook mooi om later over mee te praten?quote:Op zondag 15 september 2024 02:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Je hebt van die wedstrijden waarvan je denkt: pfoh, blij dat ik daar niet bij was, dit was er vast zo eentje.
Hoogste salaris uit de selectie? Ik meen dat Lozano en Dest daar gewoon nog boven zitten en die laatste ligt er sowieso nog een aantal maanden uit.quote:Op zaterdag 14 september 2024 15:25 schreef tompsv18 het volgende:
Lang 2 weken geleden zogenaamd rust en nu zonder mededelingen niet bij de selectie. Heel slecht nieuws. Die is gewoon weer geblesseerd. Extra pijnlijk dat hij onze recordaankoop is en de speler met het hoogste salaris uit de selectie. Begint zo een flinke miskoop te worden..
Obispo en Mauro zouden ook weer aansluiten na de interlands, maar ook dat is niet gelukt..
Lang heeft het hoogste salaris uit de selectie. Hij zit boven Luuk de Jong, die hiervoor op nummer 1 stond. Heeft hij aangegeven in z’n docu.quote:Op zondag 15 september 2024 08:13 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hoogste salaris uit de selectie? Ik meen dat Lozano en Dest daar gewoon nog boven zitten en die laatste ligt er sowieso nog een aantal maanden uit.
Lozano is volgens mij ook onze recordaankoop (15 miljoen).
Om te spreken van een miskoop vind ik voorbarig, miskoop was een Maxi Romero die in 4 seizoenen slechts een handvol wedstrijden speelde. Lang had bij Brugge niet zoveel blessures (dus wellicht is het tijdelijk) en heeft nog een behoorlijke waarde bij verkoop.
Edit: Bosz heeft aangegeven dat Lang er dinsdag mogelijk bij is (net als Mauro jr).
Volgens mijn doorgaans welingelichte bronnen hebben oa. Dest, Pepi en Benitez een hoger salaris dan Lang.quote:Op zondag 15 september 2024 09:05 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Lang heeft het hoogste salaris uit de selectie. Hij zit boven Luuk de Jong, die hiervoor op nummer 1 stond. Heeft hij aangegeven in z’n docu.
Transfersom van Lang is ook 15 miljoen incl. bonussen.
Tot nu toe heeft hij bijzonder weinig laten zien, op een paar leuke potjes aan het begin van vorig seizoen na. En Bosz was gister weer heel vaag over z’n situatie na 2 weken geleden rust te hebben gehad en nu niet eens bij de selectie.
Volgens Lang zelf niet en die zal het wel weten. Luuk stond sowieso op 1. Pepi als tweede spits die bij Augsburg en Groningen speelde uiteraard niet.quote:Op zondag 15 september 2024 10:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Volgens mijn doorgaans welingelichte bronnen hebben oa. Dest, Pepi en Benitez een hoger salaris dan Lang.
en na 1 uitschieter is dat niet veranderd. Ik snap dat het hele voetbalwereldje een beetje goed gaat op een stukje opportunisme, maar AZ is natuurlijk een ploeg die de ene week dit soort dingen doet, om de andere week te verliezen van Excelsior uit.quote:Op zondag 15 september 2024 00:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor de interlands las ik nog dat die voorin geen creativiteit hadden
Ik was er wel bijquote:Op zondag 15 september 2024 02:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
In dat opzicht denk ik dat Juve-uit dinsdag een soort Arsenal-uit van vorig seizoen gaat worden. Juventus zal wel wat minder kwaliteit hebben, maar het verschil met intensiteit met de eerste 5 potjes in de Eredivisie en die wedstrijd wordt weer zo groot, dat is nauwelijks voor te stellen.quote:Op zondag 15 september 2024 10:49 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik was er wel bijVooral de sfeer in het stadion viel me tegen.. ik hoorde eigenlijk meer de NEC fans dan de PSV fans. Zomeravondvoetbal, zomeravondpubliek zullen we maar zeggen..
Je ziet ook gewoon bij een handjevol spelers bij PSV dat die de ED in alle facetten ontgroeid zijn (Schouten, Veerman, Boscagli). Die lijken in wedstrijden zoals gisteren bijna niet meer de motivatie te kunnen vinden om daadwerkelijk 100% te gaan.
Klopt, verdedigend ga je inderdaad voor het eerst echt getest worden. Kanttekening is dat ik Juventus wel (een stuk) lager inschat dan Arsenal, dus in dat opzicht zie ik daar wel kansen.. daarnaast: als je je wil laten zien (Boscagli, Veerman, Schouten) dan zijn dit natuurlijk wel de potjes..quote:Op zondag 15 september 2024 10:54 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
In dat opzicht denk ik dat Juve-uit dinsdag een soort Arsenal-uit van vorig seizoen gaat worden. Juventus zal wel wat minder kwaliteit hebben, maar het verschil met intensiteit met de eerste 5 potjes in de Eredivisie en die wedstrijd wordt weer zo groot, dat is nauwelijks voor te stellen.
Bovendien spelen we met dezelfde basisverdediging als gister en ook dat gaat heel pijnlijk worden. Dams is van nature een verdediger en zal nog best wat goed doen dinsdag, maar Ledezma had het ook gister tegen 10 man van NEC weer lastig en maakt nauwelijks een verdedigende actie. Ook niet gek natuurlijk omdat het een aanvallende middenvelder is, maar voor de CL minder prettig.
Dest zit op 3-3,6 miljoen per jaar.quote:Op zondag 15 september 2024 09:05 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Lang heeft het hoogste salaris uit de selectie. Hij zit boven Luuk de Jong, die hiervoor op nummer 1 stond. Heeft hij aangegeven in z’n docu.
Transfersom van Lang is ook 15 miljoen incl. bonussen.
Tot nu toe heeft hij bijzonder weinig laten zien, op een paar leuke potjes aan het begin van vorig seizoen na. En Bosz was gister weer heel vaag over z’n situatie na 2 weken geleden rust te hebben gehad en nu niet eens bij de selectie.
Lang gaf toen in die laatste seconde van z’n eigen docu aan dat hij Luuk voorbij is als best betaalde speler van PSV. Het nieuwe contract van Dest is na die docu nog gesloten, dus dat zou dan nog kunnen, maar hij staat in ieder geval erg hoog.quote:Op zondag 15 september 2024 11:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dest zit op 3-3,6 miljoen per jaar.
Waar zit Lang op volgens jou.
Edit: Lozano
Zit er schijnbaar toch echt boven qua transfersom
https://www.transfermarkt(...)errekorde/verein/383
Lang verdient toch 1,6 miljoen per jaar?quote:Op zondag 15 september 2024 10:23 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Volgens Lang zelf niet en die zal het wel weten. Luuk stond sowieso op 1. Pepi als tweede spits die bij Augsburg en Groningen speelde uiteraard niet.
Volgens die sites zit Tillman op 3 ton, Boscagli op 6 ton en Veerman op 8 ton. Daar klopt natuurlijk geen reet van. Bovendien nemen al die sites het van elkaar over. Die hebben natuurlijk geen contracten ingezien.quote:Op zondag 15 september 2024 11:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Lang verdient toch 1,6 miljoen per jaar?
Schouten en de Jong 1,9
Pepi 2,3
Lozano 3,5
Dest 3,9
Of alle websites met een salarisindex moeten het allemaal fout hebben, maar dat lijkt me stug.
Ik geloof die cijfers in elk geval niet.quote:Op zondag 15 september 2024 11:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Lang verdient toch 1,6 miljoen per jaar?
Schouten en de Jong 1,9
Pepi 2,3
Lozano 3,5
Dest 3,9
Of alle websites met een salarisindex moeten het allemaal fout hebben, maar dat lijkt me stug.
Waarom in godsnaam?quote:Op zondag 15 september 2024 11:09 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Lang gaf toen in die laatste seconde van z’n eigen docu aan dat hij Luuk voorbij is als best betaalde speler van PSV. Het nieuwe contract van Dest is na die docu nog gesloten, dus dat zou dan nog kunnen, maar hij staat in ieder geval erg hoog.
Die is alleen ‘okay’ tegen Ajax en paar cl-potjes. Voor sfeer hoef je al jaren niet naar psv te gaan.quote:Op zondag 15 september 2024 10:49 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Vooral de sfeer in het stadion viel me tegen..
Of andersom. Tijdens het EK was fucking Weghorst plots een geweldenaar.quote:Op zondag 15 september 2024 14:38 schreef PSVCL het volgende:
Flamingo begint te wennen aan boszball
[ x ]
Altijd grappig wanneer ongeduldige emotionele supporters spelers afschrijven na 1 of 2 wedstrijden
Aangepraat door fake analisten /media. Weghorst is niet veel nee maar kan nog wel belangrijk zijn voor ajax dit seizoen. scoort veel makkelijker dan brobbey en is een aanjager,, beetje een mislukte versie van Luukinhoquote:Op zondag 15 september 2024 17:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Of andersom. Tijdens het EK was fucking Weghorst plots een geweldenaar.En Ajax trapt er in.
quote:Elfrink schept vervolgens duidelijkheid. “Af en toe druppelt er wel iets door. Dan hoor je dus dat hij de afgelopen weken nieuwe oefeningen heeft gedaan om zo zijn spieren sterker te maken, zo voorkomt hij dat hij in de toekomst weer hamstringblessures gaat krijgen.”
Op die oefeningen heeft hij een soort reactie gekregen”, vervolgt de clubwatcher. “Daarom zijn ze bij PSV heel voorzichtig geweest en hebben ze hem buiten de selectie gelaten tegen NEC, hoewel hij de dag voor de wedstrijd wel gewoon getraind heeft. Dat is een beetje een gek verhaal. Lang traint wel bijna volledig mee met de groep, maar zit vervolgens niet bij de wedstrijdselectie.”
Elfrink kan zich voorstellen dat de afwezigheid van Lang ‘heel vreemd overkomt’. “Maar dit is de duiding die ik vanuit de club heb ontvangen en kan delen. Als PSV-supporter hoop je een goede Noa Lang te zien, onder de streep is het wel heel teleurstellend wat er tot nog toe van hem is gekomen. Hij sukkelt nu al bijna een jaar met blessures.”
Niet zo benoemd door mij hè, ik word alleen een beetje moe van een aantal users hier die alles chronisch negatief inzien. Zo werd Flamingo na 2 wedstrijden al afgeschreven, is de hele transferperiode 1 grote faal, is Karsdorp vaker geblesseerd dan fit, moet Nagalo wel ECHT een voltreffer zijn want anders staat PSV er wel echt dramatisch voor, dreigt Lang een miskoop te zijn enz. enz.quote:Op maandag 16 september 2024 17:58 schreef Buitendam het volgende:
Ah het is al een miskoop. Gaat bijzonder snel.
geslotenquote:Op dinsdag 17 september 2024 11:07 schreef tja77 het volgende:
Mag Perisic uitkomen voor PSV in de CL? Of is de inschrijving voor spelers al gesloten?
Al gesloten.quote:Op dinsdag 17 september 2024 11:07 schreef tja77 het volgende:
Mag Perisic uitkomen voor PSV in de CL? Of is de inschrijving voor spelers al gesloten?
Hele hoge odds voor Juve inddquote:Op dinsdag 17 september 2024 11:04 schreef RipCity het volgende:
Alle geld op Juventus @:kingroland
Drommel drommel drommels
Had ie zijn lul niet in bedwang kunnen houden man manquote:Op dinsdag 17 september 2024 11:02 schreef tompsv18 het volgende:
Drommels keept vanavond omdat de vrouw van Benitez hoogzwanger is
Balen, maar geef Walter groot gelijk.quote:Op dinsdag 17 september 2024 11:02 schreef tompsv18 het volgende:
Ik wil haar wel eens zien als ze 20 kilo lichter isquote:Op dinsdag 17 september 2024 11:22 schreef RipCity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dacht dat ze al 3 jaar zwanger was
Je hebt hem toch al vaak genoeg in het shirt van Kroatië gezien?quote:Op dinsdag 17 september 2024 11:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jeetje ze hebben bij PSV hetzelfde verlanglijstje als ik, nu Modric en Lerma nog. Maar dat zal nooit gebeuren. Het zou al wonderlijk zijn om PerisicGOD in dat prachtige shirt te zien.
Het shirt van Brabant heeft ie al vaak aan mogen trekken jaquote:Op dinsdag 17 september 2024 13:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Je hebt hem toch al vaak genoeg in het shirt van Kroatië gezien?
Niet echt.quote:Op dinsdag 17 september 2024 11:50 schreef ISVV het volgende:
[..]
Balen, maar geef Walter groot gelijk.
quote:Op dinsdag 17 september 2024 11:02 schreef tompsv18 het volgende:
quote:Op dinsdag 17 september 2024 14:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou dat hoop ik niet voor dat kind.
Dat is wel zonde. Juventus is verder ook niet zo bijzonder. Je had hier best kans op een puntje.quote:Op dinsdag 17 september 2024 11:02 schreef tompsv18 het volgende:
Dat kan natuurlijk nog steeds prima.quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:12 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dat is wel zonde. Juventus is verder ook niet zo bijzonder. Je had hier best kans op een puntje.
Alles kan, maar Drommel, Ledezma en Dams achterin lijkt me toch iets te veel van het goede (of slechte dus eerder). Je hebt een uitstekend middenveld en aanval staan met ook nog prima wissels op de bank (Saibari, Lang, Pepi). Dan is het zonde dat de achterhoede zo achter blijft. Maargoed, we gaan het zien.quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk nog steeds prima.
Middenveld ben je inderdaad niet veel minder. Maar je achterhoede is wel heel veel zwakker.quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:32 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Alles kan, maar Drommel, Ledezma en Dams achterin lijkt me toch iets te veel van het goede (of slechte dus eerder). Je hebt een uitstekend middenveld en aanval staan met ook nog prima wissels op de bank (Saibari, Lang, Pepi). Dan is het zonde dat de achterhoede zo achter blijft. Maargoed, we gaan het zien.
Ik schat Juventus ook niet zo enorm hoog in eigenlijk. Ik zie genoeg kansen!quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:32 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Alles kan, maar Drommel, Ledezma en Dams achterin lijkt me toch iets te veel van het goede (of slechte dus eerder). Je hebt een uitstekend middenveld en aanval staan met ook nog prima wissels op de bank (Saibari, Lang, Pepi). Dan is het zonde dat de achterhoede zo achter blijft. Maargoed, we gaan het zien.
Begin wel. Na de 1-0 is het wel eenrichtingsverkeer.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:10 schreef tompsv18 het volgende:
Je doet prima mee, maar Ledezma kan niet verdedigen en staat steeds tegenover 2 spelers.
Correct. Nu worden ze overlopen.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:12 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Begin wel. Na de 1-0 is het wel eenrichtingsverkeer.
Voor de Eredivisiequote:Op dinsdag 17 september 2024 19:15 schreef tompsv18 het volgende:
Earnie. Tja. Leuk middenveld en aanval hebben
quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:13 schreef GotenSSJ het volgende:
Als er hier nog 1 iemand durft te zeggen dat het allemaal wel prima is wat Earnie heeft gedaan
Dit ja, we wisten het allemaal van tevoren maar het mocht niet gezegd worden van sommige usersquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:15 schreef tompsv18 het volgende:
Earnie. Tja. Leuk middenveld en aanval hebben we altijd wel, maar de verdediging wordt al sinds Alex en daarna Moreno vergeten.
Hij heeft het prima gedaan. Een seizoen duurt wat langer dan tot half september.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:13 schreef GotenSSJ het volgende:
Als er hier nog 1 iemand durft te zeggen dat het allemaal wel prima is wat Earnie heeft gedaan
3x niveautje NEC in de achterhoede, prima gedaan inderdaadquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:20 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hij heeft het prima gedaan. Een seizoen duurt wat langer dan tot half september.
Hij heeft het prima gedaan want hij kan in de winterstop nog Dias en Saliva kopen ofzoquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:20 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hij heeft het prima gedaan. Een seizoen duurt wat langer dan tot half september.
Jij hebt er kijk op.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:28 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
3x niveautje NEC in de achterhoede, prima gedaan inderdaad
Sporting is de volgende toch?quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:23 schreef PSVCL het volgende:
Je speelt met 9 man, ledezma is geen back en til heb je niks aan in dit soort wedstrijden waar andere dingen worden gevraag. PSG ga je ook verliezen.. daarna moeten de punten worden gepakt
Ondertussen hebben Ajax en Feyenoord beiden al 1 wedstrijd weten te winnen.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:28 schreef CR7 het volgende:
[..]
Hij heeft het prima gedaan want hij kan in de winterstop nog Dias en Saliva kopen ofzo
De loting geeft toch best nog wat perspectief, hier hoef je niet echt te winnen.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:35 schreef tompsv18 het volgende:
Je kunt niet in de eerste CL-wedstrijd aantreden met een mislukte aanvallende middenvelder en een centrale verdediger die bij Jong PSV vorig seizoen meer dan 80 tegengoals had als backs, ook al doet hij het nog aardig, maar dan heb je gewoon gefaald. Jammer, want ze wilden een stap maken in Europa ten opzichte van vorig seizoen.
En een CVM als centrale verdediger omdat je, wederom, niet op tijd een centrale verdediger hebt weten te strikken.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:35 schreef tompsv18 het volgende:
Je kunt niet in de eerste CL-wedstrijd aantreden met een mislukte aanvallende middenvelder en een centrale verdediger die bij Jong PSV vorig seizoen meer dan 80 tegengoals had als backs, ook al doet hij het nog aardig, maar dan heb je gewoon gefaald. Jammer, want ze wilden een stap maken in Europa ten opzichte van vorig seizoen.
Flamingo heeft bij Utrecht wel meer als centrale verdediger gespeeld, ziet zichzelf ook zo en is door PSV ook voor die positie gehaald, maar heeft ook nog voldoende te leren ja.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
En een CVM als centrale verdediger omdat je, wederom, niet op tijd een centrale verdediger hebt weten te strikken.
Spelen ze vanavond tegen Ajax en Feyenoord?quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ondertussen hebben Ajax en Feyenoord beiden al 1 wedstrijd weten te winnen.
Beetje idioot om te denken dat PSV uit bij Juve moet winnen.
Klopt, maar dit is toch wel weer kansloos en een ergere tussenstand dan 2-0 was gezien de kansen niet gek geweest. En ik vraag me af of Juventus wel zo geweldig is, valt allemaal wel mee denk ik. Gaat nu een beetje de kant op van Arsenal-uit vorig seizoen, maar dat was ook echt een heerlijk elftal.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:37 schreef Caland het volgende:
[..]
De loting geeft toch best nog wat perspectief, hier hoef je niet echt te winnen.
Dat een ploeg als Juve wat te hoog gegrepen is, is toch ook helemaal niet raar. Je hebt in andere wedstrijden normaal gesproken veel meer kans.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:35 schreef tompsv18 het volgende:
Nou ga ik niet doen alsof ik alle wedstrijden van Utrecht heb gezien, maar de statistieken vertellen me dat hij toch vooral CVM heeft gespeeld voor hen.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:39 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Flamingo heeft bij Utrecht wel meer als centrale verdediger gespeeld, ziet zichzelf ook zo en is door PSV ook voor die positie gehaald, maar heeft ook nog voldoende te leren ja.
Jij snapt het niet. Earnie wist precies dat dit zo zou gaan lopen in de ED en EL.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Spelen ze vanavond tegen Ajax en Feyenoord?
Eens. Gaat mij meer om de manier waarop. Verlies was hier wel ingecalculeerd, maar dit voelt wel erg kansloos tegen een redelijk maar geen geweldige tegenstander.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat een ploeg als Juve wat te hoog gegrepen is, is toch ook helemaal niet raar. Je hebt in andere wedstrijden normaal gesproken veel meer kans.
Er is natuurlijk wel een verschil tussen niet winnen en wat we nu zien. Juventus loopt er zo door heen als ze ook maar een beetje aanzetten.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat een ploeg als Juve wat te hoog gegrepen is, is toch ook helemaal niet raar. Je hebt in andere wedstrijden normaal gesproken veel meer kans.
Met deze verdediging verbaast me dat eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:42 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Er is natuurlijk wel een verschil tussen niet winnen en wat we nu zien. Juventus loopt er zo door heen als ze ook maar een beetje aanzetten.
Wordt wel makkelijk over gedacht. Maar Sporting en Girona hebben aanvallend ook meer dan genoeg om PSV pijn te doen.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat ziet iedereen behalve Chef Earnie.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Met deze verdediging verbaast me dat eigenlijk niet.
Ik begrijp de beperkingen beter.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:40 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
JIj vindt het wel lekker staan begrijp ik?
Ah ja, de markt.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik begrijp de beperkingen beter.
Nee, want anders hadden die beiden weer verloren.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Spelen ze vanavond tegen Ajax en Feyenoord?
Tuurlijk, maar daar maken ze echt wel kans tegen.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:44 schreef CR7 het volgende:
[..]
Wordt wel makkelijk over gedacht. Maar Sporting en Girona hebben aanvallend ook meer dan genoeg om PSV pijn te doen.
Eens maar met een betere verdediging toch een stuk meer nog? Danjuma en Gyokeres zijn geen koekenbakkers. Beetje makkelijk om dan te roepen "ja verlies Juve is ingecalculeerd".quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar daar maken ze echt wel kans tegen.
Uiteraard hadden die het hier ook moeilijk gehad. Maar waarom betrek je die hierin hebben er toch niks mee te maken?quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:46 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, want anders hadden die beiden weer verloren.
Het is wel grappig om lekker bijdehand te doen, maar ik zou een beetje dimmen als ik voor Feyenoord of Ajax ben.
Joey was uitgeleerd in de Eredivisiequote:Op dinsdag 17 september 2024 19:55 schreef tompsv18 het volgende:
Veerman bakt er weer helemaal geen reet van als het niveau omhoog gaat. 2-0 en 3-0 op z’n conto.
Beetje flauw om steeds die Kroos-vergelijking te maken, heeft ie zelf nooit geroepen en is bovendien altijd zelfkritisch.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:56 schreef TornadoDK het volgende:
Joey kroos veerman zakt weer eens door de mand goh verrassend.
In de Eredivisie is ie dat ook een heel eind. Hij komt in de CL en op het EK in de problemen, in de Eredivisie is een van de beste spelers.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Joey was uitgeleerd in de Eredivisie
Lol
Nou ja, dat wel natuurlijk, in de Eredivisie gaat die niet meer beter worden. Lijkt mij eigenlijk voor hem ook het beste om ergens in de subtop in het buitenland voor z'n plek te vechten en beter te worden in de dingen waar hij nog geen (constant) goed niveau aantikt.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Joey was uitgeleerd in de Eredivisie
Lol
Het is een beetje de Muhren van de eredivisie. Een smaakmaker in de competitie waar hij thuis hoort, maar elk niveau erboven is te veel gevraagd.quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:02 schreef ISVV het volgende:
Als Veerman een transfer maakt moet ie gewoon naar clubs als Villarreal of (dus wel) Marseille. Maar van mij mag ie blijven, super speler voor ons en ook best lastig te vervangen.
Ja zo zelfkritisch dat die verbaasd was dat die nog steeds bij psv speeltquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:59 schreef ISVV het volgende:
[..]
Beetje flauw om steeds die Kroos-vergelijking te maken, heeft ie zelf nooit geroepen en is bovendien altijd zelfkritisch.
Geen idee of je sarcastisch bent, maar dat is nog de minst slechte achterin vanavond.quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:14 schreef Scorpie het volgende:
Die Dams doet het wel lekker bij jullie.
Nee dat was serieusquote:Op dinsdag 17 september 2024 20:15 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Geen idee of je sarcastisch bent, maar dat is nog de minst slechte achterin vanavond.
Enige positieve bij PSV.quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:14 schreef Scorpie het volgende:
Die Dams doet het wel lekker bij jullie.
Ik wil niet vervelend doen maar de historie van Nederlandse clubs tegen Portugese clubs is niet bestquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar daar maken ze echt wel kans tegen.
Drommel en Dams hadden wel een voldoende.quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:36 schreef GotenSSJ het volgende:
Iedereen uit de basis een onvoldoende vandaag, en Saibari als enig echt lichtpuntje als invaller.
Wat een armoe vandaag.
Ik vond Dams niet slecht en Drommel niet dramatisch.quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:36 schreef GotenSSJ het volgende:
Iedereen uit de basis een onvoldoende vandaag, en Saibari als enig echt lichtpuntje als invaller.
Wat een armoe vandaag.
PSV kan er gewoon geen klote van maat.quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:38 schreef Buitendam het volgende:
Juve was gewoon een stuk beter. Het was allemaal net niet.
quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:37 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Drommel en Dams hadden wel een voldoende.
Ja OK, die kun je een voldoende geven ja, zeker Drommel.quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vond Dams niet slecht en Drommel niet dramatisch.
JE MOKERDIKKE MOEDER OOK NIETquote:Op dinsdag 17 september 2024 20:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
PSV kan er gewoon geen klote van maat.
Net niet?quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:38 schreef Buitendam het volgende:
Kleuter. Hij is regelmatig kritisch op zijn eigen spel. Dan mag je nog verbaasd zijn dat je geen transfer gemaakt hebt.quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:13 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ja zo zelfkritisch dat die verbaasd was dat die nog steeds bij psv speelt
Het was behoorlijk niet, eigenlijk.quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:38 schreef Buitendam het volgende:
Net niet vond ik niet hoor. Gewoon helemaal niet. Kansloos. Na de 3-0 vonden ze het prima en konden we nog vrijwel niets. Toch een erg teleurstellende avond. Verliespartij is logisch, maar dit ging echt te makkelijk allemaal.quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:38 schreef Buitendam het volgende:
Ja die had vandaag het verschil wel kunnen maken ja.quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:45 schreef GotenSSJ het volgende:
[ x ]
Goh, gelukkig is Dest terug in maart.
Klopt, die had ook geen verschil gemaakt inderdaad. Daarom is het ook zo'n lachwekkend excuus dat bepaalde figuren gebruiken om recht te lullen wat voor broddelwerk Earnie heeft afgeleverd. Voor de 2de transferperiode op rij overigens. Dams en Ledezma als backs, in de CL. Schei uit.quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja die had vandaag het verschil wel kunnen maken ja.Iedereen (Dams en Saibari) uitgezonderd scoorde een onvoldoende.
Earnie heeft alleen teamusa in z'n telefoon staan.quote:Op dinsdag 17 september 2024 21:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Klopt, die had ook geen verschil gemaakt inderdaad. Daarom is het ook zo'n lachwekkend excuus dat bepaalde figuren gebruiken om recht te lullen wat voor broddelwerk Earnie heeft afgeleverd. Voor de 2de transferperiode op rij overigens. Dams en Ledezma als backs, in de CL. Schei uit.
Ik blijf erbij dat Stewart goed werk heeft geleverd ja, zeker als je ziet welke spelers zijn behouden. Met 2 goede verdedigers erbij scoorde het gros van je elftal vandaag nog steeds een onvoldoende. Natuurlijk is het makkelijk om de verdediging de schuld te geven.quote:Op dinsdag 17 september 2024 21:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Klopt, die had ook geen verschil gemaakt inderdaad. Daarom is het ook zo'n lachwekkend excuus dat bepaalde figuren gebruiken om recht te lullen wat voor broddelwerk Earnie heeft afgeleverd. Voor de 2de transferperiode op rij overigens. Dams en Ledezma als backs, in de CL. Schei uit.
Edit: En ja, Dams was 1 van de minst slechte vandaag, dat is erg knap van die jongen. Was alsnog niet het niveau dat je kan en toch ook mag verwachten van een PSV basisspeler. De rest was gewoon ver beneden het niveau dat je na moet streven.
Als die echt zelfkritisch was wist die dondersgoed waarom die nog bij psv speelt, kan er gewoon niet zoveel van 1 niveau hoger.quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:40 schreef ISVV het volgende:
[..]
Kleuter. Hij is regelmatig kritisch op zijn eigen spel. Dan mag je nog verbaasd zijn dat je geen transfer gemaakt hebt.
Als Lang en Saibari fit zijn, dan scheelt dat ook een slok op een borrel.quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:45 schreef GotenSSJ het volgende:
[ x ]
Goh, gelukkig is Dest terug in maart.
Je kan toch gewoon kritisch zijn als je slecht speelt maar het wel raar vinden dat je op basis van je goede wedstrijden (die hij ook gewoon veel speelt) geen transfer gemaakt hebt? Ik vind dat niet raar hoor.quote:Op dinsdag 17 september 2024 21:12 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Als die echt zelfkritisch was wist die dondersgoed waarom die nog bij psv speelt, kan er gewoon niet zoveel van 1 niveau hoger.
Idd Lang op linksback!quote:Op dinsdag 17 september 2024 21:14 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als Lang en Saibari fit zijn, dan scheelt dat ook een slok op een borrel.
Heel veel supporters zijn gewoon realistisch en wisten dondersgoed dat het op dit niveau een lastig verhaal zou wordenquote:
https://streamable.com/rfx1pkquote:Op dinsdag 17 september 2024 21:11 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat Stewart goed werk heeft geleverd ja, zeker als je ziet welke spelers zijn behouden. Met 2 goede verdedigers erbij scoorde het gros van je elftal vandaag nog steeds een onvoldoende. Natuurlijk is het makkelijk om de verdediging de schuld te geven.
Wat is er mis met Dams als back in de CL? Die knaap heeft het toch goed gedaan? Moet er persé een vedette staan die 15 miljoen heeft gekost en 3 miljoen salaris per jaar opstrijkt? Dan had je vandaag nog steeds volkomen terecht verloren.
Ik vind het wel raar, die clubs zijn ook niet gek die zien prima dat hij het niet aankan in een sterkere competitie.quote:Op dinsdag 17 september 2024 21:15 schreef ISVV het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon kritisch zijn als je slecht speelt maar het wel raar vinden dat je op basis van je goede wedstrijden (die hij ook gewoon veel speelt) geen transfer gemaakt hebt? Ik vind dat niet raar hoor.
Ik ben gewoon blij met Veerman, gewoon een prima speler voor ons en ook nog eens een normale, nuchtere vent. Dat hij het af en toe moeilijk heeft als het snel gaat is jammer, maar van mij mag ie nog jaren blijven. Spelers met zijn kwaliteiten zijn mijn ogen lastig te vervangen.
Je verliest op bezoek bij Juventus, een club die werkelijk op ELKE positie een speler van > 15 miljoen heeft staan. Had je verwacht hier te winnen? Ook met een goede verdediging ben je gewoon de mindere. Die 4 voorin bij Juventus (Vhlaovic, Gonzalez, Koopmeiners, Yildiz) vertegenwoordigen een hogere transferwaarde dan de basis elf van PSV.quote:Op dinsdag 17 september 2024 21:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
https://streamable.com/rfx1pk
Dit is wat er mis is met een jongen als Dams. Een beetje verdediger laat zich niet kinderlijk uitspelen en opzij zetten, en dan staat het (nog) geen 2-0. Veerman tikt hem uiteindelijk naar McKennie natuurlijk, maar als Veerman daar niet ingrijpt staat Vlahovic met de bal richting doel.
Er hoeft geen vedette te staan, maar je zet jezelf als club (imo) compleet voor lul als je met deze verdediging de CL in gaat. Prima als mensen daar anders over denken. Teze en Dest zijn ook geen vedettes, maar het stond wel beter. Ook Mauro is niet van dergelijk niveau denk ik. Dus uiteindelijk, tenzij Nagalo en Karsdorp echt een schot in de roos zijn, is je zwakste linie van vorig jaar nog zwakker geworden. Leg mij maar uit hoe dat kan wanneer deze linie al jaren het zorgenkindje is, met 60 miljoen aan CL inkomsten erbij.
Dat heeft ook te maken met de dominantie in de Eredivisie. Mensen denken dat psv beter is dan ze daadwerkelijk zijn op CL niveau.quote:Op dinsdag 17 september 2024 21:36 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je verliest op bezoek bij Juventus, een club die werkelijk op ELKE positie een speler van > 15 miljoen heeft staan. Had je verwacht hier te winnen? Ook met een goede verdediging ben je gewoon de mindere. Die 4 voorin bij Juventus (Vhlaovic, Gonzalez, Koopmeiners, Yildiz) vertegenwoordigen een hogere transferwaarde dan de basis elf van PSV.
Nee, maar ik had ons wel wat beter voor de dag zien komen dan wat we vandaag hebben laten zien.quote:Op dinsdag 17 september 2024 21:36 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je verliest op bezoek bij Juventus, een club die werkelijk op ELKE positie een speler van > 15 miljoen heeft staan. Had je verwacht hier te winnen? Ook met een goede verdediging ben je gewoon de mindere. Die 4 voorin bij Juventus (Vhlaovic, Gonzalez, Koopmeiners, Yildiz) vertegenwoordigen een hogere transferwaarde dan de basis elf van PSV.
Dat denken de spelers van PSV zelf ook.quote:Op dinsdag 17 september 2024 21:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat heeft ook te maken met de dominantie in de Eredivisie. Mensen denken dat psv beter is dan ze daadwerkelijk zijn op CL niveau.
Naja, als je denkt van Juventus te kunnen winnen ben je redelijk van het padje af. Tuurlijk 5 van de 100 oid win je wel met geluk, het is niet alsof ze onverslaanbaar zijn, maar onder normale omstandigheden win je niet.quote:Op dinsdag 17 september 2024 21:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat heeft ook te maken met de dominantie in de Eredivisie. Mensen denken dat psv beter is dan ze daadwerkelijk zijn op CL niveau.
Nouja beetje overdreven toch. Juve heeft de afgelopen 3 jaar in Europa (punten) verloren van Sevilla, Nantes, Sporting, Benfica, Villareal, en zelfs Maccabi Haifa.quote:Op dinsdag 17 september 2024 21:44 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Naja, als je denkt van Juventus te kunnen winnen ben je redelijk van het padje af. Tuurlijk 5 van de 100 oid win je wel met geluk, het is niet alsof ze onverslaanbaar zijn, maar onder normale omstandigheden win je niet.
Lijkt mij echter niet dat je dan tevreden moet zijn met wat je vandaag 90 minuten aan hebt zitten kijken? Net als dat je vorig jaar na Arsenal ook onmogelijk tevreden kon zijn.
Schijnen wel andere spelers op het veld te staan nu dan 3 jaar terug.quote:Op dinsdag 17 september 2024 21:48 schreef CR7 het volgende:
[..]
Nouja beetje overdreven toch. Juve heeft de afgelopen 3 jaar in Europa (punten) verloren van Sevilla, Nantes, Sporting, Benfica, Villareal, en zelfs Maccabi Haifa.
quote:Op dinsdag 17 september 2024 21:48 schreef CR7 het volgende:
[..]
Nouja beetje overdreven toch. Juve heeft de afgelopen 3 jaar in Europa (punten) verloren van Sevilla, Nantes, Sporting, Benfica, Villareal, en zelfs Maccabi Haifa.
Die 50 miljoen uit Saudi Arabië zien we nooit meerquote:Op dinsdag 17 september 2024 21:47 schreef ISVV het volgende:
Die Bakayoko was ook mokerslecht. Echt een frustrerende speler soms.
Ja waarvoor speel je eigenlijk überhaupt CL dan als je er toch zo in staatquote:Op dinsdag 17 september 2024 21:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]ja het is echt drie keer niks.
Nu overdrijf je het niveau van Juventus wel een beetje, speelde die niet kansloos 0-0 tegen Empoli oid afgelopen weekend? Je moet zelf gewoon top zijn en die extra meters maken.quote:Op dinsdag 17 september 2024 21:44 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Naja, als je denkt van Juventus te kunnen winnen ben je redelijk van het padje af. Tuurlijk 5 van de 100 oid win je wel met geluk, het is niet alsof ze onverslaanbaar zijn, maar onder normale omstandigheden win je niet.
Lijkt mij echter niet dat je dan tevreden moet zijn met wat je vandaag 90 minuten aan hebt zitten kijken? Net als dat je vorig jaar na Arsenal ook onmogelijk tevreden kon zijn.
Hardop gelachen, heerlijke humor dit.quote:Op dinsdag 17 september 2024 21:52 schreef GGMM het volgende:
Gelukkig een belangrijke uitgoal, thuis 2-0 winnen is nog wel te doen.
Vertel?quote:Op dinsdag 17 september 2024 21:52 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ja waarvoor speel je eigenlijk überhaupt CL dan als je er toch zo in staat
Als ik er ben is het lachen geblazen!quote:Op dinsdag 17 september 2024 21:53 schreef ISVV het volgende:
[..]
Hardop gelachen, heerlijke humor dit.
Naja, dan is het 20 van de 100 ook goed. Punt blijft hetzelfde natuurlijk. Normaal gesproken win je niet.quote:Op dinsdag 17 september 2024 21:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nu overdrijf je het niveau van Juventus wel een beetje, speelde die niet kansloos 0-0 tegen Empoli oid afgelopen weekend? Je moet zelf gewoon top zijn en die extra meters maken.
Om je te tonen op het hoogste niveau? Om je spelers een toneel te geven om op dit niveau te presteren? Dat doe je niet alleen met een (voor ED) goed middenveld en aanval?quote:
Ja toch snapt een groot deel van de psv supporters dit niet schijnbaar. Vrienden van me hadden het al over een makkelijke overwinning vanmiddag. Want Eredivisie dit dat. Je zag het ook online al zijn dat vaak wel de echte gekkiesquote:Op dinsdag 17 september 2024 21:54 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Naja, dan is het 20 van de 100 ook goed. Punt blijft hetzelfde natuurlijk. Normaal gesproken win je niet.
Je moeder voorspelde anders ook een overwinning voor psv. Heeft ze je nog de groeten gedaan?quote:Op dinsdag 17 september 2024 21:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu maak je het wel heel ongeloofwaardig
Op welke positie heeft PSV een betere speler dan Juve? Je kunt 60 mijoen CL geld opstrijken maar Juve geeft alleen al aan Koopmeiners 50 miljoen uit. Juve pompte meer dan 160 miljoen in de selectie afgelopen transferwindow. En dan is Juve niet eens de absolute too van Europa. De verdediging is ruk maar op dit niveau komen middenveld en aanval ook te kort.quote:Op dinsdag 17 september 2024 21:42 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nee, maar ik had ons wel wat beter voor de dag zien komen dan wat we vandaag hebben laten zien.
Eens. En nu?quote:Op dinsdag 17 september 2024 21:55 schreef CR7 het volgende:
[..]
Om je te tonen op het hoogste niveau? Om je spelers een toneel te geven om op dit niveau te presteren? Dat doe je niet alleen met een (voor ED) goed middenveld en aanval?
Ja of "PSG, Liverpool en Juventus zijn lastig, maar de rest moet je makkelijk winnen". De rest is hooguit 50/50. En in het geval van Sporting en Girona zelfs 60/40 in je nadeel.quote:Op dinsdag 17 september 2024 21:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja toch snapt een groot deel van de psv supporters dit niet schijnbaar. Vrienden van me hadden het al over een makkelijke overwinning vanmiddag. Want Eredivisie dit dat. Je zag het ook online al zijn dat vaak wel de echte gekkies
De wens is de vader van de gedachte in die gevallen denk ikquote:Op dinsdag 17 september 2024 21:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja toch snapt een groot deel van de psv supporters dit niet schijnbaar. Vrienden van me hadden het al over een makkelijke overwinning vanmiddag. Want Eredivisie dit dat. Je zag het ook online al zijn dat vaak wel de echte gekkies
Geen idee op welk niveau je Sporting moet schatten maar die hebben wel een aardige spits.quote:Op dinsdag 17 september 2024 21:59 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
De wens is de vader van de gedachte in die gevallen denk ikTegen Juve en PSG moest het natuurlijk niet gebeuren de eerste wedstrijden, maar met hoe ze vandaag voor de dag komen vrees ik met grote vrezen voor de pot tegen Sporting, daar had ik toch wel op minimaal een puntje gehoopt.
Ja, ik zag ook een item van VoetbalPrimeur. Die pikken de gekkies er ook uit inderdaad. Maar hier waren echt veel users (waaronder ik zei de gek) die kritisch waren op Stewart omdat we wisten dat je met deze verdediging in de CL een modderfiguur zou slaan. Dus er zijn er genoeg die realistisch zijn en wisten dat dit moeilijk wordt. In de Eredivisie wordt het wel makkelijk, maar dat komt ook omdat jullie en Feyenoord er geen zak van kunnen.quote:Op dinsdag 17 september 2024 21:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mindere teams gaan er inderdaad altijd kansloos af tegen een top team.quote:Op dinsdag 17 september 2024 21:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
Op welke positie heeft PSV een betere speler dan Juve? Je kunt 60 mijoen CL geld opstrijken maar Juve geeft alleen al aan Koopmeiners 50 miljoen uit. Juve pompte meer dan 160 miljoen in de selectie afgelopen transferwindow. En dan is Juve niet eens de absolute too van Europa. De verdediging is ruk maar op dit niveau komen middenveld en aanval ook te kort.
Ja en voor hetzelfde geld had Stewart wel 30 miljoen in de verdediging gepompt en verlies je vervolgens met 5-1. Voor Ledezma, Dams en Flamingo was dit even schrikken natuurlijk. Zo speel je thuis tegen NEC en zo krijg je op je broek in Turijn. Maar wellicht worden dat soort mannen er beter van, al zal Ledezma nooit een goede back worden.quote:Op dinsdag 17 september 2024 22:02 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Mindere teams gaan er inderdaad altijd kansloos af tegen een top team.
Dat je verliest tegen dit soort teams is te verwachten, maar je kunt wel beter partij geven dan wat we vandaag hebben gezien.
Is voor velen wel een dingetje he. Of je een "goede user" bent. Worden hier aan het eind van het jaar de Fok Nobel prijzen uitgedeeld ofzo?quote:Op dinsdag 17 september 2024 22:16 schreef ISVV het volgende:
[..]
Sterke conclusie, krachtig geformuleerd. Prima user ben je.
Wie weet haal je 3 goede verdedigers voor die 30 miljoen en win je hier 0-1!quote:Op dinsdag 17 september 2024 22:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja en voor hetzelfde geld had Stewart wel 30 miljoen in de verdediging gepompt en verlies je vervolgens met 5-1. Voor Ledezma, Dams en Flamingo was dit even schrikken natuurlijk. Zo speel je thuis tegen NEC en zo krijg je op je broek in Turijn. Maar wellicht worden dat soort mannen er beter van, al zal Ledezma nooit een goede back worden.
Nooit meer je elftal versterken want het kan mis gaan!quote:Op dinsdag 17 september 2024 22:18 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wie weet haal je 3 goede verdedigers voor die 30 miljoen en win je hier 0-1!
Het is nu ook wel weer leuk geweest toch? Als je dan nog een beetje humor hebt zoals sommigequote:Op dinsdag 17 september 2024 22:17 schreef CR7 het volgende:
[..]
Is voor velen wel een dingetje he. Of je een "goede user" bent. Worden hier aan het eind van het jaar de Fok Nobel prijzen uitgedeeld ofzo?
Man man 1x verliezen en gelijk gepikeerd. En dan heb je zelf niet eens op het veld gestaan.quote:Op dinsdag 17 september 2024 22:20 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Het is nu ook wel weer leuk geweest toch? Als je dan nog een beetje humor hebt zoals sommige
anderen die hier even komen buurten, maar dat is ook niet het geval. Je hebt al de hele avond het hoogste woord hier met wat oneliners en ander gezwets.
Zou zomaar kunnen, is echter wel een gevaarlijk spel dat je dan speelt. Tig miljoen in je selectie pompen in de hoop dat je die weer terug gaat winnen.quote:Op dinsdag 17 september 2024 22:18 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wie weet haal je 3 goede verdedigers voor die 30 miljoen en win je hier 0-1!
Ben ik het ook wel mee eens hoor, wat dat betreft is het wel jammer dat die Zalewski bijvoorbeeld geen zin had om hier te komen spelen. Multifunctionele speler die je ook nog eens voor veel door kan verkopen.quote:Op dinsdag 17 september 2024 22:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, is echter wel een gevaarlijk spel dat je dan speelt. Tig miljoen in je selectie pompen in de hoop dat je die weer terug gaat winnen.
Dan liever eigen jeugd of jonge iets goedkopere spelers de kans geven en ervaring laten opdoen.
Waren ze dat miljoenen pompen al niet van plan met Van den Berg dan?quote:Op dinsdag 17 september 2024 22:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, is echter wel een gevaarlijk spel dat je dan speelt. Tig miljoen in je selectie pompen in de hoop dat je die weer terug gaat winnen.
Dan liever eigen jeugd of jonge iets goedkopere spelers de kans geven en ervaring laten opdoen.
Als dat bij Feyenoord zou gebeuren zou @onlogisch daar blind voor tekenen.quote:Op dinsdag 17 september 2024 22:29 schreef Buitendam het volgende:
Als het dubbeltje een beetje de goeie kant op valt speel je drie seizoenen op rij CL met bijbehorende inkomsten en wordt je 2 keer op rij kampioen. En dat zonder extreem hoge of risicovolle uitgaven. Ik snap niet waarom je dat beleid als zo slecht kunt ervaren.
Van Den Berg is een speler die je (mocht je Europees geen succes boeken) wel voor een leuke prijs weer kan verkopen omdat die nog jong is.quote:Op dinsdag 17 september 2024 22:29 schreef CR7 het volgende:
[..]
Waren ze dat miljoenen pompen al niet van plan met Van den Berg dan?
Hij liked ‘m. Ik snap de grap niet, potverdorie.quote:Op dinsdag 17 september 2024 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als dat bij Feyenoord zou gebeuren zou @:onlogisch daar blind voor tekenen.
Die stucadoor is uit de selectie gezet, misschien nu op te pikken voor een habbekrats.quote:Op dinsdag 17 september 2024 22:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ben ik het ook wel mee eens hoor, wat dat betreft is het wel jammer dat die Zalewski bijvoorbeeld geen zin had om hier te komen spelen. Multifunctionele speler die je ook nog eens voor veel door kan verkopen.
Veel gaat ook afhangen van Karsdorp, als dat geen succes is dan zijn we echt in de aap gelogeerd.
Je zei 'wordt je kampioen'quote:Op dinsdag 17 september 2024 22:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij liked ‘m. Ik snap de grap niet, potverdorie.
Ja, de vorige keer begreep ie ‘m toch niet? Toen moest ik wel lachen.quote:Op dinsdag 17 september 2024 22:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je zei 'wordt je kampioen'
Ik laat spelfoutjes altijd trots aan onlogisch zien.
Die zal wel balen dan, bod van 9 miljoen sprak ook vertrouwen uit in zijn kwaliteiten.quote:Op dinsdag 17 september 2024 22:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
Die stucadoor is uit de selectie gezet, misschien nu op te pikken voor een habbekrats.
Ja, toen had hij z'n dag nietquote:Op dinsdag 17 september 2024 22:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, de vorige keer begreep ie ‘m toch niet? Toen moest ik wel lachen.
Die Turken boden 15 miljoen, maar Zalewski zag er op het laatste moment van af.quote:Op dinsdag 17 september 2024 22:36 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Die zal wel balen dan, bod van 9 miljoen sprak ook vertrouwen uit in zijn kwaliteiten.
Maar dan moet je in Turkije gaan spelen, dat snap ik nog wel. Hoger salaris, dat wel.quote:Op dinsdag 17 september 2024 22:42 schreef tja77 het volgende:
[..]
Die Turken boden 15 miljoen, maar Zalewski zag er op het laatste moment van af.
Als het kwaliteitsverschil te groot moet je de bus parkeren en op de counter spelen. Zo niet, dan ga je er gegarandeerd met een verliespartij naar huis.quote:Op dinsdag 17 september 2024 22:02 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Mindere teams gaan er inderdaad altijd kansloos af tegen een top team.
Dat je verliest tegen dit soort teams is te verwachten, maar je kunt wel beter partij geven dan wat we vandaag hebben gezien.
Bayern is nog wel een stuk sterker dan Juve denk ik.quote:Op dinsdag 17 september 2024 22:53 schreef GotenSSJ het volgende:
Nou ja, als je Zagreb zo ziet viel het bij ons allemaal wel mee vanavond.
Ik zou met deze verdediging zeker niet de bus gaan parkeren. Dan maar proberen om met de kwaliteiten voorin zo veel mogelijk van het eigen doel te spelen.quote:Op dinsdag 17 september 2024 22:44 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Als het kwaliteitsverschil te groot moet je de bus parkeren en op de counter spelen. Zo niet, dan ga je er gegarandeerd met een verliespartij naar huis.
Had ook niet verwacht dat PSV met dat soort cijfers zou gaan verliezen hoor. Ook niet van Bayern. Dan verlies je misschien met 4-0, maar niet veel meer. Had PSV eigenlijk best kans gegeven tegen Juventus.quote:Op dinsdag 17 september 2024 22:53 schreef GotenSSJ het volgende:
Nou ja, als je Zagreb zo ziet viel het bij ons allemaal wel mee vanavond.
Het is eerder een soort statistische benadering van de methode die het waarschijnlijkst op een gelijkspel uitdraaien zal. Daarbij is het minimaliseren van ruimte het belangrijkste en is het duidelijkste voorbeeld eigenlijk de methode die de voetbaldwergen in het internationale voetbal utiliseren.quote:Op dinsdag 17 september 2024 23:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zou met deze verdediging zeker niet de bus gaan parkeren. Dan maar proberen om met de kwaliteiten voorin zo veel mogelijk van het eigen doel te spelen.
Terrorfußball, afkijken bij het Union Berlin van 2 jaar geleden.quote:Op dinsdag 17 september 2024 22:44 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Als het kwaliteitsverschil te groot moet je de bus parkeren en op de counter spelen. Zo niet, dan ga je er gegarandeerd met een verliespartij naar huis.
Ik ben er niet bekend mee, maar hoor graag je toelichting wat het precies is.quote:Op woensdag 18 september 2024 01:48 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Terrorfußball, afkijken bij het Union Berlin van 2 jaar geleden.
Prima resultaat, afschuwelijk om naar te kijken.
Had het niet beter kunnen verwoorden. Voor mij is het de combinatie van een incomplete verdediging (slecht beleid) en het feit dat je in de Eredivisie op 2 ploegen na alleen maar oefenpotjes speelt. Sure, Juventus is geen wereldtop; maar Juventus is wel gewoon Europese subtop a lá Dortmund. En PSV moet gewoon top zijn om tegen zulke ploegen mee te kunnen.quote:Op woensdag 18 september 2024 07:30 schreef VEM2012 het volgende:
Het is een beetje lachwekkend hoe negatief er wordt gereageerd op dit verlies. Het was kut, maar daar zijn ook wel verklaringen voor. Door meerdere omstandigheden staat je team nog niet (blessures, late inkomende transfers) en om hier een resultaat te halen zul je gewoon top moeten zijn.
Als ik dan analisten hoor praten over dat er wat te halen valt moet ik een beetje glimlachen. 3-1 is een normale uitslag (ook al was het spelbeeld slechter). Dit zijn niet de wedstrijden waar PSV het van moet hebben.
Misschien al besproken maar ik begrijp het mindere optreden heel goed. Veerman is leuk in de eredivisie maar dat is zijn plafond.quote:Mulder snapt niet waar het mindere optreden van Veerman vandaan komt. "Misschien zit er te veel druk op zijn schouders, dat hij te veel van zichzelf verlangt. Maar hij loopt met een zak aardappels op de rug."
Ook in de eredivisie komt het voetballende onvermogen van Guus Til toch op een vrij schrijnende manier naar voren?quote:Op woensdag 18 september 2024 10:06 schreef DobbyDob het volgende:
Zonde. Had stiekem gehoopt dat PSV wel in de buurt kwam van de Europes subtop, maar het niveauverschil was wel heel groot. Vond dit erger dan Arsenal uit. Dat is nog absolute top. Middenveld gaf totaal niet thuis helaas. Het gebrek aan weerstand in de Eredivisie breekt je wel op in zulke wedstrijden.
Eens. Waarom speelde die eigenlijk? Die jongen die inviel en scoorde is toch veel beter.quote:Op woensdag 18 september 2024 10:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook in de eredivisie komt het voetballende onvermogen van Guus Til toch op een vrij schrijnende manier naar voren?
Kan nog geen 90 minuten spelen begreep ik. Maar je speelt dan eigenlijk met een niet bestaand middenveld aangezien Veerman vrij simpel geneutraliseerd kan worden en een halve KKD-verdediging. Snap de paniek dan ook niet zo.quote:Op woensdag 18 september 2024 10:10 schreef DobbyDob het volgende:
[..]
Eens. Waarom speelde die eigenlijk? Die jongen die inviel en scoorde is toch veel beter.
Nee, hij kan best wel doorgroeien, maar het liep bij PSV in zijn geheel niet en op zo’n moment is zijn spel kwetsbaar.quote:Op woensdag 18 september 2024 09:51 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Misschien al besproken maar ik begrijp het mindere optreden heel goed. Veerman is leuk in de eredivisie maar dat is zijn plafond.
Voetballend onvermogen is wel overdreven. Paar keer gezien dat hij erin kwam en een belangrijke rol vervulde met het binnentrekken van een overwinning. Het ziet er allemaal vrij onbehouwen uit, zeker naast een sierlijke Tillman maar hij sleurt en werkt er toch regelmatig een resultaat uit wat in het voordeel is van PSV.quote:Op woensdag 18 september 2024 10:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook in de eredivisie komt het voetballende onvermogen van Guus Til toch op een vrij schrijnende manier naar voren?
Oh dat zeker, op een lager niveau dan gisteren is het in dat opzicht ook wel een hele nuttige kracht. Hij kan alleen heel weinig met een bal en dat breekt je op, zelfs in de eredivisie vind ik hem eigenlijk een stuk nuttiger als invaller op zijn hoogst in deze selectie.quote:Op woensdag 18 september 2024 13:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Voetballend onvermogen is wel overdreven. Paar keer gezien dat hij erin kwam en een belangrijke rol vervulde met het binnentrekken van een overwinning. Het ziet er allemaal vrij onbehouwen uit, zeker naast een sierlijke Tillman maar hij sleurt en werkt er toch regelmatig een resultaat uit wat in het voordeel is van PSV.
Maar dat is toch bij elke speler? Als Tillman of Saibari stopt met goals en assists heb je er ook geen fluit aan.quote:Op woensdag 18 september 2024 13:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh dat zeker, op een lager niveau dan gisteren is het in dat opzicht ook wel een hele nuttige kracht. Hij kan alleen heel weinig met een bal en dat breekt je op, zelfs in de eredivisie vind ik hem eigenlijk een stuk nuttiger als invaller op zijn hoogst in deze selectie.
Was bij Feyenoord al, ik vond het een fantastisch ventje en enorm belangrijk in zijn eerste half jaar met goals en assists. Maar als dat achterblijft dan hou je eigenlijk ook niks over.
Mwah, die kunnen toch een stuk beter meevoetballen of een bal aannemen zonder dat deze een meter verder terechtkomt.quote:Op woensdag 18 september 2024 13:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar dat is toch bij elke speler? Als Tillman of Saibari stopt met goals en assists heb je er ook geen fluit aan.
Er is toch weinig paniek bij PSV? Kampioen worden ze wel. Helaas is de CL een ander verhaal.quote:Op woensdag 18 september 2024 10:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan nog geen 90 minuten spelen begreep ik. Maar je speelt dan eigenlijk met een niet bestaand middenveld aangezien Veerman vrij simpel geneutraliseerd kan worden en een halve KKD-verdediging. Snap de paniek dan ook niet zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |