Stinkende was dusquote:Op donderdag 12 september 2024 18:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat had mijn moeder vroeger... fucking irritant.. bleef dat ding de hele middag piepen terwijl ik op de bank lag te chillen
Nee, dat was weer de droger... en die ging dan ook ff kort een rondje draaien tegen het kreuken..quote:
Ik raak ietwat geīrriteerd van zulk soort meldingen.quote:Op donderdag 12 september 2024 18:49 schreef D. het volgende:
[..]
Geeft ie hier ook, maar dat hoor je niet door het hele huis
Precies ! Plots ben je niet meer baas in eigen huis ...quote:Op donderdag 12 september 2024 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik raak ietwat geīrriteerd van zulk soort meldingen.
Ik wou deze zaterdag eigenlijk overslaanquote:Op donderdag 12 september 2024 18:55 schreef marcb1974 het volgende:
Wie hier gaat er zaterdag ook kamperen?
Dat doet de mijnese ook, maar ook daar zit een max aan.quote:Op donderdag 12 september 2024 18:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee, dat was weer de droger... en die ging dan ook ff kort een rondje draaien tegen het kreuken..
Nee ik ga zaterdag naar een festivalletje.quote:Op donderdag 12 september 2024 18:55 schreef marcb1974 het volgende:
Het is een subtiel seintje, waar ik vaak op zit te wachtenquote:Op donderdag 12 september 2024 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik raak ietwat geīrriteerd van zulk soort meldingen.
Beetje jammer wel... vraag me dan af hoe dat gegaan is...quote:Op donderdag 12 september 2024 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat doet de mijnese ook, maar ook daar zit een max aan.
Op de A12?quote:Op donderdag 12 september 2024 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee ik ga zaterdag naar een festivalletje.
Owquote:Op donderdag 12 september 2024 18:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik wou deze zaterdag eigenlijk overslaan
Ja, en voor mijn vakantie ookquote:Op donderdag 12 september 2024 19:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb jij al een datum voor je operatie?
Mooi! Wil je het met ons delen?quote:Op donderdag 12 september 2024 19:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, en voor mijn vakantie ook
In oktober vakantiequote:Op donderdag 12 september 2024 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooi! Wil je het met ons delen?
https://www.hln.be/buiten(...)echtgenoot~a9b1bad3/quote:Thomas gebruikte bijvoorbeeld een zaag, een mes en een tuinschaar om haar lichaam in stukken te snijden. De staafmixer gebruikte hij voor het ‘fijnere werk’.
Gatverquote:Op donderdag 12 september 2024 19:15 schreef marcb1974 het volgende:
Er mag ook niets meer ook he![]()
[..]
https://www.hln.be/buiten(...)echtgenoot~a9b1bad3/
Mijn parkiet doet het gewoon ook al mag het niet.quote:Op donderdag 12 september 2024 19:15 schreef marcb1974 het volgende:
Er mag ook niets meer ook he![]()
[..]
https://www.hln.be/buiten(...)echtgenoot~a9b1bad3/
Nopequote:Op donderdag 12 september 2024 18:55 schreef marcb1974 het volgende:
Lekker!quote:
Hoeveel ledematen heb jij nog over?quote:Op donderdag 12 september 2024 19:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet doet het gewoon ook al mag het niet.
Ik vindtdt het toch wel wat voor jou, lekker cramperen op de A12quote:
Ah gaat ER er weer op uit?quote:Op donderdag 12 september 2024 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik vindtdt het toch wel wat voor jou, lekker cramperen op de A12
Die gaan los he, want er is geen politie om ze tegen te houden. Die staken.quote:
Ja, die luie flikkers bij de politie moeten gewoon hun bed uit hoor.quote:Op donderdag 12 september 2024 20:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die gaan los he, want er is geen politie om ze tegen te houden. Die staken.
Maar uh, ER wil wel politiebewaking
Dat is ook lekkerquote:Op donderdag 12 september 2024 20:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker!![]()
Ik was vanmiddag even naar het centrum gelopen, maar te vroeg voor de afspraak met de fysio toen heb ik mezelf getrakteerd op koffie met een stuk worteltaart
Achterlijke NOS propaganda weer... ze zullen wel weg zakken in de modder. Zeespiegelstijging.. zit in de millimeters.quote:Op donderdag 12 september 2024 20:49 schreef pullup het volgende:
En anders gaan ze maar hier helpen
https://nos.nl/artikel/25(...)e-zeespiegelstijging
Ze hebben een andere oplossing.quote:Op donderdag 12 september 2024 20:49 schreef chufi het volgende:
Kan ER niet gaan staken bij Ajax - Utrecht ?
Die kop is beroerd als je doorleest jaquote:Op donderdag 12 september 2024 20:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Achterlijke NOS propaganda weer... ze zullen wel weg zakken in de modder. Zeespiegelstijging.. zit in de millimeters.
Die serie ga ik even checken, de avonden worden weer langerquote:Op donderdag 12 september 2024 20:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is ook lekker![]()
Hoe is t met je arm eigenlijk?
Ben een serie aan het kijken op Netflix: The Perfect Couple
Leuke serie wel
in de Andreas en tegelijk doen we er een echt fikkie bijquote:Op donderdag 12 september 2024 21:13 schreef marcb1974 het volgende:
Gaan wel Californië af laten zinken ja?
Wauw, wat mooi zeg!quote:
Naar wat ik lees was het vanavond live te zien.. zelfs in Vlaanderen.. heb het zelf ook gemist helaas.quote:Op donderdag 12 september 2024 23:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wauw, wat mooi zeg!Lijkt me echt bijzonder om eens live te zien
Wel een mooie ster!quote:Op donderdag 12 september 2024 23:39 schreef drakin het volgende:
Het is niet eerlijk![]()
Hier probeerde ik het te zien op Ameland vorige week
[ afbeelding ]
Niks dus
dat was een bootquote:Op donderdag 12 september 2024 23:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wel een mooie ster!
Er waren meer boten en zelfs een olieboorplatform.quote:Op donderdag 12 september 2024 23:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Het is niet eerlijk!
Dan is er nog plek over voor windmolensquote:Op donderdag 12 september 2024 23:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Er waren meer boten en zelfs een olieboorplatform.
Lijkt meer op de ijsschots.quote:
Ameland heeft 2 molensquote:Op donderdag 12 september 2024 23:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dan is er nog plek over voor windmolens
Mits stroom en waterquote:Op vrijdag 13 september 2024 00:03 schreef D. het volgende:
Keuze gemaakt
Ik kan zaterdag drogen met de app
Neem gewoon een droger man, kan echt veel meer in dan in zo'n appquote:Op vrijdag 13 september 2024 00:03 schreef D. het volgende:
Keuze gemaakt
Ik kan zaterdag drogen met de app
quote:
Morguh herenquote:
Je gooit het droog de droger in ?quote:Op vrijdag 13 september 2024 06:47 schreef D. het volgende:
[..]
Water is niet nodig, het moet juist droog worden
Hey Chanel, alles goed?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |