Hopen dat het 4 weken zo blijftquote:
Ja hoor. Zo erg vind ik dat niet hoorquote:Op vrijdag 13 september 2024 11:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
JAAAAAAAA
GESCHIEDKUNDIGE ARE YOU WATCHING?
De likes stromen binnenquote:Op vrijdag 13 september 2024 12:38 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ja hoor. Zo erg vind ik dat niet hoor
De zon is gelukkig niet meer zo warm, de warmtepiek is korter en de nachten zijn relatief koel.
Dusja, sterke post hoor. Chapeau
Leuk voor je. Je mag een sticker per like plakken. Als het kaartje vol is krijg je een cadeautje.quote:
Slecht geslapen ofzo?quote:Op vrijdag 13 september 2024 12:46 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Leuk voor je. Je mag een sticker per like plakken. Als het kaartje vol is krijg je een cadeautje.
Ben jij erin getuind dan?quote:Op vrijdag 13 september 2024 16:33 schreef Haags het volgende:
[ x ]
Zijn we er toch weer ingetuind. @:nattekat
Tsss. Ik hou vol.quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:22 schreef INViCTuS het volgende:
Zo naar buiten de lange broek maar eens aan. Vanavond laat ist wel fris
Hele dag wel aan gehad, maar zeker vanavond laat ist wel fris buut'nquote:
Ik heb een vriendin die zo stoer is die dat zo'n beetje het hele jaar doet.quote:Op vrijdag 13 september 2024 21:31 schreef MissHobje het volgende:
Toch nog buiten zwemmen komende week
Wel lekker. De daltemperaturen zijn lager dan de vorige maanden en de pieken zitten eerder op de dag. Zo rond 3 uur ipv 5 uur.quote:Op zaterdag 14 september 2024 08:53 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
WindhoekNederlandGoden
@quote:Op zaterdag 14 september 2024 09:04 schreef Pisces29 het volgende:
8 graden in september. We worden beflikkerd.
Is toch niet zo vreemd? Als het de maximum was, dan wel.quote:Op zaterdag 14 september 2024 09:04 schreef Pisces29 het volgende:
8 graden in september. We worden beflikkerd.
Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst in september in de ochtend per se een lange broek, vest en jas aan moest.quote:Op zaterdag 14 september 2024 09:24 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Is toch niet zo vreemd? Als het de maximum was, dan wel.
Twee jaar geleden nog of je stelt je nu aanquote:Op zaterdag 14 september 2024 09:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst in september in de ochtend per se een lange broek, vest en jas aan moest.![]()
De zomerliefhebber hoeft 2024 nu echt niet meer te onthouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |