Koekoek, de man die er niets van kan en nooit hoger ging spelen dan Bologna aldus de kenners.quote:Jerdy Schouten staat op de radar van FC Barcelona, zo meldt Marca. De Catalanen zijn in de zoektocht naar een nieuwe defensieve middenvelder uitgekomen bij de controleur van PSV. Bronnen rond Schouten bevestigen aan Voetbal International de interesse.
@Calandquote:
Niemand heeft gezegd dat hij er niks van kan overigens.quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:41 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Koekoek, de man die er niets van kan en nooit hoger ging spelen dan Bologna aldus de kenners.
Wat is dit voor goedkope manier om je gelijk te halen? Milan had interesse in Paixao. Gimenez sprak met Real Madrid. Man U haalde daadwerkelijk Antony voor 100 miljoen. Aliou Balde wees Borussia Dortmund af voor Feyenoord. Is je argument nu dat grote clubs nooit spelers voor de breedte halen of miskopen doen? Zelfs Luuk de Jong en Cillesen speelden recent bij Barça. Maar ok, weet nu al dat dat je hier geen antwoord op gaat hebben.quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Een klap in het gezicht van user @:CR7
Ach jochie toch.
Dit inderdaad. En als ze (ook ik) dat al doen is dat een tegenreactie op de PSV'ers die denken dat die wel even met gemak mee zal draaien in de wereldtop terwijl die het op zijn 28e nog steeds niet tegen meer dan een handvol toppers heeft laten zien.quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niemand heeft gezegd dat hij er niks van kan overigens.
Vooral een heel verhaal beginnen met de "Wat is dit voor een goedkope manier om je gelijk te halen" is een leuke.quote:Op vrijdag 13 september 2024 21:29 schreef Buitendam het volgende:
Ik vind de om zich heen slaande @:CR7 zo'n ontzettend leuke rubriek.
Mooi dat het zo diep zit.quote:Op vrijdag 13 september 2024 21:11 schreef CR7 het volgende:
[..]
Wat is dit voor goedkope manier om je gelijk te halen? Milan had interesse in Paixao. Gimenez sprak met Real Madrid. Man U haalde daadwerkelijk Antony voor 100 miljoen. Aliou Balde wees Borussia Dortmund af voor Feyenoord. Is je argument nu dat grote clubs nooit spelers voor de breedte halen of miskopen doen? Zelfs Luuk de Jong en Cillesen speelden recent bij Barça. Maar ok, weet nu al dat dat je hier geen antwoord op gaat hebben.![]()
![]()
Ach Dombo
[..]
Dit inderdaad. En als ze (ook ik) dat al doen is dat een tegenreactie op de PSV'ers die denken dat die wel even met gemak mee zal draaien in de wereldtop terwijl die het op zijn 28e nog steeds niet tegen meer dan een handvol toppers heeft laten zien.
Ik ben niet hele dagen bezig met zoeken naar rioolberichten om aan te tonen dat jullie beste speler echt wel beter is dan niveau Bologna hoor. En vooral leuk dat Dombo witte voetjes probeert te halen hier.quote:Op vrijdag 13 september 2024 21:29 schreef Buitendam het volgende:
Ik vind de om zich heen slaande @:CR7 zo'n ontzettend leuke rubriek.
Geen antwoord wat ik al dacht.quote:Op vrijdag 13 september 2024 21:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vooral een heel verhaal beginnen met de "Wat is dit voor een goedkope manier om je gelijk te halen" is een leuke.
Nou. Mooi.quote:Op vrijdag 13 september 2024 21:33 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ik ben niet hele dagen bezig met zoeken naar rioolberichten om aan te tonen dat jullie beste speler echt wel beter is dan niveau Bologna hoor. En vooral leuk dat Dombo witte voetjes probeert te halen hier.
Als je het maar vaak genoeg herhaald zal het vast en zeker eens een keer gebeuren.quote:Op vrijdag 13 september 2024 22:39 schreef klaasweetalles het volgende:
Het wordt tijd dat psv een flink pak slaag krijgt
herhaalTquote:Op vrijdag 13 september 2024 22:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als je het maar vaak genoeg herhaald zal het vast en zeker eens een keer gebeuren.
Zit jij bij het circus?quote:Op vrijdag 13 september 2024 22:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat jij wil. Op het circus deden we niet aan scholing.
Clown en trapezequote:Op vrijdag 13 september 2024 22:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Zit jij bij het circus?
wat doe je ?
Sporting thuis (0-3) en Heerenveen uit (4-2) zie ik mogelijkheden, de rest is kansloos tot de kerst.quote:Op vrijdag 13 september 2024 22:39 schreef klaasweetalles het volgende:
Het wordt tijd dat psv een flink pak slaag krijgt
Net als alle andere betrokkenen bij dat doelpuntquote:Op vrijdag 13 september 2024 22:47 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ach Jerdy gleed weer eens uit over een bananenschil bij de 1-1
[ link | afbeelding ]
Haha nog een bevestiging.quote:Op zaterdag 14 september 2024 12:26 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Net als alle andere betrokkenen bij dat doelpuntBedankt voor het bewijzen van mijn punt vriend.
Nog wel ff een paar goaltjes erbij gaarnequote:Op zaterdag 14 september 2024 16:48 schreef AmenhotepIV het volgende:
Mooi, dat waren de Nijmegenaren.
Op naar Turijn!
Nu in de winter nog een jaartje bijtekenenquote:Op zaterdag 14 september 2024 16:49 schreef tompsv18 het volgende:
2 heerlijke ballen van Boscagli waar 2 goals uitkomen. Zo belangrijk.
quote:LIVE | 3-0 is een kwestie van tijd voor PSV, Eindhovenaren op rozen tegen tien van NEC
Het zijn eigenlijk 34 oefenwedstrijden tussen de CL beslommeringen door.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:00 schreef AmenhotepIV het volgende:
Het lijkt erop dat na 5 duels titel nummer 26 binnen is.
Az blijft misschien wel weer lang aanhakenquote:Op zaterdag 14 september 2024 21:00 schreef AmenhotepIV het volgende:
Het lijkt erop dat na 5 duels titel nummer 26 binnen is.
Ach nee joh, geen scorend vermogen (tot dusver).quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:05 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Az blijft misschien wel weer lang aanhaken
Die haken uiteindelijk wel weer af ja, rond speelronde 20 ofzoquote:Op zaterdag 14 september 2024 21:12 schreef AmenhotepIV het volgende:
[..]
Ach nee joh, geen scorend vermogen (tot dusver).
Bommel scoort soms 3x in een wedstrijd om vervolgens 6 wedstrijden droog te staan. De papagaai staat ook nog droog.
En Mijnans Clasie en Koopmeiners scoren zelden.
Nooit gedaanquote:Op zaterdag 14 september 2024 21:06 schreef GotenSSJ het volgende:
Dat Feyenoord hoeven we tot nu toe ook niet echt serieus te nemen.
Jullie zijn al na 5 wedstrijden min of meer kampioenquote:Op zaterdag 14 september 2024 21:06 schreef GotenSSJ het volgende:
Prima weekendje alweer zo. Dat Feyenoord hoeven we tot nu toe ook niet echt serieus te nemen.
Mwah, dat is wel een beetje te snel na wat wedstrijden tegen rechterrijtje en NEC imo. Maar nadat we het hele middenveld + de hele aanval wisten te houden wist je wel dat je een serieuze kans had om de titel te prolongeren.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jullie zijn al na 5 wedstrijden min of meer kampioen
Saaie competitie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |