abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 september 2024 @ 20:30:33 #101
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_214981731
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2024 19:36 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Zo'n beetje iedereen weet dat er een kinderslot op zit, toch? TOCH?
:D
  zondag 15 september 2024 @ 19:18:46 #102
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_214991349
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 september 2024 19:51 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
De Syrische cultuur is niet achterlijk.. er wonen achterlijke culturen in Syriė. Dat onderschrijven mensen uit Syriė zelf ook, overigens.
True. Voor de burgeroorlog was het prima toeven in Syrie. Maar de Soenni moslims in Syrie vonden het seculiere regime van Assad niet Islam genoeg. Dat zijn overigens de Syrische vluchtelingen in ons land. Soenni molims. Net zoals in Saudi Arabie. Nou, dan weet je genoeg.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  zondag 15 september 2024 @ 20:50:35 #103
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_214992278
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2024 19:18 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
True. Voor de burgeroorlog was het prima toeven in Syrie. Maar de Soenni moslims in Syrie vonden het seculiere regime van Assad niet Islam genoeg. Dat zijn overigens de Syrische vluchtelingen in ons land. Soenni molims. Net zoals in Saudi Arabie. Nou, dan weet je genoeg.
Het was er relatief rustig en uit ervaring kan ik zeggen dat Syriėrs echt zo'n beetje de gezelligsten zijn van die regio, maar er was (en is) ook een dictator aan de macht met alle narigheid van dien. Dan krijg je wat je overal in de Arabische wereld ziet: de enige levensvatbare oppositie is de islamistische tak met een hoop poppenspelers in het buitenland. Dus nee, het was er niet "prima toeven" en het komt ook niet gewoon omdat de Soennitische moslims zomaar gingen rellen.

Het overgrote deel van de moslims op de wereld is Soennitisch dus "dan weet je genoeg" lijkt me wat leeg qua kreet want ook een Gambiaan, Oezbeek en Indonesiėr hangt die stroming aan in de regel. Daarnaast is het sjiitische Iran ook niet heel gemoedelijk (het regime dan, de mensen zelf vaak wel).
pi_214993424
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2024 20:50 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Het was er relatief rustig en uit ervaring kan ik zeggen dat Syriėrs echt zo'n beetje de gezelligsten zijn van die regio, maar er was (en is) ook een dictator aan de macht met alle narigheid van dien. Dan krijg je wat je overal in de Arabische wereld ziet: de enige levensvatbare oppositie is de islamistische tak met een hoop poppenspelers in het buitenland. Dus nee, het was er niet "prima toeven" en het komt ook niet gewoon omdat de Soennitische moslims zomaar gingen rellen.

Het overgrote deel van de moslims op de wereld is Soennitisch dus "dan weet je genoeg" lijkt me wat leeg qua kreet want ook een Gambiaan, Oezbeek en Indonesiėr hangt die stroming aan in de regel. Daarnaast is het sjiitische Iran ook niet heel gemoedelijk (het regime dan, de mensen zelf vaak wel).
Los daarvan is eerwraak in de meeste islamitische landen gewoon strafbaar. En niet zo'n klein beetje ook.
pi_214995594
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2024 22:01 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Los daarvan is eerwraak in de meeste islamitische landen gewoon strafbaar. En niet zo'n klein beetje ook.
Ook in syrie?
pi_215004610
quote:
Daarnaast is het sjiitische Iran ook niet heel gemoedelijk (het regime dan, de mensen zelf vaak wel).
Als er een volk op de wereld is dat weet wat gastvrijheid is en respect naar je toont zijn het de Iraniėrs wel.

Ik hoop dat dat land binnen 10 jaar een revolutie ondergaat zodat het verder vooruit kan want het lijkt mij een fantastisch land om te bezoeken.
Corporate translator
  woensdag 18 september 2024 @ 18:15:11 #107
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_215020652
quote:

Dus nee, het was er niet "prima toeven"
Vanuit het perspectief van de reli-fundi wellicht niet.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_216584290
NWS / Vermoorde Ryan (18) uit Joure lijkt slachtoffer van eerwraak

Openbaar Ministerie: Ryan (18) uit Joure om het leven gebracht door verdrinking

quote:
Ryan Al Najjar (18) is vorig jaar levend in het water terechtgekomen en verdronken. De jonge vrouw, die in Joure woonde, was vastgebonden met 18 meter tape met DNA van haar vader.

Dit maakte het Openbier Ministerie vrijdag bekend op de derde inleidende zitting in de zaak tegen twee broers van Ryan. Zij worden, net als hun vader, verdacht van moord. Het OM gaat ervan uit dat Ryan slachtoffer is geworden van eerwraak.

Verzet
Het lichaam van de jonge vrouw werd op 28 mei 2024 in het water gevonden aan de Knardijk in Lelystad door een medewerker van Staatsbosbeheer. Onder de nagels van drie vingers zat celmateriaal van haar vader, zei de officier van justitie in de rechtbank in Lelystad. "Dat duidt erop dat ze zich heeft verzet."

Volgens het OM blijkt uit onderzoeksresultaten dat de schoenen van het slachtoffer moeten zijn uitgetrokken voordat ze werd vastgebonden, omdat haar enkels strak tegen elkaar aan waren getapet. Haar polsen waren vastgebonden achterop haar rug. Ook haar mond was dichtgeplakt.

Het tapen werd door haar vader uitgevoerd, zegt justitie. Zijn DNA is op diverse plekken op de tape gevonden, ook op de plakzijde. Hij verblijft vermoedelijk in Syriė.

Telefoons in het water
Ryan moet in bedwang zijn gehouden of buiten bewustzijn zijn geweest tijdens het vastbinden, zei de officier. Haar beide telefoons waren in het water gegooid. De telefoonhoesjes zijn in haar schoenen gestopt, die in het water zijn gevonden.

"Op het telefoonhoesje dat is gevonden in de linkerschoen van het slachtoffer zat een vingerafdruk van haar broer."

Het OM citeerde uit chats die familieleden naar elkaar stuurden rond de moord. In de telefoon van een van de broers is een gesprek gevonden tussen zijn broer en hun vader. Twaalf dagen voor de moord zei de broer: "Als zij aan het liegen is en ons nog meer gezichtsverlies gaat bezorgen, moet ze afgestraft worden."

Ryan zou zich in de ogen van haar familie te westers hebben gedragen. In de chats van haar familieleden werd ze volgens het OM letterlijk doodgewenst.

De vader schreef in de chats: "Ik hoop dat ze in een kist terugkomt" en "ze heeft een kogel in haar hart nodig en gif in haar lijf." Ryans moeder schreef: "Als God het wil, zullen we haar gewikkeld zien in een lijkwade. Ryan maakt de familie te schande en verdient de dood."

De volgende inleidende zittingen zijn op 25 april en 30 juni. De zaak wordt eind dit jaar inhoudelijk behandeld.

https://www.omropfryslan.(...)cht-door-verdrinking
pi_216584439
Van de mannen wisten we al hoe ze erin stonden, maar wat die moeder schrijft over haar dochter is toch wel weer een nieuw dieptepunt hoor.
  Moderator vrijdag 7 februari 2025 @ 17:04:42 #110
441859 crew  Lenny77
pi_216584555
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 16:49 schreef Glazenmaker het volgende:
Van de mannen wisten we al hoe ze erin stonden, maar wat die moeder schrijft over haar dochter is toch wel weer een nieuw dieptepunt hoor.
Dit...
Diep en diep triest als zelfs de moeders, de vrouwen, elkaar het leven niet gunnen ;(
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  vrijdag 7 februari 2025 @ 17:09:45 #111
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_216584610
Gerelateerd hieraan:

Dit is toch weer absoluut barbaars. Arme vrouwen. Onverdoofd de clit eraf :{

Naast de massale verminking die al bij mannen plaatsvindt natuurlijk.

twitter
pi_216584736
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 17:09 schreef Richestorags het volgende:
Gerelateerd hieraan:

[ x ]
Wel bijzonder dat je hier de progressieve social justice warriors nooit over hoort.
  vrijdag 7 februari 2025 @ 17:27:48 #113
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_216584808
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 17:04 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Dit...
Diep en diep triest als zelfs de moeders, de vrouwen, elkaar het leven niet gunnen ;(
Niet te bevatten dit inderdaad. Bij God wensen dat je kind doodgaat. :r
  vrijdag 7 februari 2025 @ 17:29:19 #114
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_216584831
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 17:09 schreef Richestorags het volgende:
Gerelateerd hieraan:

[ x ]
Als je de boeken van Ayaan Hirsi Ali en andere Somalische vrouwen leest, dan lees je standaard terug dat een hoop van de druk vanuit de gemeenschap om je dochters te laten besnijden komt van nota bene de vrouwen.
pi_216584853
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 17:27 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Daar zal bij moeders dan ook jaren aan indoctrinatie en mishandeling aan vooraf gegaan zijn.
pi_216584860
Haha er zijn toch hopelijk geen mensen die daadwerkelijk geloven dat wanneer je zegt bij de inburgeringscursus dat 'wij dat zo hier niet doen', dat eerwraak dan niet meer voor komt?

De enige methode om minder eerwraak in je land te hebben, is om minder moslims in je land te hebben. Zo simpel is het.
pi_216584880
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 17:27 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ik hoop dat dat hele gezin langzaam crepeert..
:r
En zo zijn er nóg meer van zulke "families" die deze kant opkomen.
Vluchten voor van alles, maar je achterlijke religie wel meenemen...
En mensen maar afvragen waarom die extreem-rechtse partijen zo groot worden in Europa....
  vrijdag 7 februari 2025 @ 17:36:16 #118
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_216584909
Wat ik altijd zo curieus vind, is dat eerwraak moet om de eer te verdedigen, maar dat het dan blijkbaar niet eervol is om voor je daden te staan. Altijd vluchten, liegen, draaien, alles op een minderjarig familielid proberen te gooien want dat krijgt minder straf.

Ik bedoel, waar zit hem die eer dan in?
pi_216584954
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 16:34 schreef Nober het volgende:
NWS / Vermoorde Ryan (18) uit Joure lijkt slachtoffer van eerwraak

Openbaar Ministerie: Ryan (18) uit Joure om het leven gebracht door verdrinking
[..]

En hoe voelt het nou, cultureel verrijkt te worden door dit soort lieden in je eigen land? Ik krijg er een zure smaak van maar mensen die erop voorstonden dat we andere culturen moesten omarmen kunnen mij vast wel uitleggen waarom ik blij zou moeten zijn met dit soort volkeren, dus kom maar op, wie durft ?
pi_216585100
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 17:20 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Wel bijzonder dat je hier de progressieve social justice warriors nooit over hoort.
Kletsmajoor
pi_216585174
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 17:59 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Kletsmajoor
Wat doen ze eraan dan? Terwijl ze wel iedere week voor Gaza staan te protesteren.
  vrijdag 7 februari 2025 @ 18:21:14 #122
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216585311
Ik hoop, vooral voor vrouwen, dat al die conservatieve primitieve middeleeuwse religies ooit nog eens verdwijnen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Moderator vrijdag 7 februari 2025 @ 18:25:47 #123
441859 crew  Lenny77
pi_216585347
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 17:33 schreef Toine51 het volgende:

Vluchten voor van alles, maar je achterlijke religie wel meenemen...

Die notabene ook nog de oorzaak is van al deze shit!
Welke lessen heb je dan geleerd? Beseffen ze niet dat als dit niet gaat veranderen dat het binnen tig generaties hier even erg is als de plaats waar ze nu voor weg zijn gelopen?
Hun leven willen redden maar dat van hun kinderen afnemen?
Dat ze dan gaan wonen in een land waar geen westerse invloeden zijn :(
Vrijheid willen maar geen vrijheid aankunnen :(

Ik word hier echt kwaad van :( ;(
pi_216585355
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2024 10:42 schreef KvanG het volgende:
Misschien kan de politie het tegenwoordig onder iets anders als eerwraak registreren. Dan lijkt het probleem opgelost te zijn en kan niemand meer de politie er van betichten van racistisch te zijn. ^O^
Het trieste is dat dit waarschijnlijk nog gaat gebeuren ook
pi_216585369
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 18:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik hoop, vooral voor vrouwen, dat al die conservatieve primitieve middeleeuwse religies ooit nog eens verdwijnen.
Als het aan timmerfrans ligt niet
  vrijdag 7 februari 2025 @ 18:35:57 #126
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_216585432
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 17:36 schreef Qarrad het volgende:
Wat ik altijd zo curieus vind, is dat eerwraak moet om de eer te verdedigen, maar dat het dan blijkbaar niet eervol is om voor je daden te staan. Altijd vluchten, liegen, draaien, alles op een minderjarig familielid proberen te gooien want dat krijgt minder straf.

Ik bedoel, waar zit hem die eer dan in?
Eer heeft in hun cultuur gewoon een heel andere betekenis.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  vrijdag 7 februari 2025 @ 18:39:48 #127
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_216585462
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 17:43 schreef Scorpie het volgende:

[..]
En hoe voelt het nou, cultureel verrijkt te worden door dit soort lieden in je eigen land? Ik krijg er een zure smaak van maar mensen die erop voorstonden dat we andere culturen moesten omarmen kunnen mij vast wel uitleggen waarom ik blij zou moeten zijn met dit soort volkeren, dus kom maar op, wie durft ?
Dat soort lieden zijn er als de kippen bij om te roepen dat de integratieaanpak niet deugt.

Dat we eeuwen oorlog hadden met dat volk, kruistochten hebben gevoerd en ze met harde hand van het Europese continent moesten schoppen even daar gelaten.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_216585466
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 september 2024 07:43 schreef HSG het volgende:

[..]
Als er een volk op de wereld is dat weet wat gastvrijheid is en respect naar je toont zijn het de Iraniėrs wel.

Ik hoop dat dat land binnen 10 jaar een revolutie ondergaat zodat het verder vooruit kan want het lijkt mij een fantastisch land om te bezoeken.
Behalve naar hun eigen vrouwen.
  vrijdag 7 februari 2025 @ 18:51:20 #129
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_216585578
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 18:35 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Eer heeft in hun cultuur gewoon een heel andere betekenis.
Het zit geloof ik iets ingewikkelder. De eer die verdedigd dient te worden is namus. Dat is het soort eer dat samenhangt met de "puurheid" van de vrouwen van de familie, waar de mannen de hoeders van zijn. Dat is dus een ander soort eer dan deugden zoals eerlijkheid, verantwoordelijkheid, dapperheid, zeg maar het tegenovergestelde van wat eerwraak behelst.
  vrijdag 7 februari 2025 @ 18:52:41 #130
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216585604
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 18:51 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Het zit geloof ik iets ingewikkelder. De eer die verdedigd dient te worden is namus. Dat is het soort eer dat samenhangt met de "puurheid" van de vrouwen van de familie, waar de mannen de hoeders van zijn. Dat is dus een ander soort eer dan deugden zoals eerlijkheid, verantwoordelijkheid, dapperheid, zeg maar het tegenovergestelde van wat eerwraak behelst.
vrouwen zijn in ongeveer įlle religies de lul.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 7 februari 2025 @ 18:54:24 #131
78780 deedeetee
pi_216585624
quote:

[..]
Dat zei ik toch ook al ? :D
  vrijdag 7 februari 2025 @ 18:56:40 #132
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_216585658
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 18:52 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
vrouwen zijn in ongeveer įlle religies de lul.
Klopt, en als we ons daar al aan kunnen ontworstelen, dan zie je dat er keer op keer gemarchandeerd wordt met basale grondrechten voor vrouwen uit politieke motieven.

Zoals George Carlin al zei: we hebben eigenlijk geen rechten, maar privileges bij de gratie van gezond verstand. Of zoiets.
  vrijdag 7 februari 2025 @ 18:57:16 #133
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_216585671
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 18:54 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Dat zei ik toch ook al ? :D
Ik probeerde je aan te vullen, niet tegen te spreken ;)
pi_216585817
quote:

[..]
Goed uitgelegd !

Maar daarmee wordt het nog minder logisch. Ik zou dan namelijk verwachten de manlijke hoeder die gefaald heeft bij het beschermen van de puurheid omgelegd zou moeten worden.
-
  vrijdag 7 februari 2025 @ 19:31:12 #135
78780 deedeetee
pi_216586013
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 19:12 schreef quo_ het volgende:

[..]
Goed uitgelegd !

Maar daarmee wordt het nog minder logisch. Ik zou dan namelijk verwachten de manlijke hoeder die gefaald heeft bij het beschermen van de puurheid omgelegd zou moeten worden.
Wellicht is dat nou juist een reden om degene die de puurheid regel schond te doden. De familie eer is dan gewroken/hersteld.
  vrijdag 7 februari 2025 @ 19:46:20 #136
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_216586218
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 19:31 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Wellicht is dat nou juist een reden om degene die de puurheid regel schond te doden. De familie eer is dan gewroken/hersteld.
Leg gewoon de hele familie om - ben je gelijk van al dit gezeur af. Gezever over die achterlijke middeleeuwse praktijken 🤮🤮
"Hoka Hey!"
  vrijdag 7 februari 2025 @ 19:48:46 #137
78780 deedeetee
pi_216586265
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 19:46 schreef matspontius het volgende:

[..]
Leg gewoon de hele familie om - ben je gelijk van al dit gezeur af. Gezever over die achterlijke middeleeuwse praktijken 🤮🤮
Dat gaat me te ver maar ik zou er wel een voorstander van zijn om dit hele gezin weer terug naar hun eigen land te sturen.
  vrijdag 7 februari 2025 @ 19:55:21 #138
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_216586366
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 19:48 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Dat gaat me te ver maar ik zou er wel een voorstander van zijn om dit hele gezin weer terug naar hun eigen land te sturen.
Zucht, sarcasme! Ik kan er echt met mijn verstand niet bij dat een vader zijn eigen dochter dit zou aandoen - waar ter wereld en in welke cultuur dan ook. Hoe ongelofelijk achterlijk moet je dan wel niet zijn. En dan ook nog als een laffe hond vluchten 🤬
"Hoka Hey!"
pi_216586391
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 19:55 schreef matspontius het volgende:

[..]
Zucht, sarcasme! Ik kan er echt met mijn verstand niet bij dat een vader zijn eigen dochter dit zou aandoen - waar ter wereld en in welke cultuur dan ook. Hoe ongelofelijk achterlijk moet je dan wel niet zijn. En dan ook nog als een laffe hond vluchten 🤬
Gewoon achterlijk gelovig.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Moderator vrijdag 7 februari 2025 @ 19:57:10 #140
441859 crew  Lenny77
pi_216586399
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 19:48 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Dit... Daar spoort letterlijk niemand van.
Als ze al zo bruut hun eigen kind kunnen vermoorden dan wil ik niet weten tot wat ze nog meer in staat zijn...
  Moderator vrijdag 7 februari 2025 @ 19:58:50 #141
441859 crew  Lenny77
pi_216586439
quote:

[..]
Ook nog eens terug van waar m eerst op de loop is gegaan.
Dan besef je toch goed genoeg dat je iets vreselijks hebt gedaan. Onzin dus dat er steken zijn gevallen bij de inburgering :')
  vrijdag 7 februari 2025 @ 20:00:40 #142
78780 deedeetee
pi_216586471
quote:

[..]
Vrouwen zijn nu eenmaal bezit voor veel moslim mannen en niet anders. Zo vermoorden sommige vaders hun dochters als ze verkracht zijn.
  vrijdag 7 februari 2025 @ 20:20:22 #143
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_216586802
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 20:00 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Vrouwen zijn nu eenmaal bezit voor veel moslim mannen en niet anders. Zo vermoorden sommige vaders hun dochters als ze verkracht zijn.
Bij Syriėrs zie je ook veel gevallen dat de mannen van de familie hulpverleners aanvallen die noodhulp willen verlenen aan een vrouwelijk familielid. Dan denk ik ook van weet je, dit gaat nooit werken hier. Als je zelfs bij zaken van leven op dood het schuim op je bek hebt staan over het aanraken van je zus, vrouw of moeder, dan ben je af. Rot maar op naar een land waar dat vliegt, hier niet.

Niet alle Syriėrs hč, maar dit soort roedels: doei.
  vrijdag 7 februari 2025 @ 20:24:17 #144
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_216586862
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 20:20 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Bij Syriėrs zie je ook veel gevallen dat de mannen van de familie hulpverleners aanvallen die noodhulp willen verlenen aan een vrouwelijk familielid. Dan denk ik ook van weet je, dit gaat nooit werken hier. Als je zelfs bij zaken van leven op dood het schuim op je bek hebt staan over het aanraken van je zus, vrouw of moeder, dan ben je af. Rot maar op naar een land waar dat vliegt, hier niet.

Niet alle Syriėrs hč, maar dit soort roedels: doei.
West-Europa had nooit in deze aantallen aan die Syriers moeten beginnen. Nee, ze zijn natuurlijk niet allemaal achterlijk maar het is een numbers game er is zeker in die periode 2015-2017 ook ontzettend slecht gescreend op wat er allemaal is binnen gehaald. Loop maar door, kom maar door. In Duitsland is dat overigens nog veel erger dan hier.
  vrijdag 7 februari 2025 @ 20:46:33 #145
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_216587199
Mag hopen dat al deze schatjes hun Nederlanderschap zullen verliezen. Deze lui horen niet in de Westerse wereld thuis.

pi_216587222
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 20:46 schreef Kamelenteen het volgende:
Mag hopen dat al deze schatjes hun Nederlanderschap zullen verliezen. Deze lui horen niet in de Westerse wereld thuis.

Helemaal niet op deze wereld bedoel je...
pi_216587302
De leiding vertikt het ook om bewapende soldaten op wacht te zetten in de Westerse verstedelijkte gebieden, zodat er direct assistentie is voor de mensen die bedreigd zijn door dat soort gewelddadige mannen.
pi_216587463
Dus de familie verhuist met volle verstand naar het Westen en worden vervolgens boos als de dochters Westers opgroeien. Dat is toch gewoon een instelling gericht op kolonialisme en cultureel imperialisme met een flinke scheut opportunisme.

Verschrikkelijk dat dat meisje zo aan haar einde is gekomen. Wat moet ze hebben geleden en wat moet ze bang zijn geweest. Dat vind ik moeilijk te verkroppen.

Misschien is het een idee om een asielsysteem te hebben dat daadwerkelijk gericht is op het beschermen van zwakkeren. Onder andere vrouwen zouden dan voorrang kunnen krijgen zonder recht op nareizigers.
  vrijdag 7 februari 2025 @ 21:40:15 #149
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_216588078
Ik vind het apart dat ze na de wraak vaak terugvluchten naar Syriė. Dat was het toch zo gevaarlijk dat we ze hier moesten opnemen?
We geven alles wat we in eeuwen bereikt hebben op in ruil voor een berg ellende. Totale D66-waanzin.
The End Times are wild
pi_216588434
Make eerwraak great again
"You can call me Susan if it makes you happy"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')