SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:
quote:Op donderdag 12 september 2024 19:41 schreef livelink het volgende:
Boudewijn de Groot - Verdronken vlinder
quote:Op donderdag 12 september 2024 19:47 schreef anotherRandomdude het volgende:
De stream werkt bij mij op het moment niet meer, en krijg de pagina ook net geladen
Heb ik ook regelmatig. Andere browser wil nog wel eens helpen of alles afsluiten en opnieuw opstarten.quote:Op donderdag 12 september 2024 19:47 schreef anotherRandomdude het volgende:
De stream werkt bij mij op het moment niet meer, en krijg de pagina ook niet geladen
Ga ik even mijn systeem herstarten, tot zo.quote:Op donderdag 12 september 2024 19:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb ik ook regelmatig. Andere browser wil nog wel eens helpen of alles afsluiten en opnieuw opstarten.
Tot zoquote:Op donderdag 12 september 2024 19:50 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Ga ik even mijn systeem herstarten, tot zo.
Blijft raar hoe het soms vastloopt.quote:Op donderdag 12 september 2024 19:52 schreef anotherRandomdude het volgende:
Bedankt livelink, dat deed inderdaad de truc
Het is een mooi nummer, ik vrees dat ik het alleen niet helemaal My way heb gedaan.quote:Op donderdag 12 september 2024 19:55 schreef Melting het volgende:
Dit nummer wil ik ook op mijn uitvaart (My way).
Never too late to do soquote:Op donderdag 12 september 2024 19:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is een mooi nummer, ik vrees dat ik het alleen niet helemaal My way heb gedaan.
quote:Op donderdag 12 september 2024 19:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Blijft raar hoe het soms vastloopt.
Ricky nelson hello mary lou
Slaap lekker, leuk dat je er wasquote:Op donderdag 12 september 2024 19:59 schreef anotherRandomdude het volgende:
Bedankt voor het draaien weer Melting .
Maar ik ga nu toch maar slapen.
Fijne avond nog voor de rest
Slaap lekker.quote:Op donderdag 12 september 2024 19:59 schreef anotherRandomdude het volgende:
Welterusten aRdquote:Op donderdag 12 september 2024 19:59 schreef anotherRandomdude het volgende:
quote:Op donderdag 12 september 2024 20:04 schreef livelink het volgende:
Door dit nummer heb ik ongeveer mijn hele jeugd een hekel aan Abba gehad. Het kwam pas weer goed met The Winner Takes it all en toen heb ik ook eerdere nummers leren waarderen. Maar dit nummer nooit.
Zo'n zoetig kabbelnummer waar niks spannends in gebeurt.quote:Op donderdag 12 september 2024 20:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat heb je tegen dit nummer dan?
quote:Op donderdag 12 september 2024 20:14 schreef livelink het volgende:
Louis Armstrong - What a wonderful world
quote:Op donderdag 12 september 2024 20:17 schreef Symphonic het volgende:
Frans en Jenny vluchten kan niet meer
Hij heeft bij mij wel heel erg afgedaan sinds hij de fatwa op Rushdie goedkeurde. Ik heb hem gecancelled voordat dat mode werd.quote:
Die is echt volledig de weg kwijtquote:Op donderdag 12 september 2024 20:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij heeft bij mij wel heel erg afgedaan sinds hij de fatwa op Rushdie goedkeurde. Ik heb hem gecancelled voordat dat mode werd.
Dat heb ik gemist.quote:Op donderdag 12 september 2024 20:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij heeft bij mij wel heel erg afgedaan sinds hij de fatwa op Rushdie goedkeurde. Ik heb hem gecancelled voordat dat mode werd.
quote:Op donderdag 12 september 2024 20:28 schreef Symphonic het volgende:
Freddy quinn jungen komm bald wieder
Maria parochie!quote:Op donderdag 12 september 2024 20:29 schreef Doedezemaar het volgende:
We zaten op funda te kijken, kwam dit huis tegen, ik zou echt de hele tijd aan Spiekerjozef denken https://www.funda.nl/deta(...)nk-kavel-2/42391379/
Mariaparochiequote:Op donderdag 12 september 2024 20:29 schreef Doedezemaar het volgende:
We zaten op funda te kijken, kwam dit huis tegen, ik zou echt de hele tijd aan Spiekerjozef denken https://www.funda.nl/deta(...)nk-kavel-2/42391379/
Mijn jonge jeugd komt hier integraal voorbijquote:Op donderdag 12 september 2024 20:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Je bent op dreef, Symph.
[ afbeelding ]
Daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 12 september 2024 20:34 schreef livelink het volgende:
Dit klinkt als een non-native Nederlandse
Dat zou ik ook wel eens willen weten, Symph...... Waarom?quote:Op donderdag 12 september 2024 20:37 schreef Symphonic het volgende:
Waarom fluister ik je naam nog benny neyman
Ik dacht dat dat aan mij lag.....quote:Op donderdag 12 september 2024 20:38 schreef livelink het volgende:
Ik hoor hem dubbel, maar heb echt maar 1x radio49 aan staan.
Ik voel een liedje van Anita Meyer aankomenquote:Op donderdag 12 september 2024 20:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel eens willen weten, Symph...... Waarom?![]()
[ afbeelding ]
Dat wist ik niet. Dan was dit een onbedoeld eerbetoon.quote:
Ja, kennelijk. Zijn naam op de hoes is ook dubbel.quote:Op donderdag 12 september 2024 20:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat aan mij lag.....Hoor het hier ook. Zit in de plaat, gok ik.
quote:Op donderdag 12 september 2024 20:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, kennelijk. Zijn naam op de hoes is ook dubbel.
quote:Op donderdag 12 september 2024 20:48 schreef Symphonic het volgende:
Dit mapje magwat mij betreft een hele mooi strik om
Volgende week de laatste platen uit dit mapje.quote:Op donderdag 12 september 2024 20:48 schreef Symphonic het volgende:
Dit mapje magwat mij betreft een hele mooi strik om
quote:Op donderdag 12 september 2024 20:52 schreef livelink het volgende:
The Everly Brothers - Let it be me
En dan naar the nineties?quote:Op donderdag 12 september 2024 20:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Volgende week de laatste platen uit dit mapje.
Misschien wel een leuk idee. Ik neem het in gedachten.quote:
Hier om de hoek, op de toppen, ligt inderdaad 40cm sneeuw.quote:Op vrijdag 13 september 2024 12:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Damn, ik hoop dat MadMaster al een veilig heenkomen heeft gezocht, de voorspellingen voor dit weekend zijn ook voor die regio niet mis.
Ai, dat is opeens wel erg koud. Ik vond de 13 graden hier al schrikken.quote:Op vrijdag 13 september 2024 13:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier om de hoek, op de toppen, ligt inderdaad 40cm sneeuw.
Twee dagen geleden zaten we nog in het zonnetje op het terras daar. Nu zijn de liften gesloten.
Het is momenteel 2 graden in het dal en ik heb een dikke, warme trui gekocht...
Dat is wel een hele rigoureuze omslag.quote:Op vrijdag 13 september 2024 13:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier om de hoek, op de toppen, ligt inderdaad 40cm sneeuw.
Twee dagen geleden zaten we nog in het zonnetje op het terras daar. Nu zijn de liften gesloten.
Het is momenteel 2 graden in het dal en ik heb een dikke, warme trui gekocht...
Dé sneeuwgrens op zo'n 1000 meter hoogte:quote:Op vrijdag 13 september 2024 13:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ai, dat is opeens wel erg koud. Ik vond de 13 graden hier al schrikken.
Ik kreeg vanochtend via de Duitse radio mee dat het in Polen, Tsjechië en Oostenrijk echt de zondvloed wordt en dat Zuid-Oost Beieren ook wel een staartje mee gaat krijgen. ‘Gelukkig’ is het zo koud geworden dat veel neerslag sneeuw wordt en dus niet massaal de bergen af spoelt.
quote:Op vrijdag 13 september 2024 22:05 schreef DJ11 het volgende:
Morgenavond (zaterdag), voorafgaand aan Melting, is er weer een DJ11-uitzending. Waarschijnlijk begint deze gewoon om 19:00 uur, misschien eerder; dat laat ik nog wel weten.
Vooraf-track rond 18:37:30 uurquote:Programma voor vandaag:
18:45 uur: DJ11 - Free Extra Quarter
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
Welkom aRdquote:Op zaterdag 14 september 2024 18:42 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedenavond
Luister nog een gedeelte mee
Goedenavond aRdquote:Op zaterdag 14 september 2024 18:42 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedenavond
Luister nog een gedeelte mee
En was meteen daarna even weg. Maar nu weer terug.quote:Op zaterdag 14 september 2024 18:38 schreef DJ11 het volgende:
[..]
GoedenavondJe bent er lekker vroeg bij al.
Ik vind dit verrassend genoeg echt een leuke Jamiroquai. Misschien is het de remix die het voor mij doet.quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:01 schreef DJ11 het volgende:
Jamiroquai - Canned Heat (Dimitri From Paris remix edit)
Hierna: nieuwe muziek met betrokkenheid van één van de langste artiestennamen ooit
Heb deze week bitter weinig meegekregen qua nieuwsberichten, dus verwacht maar niet te veel van mijn kantquote:Op zaterdag 14 september 2024 19:06 schreef DJ11 het volgende:
Huiskamervraag: hierna komen er drie liedjes die duiden op een nieuwsgebeurtenis van deze week.
Aan jullie om dat te raden
Op basis van de eerste zeg ik het debat tussen Trump en Harris, maar dat kan dus nog veranderen.quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:06 schreef DJ11 het volgende:
Huiskamervraag: hierna komen er drie liedjes die duiden op een nieuwsgebeurtenis van deze week.
Aan jullie om dat te raden
Er was behoorlijk wat ophef over. De drie liedjes samen leiden jullie wel naar het goede antwoordquote:Op zaterdag 14 september 2024 19:09 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Heb deze week bitter weinig meegekregen qua nieuwsberichten, dus verwacht maar niet te veel van mijn kant
Als de volgende liedjes ook met Cats en Dogs te maken hebben.....quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:10 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Er was behoorlijk wat ophef over. De drie liedjes samen leiden jullie wel naar het goede antwoord
Zo niet, ga ik wel hints geven.
Ook onder een meme-steen?quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:14 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Ik leef denk ik onder een (nieuws) steen
Eeuwige roem verdiendquote:Op zaterdag 14 september 2024 19:16 schreef livelink het volgende:
In Springfield
They're eating the dogs,
They're eating the cats,
They're eating the pets
Aldus Donald Trump en de rest van zijn partij tijdens het debat met Harris over de ongefundeerde geruchten dat Haïtiaanse immigranten in Springfield (Ohio) de huisdieren eten.
Heb echt verschrikkelijk moeten lachen om deze:quote:
Ga ik later even terugkijkenquote:Op zaterdag 14 september 2024 19:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb echt verschrikkelijk moeten lachen om deze:
https://x.com/FearghasKel(...)?ref_src=twsrc%5Etfw
Het is toch te bidden dat Trump niet gaat winnen….quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb echt verschrikkelijk moeten lachen om deze:
https://x.com/FearghasKel(...)?ref_src=twsrc%5Etfw
Ik heb een klein beetje hoop inmiddels, maar meer dan een klein beetje is het niet.quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het is toch te bidden dat Trump niet gaat winnen….
quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:27 schreef DJ11 het volgende:
Een bepaald momentje dient zich ook al vrij snel aan, trouwens..![]()
Crystal Waters - 100% Pure Love (radio mix)
Anders wordt het denk ik een liedje van R.E.M…..quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb een klein beetje hoop inmiddels, maar meer dan een klein beetje is het niet.
quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:31 schreef DJ11 het volgende:
Het DDMomentje van vandaag:New Order - Crystal (radio edit)
quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kocht vanochtend op de kofferbakmarkt een variant op dit muzieknijntje https://www.paagman.nl/pr(...)oosje-nijntje-flower
Elke keer als ik er langs loop wind ik het mechanisme even op zodat de muziekje klinkt en Nijntje rondjes draait.
Dat maakt het extra leukquote:Op zaterdag 14 september 2024 19:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Symph wil dat ding (of mij) inmiddels wel het raam uit gooien
Mooiquote:Op zaterdag 14 september 2024 19:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kocht vanochtend op de kofferbakmarkt een variant op dit muzieknijntje https://www.paagman.nl/pr(...)oosje-nijntje-flower
Elke keer als ik er langs loop wind ik het mechanisme even op zodat de muziekje klinkt en Nijntje rondjes draait.
Ik ben gek op Nijntje, maar dat melodietje is echt vreselijk…quote:
Grappig, ook weer een fijn baslijntjequote:Op zaterdag 14 september 2024 19:38 schreef DJ11 het volgende:
Van de ene David gaan we gewoon door naar de andere, al gebeurt dat wel onder de noemer New Music. Want deze zanger is terug met een nieuwe single en een album in aantocht:David Gray feat. Talia Rae - Plus & Minus
Ik zou het niet doen. Ik heb zelf in elk geval niks met vaatwassersquote:Op zaterdag 14 september 2024 19:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben gek op Nijntje, maar dat melodietje is echt vreselijk…
Straks maar eens kijken of Nijntje vaatwasserbestendig is
Beastie boys - Kill Nijntje in the backyardquote:Op zaterdag 14 september 2024 19:40 schreef DJ11 het volgende:
We gaan straks de BPM's flink opvoeren, want ik heb een nogal hard beukend verzoekje () ontvangen.
quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:41 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen. Ik heb zelf in elk geval niks met vaatwassers
Olaquote:Op zaterdag 14 september 2024 19:44 schreef Melting het volgende:
Zo.... ik heb weer internet.![]()
Ben overigens pas sinds klein half uurtje thuis. Dus eerst even was aanzetten en eten.
Ondertussen wel ingetuned uiteraard.
Goedenavond Meltingquote:Op zaterdag 14 september 2024 19:44 schreef Melting het volgende:
Ben overigens pas sinds klein half uurtje thuis. Dus eerst even was aanzetten en eten.
Rustig aan, hoor. Hopelijk een leuke dag gehad.quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:44 schreef Melting het volgende:
Goedenavond en welkomquote:Op zaterdag 14 september 2024 19:44 schreef Melting het volgende:
Ja, of EggsTCquote:Op zaterdag 14 september 2024 19:50 schreef livelink het volgende:
Zo, het is alsof Lucky weer eens draait
Deze heb ik tijdens mijn vakantie op de radio gehoord.quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:56 schreef DJ11 het volgende:
En zo ontdekte ik dit liedje uit 2023, dat iets heel erg retro's heeft:Die Selektion - Ascheregen
Echt wel de moeite waard. Beetje gedateerd doordat steeds aan het EK Voetbal wordt gerefereerd, maar verder erg vermakelijkquote:Op zaterdag 14 september 2024 19:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Theo is niet goed bij z’n hoofd, maar ik ben wel benieuwd naar die serie
Dank voor het luisteren, welterustenquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:01 schreef anotherRandomdude het volgende:
Bedankt voor het verzorgen van deze uitzending tot op heden DJ11.
Maar ik ga nu slapen.
Fijne avond nog allemaal en veel plezier bij Metling straks
Nice!quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:00 schreef DJ11 het volgende:
Iets minder bekend dan Children, maar toch ook wel leuk:Robert Miles - One And One
Zekerquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Muziek wekt echt herinneringen op he?
Ik hoop echt dat we niet meedoen.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:10 schreef DJ11 het volgende:
Ondertussen is nog steeds onduidelijk of Nederland volgend jaar nog meedoet aan het Songfestival, na het debacle van dit jaar. Ik knikker er maar even één van mijn favoriete inzendingen tegenaan:Michelle - Out On My Own
Ik ook. Laat ze hun statement maar eens een keer doorzetten.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat we niet meedoen.
Ik ook.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Je hebt mijn stem.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Zijn dit dezelfde Bugles als Video killed.... ?quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:15 schreef DJ11 het volgende:
Ik noemde ze straks al even, als schrijvers van het Dusty-nummer:The Buggles - Lenny
Hierna: een verzoekje van Symphonic
Zeker. Trevor Horn en kornuiten.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Zijn dit dezelfde Bugles als Video killed.... ?
Daarom twijfelde ik ook.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dit is wel andere koek, tof nummer
Het verhaal wil dat Oasis in een interview ooit de vraag kreeg waarom ze Wonderwall hadden gecoverd...quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:18 schreef Symphonic het volgende:
De eerste keer dat ik dit zag dacht ik dat ik naar Arjan Ederveen zat te kijken
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:18 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het verhaal wil dat Oasis in een interview ooit de vraag kreeg waarom ze Wonderwall hadden gecoverd...
Alleen het idee al.
Hoor jij dan ook echt het verschil tussen deze en de normale versie?quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:24 schreef DJ11 het volgende:
Nu we toch in Oostenrijk zijn...Ultravox - Vienna (Steven Wilson stereo mix)
Heel beperkt, zeker met koptelefoon op. Het is heel mooi opnieuw afgemixtquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoor jij dan ook echt het verschil tussen deze en de normale versie?
quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:24 schreef DJ11 het volgende:
Nu we toch in Oostenrijk zijn...Ultravox - Vienna (Steven Wilson stereo mix)
Het begint al prima.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:33 schreef DJ11 het volgende:
Opvallend nummer, dit. Ik weet weinig over de zangeres in kwestie; oordeel zelf:Grace Davies - A Wonderful, Boring, Normal Life
Noem het dan gewoon: Sleurquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:33 schreef DJ11 het volgende:
Opvallend nummer, dit. Ik weet weinig over de zangeres in kwestie; oordeel zelf:Grace Davies - A Wonderful, Boring, Normal Life
Is daar een goed Engels woord voor eigenlijk?quote:
Rutquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Is daar een goed Engels woord voor eigenlijk?
Ik vind het wel prettig klinkenquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:46 schreef Symphonic het volgende:
Mijn voorkeur gaat toch uit naar hun oude werk..
Dit raakt me niet zo.
Dit is wel de typische PSB sound.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:51 schreef DJ11 het volgende:
De voorlaatste van vandaag, tja... wat zou een DJ11-uitzending zijn zonder dit duo? Ook niet zo bekend, deze single. Wél mijn favoriete single van ze, uit 1997, inclusief Russisch koor. Go West deel 2, maar dan beter:Pet Shop Boys - A Red Letter Day (single version)
Toch hebben ze weinig nummers met koren erop gemaakt. Videoclip is ook best grappig. Enorme rijen wachtende mensen.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit is wel de typische PSB sound.
quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit is wel de typische PSB sound.
Dank voor de muziek die ik heb kunnen meeluisteren, DJ11.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:58 schreef DJ11 het volgende:
Playlist DJ11 - Free Extra Quarter
01 M People - One Night in Heaven (Master mix)
02 Joe Goddard & Hayden Thorpe - Unknown Song
03 Isaac Hayes - Theme From 'Shaft'
04 Jamiroquai - Canned Heat (Dimitri From Paris remix edit)
05 Pharrell Williams feat. Princess Anne High School Fabulous Marching Cavaliers - Piece By Piece
06 Spoon - The Underdog
07 Stray Cats - Runaway Boys
08 Dusty Springfield - Baby Blue (Disco version)
09 Baltimora - Tarzan Boy
10 FINNEAS - Cleats
11 Crystal Waters - 100% Pure Love (radio mix)
12 New Order - Crystal (radio edit)
13 David Bowie - Fashion
14 David Gray feat. Talia Rae - Plus & Minus
15 Supertramp - Dreamer
16 Livin' Joy - Dreamer (radio mix)
17 Tromatyk - Monster Engines
18 Propaganda - P.Machinery
19 Die Selektion - Ascheregen
20 Robert Miles - One And One
21 U2 - Pride (In The Name Of Love)
22 Emmelie de Forest - Lovers Lullaby
23 Michelle - Out On My Own
24 The Buggles - Lenny
25 The Mike Flowers Pops - Wonderwall
26 Edelweiss - Bring Me Edelweiss
27 Ultravox - Vienna (Steven Wilson stereo mix)
28 Billy Joel - Vienna
29 Grace Davies - A Wonderful, Boring, Normal Life
30 Gabriella Cilmi - Sweet About Me
31 Living Colour - Solace of You
32 Tears for Fears - The Girl That I Call Home
33 Prefab Sprout - If You Don't Love Me
34 Pet Shop Boys - A Red Letter Day (single version)
35 Ben Platt - So Will I
quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:06 schreef Symphonic het volgende:
Gerard joling ticket to the tropics
Altijd leukquote:Op zaterdag 14 september 2024 21:07 schreef DJ11 het volgende:
Overigens zag ik dat vanavond The Connection weer begint. Ik kom binnenkort weer met een Connection-uitzendingIk laat het tijdig weten.
Om Schagen nou direct The Tropics te noemen gaat ook wat ver.quote:
quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Om Schagen nou direct The Tropics te noemen gaat ook wat ver.
Afgelopen week was het er heel heet.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Om Schagen nou direct The Tropics te noemen gaat ook wat ver.
quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Afgelopen week was het er heel heet.
Twee historische panden afgebrand in het centrum.
Dat heeft echt een enorme krater in het centrum geslagen.
Oh cool daar wil ik ook nog een keer heenquote:Op zaterdag 14 september 2024 21:12 schreef Melting het volgende:
Ben vandaag met een vriend van me naar Domein Bokrijk geweest. Oude huisjes bekijken.
Flink wat afgestapt, op voornamelijk kinderkopjes. Beetje erg gebroken nu.
Daarom vanavond ook maar geen biertjes.
Je moet gewoon een noodvoorraadje alcoholvrije/-arme biertjes aanleggenquote:Op zaterdag 14 september 2024 21:12 schreef Melting het volgende:
Ben vandaag met een vriend van me naar Domein Bokrijk geweest. Oude huisjes bekijken.
Flink wat afgestapt, op voornamelijk kinderkopjes. Beetje erg gebroken nu.
Daarom vanavond ook maar geen biertjes.
Nee, dank je. Die zijn niet lekker.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je moet gewoon een noodvoorraadje alcoholvrije/-arme biertjes aanleggen
Ik ben daar als tiener geweest. Kan me er niet zo heel veel meer van herinneren, behalve dat ik het best wel leuk vond en dat het toen erg warm was. Ik wist niet dat het nog bestond.quote:
Echt een aanrader. Ook oude ambachten, en oude kerkjes, en een oude school.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh cool daar wil ik ook nog een keer heen
Daar zat ik wel aan te denken. Maar ik kijk even hoe het gaat.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben daar als tiener geweest. Kan me er niet zo heel veel meer van herinneren, behalve dat ik het best wel leuk vond en dat het toen erg warm was. Ik wist niet dat het nog bestond.
Misschien vanavond dan ook maar wat eerder stoppen? Ik ben ook best gaar, moet ik zeggen.
Nog iets van het EK wielrennen daar in de buurt meegekregen?quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Echt een aanrader. Ook oude ambachten, en oude kerkjes, en een oude school.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |