Veel te leuk voor Arno.quote:
En ook eensquote:Op donderdag 12 september 2024 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
Iris is toch wel een leuk blij type eigenlijk.
Oh, alleen Arno. Niels voelde wel liefde.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
De homo’s hebben het alleen leuk door de sex. Wat een cliché. Ja, mag ik dat zeggen?
Je bent jezelf ook lekker aan het quoten hè?quote:Op donderdag 12 september 2024 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh, alleen Arno. Niels voelde wel liefde.
djoetie kolls!quote:Op donderdag 12 september 2024 21:12 schreef JOHANK88 het volgende:
marcelomdat hij mirjam niet heeft kunnen schaken is ze dus misschien wel lesbisch, met een knipoog
![]()
Brrr.quote:Op donderdag 12 september 2024 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
Ik krijg nog kriebels bij het zien van die kale wielrengast. Meedoen voor een ticket en reisje.
gelukkig heeft hij wel die impala keutel in zijn bek gehad, dat is nog een klein beetje genoegdoeningquote:Op donderdag 12 september 2024 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
Ik krijg nog kriebels bij het zien van die kale wielrengast. Meedoen voor een ticket en reisje.
Ik hoop met je mee. Hardwerkende, prima jongen.quote:Op donderdag 12 september 2024 21:19 schreef JOHANK88 het volgende:
Ik hoop dat Niels snel een andere leuke man tegen het lijf loopt
Dat stuk dat zij hem met kleine dingen heeft willen veranderen (hallo Suzanne) snap ik wel. Ik zou ook bedanken.quote:Op donderdag 12 september 2024 21:25 schreef JOHANK88 het volgende:
Yvonne was er helemaal klaar mee. Ze heeft thuis zitten kijken en dacht "stik er maar in, Thijz"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |