Nou, kijk zelf maar.quote:Op maandag 7 oktober 2024 18:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Eh, JIJ schrijft hier dat je het op basis van die video een 'kansenparel' vindt toch? Dan is 'waarom vind je dat' geen gekke vraag hoor.
Ik zou zeggen: kijk, observeer. En bepaal zelf je mening. Denk zelf na.quote:Op maandag 7 oktober 2024 18:27 schreef Greys het volgende:
Oké dan niet joh.
Kom hier dan niet iemand uitmaken voor van alles en nog wat zonder enige onderbouwing erbij waarom je dat vindt, want dan kan je 'waarom' verwachten.
En nee ik ga die video niet kijken want die mensen hebben recht op privé.
(Ik neem tenminste aan dat je het over de video met hun privébeelden hebt en niet over de video met screenshots van de dm's? Want die heb ik wel gezien omdat die hier stond. Als je het over die dm's hebt is dat niet echt duidelijk. Die dm's van hem vind ik ook niet bepaald fraai maar ik denk dat je zelf ook niet zo netjes zou reageren als men van je eist alles van je privé te mogen weten. Ik tenminste niet.)
"Ik bedoelde inderdaad niet het filmpje met de dm's maar die privébeelden Greys".quote:Op maandag 7 oktober 2024 18:34 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: kijk, observeer. En bepaal zelf je mening. Denk zelf na.
Nou he?quote:
Kijk, observeer, bepaal zelf je mening. En dan liefst een volledig absurde mening die helemaal niet is gebaseerd op wat je zojuist hebt geobserveerd.quote:Op maandag 7 oktober 2024 18:34 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: kijk, observeer. En bepaal zelf je mening. Denk zelf na.
Dit lijkt me ondertussen gewoon het tweede account van die Za. Hier valt niet mee te praten.quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:06 schreef Greys het volgende:
[..]
"Ik bedoelde inderdaad niet het filmpje met de dm's maar die privébeelden Greys".
Zo moeilijk is het allemaal niet om gewoon een normale discussie te voeren. Behalve met jou, kennelijk.
Dit begint me te veel te lijken op "dOe zELF 0nDerZOek!". Maar eh nope, dat onderzoeken is namelijk stalken in dit geval. Dus ik bedank.
[..]
Nou he?
Ik zag het eerlijk gezegd niet direct aankomen maar er stond ergens een wissel verkeerd idd.
Daar kreeg ik geen antwoord op toen ik het vroeg dus het blijft gissen waar die mening nou precies op is gebaseerd.quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:11 schreef Dave het volgende:
Hallo, opa wordt te oud hoor, het gaat toch over dat DM filmpje?
Ja.quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:11 schreef Dave het volgende:
Hallo, opa wordt te oud hoor, het gaat toch over dat DM filmpje?
Geen idee hoeveel hij er eerst had maar ik wens dat het betekent dat hij de vervelendste volgers gewoon massaal geblocked heeft en daar de komende dagen lekker mee doorgaat.quote:Op maandag 7 oktober 2024 23:16 schreef Mishu het volgende:
Even over heel iets anders: mensen zijn begonnen Joost Klein te ontvolgen. Staat nu op 1.7 miljoen volgers
Ja met mijn kloons, anijsbeer, icebeer en aloe_veer heb ik gelijk op ontvolgen gedrukt. Dat zal het zijn.quote:Op maandag 7 oktober 2024 23:16 schreef Mishu het volgende:
Even over heel iets anders: mensen zijn begonnen Joost Klein te ontvolgen. Staat nu op 1.7 miljoen volgers
Als je wat stelt, dan is het niet zo vreemd om dat te onderbouwen.quote:
Daar ligt hij echt wakker van?? De esf toestanden zijn klaar dus de ramptoeristen zijn vertrokken.quote:Op maandag 7 oktober 2024 23:16 schreef Mishu het volgende:
Waarom ben je zo verontwaardigd?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 06:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Daar ligt hij echt wakker van?? De esf toestanden zijn klaar dus de ramptoeristen zijn vertrokken.
Verontwaardigd ik? Nee hoor snap alleen niet waarom je Joost alleen maar naar beneden probeert te halen? Als je hem niet leuk vindt, stop je toch met volgen?quote:
Waarom ga je er vanuit dat ik hem volg?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:43 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Verontwaardigd ik? Nee hoor snap alleen niet waarom je Joost alleen maar naar beneden probeert te halen? Als je hem niet leuk vindt, stop je toch met volgen?
Za is al vanaf het begin als een obsessieve complotgekkie met Joost bezig. Het is best fascinerend, een hekel aan ‘m hebben, maar ‘m ook als een stalker volgen. Sommige users hier hebben gewoon een steekje los en misschien is negeren maar het beste.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:43 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Verontwaardigd ik? Nee hoor snap alleen niet waarom je Joost alleen maar naar beneden probeert te halen? Als je hem niet leuk vindt, stop je toch met volgen?
Ik ga er nu maar mee starten. Ze komt met dingen wat je random niet tegenkomt. Maar ze volgt hem nietquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
Za is al vanaf het begin als een obsessieve complotgekkie met Joost bezig. Het is best fascinerend, een hekel aan ‘m hebben, maar ‘m ook als een stalker volgen. Sommige users hier hebben gewoon een steekje los en misschien is negeren maar het beste.
Ik heb hem een tijdje gevolgd maar ik heb persoonlijk dingen gezien in hem wat ik verontrustend vond. Volgens mij is het een vrij problematisch persoon waar continue drama aan hangt. Om die reden heb ik hem ontvolgd.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 15:18 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik ga er nu maar mee starten. Ze komt met dingen wat je random niet tegenkomt. Maar ze volgt hem niet
Het fenomeen erotomanie en hibristofilie?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 18:01 schreef ijs_beer het volgende:
Laten we bij deze weer een punt achter de episode zetten. Volgend onderwerp.
Tippie voor je:quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:01 schreef Mishu het volgende:
maar bezig zijn met iemand die problematisch gedrag vertoont is vermoeiend zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |