Het is ook een beetje raar. Zij moeten het doen met de stemmen, ze zitten achter deze mensen.quote:Op donderdag 12 september 2024 21:31 schreef kibo het volgende:
5 kwaaie wijven op de bank lusten Alber rauw
Ja dat “hoe blij” “heel blij”.quote:Op donderdag 12 september 2024 21:35 schreef JOHANK88 het volgende:
dit is het cringe moment van het jaar![]()
dat heel blij in de auto dat is gewoon een prachtige meme voor de komende maandenquote:Op donderdag 12 september 2024 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat “hoe blij” “heel blij”.
ik ben blij dat er niet alweer een link met debbie isquote:Op donderdag 12 september 2024 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
Elsje. Uit de vorige winter vol liefde.
Je weet niet wie er gaat reageren op deze eigenarenquote:Op donderdag 12 september 2024 21:41 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
ik ben blij dat er niet alweer een link met debbie is
oh nee, alsjeblieft!quote:Op donderdag 12 september 2024 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je weet niet wie er gaat reageren op deze eigenaren
Viel me bij de aflevering van gisteren echt opeens op. Hij beweegt/loopt echt als een oude man. Anja is nog veel te kwiek voor die manquote:Op donderdag 12 september 2024 21:52 schreef Pisces29 het volgende:
Péét heeft na het vertrekken gewoon amper gebeld en gedaan.
Haha. “Je hebt een leven achter de rug, wat valt er nog te vragen.”
Péét is veel te stil voor een spontane Anja. Hij is toch ook te ouwelijk voor haar.
Ik vond alle mannen gedurende de afleveringen nooit leuk genoeg voor haar.quote:Op donderdag 12 september 2024 21:55 schreef S_E het volgende:
[..]
Viel me bij de aflevering van gisteren echt opeens op. Hij beweegt/loopt echt als een oude man. Anja is nog veel te kwiek voor die man
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |