abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215973450
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 18:11 schreef Sally het volgende:

[..]
Daar zou je heen kunnen toch? Voor wat aanspraak.
Zeker dat ga ik ook doen, niet alleen om over problemen te praten maar ook om gezellig te kletsen, een spel te doen en op tweede kerstdag is er een kerstbrunch waar ik me al lang voor heb opgegeven
pi_215973580
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 18:14 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Zeker dat ga ik ook doen, niet alleen om over problemen te praten maar ook om gezellig te kletsen, een spel te doen en op tweede kerstdag is er een kerstbrunch waar ik me al lang voor heb opgegeven
Kijk, dat is in elk geval een prettig vooruitzicht.
Alvast veel plezier :) O+

En ook een paar goede, of op z'n minst redelijke (feest)dagen gewenst :*
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_215973661
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 18:22 schreef Sally het volgende:

[..]
Kijk, dat is in elk geval een prettig vooruitzicht.
Alvast veel plezier :) O+

En ook een paar goede, of op z'n minst redelijke (feest)dagen gewenst :*
Dank je wel, jij ook fijne feestdagen
pi_215976438
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 18:14 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Klinkt leuk, fijne dagen Cupfighter.
pi_215976495
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 21:11 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Klinkt leuk, fijne dagen Cupfighter.
Dank je wel, jij ook fijne dagen
  maandag 23 december 2024 @ 22:25:49 #156
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_215978076
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 21:14 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Dank je wel, jij ook fijne dagen
Volhouden CF
Je hebt de start van je therapie in vooruitzicht :*
Thinking is difficult, that’s why most people judge
pi_215979029
quote:
99s.gif Op maandag 23 december 2024 22:25 schreef greysbones het volgende:

[..]
Volhouden CF
quote:
99s.gif Op maandag 23 december 2024 22:25 schreef greysbones het volgende:

[..]
Volhouden CF
Ik doe mijn best, zo dichtbij geven we niet op natuurlijk ;)
pi_216037951
Knap van je Cup. Dat je trucjes bedenkt zoals dat briefje met negatieve eigenschappen. Je hebt volgens mij een goed zelfinzicht ^O^
pi_216039116
quote:
99s.gif Op vrijdag 27 december 2024 23:25 schreef praadje het volgende:
Knap van je Cup. Dat je trucjes bedenkt zoals dat briefje met negatieve eigenschappen. Je hebt volgens mij een goed zelfinzicht ^O^
Dank je wel , zelfinzicht is redelijk goed alleen voorkomt het niet altijd dat ik impulsieve acties doe die zelfdestructief zijn
pi_216133791
Terugblikkend op 2024 vind ik dat ik winst heb geboekt zeker in de laatste maanden waarin ik op verschillende manieren de aanvallen leer te voorkomen en blokkeren wat niet altijd lukt maar dat is ook niet altijd haalbaar bij plotselinge triggers bijvoorbeeld

21 januari start mijn therapie, en ik hou er rekening mee dat het zwaar gaat worden zeker in het begin, Melanie is stevig trauma.

Waar ik minder tevreden ben is over de type vrouwen waar ik een zwak voor heb en waar ik mezelf steeds mee in de problemen breng, het gaat al iets beter maar daar zit nog veel verbetering

Ook het sociale netwerk is vrij klein en mag beter

Mooie dingen om dit jaar stappen in proberen in te gaan zetten
pi_216170587
Gisteren ging het flink mis, in de nacht van donderdag op vrijdag al maar toch gaan werken vrijdagochtend, ik weet niet eens meer hoe ik datar gekomen ben, ik gaf op het werk ook al direct aan dat het niet goed ging maar het graag wou proberen, na een uur ging het mis, 2 aanvallen dicht op elkaar maakte het dat ik niet verder kon werken, ze hebben me thuis gebracht omdat ze hernieuw verantwoord vonden mij naar huis te laten fietsen
Gisteren thuis goed uitgerust en zelfs internet niet aangeraakt zo kapot was ik gisteren.
Nu lekker uitgeslapen en weer redelijk fit
pi_216221551
Het is erg onrustig de laatste dagen, gezien ik amper geslapen heb ga ik nu mijn bed in
pi_216226239
Sterkte CF, nog minder dan 2 weken tot de behandeling start.
pi_216226754
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 11:38 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Sterkte CF, nog minder dan 2 weken tot de behandeling start.
Dit!

Hou vol :)
pi_216228121
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2025 13:05 schreef Cupfighter het volgende:
Waar ik minder tevreden ben is over de type vrouwen waar ik een zwak voor heb en waar ik mezelf steeds mee in de problemen breng, het gaat al iets beter maar daar zit nog veel verbetering
Dat gaat niet zomaar over.

Het is logisch dat je een zwak hebt daarvoor, omdat als je van dat soort vrouwen eindelijk de bevestiging krijgt dat ze jou niet in de steek laten + jou de ruimte bieden om jouw authentieke zelf te kunnen zijn: dan verdwijnt jouw emotionele pijn en kan je happily ever after door het leven.

Alleen zo werkt de realiteit niet. De realiteit is geen Hollywood-sprookje (en daar komen de Hollywood-celebs ook door schade en schande achter). Dat weet je inmiddels cognitief wel, echter jouw brein zit door alles wat je hebt meegemaakt nog zo in elkaar dat je toch neigt naar die illusie die jij jezelf elke keer voorhoudt.

Je weet zelf hoe het werkt. Het ene moment voel je je sterk en kan je het allemaal prima beredeneren en relativeren. Maar er hoeft maar iets kleins te gebeuren en je schiet in de "primitieve modus". Logisch, want je wilt NU van de pijn af.

Zou het kunnen zijn dat je eigenlijk al heel lang op dezelfde soort manier gedissocieerd hebt, maar dat jij je er nu veel meer bewust van bent en er daarom ook veel meer last van hebt? Ik lees namelijk ook dat je in jouw gedrag stappen zet in de goede richting. Je vraagt nu tenminste hulp. Dat deed je volgens mij eerst niet; je cijferde jezelf steeds weg.

Ik heb vertrouwen in jou dat het goed gaat komen. Melanie zal steeds meer verdwijnen en in de plaats daarvan zal jouw eigen authentieke zelf steeds meer op de voorgrond komen.
pi_216234360
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2025 14:09 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]
Dat gaat niet zomaar over.

Het is logisch dat je een zwak hebt daarvoor, omdat als je van dat soort vrouwen eindelijk de bevestiging krijgt dat ze jou niet in de steek laten + jou de ruimte bieden om jouw authentieke zelf te kunnen zijn: dan verdwijnt jouw emotionele pijn en kan je happily ever after door het leven.

Alleen zo werkt de realiteit niet. De realiteit is geen Hollywood-sprookje (en daar komen de Hollywood-celebs ook door schade en schande achter). Dat weet je inmiddels cognitief wel, echter jouw brein zit door alles wat je hebt meegemaakt nog zo in elkaar dat je toch neigt naar die illusie die jij jezelf elke keer voorhoudt.

Je weet zelf hoe het werkt. Het ene moment voel je je sterk en kan je het allemaal prima beredeneren en relativeren. Maar er hoeft maar iets kleins te gebeuren en je schiet in de "primitieve modus". Logisch, want je wilt NU van de pijn af.

Zou het kunnen zijn dat je eigenlijk al heel lang op dezelfde soort manier gedissocieerd hebt, maar dat jij je er nu veel meer bewust van bent en er daarom ook veel meer last van hebt? Ik lees namelijk ook dat je in jouw gedrag stappen zet in de goede richting. Je vraagt nu tenminste hulp. Dat deed je volgens mij eerst niet; je cijferde jezelf steeds weg.

Ik heb vertrouwen in jou dat het goed gaat komen. Melanie zal steeds meer verdwijnen en in de plaats daarvan zal jouw eigen authentieke zelf steeds meer op de voorgrond komen.
Dank je wel
Ja ik vraag inderdaad om hulp, heb meer zelfinzicht gekregen en ben creatief geworden in het oplossen van zaken.

Vandaag bijvoorbeeld zelf een gesprek aangegaan op het werk over mijn aanvallen en overuren, bij een slechte nacht kan ik me beter ziek melden, overuren maken wanneer het echt nodig is en ik neem in mijn eerste weken van therapie vakantie
pi_216234610
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 22:17 schreef Cupfighter het volgende:

[..]

Vandaag bijvoorbeeld zelf een gesprek aangegaan op het werk over mijn aanvallen en overuren, bij een slechte nacht kan ik me beter ziek melden, overuren maken wanneer het echt nodig is en ik neem in mijn eerste weken van therapie vakantie
Besef je wel dat wat je hierboven schrijft eigenlijk heeeeel erg goed en sterk van je is.

Je moet de psychologen eens de kost geven die iedere keer weer mensen adviseren om hun behoeften kenbaar te maken bij anderen :)
Hell To The Liars
pi_216307409
Het aantal aanvallen per dag is niet meer op 2 handen te tellen, de meeste zijn heel klein gelukkig, toch beperkt het me wel behoorlijk in mijn dagelijks functioneren
pi_216307801
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2025 13:16 schreef Cupfighter het volgende:
Het aantal aanvallen per dag is niet meer op 2 handen te tellen, de meeste zijn heel klein gelukkig, toch beperkt het me wel behoorlijk in mijn dagelijks functioneren
:o

Succes met de behandeling.
Hoop dat het snel aan mag slaan...
pi_216375877
Kreeg gisteren bericht dat mijn afspraak voor vandaag niet doorgaat vanwege onvoorziene omstandigheden, ik krijg binnen een paar dagen bericht over een nieuwe afspraak
pi_216376990
-O- Sterkte CF, hopelijk kunnen ze heel snel een nieuw afspraak inplannen.
pi_216378049
Zojuist gebeld door hun
Er gaat nog een online afspraak met een psychiater tussen komen omdat er twijfel is bij de dame die me moet gaan behandelen of ze wel genoeg expertise heeft om mij te behandelen

Ik heb aangegeven hier wel van te balen, zeker zo kort voor de afspraak, dat begreep ze gelukkig,, ik krijg vandaag of morgen meer info over wanneer de afspraak met de psychiater is.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 19:10:04 #173
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_216382163
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 13:00 schreef Cupfighter het volgende:
Zojuist gebeld door hun
Er gaat nog een online afspraak met een psychiater tussen komen omdat er twijfel is bij de dame die me moet gaan behandelen of ze wel genoeg expertise heeft om mij te behandelen

Ik heb aangegeven hier wel van te balen, zeker zo kort voor de afspraak, dat begreep ze gelukkig,, ik krijg vandaag of morgen meer info over wanneer de afspraak met de psychiater is.
Hoe dan!!
Thinking is difficult, that’s why most people judge
pi_216382282
quote:
99s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 19:10 schreef greysbones het volgende:

[..]
Hoe dan!!
Ja dat vraag ik me dus ook af, ben hier niet blij mee, heb ik ook gezegd maar wat kun je meer doen
pi_216383722
Oh wat k*t! Heeeeeel vervelend zeg.
Nu maar hopen dat het doorgang gaat vinden. En wel het hele traject natuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')