abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216593371
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 22:15 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Omdat het allemaal nep-vluchtelingen zijn. Een echte vluchteling reist geen 3000km door een zevental veilige landen. Deze mensen komen louter voor de welvaart.
Een echte vluchteling wil zoveel als mogelijk afstand tussen hem en de gewelddadige mannen, want ze weten dat de gewelddadige mannen snel een afstand kunnen overbruggen.
Het is dus puur uit lijfsbehoud dat zij zo ver vluchten.
  zaterdag 8 februari 2025 @ 11:02:21 #177
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_216593391
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 17:29 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Als je de boeken van Ayaan Hirsi Ali en andere Somalische vrouwen leest, dan lees je standaard terug dat een hoop van de druk vanuit de gemeenschap om je dochters te laten besnijden komt van nota bene de vrouwen.
Naar dit fenomeen is wel onderzoek gedaan. Niet specifiek toegepast op deze casus maar meer het algemene dat iemand iets doorstaat wat niet deugt.

Rationalisatie en verdediging komt hier vaak bij kijken om de ervaring en gedane tijdsinvestering betekenis te geven. En: herhaling.

Het is dus een coping om de op dit punt fragiele identiteit / egostructuur bijeen te houden.
  zaterdag 8 februari 2025 @ 11:06:43 #178
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_216593430
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 10:46 schreef quo_ het volgende:

[..]
En voor vakantie en begrafenissen.
We worden uitverkocht/weggegeven door een stel extreem naïeve of idealistische idioten die geen benul hebben tot wat voor toekomst in Nederland dit leidt.
The End Times are wild
  zaterdag 8 februari 2025 @ 11:16:05 #179
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_216593515
quote:
11s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 10:51 schreef Drxx het volgende:

[..]
Mocro-smatjes worden niet gedood? Wat gebeurt er dan in hun geval? Ben ik dan de sjaak? :@
Wil je aub met respect spreken over onze schonen? Dank u.

Nee, de Marokkaanse cultuur kent geen eerwraak.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_216593598
quote:
15s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 11:16 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Wil je aub met respect spreken over onze schonen? Dank u.

:{²
Zina's dan, ook goed. Maar wat zijn dan wél de gevolgen, ben ik wel veilig? :o
  zondag 9 februari 2025 @ 08:57:49 #181
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_216604399
quote:
15s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 23:39 schreef BansheeBoy het volgende:

Ik lees dat als een "Nee, ik ben ze nooit tegengekomen." Ik weet genoeg.

Ach, onze huismoslim zit weer in de bagatelliseerstand. De politie is het wel al 'een paar keer' tegengekomen:

quote:
De politie meldde vorig jaar 619 bij het Landelijk Expertise Centrum Eergerelateerd Geweld gevallen waarbij sprake was van geweld omdat de familie-eer geschonden zou zijn en moest worden 'hersteld'.
Overigens sluit ik niet uit dat jij er 'begrip' voor hebt. Je hangt ook veel andere achterlijke dingen aan die verbonden zijn met de islam.

quote:
15s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 11:16 schreef BansheeBoy het volgende:

Ik geloof je niet op je woord.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  zondag 9 februari 2025 @ 09:00:43 #182
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_216604416
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 11:02 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Naar dit fenomeen is wel onderzoek gedaan. Niet specifiek toegepast op deze casus maar meer het algemene dat iemand iets doorstaat wat niet deugt.

Rationalisatie en verdediging komt hier vaak bij kijken om de ervaring en gedane tijdsinvestering betekenis te geven. En: herhaling.

Het is dus een coping om de op dit punt fragiele identiteit / egostructuur bijeen te houden.
What da fuq are you saying? :?
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  zondag 9 februari 2025 @ 09:02:46 #183
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_216604428
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 21:49 schreef TLC het volgende:
Make eerwraak great again
Je zou bijna een concept van eerwraak in ons strafrecht opnemen, collectieve straf voor de hele uitgebreide familie bij eerwraak moorden.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_216605330
Gewoon foei zeggen. Dan houdt het wel op.

ALSOF HET SYRIERS WAT KAN SCHELEN WAT NL VAN EERWRAAK VINDT. De naïviteit is weer sterk!
pi_216605376
Even een hoofdstukje eerwraak in de inburgeringscursus opnemen en opgelost. ^O^
Vakman pur sang
pi_216605427
Ik vind het eigenlijk wel racistisch om iets wat is ingebed in een cultuur te bestraffen.

Het is niet divers en ook niet inclusief, institutioneel racisme zie je ook hier weer bij justitie.
pi_216605464
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2025 11:01 schreef Cockwhale het volgende:
Gewoon foei zeggen. Dan houdt het wel op.

ALSOF HET SYRIERS WAT KAN SCHELEN WAT NL VAN EERWRAAK VINDT. De naïviteit is weer sterk!
Toevallig iemand gesproken in die gemeenschap en die wist te vertellen dat Syriërs onder meer naar NL zijn gevlucht voor een paspoort en na verloop van tijd (als paspoort binnen is) weer vertrekken naar (een ander land in) het Midden-Oosten.

Dit is dus voornamelijk een tijdelijke stop en vandaar dat je je ook niet gaat inlezen op hoe bepaalde dingen geregeld zijn hier.

Zie je ook met andere buitenlanders die een huis kopen of laten bouwen in hun vaderland.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_216605757
Zogenaamde feministische organisaties zijn muisstil over dit onderwerp.
pi_216605863
Herkenbaar, ik heb namelijk aardig wat Syrische leerlingen rondlopen en die hebben idd hele andere opvattingen dan de standaard Nederlander.

Zeg je iets over hun dan moeten ze daar wat mee want anders verliezen ze respect.............

Ik zie dat veel van dit soort zaken vanuit huis komt en niet vanuit de omgeving... dus daar zou eens wat moeten veranderen.

Wil je in Nederland wonen? goed! volg onze regels..

Eerwraak? jammer dan zetten we het hele gezin uit... ongeacht verblijfsvergunning...

Maar nee, dat laatste zal nooit gebeuren... en deels ook logisch... maar serieus, dat eerwraak moeten we veel harder aanpakken! :Y
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_216605864
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2025 09:02 schreef nixxx het volgende:

[..]
Je zou bijna een concept van eerwraak in ons strafrecht opnemen, collectieve straf voor de hele uitgebreide familie bij eerwraak moorden.
De hele uitgebreide familie, hoe zie je dat voor ogen dan?
pi_216606365
Bekijk deze YouTube-video

Kijk dit en laat dit even op je inwerken.
pi_216606384
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 11:49 schreef Chandler het volgende:
Herkenbaar, ik heb namelijk aardig wat Syrische leerlingen rondlopen en die hebben idd hele andere opvattingen dan de standaard Nederlander.

Zeg je iets over hun dan moeten ze daar wat mee want anders verliezen ze respect.............

Ik zie dat veel van dit soort zaken vanuit huis komt en niet vanuit de omgeving... dus daar zou eens wat moeten veranderen.

Eerwraak? jammer dan zetten we het hele gezin uit... ongeacht verblijfsvergunning...

Maar nee, dat laatste zal nooit gebeuren... en deels ook logisch... maar serieus, dat eerwraak moeten we veel harder aanpakken! :Y

Is eigenlijk helemaal niet goed, het waren oorlogsvluchtelingen destijds. Was nooit de bedoeling dat ze hier gaan wonen m.i. .

Wat zijn we in de EU toch naïef het brengt ons niks. (Dan ellende)
Vakman pur sang
pi_216606811
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 12:30 schreef quirina het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

Kijk dit en laat dit even op je inwerken.
Heb jij dat filmpje ook in de Nederlandse taal? Anders is het waardeloos.
  zondag 9 februari 2025 @ 18:47:59 #194
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_216611122
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 11:50 schreef Doler12 het volgende:

[..]
De hele uitgebreide familie, hoe zie je dat voor ogen dan?
Allemaal het gevang in voor een jaar of tien. En eventuele Nederlandse nationaliteit afnemen en na afloop straf uitzetten.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_216611205
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 11:41 schreef Homey het volgende:
Zogenaamde feministische organisaties zijn muisstil over dit onderwerp.
JaMaAr BlAnKe AuTocHToNeN dOeN DiT OoK!
  maandag 10 februari 2025 @ 22:00:50 #196
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_216627172
Willen we MEER of willen we MINDER?
"Hoka Hey!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')