Ja het is een beschutte werkplek, ze zijn daar wel wat gewend inderdaad, mijn aanvallen kunnen voor andere mensen best confronterend of akelig zijn dat is me wel eens verteldquote:Op zondag 20 april 2025 09:04 schreef Sally het volgende:
[..]
Wat leuk voor je!
Is het een soort beschutte werkplek? Want dan zijn ze wel iets gewend
klinkt als een goed plan, juiste beslissing.quote:Op zondag 20 april 2025 09:33 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja het is een beschutte werkplek, ze zijn daar wel wat gewend inderdaad, mijn aanvallen kunnen voor andere mensen best confronterend of akelig zijn dat is me wel eens verteld
Dit is ook de hoofdreden dat als ik een nacht veel aanvallen heb gehad we afgesproken hebben dat ik me ziek meld.
En dat is natuurlijk heel erg fijn !quote:De laatste aanval is inmiddels al weer ruim 2 weken geleden en dat was op de inloop
Fijn dat je werkplek zo meedenkt!quote:Op zondag 20 april 2025 09:33 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja het is een beschutte werkplek, ze zijn daar wel wat gewend inderdaad, mijn aanvallen kunnen voor andere mensen best confronterend of akelig zijn dat is me wel eens verteld
Dit is ook de hoofdreden dat als ik een nacht veel aanvallen heb gehad we afgesproken hebben dat ik me ziek meld.
De laatste aanval is inmiddels al weer ruim 2 weken geleden en dat was op de inloop
Goeie insteek! Het lijkt me dat je uiteindelijk ook zonder die inloop zou willen, dus dat komt nu alleen wat eerderquote:Op donderdag 1 mei 2025 22:12 schreef Cupfighter het volgende:
Best een zware dag vandaag, de inloop heeft besloten dat het einde verhaal is voor mij daar, breekpunt was een combinatie van een aantal dingetjes waaronder het gebeuren met K lang geleden, ik baal ervan maar aan de andere kant is het misschien ook goed me elders te oriënteren.
Opvallend detail is dat ik tijdens dat niet gemakkelijke gesprek geen aanval heb gehad
Tegenslag hoort erbij, ik ga geen slachtoffer spelen, het is niet anders ik kan er niets meer aan veranderen, ik ga de schouders eronder zetten en ga verder waar ik gebleven was wat ik ook kan zonder de inloop, even verwerken en dan een nieuw pad zoeken, nu durf ik dat wel
Ja wel wat eerder dan ik zelf voor ogen had maar misschien is het wel beter voor mequote:Op donderdag 1 mei 2025 23:32 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Goeie insteek! Het lijkt me dat je uiteindelijk ook zonder die inloop zou willen, dus dat komt nu alleen wat eerder.
mag ik vragen waarom je Melanie de hoofdpersoon maakt?quote:Op zondag 4 mei 2025 20:18 schreef Cupfighter het volgende:
Ik heb er inmiddels wel vrede mee dat ik niet meer naar de inloop mag, ik zal de mensen missen daar maar goed ik zoek wel een nieuw plekje waar ik heen kan gaan of een ander iets m mijn vrije tijd in te vullen
Zo ben ik de laatste tijd meer gaan schrijven, ben bezig met een verhaal wat al 80 bladzijden groot is, een fictief verhaal waarin ik sommige karakters uit mijn verleden mee neem, Melanie de hoofdpersoon is er een van, het is verhaal over de toekomst nadat de wereld getroffen wordt door een klimaatramp en dat er weer langzaam opbouw of renovatie van oude steden ontstaat met de daarbij ontstane wrijvingen tussen gebieden en onderling
Goede vraagquote:Op woensdag 7 mei 2025 11:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
mag ik vragen waarom je Melanie de hoofdpersoon maakt?
Eigenlijk vereeuwig je haar zo wel he?quote:Op woensdag 7 mei 2025 15:06 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Goede vraag
Ik verwerk zo op een creatieve manier het verlies van Melanie , dat is waarom ik het doe, ik moet er wel op attent zijn dat als dit verhaal is afgesloten niet weer Melanie is een verhaal te plaatsen, dat is wel een gevaar en een valkuil waar ik me bewust van ben
Ik ben nog aan het verwerken, ik zal morgen ook met therapie overleggen of dit verstandig is wat ik nu doe, ooit wou ik haar naam of bijnaam Ice Queen op mijn arm laten tatoeëren, dat heb ik niet gedaan, dat spookt nog wel door mijn hoofd maar ik weet dat het niet verstandig is dus doe het niet, maar het blijft wel kriebelen, het is dat er een kostenplaatje aan hangt, dat is voor mij in dit geval wel een mooie hindernisquote:Op woensdag 7 mei 2025 15:24 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Eigenlijk vereeuwig je haar zo wel he?
Ik begrijp de vraag van greysbones wel
Kan het niet nog een stiekem stemmetje in je hoofd zijn wat je tot deze zaken drijft?quote:Op woensdag 7 mei 2025 15:29 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het verwerken, ik zal morgen ook met therapie overleggen of dit verstandig is wat ik nu doe, ooit wou ik haar naam of bijnaam Ice Queen op mijn arm laten tatoeëren, dat heb ik niet gedaan, dat spookt nog wel door mijn hoofd maar ik weet dat het niet verstandig is dus doe het niet, maar het blijft wel kriebelen, het is dat er een kostenplaatje aan hangt, dat is voor mij in dit geval wel een mooie hindernis
Dat is best mogelijk, zo ver ben ik nog niet om dat direct te herkennen, misschien heb je gelijk, vandaar dat het ik het morgen ook even met mijn therapie wil overleggen om te kijken wat zij hiervan vindtquote:Op woensdag 7 mei 2025 15:31 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Kan het niet nog een stiekem stemmetje in je hoofd zijn wat je tot deze zaken drijft?
Om toch zo te blijven bestaan?
lijkt me ook verstandigquote:Op woensdag 7 mei 2025 15:34 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat is best mogelijk, zo ver ben ik nog niet om dat direct te herkennen, misschien heb je gelijk, vandaar dat het ik het morgen ook even met mijn therapie wil overleggen om te kijken wat zij hiervan vindt
Helaas ben ik er gisteren niet aan toegekomen omdat we begonnen met een rollenspel waarin de therapeute K speelde, dit was een oefening in assertiviteit, , ging op zich goed maar ik moet mijn stem wat bozeren duidelijker laten klinken, ik zeg nee maar de andere partij zit door mijn manier van praten een openingquote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
lijkt me ook verstandig
je maakt haar wederom de hoofdpersoon in je verhaal
en hoewel ik het deels snap geef je haar weer een prominente rol
terwijl je juist hard aan het werk bent om haar die rol af te pakken
slechts een observatiequote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:36 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Helaas ben ik er gisteren niet aan toegekomen omdat we begonnen met een rollenspel waarin de therapeute K speelde, dit was een oefening in assertiviteit, , ging op zich goed maar ik moet mijn stem wat bozeren duidelijker laten klinken, ik zeg nee maar de andere partij zit door mijn manier van praten een opening
Over het verhaal heb je gelijk, ik ga het dinsdag gelijk aankaarten als ik binnen kom
Ditquote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
slechts een observatie
je werkt hard
en je zult niet alles doorhebben wat je onbewust doet
Klopt maar subtiele manieren werken ook niet echt bij K, en ik heb inderdaad mezelf beschermd, ik geef toe dat ik nog altijd een zwak heb voor het uiterlijk van K zeker als ze in zomerkleding rond loopt, door het kort en duidelijk te houden en zelfs te negeren bescherm ik mezelf voor een situatie die problemen kan gaan opleverenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 10:54 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Misschien niet de meest subtiele manier, maar je hebt wel jezelf ermee in bescherming genomen volgens mij, en daar gaat het op dit moment om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |