Stinkende was dusquote:Op donderdag 12 september 2024 18:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat had mijn moeder vroeger... fucking irritant.. bleef dat ding de hele middag piepen terwijl ik op de bank lag te chillen
Nee, dat was weer de droger... en die ging dan ook ff kort een rondje draaien tegen het kreuken..quote:
Ik raak ietwat geīrriteerd van zulk soort meldingen.quote:Op donderdag 12 september 2024 18:49 schreef D. het volgende:
[..]
Geeft ie hier ook, maar dat hoor je niet door het hele huis
Precies ! Plots ben je niet meer baas in eigen huis ...quote:Op donderdag 12 september 2024 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik raak ietwat geīrriteerd van zulk soort meldingen.
Ik wou deze zaterdag eigenlijk overslaanquote:Op donderdag 12 september 2024 18:55 schreef marcb1974 het volgende:
Wie hier gaat er zaterdag ook kamperen?
Dat doet de mijnese ook, maar ook daar zit een max aan.quote:Op donderdag 12 september 2024 18:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee, dat was weer de droger... en die ging dan ook ff kort een rondje draaien tegen het kreuken..
Nee ik ga zaterdag naar een festivalletje.quote:Op donderdag 12 september 2024 18:55 schreef marcb1974 het volgende:
Het is een subtiel seintje, waar ik vaak op zit te wachtenquote:Op donderdag 12 september 2024 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik raak ietwat geīrriteerd van zulk soort meldingen.
Beetje jammer wel... vraag me dan af hoe dat gegaan is...quote:Op donderdag 12 september 2024 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat doet de mijnese ook, maar ook daar zit een max aan.
Op de A12?quote:Op donderdag 12 september 2024 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee ik ga zaterdag naar een festivalletje.
Owquote:Op donderdag 12 september 2024 18:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik wou deze zaterdag eigenlijk overslaan
Ja, en voor mijn vakantie ookquote:Op donderdag 12 september 2024 19:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb jij al een datum voor je operatie?
Mooi! Wil je het met ons delen?quote:Op donderdag 12 september 2024 19:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, en voor mijn vakantie ook
In oktober vakantiequote:Op donderdag 12 september 2024 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooi! Wil je het met ons delen?
https://www.hln.be/buiten(...)echtgenoot~a9b1bad3/quote:Thomas gebruikte bijvoorbeeld een zaag, een mes en een tuinschaar om haar lichaam in stukken te snijden. De staafmixer gebruikte hij voor het ‘fijnere werk’.
Gatverquote:Op donderdag 12 september 2024 19:15 schreef marcb1974 het volgende:
Er mag ook niets meer ook he![]()
[..]
https://www.hln.be/buiten(...)echtgenoot~a9b1bad3/
Mijn parkiet doet het gewoon ook al mag het niet.quote:Op donderdag 12 september 2024 19:15 schreef marcb1974 het volgende:
Er mag ook niets meer ook he![]()
[..]
https://www.hln.be/buiten(...)echtgenoot~a9b1bad3/
Nopequote:Op donderdag 12 september 2024 18:55 schreef marcb1974 het volgende:
Lekker!quote:
Hoeveel ledematen heb jij nog over?quote:Op donderdag 12 september 2024 19:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet doet het gewoon ook al mag het niet.
Ik vindtdt het toch wel wat voor jou, lekker cramperen op de A12quote:
Ah gaat ER er weer op uit?quote:Op donderdag 12 september 2024 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik vindtdt het toch wel wat voor jou, lekker cramperen op de A12
Die gaan los he, want er is geen politie om ze tegen te houden. Die staken.quote:
Ja, die luie flikkers bij de politie moeten gewoon hun bed uit hoor.quote:Op donderdag 12 september 2024 20:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die gaan los he, want er is geen politie om ze tegen te houden. Die staken.
Maar uh, ER wil wel politiebewaking
Dat is ook lekkerquote:Op donderdag 12 september 2024 20:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker!![]()
Ik was vanmiddag even naar het centrum gelopen, maar te vroeg voor de afspraak met de fysio toen heb ik mezelf getrakteerd op koffie met een stuk worteltaart
Achterlijke NOS propaganda weer... ze zullen wel weg zakken in de modder. Zeespiegelstijging.. zit in de millimeters.quote:Op donderdag 12 september 2024 20:49 schreef pullup het volgende:
En anders gaan ze maar hier helpen
https://nos.nl/artikel/25(...)e-zeespiegelstijging
Ze hebben een andere oplossing.quote:Op donderdag 12 september 2024 20:49 schreef chufi het volgende:
Kan ER niet gaan staken bij Ajax - Utrecht ?
Die kop is beroerd als je doorleest jaquote:Op donderdag 12 september 2024 20:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Achterlijke NOS propaganda weer... ze zullen wel weg zakken in de modder. Zeespiegelstijging.. zit in de millimeters.
Die serie ga ik even checken, de avonden worden weer langerquote:Op donderdag 12 september 2024 20:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is ook lekker![]()
Hoe is t met je arm eigenlijk?
Ben een serie aan het kijken op Netflix: The Perfect Couple
Leuke serie wel
in de Andreas en tegelijk doen we er een echt fikkie bijquote:Op donderdag 12 september 2024 21:13 schreef marcb1974 het volgende:
Gaan wel Californië af laten zinken ja?
Wauw, wat mooi zeg!quote:
Naar wat ik lees was het vanavond live te zien.. zelfs in Vlaanderen.. heb het zelf ook gemist helaas.quote:Op donderdag 12 september 2024 23:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wauw, wat mooi zeg!Lijkt me echt bijzonder om eens live te zien
Wel een mooie ster!quote:Op donderdag 12 september 2024 23:39 schreef drakin het volgende:
Het is niet eerlijk![]()
Hier probeerde ik het te zien op Ameland vorige week
[ afbeelding ]
Niks dus
dat was een bootquote:Op donderdag 12 september 2024 23:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wel een mooie ster!
Er waren meer boten en zelfs een olieboorplatform.quote:Op donderdag 12 september 2024 23:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Het is niet eerlijk!
Dan is er nog plek over voor windmolensquote:Op donderdag 12 september 2024 23:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Er waren meer boten en zelfs een olieboorplatform.
Lijkt meer op de ijsschots.quote:
Ameland heeft 2 molensquote:Op donderdag 12 september 2024 23:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dan is er nog plek over voor windmolens
Mits stroom en waterquote:Op vrijdag 13 september 2024 00:03 schreef D. het volgende:
Keuze gemaakt
Ik kan zaterdag drogen met de app
Neem gewoon een droger man, kan echt veel meer in dan in zo'n appquote:Op vrijdag 13 september 2024 00:03 schreef D. het volgende:
Keuze gemaakt
Ik kan zaterdag drogen met de app
quote:
Morguh herenquote:
Je gooit het droog de droger in ?quote:Op vrijdag 13 september 2024 06:47 schreef D. het volgende:
[..]
Water is niet nodig, het moet juist droog worden
Hey Chanel, alles goed?quote:
Het was vooral fotografish noorderlicht. Camera kan het wel zien maar de ogen niet.quote:Op donderdag 12 september 2024 22:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
ZIe het zelf niet, maar X zegt het... dus het is waar
Nu al sneeuw?quote:Op vrijdag 13 september 2024 15:25 schreef pullup het volgende:
Veel sneeuw en regen bij @:mario390 de komende dagen
https://www.weeronline.nl(...)slag-centraal-europa
[ afbeelding ]
Ja de antiklimaat wappen zitten er al bovenopquote:
Mijn nichtje zit momenteel in Oostenrijk, ze was eerst naar Slovenie en Kroatie geweest, maar die heeft vanmorgen snel de camper ingepakt en is onderweg naar huis.quote:Op vrijdag 13 september 2024 15:25 schreef pullup het volgende:
Veel sneeuw en regen bij @:mario390 de komende dagen
https://www.weeronline.nl(...)slag-centraal-europa
[ afbeelding ]
Toon uit de achtertuin?quote:Op vrijdag 13 september 2024 15:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja de antiklimaat wappen zitten er al bovenop
[ x ]
Ik hoorde net zelfs dat rijden ontraden werd daar 😣quote:Op vrijdag 13 september 2024 15:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn nichtje zit momenteel in Oostenrijk, ze was eerst naar Slovenie en Kroatie geweest, maar die heeft vanmorgen snel de camper ingepakt en is onderweg naar huis.
Uitdagingenquote:Op vrijdag 13 september 2024 15:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik hoorde net zelfs dat rijden ontraden werd daar 😣
Tot op de onderbroek ja?quote:Op vrijdag 13 september 2024 15:56 schreef marcb1974 het volgende:
Was toch al weer even geleden dat ik zo nat geregend ben
Vandaar haar korte bericht op PolarStepsquote:Op vrijdag 13 september 2024 15:57 schreef pullup het volgende:
[..]
De camper ingepakt?quote:Op vrijdag 13 september 2024 15:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn nichtje zit momenteel in Oostenrijk, ze was eerst naar Slovenie en Kroatie geweest, maar die heeft vanmorgen snel de camper ingepakt en is onderweg naar huis.
Lekker in de camper zitten en via het dakraam eruit moeten?quote:Op vrijdag 13 september 2024 16:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou ja, altijd beter dan ingesneeuwd zijn.
Mooie strik om het papier ookquote:Op vrijdag 13 september 2024 16:01 schreef maily het volgende:
[..]
De camper ingepakt?
Sorry, ik moest lachen![]()
Maar groot gelijk dat ze eerder terugkomt.
Dat klinkt wel wat raar, bij nader inzienquote:Op vrijdag 13 september 2024 16:01 schreef maily het volgende:
[..]
De camper ingepakt?
Sorry, ik moest lachen![]()
Maar groot gelijk dat ze eerder terugkomt.
door een dakraam van 30 x 30 cmquote:Op vrijdag 13 september 2024 16:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker in de camper zitten en via het dakraam eruit moeten?
Paar goed geplaatste schopjes en iedereen past daar doorquote:
Die dus nog steeds ingepakt staatquote:Op vrijdag 13 september 2024 16:03 schreef maily het volgende:
[..]
Ik denk nou ineens weer aan de nieuwe auto van @:Deisyy![]()
Mag je dan pas weer autorijden met je arm?quote:Op vrijdag 13 september 2024 16:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die dus nog steeds ingepakt staat![]()
Komende week ga ik hem uitpakken en er eindelijk in rijden
Dan maar met de stroom mee peddelenquote:Op vrijdag 13 september 2024 15:57 schreef pullup het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 september 2024 16:11 schreef maily het volgende:
[..]
Dan maar met de stroom mee peddelen
Na een week of 6 mocht ik kijken of er genoeg kracht in zat, dus dat ga ik komende week bekijken.quote:Op vrijdag 13 september 2024 16:10 schreef maily het volgende:
[..]
Mag je dan pas weer autorijden met je arm?
Go with the flow!quote:Op vrijdag 13 september 2024 16:11 schreef maily het volgende:
[..]
Saai hoor, beetje met de stroom meequote:Op vrijdag 13 september 2024 16:11 schreef maily het volgende:
[..]
Dat is leuk, had ik nog niet gehoord ga zo eten maar denk op tijd terug danquote:Op vrijdag 13 september 2024 16:42 schreef chufi het volgende:
@:pullup Vanavond vanaf 19:30 dag 1 van de Diamond League finale Brussel
Emoe chickiesquote:
Filmpje is leuk om te zien, vooral hoe hij het probleemei aanpaktquote:Op vrijdag 13 september 2024 16:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Emoe chickies
Ze hadden vroeger zo;n huis waar ze eieren te broeden hadden gelegd in Artis. Dat was ook altijd echt leuk om rustig naar te kijken
Zo gaaf!quote:
Ik zie nergens code geelquote:Op vrijdag 13 september 2024 17:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Toer ik lekker naar huis in een heerlijk zonnetje, strak blauwe hemel... zonnebril op... radio aan ..
Zegt de radio: Code Geel in het hele land !!
Ik nog ff denken dat ik een oud programma luister... maar dat kan helemaal niet met een radio
Mafklappers.
Ik keek net ook even bij het weerbericht.,.. niets te zien.quote:Op vrijdag 13 september 2024 17:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik zie nergens code geel
Woensdag had ik wel een code geel melding, maar was niks aan t handje
Nou komende week nog mooi weer, tenminste hier welquote:Op vrijdag 13 september 2024 17:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik keek net ook even bij het weerbericht.,.. niets te zien.
Hoorde het toch echt , text was zoiets als: "De herfst is nu echt begonnen, in het hele land komen onweersbuien met zware regenval, code geel "
Op Yoursafe radio. ( What's in a name)
Tis wel een vage zender idd...quote:Op vrijdag 13 september 2024 17:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou komende week nog mooi weer, tenminste hier wel
Denk dat ze in de war waren haha
Is er ook een site van?quote:Op vrijdag 13 september 2024 17:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tis wel een vage zender idd...
Laatst was er een uur lang Mantra's te horen
Moet wel bekennen dat ik hem vaak aan heb staan ... ze draaien veel mixen.quote:
Zal hem zo even op mijn mobiel zetten en vanavond ff luisteren ( als ik t niet vergeet )quote:Op vrijdag 13 september 2024 17:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Moet wel bekennen dat ik hem vaak aan heb staan ... ze draaien veel mixen.
En 's avonds zitten er een paar amateurs die steeds blunderen met belspelletjes... schat het DJ chicky ongeveer 16 ofzo
Eieren wel maar het blijft schrikkenquote:Op vrijdag 13 september 2024 17:35 schreef Lovely het volgende:
Mooie eieren waar Emoes in zitten zeg
Whahahahaquote:Op vrijdag 13 september 2024 17:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Eieren wel maar het blijft schrikken
Criminele !quote:Op vrijdag 13 september 2024 17:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar waar jij woont lopen ze standaard een dag of 2 a 3 achter tochquote:Op vrijdag 13 september 2024 18:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wha! Nu zeggen ze het weer !! Code geel, onweersbuien en veel regen![]()
Beste marc, niet alleen komen de wijzen uit het Oosten.. ook de zon komt daar op.. Dus buiten dat we alles beter weten.. lopen we ook nog eens voorquote:Op vrijdag 13 september 2024 18:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar waar jij woont lopen ze standaard een dag of 2 a 3 achter toch
Marcb zit ook in het oosten hč.quote:Op vrijdag 13 september 2024 18:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Beste marc, niet alleen komen de wijzen uit het Oosten.. ook de zon komt daar op.. Dus buiten dat we alles beter weten.. lopen we ook nog eens voor
Blijkbaar niet, het weerbericht is zelfs een paar dagen oudquote:Op vrijdag 13 september 2024 18:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Beste marc, niet alleen komen de wijzen uit het Oosten.. ook de zon komt daar op.. Dus buiten dat we alles beter weten.. lopen we ook nog eens voor
Das dan import of de uitzonderingquote:Op vrijdag 13 september 2024 18:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Marcb zit ook in het oosten hč.
ZuidZuid oostenquote:Op vrijdag 13 september 2024 18:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Marcb zit ook in het oosten hč.
Ja mooi groen, net Malachietquote:Op vrijdag 13 september 2024 17:35 schreef Lovely het volgende:
Mooie eieren waar Emoes in zitten zeg
Als ze me laten schrikken los ik het zo opquote:Op vrijdag 13 september 2024 17:50 schreef chufi het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik zei gister nog tegen iemand dat haar mooie ketting met Malachiet geen echte is.quote:
Anders had ze die ketting meteen af gedaan en op de grond gegooidquote:Op vrijdag 13 september 2024 19:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zei gister nog tegen iemand dat haar mooie ketting met Malachiet geen echte is.
Ze was gelukkig niet teleurgesteld
Ik raapte hem van de grond voor haar opquote:Op vrijdag 13 september 2024 19:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Anders had ze die ketting meteen af gedaan en op de grond gegooid
En dan zeg jij: "Mooie ketting, maar je weet dat hij nep is?"quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik raapte hem van de grond voor haar op
Ongeveer zo, Malachiet kan namelijk geen zwart hebben, het is groen en groen.quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En dan zeg jij: "Mooie ketting, maar je weet dat hij nep is?"
?
Nou.. blij dat ze het goed opvattequote:Op vrijdag 13 september 2024 19:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Ongeveer zo, Malachiet kan namelijk geen zwart hebben, het is groen en groen.
quote:Op vrijdag 13 september 2024 18:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Als ze me laten schrikken los ik het zo op
Ja die zijn best wel lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zei, nou weet ik niet of het zilver ook nepzilver is, dat kan ik weer niet zienquote:Op vrijdag 13 september 2024 19:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nou.. blij dat ze het goed opvatte
quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zei, nou weet ik niet of het zilver ook nepzilver is, dat kan ik weer niet zien
quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Mens totaal gedesillusioneerd naar huis
quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:22 schreef drakin het volgende:
Ik heb zo ook binnen 10 tellen een keer een fb ontvriending gehad.
1e bericht helemaal gelukkig met haar andara kristal
Ik, het is gekleurd glas, grootste hoax die er is in spiri wiri land
zij: nee het is echt kijk maar.... En ze laat een website zien waarin oa eenhoornpoeder voorkwam
Nou doei
Wat een dom mens... iedereen weet dat je neushoornpoeder moet hebbenquote:Op vrijdag 13 september 2024 19:22 schreef drakin het volgende:
zij: nee het is echt kijk maar.... En ze laat een website zien waarin oa eenhoornpoeder voorkwam
Nou doei
Spiri wiri land zit vol mensen die dat niet willen zien.quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat een dom mens... iedereen weet dat je neushoornpoeder moet hebben
Er ligt hier een Narwalhoorn in het museumquote:Op vrijdag 13 september 2024 19:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De mooiste eenhoorn is de Narwal, die beesten zijn lang uit beeld gebleven, maar mensen vonden wel hun hoornen en daar ontstonden hele mythes over.
Nice!quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Er ligt hier een Narwalhoorn in het museum
Ik heb er een foto van, maar lastig hoor zo lang is die hoornquote:Op vrijdag 13 september 2024 19:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nice!Die dingen zijn best zeldzaam
Posten!quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb er een foto van, maar lastig hoor zo lang is die hoorn
Mijn neef had een "zaagblad" van een zaagvis. Die was bijna een meter lang.quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb er een foto van, maar lastig hoor zo lang is die hoorn
Kan hem nu niet vindenquote:Op vrijdag 13 september 2024 19:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Posten!
Officieel is het overigens een tand.
De natuur is toch echt amazing
Bestaat dat nog eigenlijk?quote:
Eenhoornpoeder bestaat gewoon hoorquote:Op vrijdag 13 september 2024 19:22 schreef drakin het volgende:
Nou doei
Dat weten alleen de echte ingewijde kristalkinderenquote:Op vrijdag 13 september 2024 20:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Is dat vermalen eenhoorn? Of vermalen eenhoornhoorn?
Niet heel vegan he?quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat weten alleen de echte ingewijde kristalkinderen
Als het voor persoonlijk gewin is en verlichting van jezelf ten koste van anderen dan is dat goedquote:
Beide zijn te koop, alleen is vermalen eenhoornhoorn veel duurderderquote:Op vrijdag 13 september 2024 20:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Is dat vermalen eenhoorn? Of vermalen eenhoornhoorn?
Dan moeten wij eerst fb vriendjes worden zodat ik je meteen weer kan ontvriendenquote:Op vrijdag 13 september 2024 20:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Moet ik nou een kristal kopen deze in mijn anus stoppen en dan met mijn kont richting de maan liggen om alles op te laden?
En het moet volle maan zijn.quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan moeten wij eerst fb vriendjes worden zodat ik je meteen weer kan ontvrienden
Anders werkt het niet
Wel veel stappen hoorquote:Op vrijdag 13 september 2024 20:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan moeten wij eerst fb vriendjes worden zodat ik je meteen weer kan ontvrienden
Anders werkt het niet
wel een tappentellerquote:Op vrijdag 13 september 2024 21:34 schreef D. het volgende:
[..]
Toen hadden we nog geen stappenteller
Als je nog kon tellen deed je het niet goedquote:
En na genoeg duveltjes kon ook jij niet meer tellenquote:
op de fiets naar bedquote:Op vrijdag 13 september 2024 21:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En na genoeg duveltjes kon ook jij niet meer tellen
En ochtends verbaasd als je met je fiets knuffelend wakker wordtquote:
Kwam je terug van dansles ?quote:Op vrijdag 13 september 2024 23:20 schreef engine het volgende:
[..]
En ochtends verbaasd als je met je fiets knuffelend wakker wordt
Ik niet maar krijg wel dans zin van die video.quote:
Ik zet het aan en mijn parkiet begint gelijk te mekkeren.quote:
verstaat die wel Fins?quote:Op vrijdag 13 september 2024 23:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zet het aan en mijn parkiet begint gelijk te mekkeren.
Zou het daar aan liggen?quote:
Deze dan?quote:Op vrijdag 13 september 2024 23:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zet het aan en mijn parkiet begint gelijk te mekkeren.
quote:Op zaterdag 14 september 2024 00:32 schreef chufi het volgende:
ondertussen op IJsland
[ afbeelding ]
helaas ....quote:Op zaterdag 14 september 2024 00:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Net hier ff een poging gedaan ... Nada
Onder de groene hemel, in de blauwe zon… 🎵quote:Op zaterdag 14 september 2024 00:32 schreef chufi het volgende:
ondertussen op IJsland
[ afbeelding ]
quote:
Net nog een paar potjes fortnite gespeeld en nu op youtube nog wat aan het kijkenquote:
Goede reis naar Argentiniëquote:Op zaterdag 14 september 2024 02:23 schreef engine het volgende:
[..]
Net nog een paar potjes fortnite gespeeld en nu op youtube nog wat aan het kijken![]()
En jij?
Screaming Eaglesquote:Op zaterdag 14 september 2024 11:47 schreef marcb1974 het volgende:
Veel militairen hier vandaag
En volgens mij loopt de USA 101e luchtlandsdivisie hier (een stukje) rond
Yvonne doet meer met de eerste wo.quote:Op zaterdag 14 september 2024 15:12 schreef tong80 het volgende:
@:marcb1974 Jij kunt vast goed met Yvonne opschieten.
Klopt, maar zit er geen overlap in ?quote:Op zaterdag 14 september 2024 15:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Yvonne doet meer met de eerste wo.
Niet veel, ik weet veel over ww2 maar nauwelijks iets van ww1.quote:Op zaterdag 14 september 2024 15:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt, maar zit er geen overlap in ?
Hoe gaat het met jou? Al helemaal opgeknapt ondertussen?quote:
Gaat weer redelijk, het is nog niet helemaal over maar wel een heel heel stuk minderquote:Op zaterdag 14 september 2024 15:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou? Al helemaal opgeknapt ondertussen?
Hopelijk trekken je bekken en knie/voet dan ook snel weer bij.quote:Op zaterdag 14 september 2024 15:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat weer redelijk, het is nog niet helemaal over maar wel een heel heel stuk minder
Bekken blijft echt vervelend doen en ook de knie en voet zijn nog niet helemaal genezen
Maar ik ben weer in mijn gewone doen, doe ook de dingen weer.
En met jou? Nog boezemfibreleren gehad of is dat nu echt helemaal over?
Wat zal jij blij zijn dat je geen last meer hebt.quote:Op zaterdag 14 september 2024 16:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hopelijk trekken je bekken en knie/voet dan ook snel weer bij.
Dat je je dingen kan doen is natuurlijk al helemaal fijn
Hier wel goed. Geen last meer gehad.
Alleen een kleine ingreep aan mijn duim binnenkort. Daarna mag ik hem een week niet bewegen. Maar dat komt allemaal wel weer goed.
Ja, helemaal lekker hoorquote:Op zaterdag 14 september 2024 16:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat zal jij blij zijn dat je geen last meer hebt.
Mijn zus krijgt het ook binnen kort.
Wat heb je met je duim dan?
Ik zal het haar doorgevenquote:Op zaterdag 14 september 2024 16:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, helemaal lekker hoor
Hopelijk werkt het voor haar ook. Vertel maar dat hij bij mij goed is gegaan. En dat ik van de hele ingreep ook niets gemerkt heb.
Er groeit iets dat zo nu en dan bloed. Moet weg dus.
Fijn dat het bij jou zo goed geholpen heeftquote:Op zaterdag 14 september 2024 16:16 schreef marcb1974 het volgende:
Ik weet dat het niet altijd werkt, maar het kan dus echt helpen
Nieuwe tak maar ik vind er niet heel veel aan vooralsnogquote:
Ach het is wat anders .. nu was het wederom een rustige zee ... mag wel wat ruigerquote:Op zaterdag 14 september 2024 17:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Nieuwe tak maar ik vind er niet heel veel aan vooralsnog
Ja dat was er gisteren blijkbaar en toen ging het niet doorquote:Op zaterdag 14 september 2024 18:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach het is wat anders .. nu was het wederom een rustige zee ... mag wel wat ruiger
Wel een poging ondernomen zo te zien ..quote:Op zaterdag 14 september 2024 18:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat was er gisteren blijkbaar en toen ging het niet door![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 september 2024 18:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel een poging ondernomen zo te zien ..
Ja dat onderdeel vorige week heb ik gemist helaasquote:Op zaterdag 14 september 2024 18:21 schreef chufi het volgende:
Die races met 20 teams of zo over een paar km zijn wel leuk en lekker onoverzichtelijk en met drone beelden leuk om te volgen
Als je dan terug bent kan je meteen weer nieuwe Chinees halenquote:Op zaterdag 14 september 2024 18:22 schreef D. het volgende:
Mocht iemand het zich afvragen; van huis naar de chinees is zo’n 8000 stappen
terugkijken kan op YTquote:Op zaterdag 14 september 2024 18:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat onderdeel vorige week heb ik gemist helaas
Ik ga wel Femke volgen vanavondquote:
Zit een mooie geldprijs aan vast als ze wintquote:
Ow, da’s ook niet handigquote:Op zaterdag 14 september 2024 18:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Als je dan terug bent kan je meteen weer nieuwe Chinees halen
Oke, en wat most je van die Chinees?quote:Op zaterdag 14 september 2024 18:22 schreef D. het volgende:
Mocht iemand het zich afvragen; van huis naar de chinees is zo’n 8000 stappen
Ja Mondo heeft al genoegquote:Op zaterdag 14 september 2024 18:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Zit een mooie geldprijs aan vast als ze wint
Daar op de trap?quote:
Zo diep als de zee..quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:12 schreef sly-nl het volgende:
[..]
En wat dieper dan dit mag ook wel
Mooi strandje.. lekker rustig ookquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:22 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Pretty fekking deep, Loflie![]()
[ afbeelding ]
Jep. En geen gedoe met kwallen, paviljoens en omroepers van non-newsquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mooi strandje.. lekker rustig ook
Gewoon je eigen muziek en koelbox meenemenquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:29 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Jep. En geen gedoe met kwallen, paviljoens en omroepers van non-news
En chickie!!quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gewoon je eigen muziek en koelbox meenemen
Yesquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gewoon je eigen muziek en koelbox meenemen
quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:38 schreef sly-nl het volgende:
[ [url=https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/sfGT4fg7zehh7rFFQFqW3w--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTY0MA--/https://s.yimg.com/os/en-(...)49cd41579]afbeelding[/url] ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |