En dan zeg jij: "Mooie ketting, maar je weet dat hij nep is?"quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik raapte hem van de grond voor haar op
Ongeveer zo, Malachiet kan namelijk geen zwart hebben, het is groen en groen.quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En dan zeg jij: "Mooie ketting, maar je weet dat hij nep is?"
?
Nou.. blij dat ze het goed opvattequote:Op vrijdag 13 september 2024 19:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Ongeveer zo, Malachiet kan namelijk geen zwart hebben, het is groen en groen.
quote:Op vrijdag 13 september 2024 18:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Als ze me laten schrikken los ik het zo op
Ja die zijn best wel lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zei, nou weet ik niet of het zilver ook nepzilver is, dat kan ik weer niet zienquote:Op vrijdag 13 september 2024 19:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nou.. blij dat ze het goed opvatte
quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zei, nou weet ik niet of het zilver ook nepzilver is, dat kan ik weer niet zien
quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Mens totaal gedesillusioneerd naar huis
quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:22 schreef drakin het volgende:
Ik heb zo ook binnen 10 tellen een keer een fb ontvriending gehad.
1e bericht helemaal gelukkig met haar andara kristal
Ik, het is gekleurd glas, grootste hoax die er is in spiri wiri land
zij: nee het is echt kijk maar.... En ze laat een website zien waarin oa eenhoornpoeder voorkwam
Nou doei
Wat een dom mens... iedereen weet dat je neushoornpoeder moet hebbenquote:Op vrijdag 13 september 2024 19:22 schreef drakin het volgende:
zij: nee het is echt kijk maar.... En ze laat een website zien waarin oa eenhoornpoeder voorkwam
Nou doei
Spiri wiri land zit vol mensen die dat niet willen zien.quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat een dom mens... iedereen weet dat je neushoornpoeder moet hebben
Er ligt hier een Narwalhoorn in het museumquote:Op vrijdag 13 september 2024 19:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De mooiste eenhoorn is de Narwal, die beesten zijn lang uit beeld gebleven, maar mensen vonden wel hun hoornen en daar ontstonden hele mythes over.
Nice!quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Er ligt hier een Narwalhoorn in het museum
Ik heb er een foto van, maar lastig hoor zo lang is die hoornquote:Op vrijdag 13 september 2024 19:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nice!Die dingen zijn best zeldzaam
Posten!quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb er een foto van, maar lastig hoor zo lang is die hoorn
Mijn neef had een "zaagblad" van een zaagvis. Die was bijna een meter lang.quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb er een foto van, maar lastig hoor zo lang is die hoorn
Kan hem nu niet vindenquote:Op vrijdag 13 september 2024 19:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Posten!
Officieel is het overigens een tand.
De natuur is toch echt amazing
Bestaat dat nog eigenlijk?quote:
Eenhoornpoeder bestaat gewoon hoorquote:Op vrijdag 13 september 2024 19:22 schreef drakin het volgende:
Nou doei
Dat weten alleen de echte ingewijde kristalkinderenquote:Op vrijdag 13 september 2024 20:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Is dat vermalen eenhoorn? Of vermalen eenhoornhoorn?
Niet heel vegan he?quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat weten alleen de echte ingewijde kristalkinderen
Als het voor persoonlijk gewin is en verlichting van jezelf ten koste van anderen dan is dat goedquote:
Beide zijn te koop, alleen is vermalen eenhoornhoorn veel duurderderquote:Op vrijdag 13 september 2024 20:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Is dat vermalen eenhoorn? Of vermalen eenhoornhoorn?
Dan moeten wij eerst fb vriendjes worden zodat ik je meteen weer kan ontvriendenquote:Op vrijdag 13 september 2024 20:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Moet ik nou een kristal kopen deze in mijn anus stoppen en dan met mijn kont richting de maan liggen om alles op te laden?
En het moet volle maan zijn.quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan moeten wij eerst fb vriendjes worden zodat ik je meteen weer kan ontvrienden
Anders werkt het niet
Wel veel stappen hoorquote:Op vrijdag 13 september 2024 20:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan moeten wij eerst fb vriendjes worden zodat ik je meteen weer kan ontvrienden
Anders werkt het niet
wel een tappentellerquote:Op vrijdag 13 september 2024 21:34 schreef D. het volgende:
[..]
Toen hadden we nog geen stappenteller
Als je nog kon tellen deed je het niet goedquote:
En na genoeg duveltjes kon ook jij niet meer tellenquote:
op de fiets naar bedquote:Op vrijdag 13 september 2024 21:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En na genoeg duveltjes kon ook jij niet meer tellen
En ochtends verbaasd als je met je fiets knuffelend wakker wordtquote:
Kwam je terug van dansles ?quote:Op vrijdag 13 september 2024 23:20 schreef engine het volgende:
[..]
En ochtends verbaasd als je met je fiets knuffelend wakker wordt
Ik niet maar krijg wel dans zin van die video.quote:
Ik zet het aan en mijn parkiet begint gelijk te mekkeren.quote:
verstaat die wel Fins?quote:Op vrijdag 13 september 2024 23:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zet het aan en mijn parkiet begint gelijk te mekkeren.
Zou het daar aan liggen?quote:
Deze dan?quote:Op vrijdag 13 september 2024 23:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zet het aan en mijn parkiet begint gelijk te mekkeren.
quote:Op zaterdag 14 september 2024 00:32 schreef chufi het volgende:
ondertussen op IJsland
[ afbeelding ]
helaas ....quote:Op zaterdag 14 september 2024 00:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Net hier ff een poging gedaan ... Nada
Onder de groene hemel, in de blauwe zon… 🎵quote:Op zaterdag 14 september 2024 00:32 schreef chufi het volgende:
ondertussen op IJsland
[ afbeelding ]
quote:
Net nog een paar potjes fortnite gespeeld en nu op youtube nog wat aan het kijkenquote:
Goede reis naar Argentiniëquote:Op zaterdag 14 september 2024 02:23 schreef engine het volgende:
[..]
Net nog een paar potjes fortnite gespeeld en nu op youtube nog wat aan het kijken![]()
En jij?
Screaming Eaglesquote:Op zaterdag 14 september 2024 11:47 schreef marcb1974 het volgende:
Veel militairen hier vandaag
En volgens mij loopt de USA 101e luchtlandsdivisie hier (een stukje) rond
Yvonne doet meer met de eerste wo.quote:Op zaterdag 14 september 2024 15:12 schreef tong80 het volgende:
@:marcb1974 Jij kunt vast goed met Yvonne opschieten.
Klopt, maar zit er geen overlap in ?quote:Op zaterdag 14 september 2024 15:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Yvonne doet meer met de eerste wo.
Niet veel, ik weet veel over ww2 maar nauwelijks iets van ww1.quote:Op zaterdag 14 september 2024 15:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt, maar zit er geen overlap in ?
Hoe gaat het met jou? Al helemaal opgeknapt ondertussen?quote:
Gaat weer redelijk, het is nog niet helemaal over maar wel een heel heel stuk minderquote:Op zaterdag 14 september 2024 15:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou? Al helemaal opgeknapt ondertussen?
Hopelijk trekken je bekken en knie/voet dan ook snel weer bij.quote:Op zaterdag 14 september 2024 15:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat weer redelijk, het is nog niet helemaal over maar wel een heel heel stuk minder
Bekken blijft echt vervelend doen en ook de knie en voet zijn nog niet helemaal genezen
Maar ik ben weer in mijn gewone doen, doe ook de dingen weer.
En met jou? Nog boezemfibreleren gehad of is dat nu echt helemaal over?
Wat zal jij blij zijn dat je geen last meer hebt.quote:Op zaterdag 14 september 2024 16:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hopelijk trekken je bekken en knie/voet dan ook snel weer bij.
Dat je je dingen kan doen is natuurlijk al helemaal fijn
Hier wel goed. Geen last meer gehad.
Alleen een kleine ingreep aan mijn duim binnenkort. Daarna mag ik hem een week niet bewegen. Maar dat komt allemaal wel weer goed.
Ja, helemaal lekker hoorquote:Op zaterdag 14 september 2024 16:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat zal jij blij zijn dat je geen last meer hebt.
Mijn zus krijgt het ook binnen kort.
Wat heb je met je duim dan?
Ik zal het haar doorgevenquote:Op zaterdag 14 september 2024 16:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, helemaal lekker hoor
Hopelijk werkt het voor haar ook. Vertel maar dat hij bij mij goed is gegaan. En dat ik van de hele ingreep ook niets gemerkt heb.
Er groeit iets dat zo nu en dan bloed. Moet weg dus.
Fijn dat het bij jou zo goed geholpen heeftquote:Op zaterdag 14 september 2024 16:16 schreef marcb1974 het volgende:
Ik weet dat het niet altijd werkt, maar het kan dus echt helpen
Nieuwe tak maar ik vind er niet heel veel aan vooralsnogquote:
Ach het is wat anders .. nu was het wederom een rustige zee ... mag wel wat ruigerquote:Op zaterdag 14 september 2024 17:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Nieuwe tak maar ik vind er niet heel veel aan vooralsnog
Ja dat was er gisteren blijkbaar en toen ging het niet doorquote:Op zaterdag 14 september 2024 18:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach het is wat anders .. nu was het wederom een rustige zee ... mag wel wat ruiger
Wel een poging ondernomen zo te zien ..quote:Op zaterdag 14 september 2024 18:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat was er gisteren blijkbaar en toen ging het niet door![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 september 2024 18:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel een poging ondernomen zo te zien ..
Ja dat onderdeel vorige week heb ik gemist helaasquote:Op zaterdag 14 september 2024 18:21 schreef chufi het volgende:
Die races met 20 teams of zo over een paar km zijn wel leuk en lekker onoverzichtelijk en met drone beelden leuk om te volgen
Als je dan terug bent kan je meteen weer nieuwe Chinees halenquote:Op zaterdag 14 september 2024 18:22 schreef D. het volgende:
Mocht iemand het zich afvragen; van huis naar de chinees is zo’n 8000 stappen
terugkijken kan op YTquote:Op zaterdag 14 september 2024 18:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat onderdeel vorige week heb ik gemist helaas
Ik ga wel Femke volgen vanavondquote:
Zit een mooie geldprijs aan vast als ze wintquote:
Ow, da’s ook niet handigquote:Op zaterdag 14 september 2024 18:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Als je dan terug bent kan je meteen weer nieuwe Chinees halen
Oke, en wat most je van die Chinees?quote:Op zaterdag 14 september 2024 18:22 schreef D. het volgende:
Mocht iemand het zich afvragen; van huis naar de chinees is zo’n 8000 stappen
Ja Mondo heeft al genoegquote:Op zaterdag 14 september 2024 18:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Zit een mooie geldprijs aan vast als ze wint
Daar op de trap?quote:
Zo diep als de zee..quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:12 schreef sly-nl het volgende:
[..]
En wat dieper dan dit mag ook wel
Mooi strandje.. lekker rustig ookquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:22 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Pretty fekking deep, Loflie![]()
[ afbeelding ]
Jep. En geen gedoe met kwallen, paviljoens en omroepers van non-newsquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mooi strandje.. lekker rustig ook
Gewoon je eigen muziek en koelbox meenemenquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:29 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Jep. En geen gedoe met kwallen, paviljoens en omroepers van non-news
En chickie!!quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gewoon je eigen muziek en koelbox meenemen
Yesquote:Op zaterdag 14 september 2024 20:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gewoon je eigen muziek en koelbox meenemen
quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:38 schreef sly-nl het volgende:
[ [url=https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/sfGT4fg7zehh7rFFQFqW3w--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTY0MA--/https://s.yimg.com/os/en-(...)49cd41579]afbeelding[/url] ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |