SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI Buienradar
• KNMI Pluim
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Sinds de vroege ochtend geen druppel gevallen in rotterdam zuid waar ik woon. Blauw lucht en lekker buitenquote:Op donderdag 12 september 2024 23:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Genoeg regen gehad vandaag hoor![]()
In de regio's Rotterdam en Den Haag.
Maar ook zon inderdaad.
Nou, bij de Kralingse Plas wel kan ik je vertellenquote:Op donderdag 12 september 2024 23:10 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Sinds de vroege ochtend geen druppel gevallen in rotterdam zuid waar ik woon. Blauw lucht en lekker buiten
Kan wel kloppen. Ik woon in Beverwaard en zag vele donkere wolken die kant op. Hier was het blauwe luchtquote:Op donderdag 12 september 2024 23:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou, bij de Kralingse Plas wel kan ik je vertellen
Voor de mens. Voor de duinen/natuur is het prima ipv de lagere waterstand.quote:Op donderdag 12 september 2024 22:57 schreef ddx het volgende:
[..]
https://www.nhnieuws.nl/n(...)atiehuisjes-begonnen
Echt wel een probleem hier in de buurt...
Ohh hier volle bak blauw sowieso elke ochtend laatste dagenquote:
Hier ook volle bak blauw hoor. Als dit een herfstweek is, dan is herfst echt goddelijk. Wat een heerlijk weer al de hele week. Dan zetten we het herfsthalfjaar om naar een herfstjaarquote:Op vrijdag 13 september 2024 08:00 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ohh hier volle bak blauw sowieso elke ochtend laatste dagenmet dan van die vet donkere wolken die er ineens dan zijn.
Nu nog niet gelukkig.
Ergens ligt de temp nu tussen en 5 en 10. Om dan dit soort berichten te lezen. Zit je niet te trollen?quote:Op vrijdag 13 september 2024 08:47 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Hier ook volle bak blauw hoor. Als dit een herfstweek is, dan is herfst echt goddelijk. Wat een heerlijk weer al de hele week. Dan zetten we het herfsthalfjaar om naar een herfstjaar
Blauw op de kaart bedoelde ik vorst mee
Het is te fris voor de tijd van het jaar, dat is een feit.quote:Op vrijdag 13 september 2024 08:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ergens ligt de temp nu tussen en 5 en 10. Om dan dit soort berichten te lezen. Zit je niet te trollen?
Hoe wil je het qua weer anders noemen? Het is verre van zomer, absoluut geen winter en ook geen lente, dus dan blijft herfst over. Heerlijk weer was het overigens niet de hele week.quote:Op vrijdag 13 september 2024 08:47 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Hier ook volle bak blauw hoor. Als dit een herfstweek is, dan is herfst echt goddelijk. Wat een heerlijk weer al de hele week. Dan zetten we het herfsthalfjaar om naar een herfstjaar
Blauw op de kaart bedoelde ik vorst mee
Hier was het vrijwel constant heerlijk hoor, een keer 's nachts geregend en één mini-bui gehad. Fris voor de gemiddelde mens, zeker. Maar volop zon verder. Heerlijk weer om buiten lekker actief te zijn.quote:Op vrijdag 13 september 2024 09:11 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Hoe wil je het qua weer anders noemen? Het is verre van zomer, absoluut geen winter en ook geen lente, dus dan blijft herfst over. Heerlijk weer was het overigens niet de hele week.
Volgende week wordt overigens weer stukken beter. Meer zon en hogere temperaturen
In het herfst halfjaar mag dit wel blijven, hoor. Als het vanaf begin november tot half maart 12-15 graden is, dan teken ik ervoor. Daarna weer oplopend.quote:Op vrijdag 13 september 2024 09:16 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Hier was het vrijwel constant heerlijk hoor, een keer 's nachts geregend en één mini-bui gehad. Fris voor de gemiddelde mens, zeker. Maar volop zon verder. Heerlijk weer om buiten lekker actief te zijn.
Beter dan regen, hitte of benauwdheid.
Dusja, goddelijk in mijn ogen
En wat ik zeg: zoveel mensen, zoveel wensen. Ik heb dit liever dan 24 graden. Een ander juist weer omgekeerd. Dikke prima toch.
quote:
NAZOMERGODENquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |