Ja, helemaal lekker hoorquote:Op zaterdag 14 september 2024 16:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat zal jij blij zijn dat je geen last meer hebt.
Mijn zus krijgt het ook binnen kort.
Wat heb je met je duim dan?
Ik zal het haar doorgevenquote:Op zaterdag 14 september 2024 16:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, helemaal lekker hoor
Hopelijk werkt het voor haar ook. Vertel maar dat hij bij mij goed is gegaan. En dat ik van de hele ingreep ook niets gemerkt heb.
Er groeit iets dat zo nu en dan bloed. Moet weg dus.
Fijn dat het bij jou zo goed geholpen heeftquote:Op zaterdag 14 september 2024 16:16 schreef marcb1974 het volgende:
Ik weet dat het niet altijd werkt, maar het kan dus echt helpen
Nieuwe tak maar ik vind er niet heel veel aan vooralsnogquote:
Ach het is wat anders .. nu was het wederom een rustige zee ... mag wel wat ruigerquote:Op zaterdag 14 september 2024 17:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Nieuwe tak maar ik vind er niet heel veel aan vooralsnog
Ja dat was er gisteren blijkbaar en toen ging het niet doorquote:Op zaterdag 14 september 2024 18:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach het is wat anders .. nu was het wederom een rustige zee ... mag wel wat ruiger
Wel een poging ondernomen zo te zien ..quote:Op zaterdag 14 september 2024 18:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat was er gisteren blijkbaar en toen ging het niet door![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 september 2024 18:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel een poging ondernomen zo te zien ..
Ja dat onderdeel vorige week heb ik gemist helaasquote:Op zaterdag 14 september 2024 18:21 schreef chufi het volgende:
Die races met 20 teams of zo over een paar km zijn wel leuk en lekker onoverzichtelijk en met drone beelden leuk om te volgen
Als je dan terug bent kan je meteen weer nieuwe Chinees halenquote:Op zaterdag 14 september 2024 18:22 schreef D. het volgende:
Mocht iemand het zich afvragen; van huis naar de chinees is zo’n 8000 stappen
terugkijken kan op YTquote:Op zaterdag 14 september 2024 18:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat onderdeel vorige week heb ik gemist helaas
Ik ga wel Femke volgen vanavondquote:
Zit een mooie geldprijs aan vast als ze wintquote:
Ow, da’s ook niet handigquote:Op zaterdag 14 september 2024 18:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Als je dan terug bent kan je meteen weer nieuwe Chinees halen
Oke, en wat most je van die Chinees?quote:Op zaterdag 14 september 2024 18:22 schreef D. het volgende:
Mocht iemand het zich afvragen; van huis naar de chinees is zo’n 8000 stappen
Ja Mondo heeft al genoegquote:Op zaterdag 14 september 2024 18:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Zit een mooie geldprijs aan vast als ze wint
Daar op de trap?quote:
Zo diep als de zee..quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:12 schreef sly-nl het volgende:
[..]
En wat dieper dan dit mag ook wel
Mooi strandje.. lekker rustig ookquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:22 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Pretty fekking deep, Loflie![]()
[ afbeelding ]
Jep. En geen gedoe met kwallen, paviljoens en omroepers van non-newsquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mooi strandje.. lekker rustig ook
Gewoon je eigen muziek en koelbox meenemenquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:29 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Jep. En geen gedoe met kwallen, paviljoens en omroepers van non-news
En chickie!!quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gewoon je eigen muziek en koelbox meenemen
Yesquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gewoon je eigen muziek en koelbox meenemen
quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:38 schreef sly-nl het volgende:
[ [url=https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/sfGT4fg7zehh7rFFQFqW3w--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTY0MA--/https://s.yimg.com/os/en-(...)49cd41579]afbeelding[/url] ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |