Als ik daar ben heb ik aansluiting maar erbuiten niet er gaan ook mensen prive met elkaar om, dat bedoel ik en ik kan er niet de vinger op leggen waar dat aan ligtquote:Op zondag 10 november 2024 20:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
CF ik ben de draad kwijt in je verhaal
Bij de inloop heb je wel aansluiting maar ook niet ?
Die moet je even uitleggen
Jij gaat niet op privévlak met mensen van de inloop om (maar anderen dus wel met elkaar) - dat bedoel je te zeggen?quote:Op zondag 10 november 2024 20:49 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Als ik daar ben heb ik aansluiting maar erbuiten niet er gaan ook mensen prive met elkaar om, dat bedoel ik en ik kan er niet de vinger op leggen waar dat aan ligt
Ik zou ook zeggen niet verstandig... Je doet rare dingen blijkbaar als je in een vorm van dissociatie gaat.quote:
Klopt ik weet dat mensen elkaar prive opzoeken of hebben nummers van elkaar om te appen maar ik val daar buitenquote:Op maandag 11 november 2024 01:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Jij gaat niet op privévlak met mensen van de inloop om (maar anderen dus wel met elkaar) - dat bedoel je te zeggen?
[..]
Ik zou ook zeggen niet verstandig... Je doet rare dingen blijkbaar als je in een vorm van dissociatie gaat.
Heb je gewoon al eens gevraagd aan iemand die daar komt en waarmee je het een beetje kan vinden om wat te gaan drinken?quote:Op maandag 11 november 2024 08:11 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Klopt ik weet dat mensen elkaar prive opzoeken of hebben nummers van elkaar om te appen maar ik val daar buiten
Nee, dat is iets wat ik niet goed durfquote:Op woensdag 13 november 2024 17:28 schreef Sally het volgende:
[..]
Heb je gewoon al eens gevraagd aan iemand die daar komt en waarmee je het een beetje kan vinden om wat te gaan drinken?
Goed dat die afspraak staat, maar triest dat het allemaal zo lang duurt. Ellenlang wachten op verwijzing, ellenlang wachten op intake-gesprek, vervolgens wachten op gesprek regiebehandelaar, en daarna waarschijnlijk weer wachten op de uiteindelijke behandelaar. Pffff, en dat in Nederland, waar het meeste vrij goed geregeld is.quote:Op woensdag 13 november 2024 17:25 schreef Cupfighter het volgende:
Vandaag maar eens gebeld, 25 November heb ik de afspraak met de regiebehandelaar
Ja daar baal ik ook van, en dan bel ik er zelf achter aan ook nog, op de GGZ is flink bezuinigd helaas de laatste jaren, ik probeer me daar zo min mogelijk boos om te maken want ik heb daar amper of geen invloed opquote:Op woensdag 13 november 2024 20:34 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Goed dat die afspraak staat, maar triest dat het allemaal zo lang duurt. Ellenlang wachten op verwijzing, ellenlang wachten op intake-gesprek, vervolgens wachten op gesprek regiebehandelaar, en daarna waarschijnlijk weer wachten op de uiteindelijke behandelaar. Pffff, en dat in Nederland, waar het meeste vrij goed geregeld is.
Het is te overzienquote:Op woensdag 13 november 2024 17:25 schreef Cupfighter het volgende:
Vandaag maar eens gebeld, 25 November heb ik de afspraak met de regiebehandelaar
Jeetje CF dat is veel.quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:00 schreef Cupfighter het volgende:
Zit nu dagelijks op 3 aanvallen per dag ongeveer , gelukkig heb ik maandag het gesprek met de regiebehandelaar.
Donderdag herhaal ik de actie met het geld
quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:00 schreef Cupfighter het volgende:
Zit nu dagelijks op 3 aanvallen per dag ongeveer , gelukkig heb ik maandag het gesprek met de regiebehandelaar.
Donderdag herhaal ik de actie met het geld
Dank je wel!!quote:Op dinsdag 19 november 2024 22:15 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]Nog een klein weekje tot de 25ste, sterkte!
Wat ik een voordeel vind is dat ik het gevoel heb dat mijn klachten serieus genomen worden en ja het gaat inderdaad relatief snel.quote:Op maandag 25 november 2024 12:18 schreef nostra het volgende:
Het positieve is dat ze er in ieder geval (voor GGZ-begrippen) redelijk vaart achter zetten. Al kan ik me voorstellen dat je gek wordt van 'of je wel op je plek bent' of een diagnosedobbelsteen.
Ik ben hier compleet onbekend mee, en ik snap wel dat een goede diagnose helpt bij de behandeling, maar of het nu a, c of c is, zit je uiteindelijk niet bij dezelfde behandelaar in de kamer? Moet je eerst in een hokje gevangen worden voordat men kan beginnen? Kan men niet beter eerst beginnen, en vanzelf in de loop van de tijd de diagnose en bijbehorende behandeling fijnstellen?quote:Op maandag 25 november 2024 12:09 schreef Cupfighter het volgende:
Vanmorgen een goed gesprek gehad met mijn regiebehandelaar.
Er zijn 2 problemen
Het eerste probleem is mijn diagnose, die moet ik hebben voor de zorgverzekering, er zijn 3 mogelijkheden
- dissociatieve stoornis
- conversiestoornis
- meervoudige persoonlijkheidsstoornis
Tweede probleem is of ik daar op dr goede plek ben, ze gaat overleggen met collega's en het ook voorleggen aan mijn eventuele behandelaarster in Nijmegen
Vrijdagmiddag om 15 uur heb ik een vervolggesprek met de regie behandelaar.
Ze willen me graag helpen maar zouden het zonde vinden als de inspanningen voor niets zouden zijn
Ik kreeg nog complimenten over hoe goed ik mijn klacht omschreef en hoe ik ermee om ga
Mee eens maar het moet voor het ziekenfondsquote:Op maandag 25 november 2024 15:54 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Ik ben hier compleet onbekend mee, en ik snap wel dat een goede diagnose helpt bij de behandeling, maar of het nu a, c of c is, zit je uiteindelijk niet bij dezelfde behandelaar in de kamer? Moet je eerst in een hokje gevangen worden voordat men kan beginnen? Kan men niet beter eerst beginnen, en vanzelf in de loop van de tijd de diagnose en bijbehorende behandeling fijnstellen?
Mee eens maar het moet voor het ziekenfonds anders wordt het niet vergoedquote:Op maandag 25 november 2024 15:54 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Ik ben hier compleet onbekend mee, en ik snap wel dat een goede diagnose helpt bij de behandeling, maar of het nu a, c of c is, zit je uiteindelijk niet bij dezelfde behandelaar in de kamer? Moet je eerst in een hokje gevangen worden voordat men kan beginnen? Kan men niet beter eerst beginnen, en vanzelf in de loop van de tijd de diagnose en bijbehorende behandeling fijnstellen?
Je hebt een dsm kwalificatie nodig voor je verzekering anders wordt er niets vergoedquote:Op maandag 25 november 2024 15:54 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Waarom willen ze een keuze maken uit 1 van drie waarom niet een combinatie?quote:Op maandag 25 november 2024 12:09 schreef Cupfighter het volgende:
Vanmorgen een goed gesprek gehad met mijn regiebehandelaar.
Er zijn 2 problemen
Het eerste probleem is mijn diagnose, die moet ik hebben voor de zorgverzekering, er zijn 3 mogelijkheden
- dissociatieve stoornis
- conversiestoornis
- meervoudige persoonlijkheidsstoornis
Tweede probleem is of ik daar op dr goede plek ben, ze gaat overleggen met collega's en het ook voorleggen aan mijn eventuele behandelaarster in Nijmegen
Vrijdagmiddag om 15 uur heb ik een vervolggesprek met de regie behandelaar.
Ze willen me graag helpen maar zouden het zonde vinden als de inspanningen voor niets zouden zijn
Ik kreeg nog complimenten over hoe goed ik mijn klacht omschreef en hoe ik ermee om ga
Ik denk dat het echt duidelijk moet zijn ivm zorgverzekering.quote:Op dinsdag 26 november 2024 08:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waarom willen ze een keuze maken uit 1 van drie waarom niet een combinatie?
En waarom zou dit niet de juiste plek zijn?( te zwaar?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |