SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2024 15:59:38 ]![]()
Aardappel! You're back!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Hij heeft een levenquote:Op donderdag 12 september 2024 16:04 schreef hemarookworst het volgende:
ik vroeg me al af waar onze knolgewas wasAutocorrect
(zelfst. naamw.)
AS is back
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Altijd weer die dotbolk
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, het spel gaat keihard door.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Het is buiten prima inderdaadquote:Op donderdag 12 september 2024 16:24 schreef Lovely het volgende:
Lekker een wandeling gemaakt,nog bedt warm die zon
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Gelukkig welquote:Op donderdag 12 september 2024 16:27 schreef hemarookworst het volgende:
zon schijnt, regen viel best mee vandaag
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Heerlijkquote:Op donderdag 12 september 2024 16:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is buiten prima inderdaad
Dacht weggespoeld te worden maar dat is gisteren gebeurdUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
MoeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Nee, nog een werkdag!quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Grote schoonmaak gehad vandaag kwart voor elf begonnen net pas klaar.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
baaldagquote:Op donderdag 12 september 2024 16:57 schreef hemarookworst het volgende:
Heb totaal geen energy om te werken
snipperdag
ziektedag
spaaruren dag (ATV)![]()
ben beetje verkouden en werk op halve kracht deze weekquote:Op donderdag 12 september 2024 17:00 schreef Rob het volgende:
[..]
baaldag
snipperdag
ziektedag
spaaruren dag (ATV)
Uw ADH vitamine Worst
* DJMO prikt powerbank in @hemarookworstIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Hey baas, jij hier?quote:Op donderdag 12 september 2024 17:01 schreef Rob het volgende:
[..]
Zou wel lagge zijn als je leidinggevende dan zegt..
Is goed ik zie je wel in DTS![]()
![]()
heb wel deze nodigquote:Op donderdag 12 september 2024 17:02 schreef DJMO het volgende:
* DJMO prikt powerbank in @:hemarookworst
Uw ADH vitamine Worst
Kan je weer een uurtje vooruitquote:Op donderdag 12 september 2024 17:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb wel deze nodig
[ afbeelding ]![]()
Muziekje erbij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Moest hier aan denken, door dat je de naam achterstevoren had getyptquote:![]()
quote:Op donderdag 12 september 2024 17:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Moest hier aan denken, door dat je de naam achterstevoren had getypt![]()
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Doe jij ook aan knitsuj ja?quote:Op donderdag 12 september 2024 17:26 schreef Lovely het volgende:
Lijkt wel op een vechtsport naam haha![]()
![]()
Dat moet je niet onderschattenquote:Op donderdag 12 september 2024 17:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
combi van knitting en jujitsu?![]()
quote:Op donderdag 12 september 2024 17:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Uhu dus pas maar op
[ afbeelding ]![]()
![]()
Auwquote:Op donderdag 12 september 2024 17:46 schreef Lovely het volgende:
Tong een beetje verbrand aan de soep net
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 12 september 2024 17:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Auw
Is dat nou een tongzoen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op donderdag 12 september 2024 17:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Auw
Ja stomme soepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
quote:Op donderdag 12 september 2024 17:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja stomme soepHoe durft ieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik liep er op te wachtenquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
Nee, ik was onderweg van de lidl naar huis. Dus ik liep.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
zou dat werken in Vlaanderen door te zeggen: Ik vind u een snelle trees, zullen we gaan muilen?quote:Uw ADH vitamine Worst
Ja, of "Ik moet poepen".quote:Op donderdag 12 september 2024 18:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zou dat werken in Vlaanderen door te zeggen: Ik vind u een snelle trees, zullen we gaan muilen?![]()
Probeer het eensquote:Op donderdag 12 september 2024 18:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zou dat werken in Vlaanderen door te zeggen: Ik vind u een snelle trees, zullen we gaan muilen?![]()
![]()
Kwam haar dochter laatst nog tegenquote:Op donderdag 12 september 2024 18:11 schreef ToT het volgende:
En nu nog een LaPaay smiley qua liefde?Uw ADH vitamine Worst
quote:Op donderdag 12 september 2024 18:11 schreef ToT het volgende:
En nu nog een LaPaay smiley qua liefde?
Is dat zoiets?
Jaaquote:Op donderdag 12 september 2024 18:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
om zn nieuwe matras te testen?
Zo! Was even lekker een spelletje aan het doen.
Ik ga pas na het weekend weer aan het werk. (hopelijk lukt dat)![]()
quote:Op donderdag 12 september 2024 18:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dat zoiets?![]()
![]()
Oh nice, lekker ontspannenquote:Op donderdag 12 september 2024 18:22 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ga pas na het weekend weer aan het werk. (hopelijk lukt dat)
Tuurlijk lukt jou dat!![]()
![]()
Ja was de verkeerde, ik wilde eigenlijk deze postenquote:![]()
Hopelijk.quote:Op donderdag 12 september 2024 18:23 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh nice, lekker ontspannen
Tuurlijk lukt jou dat!
Ben ook al naar Duitsland gefietst voor boodschappen. Het gaat al wel een stukje beter.![]()
En wat staat er vanavond op het menu?quote:Op donderdag 12 september 2024 18:22 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ga pas na het weekend weer aan het werk. (hopelijk lukt dat)Cause there is always a wrong to your right 🎶
Shoarma?quote:Op donderdag 12 september 2024 18:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En wat staat er vanavond op het menu?![]()
![]()
Jaja.... 2 smileys die ik ook altijd door elkaar haalquote:Op donderdag 12 september 2024 18:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja was de verkeerde, ik wilde eigenlijk deze posten [ afbeelding ]![]()
![]()
Zorgen dat je andere dingen te doen hebtquote:Op donderdag 12 september 2024 18:22 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ga pas na het weekend weer aan het werk. (hopelijk lukt dat)![]()
Heb voor een schandalige 6 euro een vers bereidde magnetron maaltijd gekocht en voor 3 euro 2 broodjes met ei en ham gekocht.quote:Op donderdag 12 september 2024 18:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En wat staat er vanavond op het menu?
Kipwings met aardappeltjes en groente.![]()
Goed bezig! En fijn om te horen dat het alweer iets beter gaatquote:Op donderdag 12 september 2024 18:24 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hopelijk.
Ben ook al naar Duitsland gefietst voor boodschappen. Het gaat al wel een stukje beter.![]()
![]()
Ja ga van het weekend naar Haarlem.quote:Op donderdag 12 september 2024 18:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zorgen dat je andere dingen te doen hebt![]()
![]()
![]()
Ik heb shaslick met broodje en tomaat en boontjes.quote:
Geen zin om boodschappen te doen, net wel naar de winkel geweest, maar ben eromheen gelopen en weer naar huis gegaan
Gezellig whoop whoopquote:Op donderdag 12 september 2024 18:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ga van het weekend naar Haarlem.
Shaslickquote:Op donderdag 12 september 2024 18:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb shaslick met broodje en tomaat en boontjes.
Geen zin om boodschappen te doen, net wel naar de winkel geweest, maar ben eromheen gelopen en weer naar huis gegaan
En dan raar opkijken als mensen je gek noemenquote:Op donderdag 12 september 2024 18:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb shaslick met broodje en tomaat en boontjes.
Geen zin om boodschappen te doen, net wel naar de winkel geweest, maar ben eromheen gelopen en weer naar huis gegaan![]()
![]()
Met die bok, ja!quote:Op donderdag 12 september 2024 18:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die bewegende versie is nog beterMaar dit was een reactie op die smiley met de schaap!
![]()
![]()
Toch kipwings!quote:Op donderdag 12 september 2024 18:25 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb voor een schandalige 6 euro een vers bereidde magnetron maaltijd gekocht en voor 3 euro 2 broodjes met ei en ham gekocht.
Kipwings met aardappeltjes en groente.
Lekker rustig aan doen dus.
Welk spelletje heb je gespeeld?Cause there is always a wrong to your right 🎶
Yup vind ik zo lekker he.quote:Op donderdag 12 september 2024 18:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Toch kipwings!
Lekker rustig aan doen dus.
Welk spelletje heb je gespeeld?
Heb Diablo 4 gespeeld alleen staat er nu zon op mijn raam en kan ik niets meer zien.
Dus dan maar even hier hangen.
Heb jij al gegeten?![]()
Raaaarrrrrquote:Op donderdag 12 september 2024 18:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
En dan raar opkijken als mensen je gek noemen
Je eten wel?quote:Op donderdag 12 september 2024 18:28 schreef KoningWouter het volgende:
Oh zie nu dat je nog moet eten.
Ben niet helemaal scherp.![]()
![]()
Heb je een airfryer?quote:Op donderdag 12 september 2024 18:28 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup vind ik zo lekker he.
Heb Diablo 4 gespeeld alleen staat er nu zon op mijn raam en kan ik niets meer zien.
Dus dan maar even hier hangen.
Heb jij al gegeten?
Ik vind de kipdingen daar ook altijd wel lekker uitkomen.
Diablo 4 zegt me niets, maar ik speel niet meer zo veel. Hang te veel hier
Hahaha nee denk dat dit redelijk flauw is allemaal maar wel gezond. Daar gaat het me nu even om.quote:![]()
En ik ga nu maar eens koken, al heb ik nog weinig honger. Eerst maar eens buiten wat tomaten plukken
Nope geen airfryer, wel een oven. Misschien dat ik de kip daar wel even in opwarm. Ben een beetje bang dat het allemaal wat taai uit de magnetron komtquote:Op donderdag 12 september 2024 18:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb je een airfryer?
Ik vind de kipdingen daar ook altijd wel lekker uitkomen.
Diablo 4 zegt me niets, maar ik speel niet meer zo veel. Hang te veel hier![]()
![]()
Kook ze en eet smakelijkquote:Op donderdag 12 september 2024 18:32 schreef MizzezAmy het volgende:
En ik ga nu maar eens koken, al heb ik nog weinig honger. Eerst maar eens buiten wat tomaten plukken![]()
![]()
Kooksequote:Op donderdag 12 september 2024 18:32 schreef MizzezAmy het volgende:
En ik ga nu maar eens koken, al heb ik nog weinig honger. Eerst maar eens buiten wat tomaten plukken![]()
![]()
charlie heeft en volle windel van zijn vriendiin
gespelt van denise richards naar de balkon van
steven tyler gegooid![]()
Zo lekker bij mijn dochter gegeten. Das makkelijk als je aan kan schuivenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 12 september 2024 18:35 schreef mario390 het volgende:
steven tyler gegooid
Wtf!? Ziet Denise Richards er zo uit tegenwoordig??![]()
![]()
![]()
![]()
ojequote:Op donderdag 12 september 2024 18:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wtf!? Ziet Denise Richards er zo uit tegenwoordig??![]()
![]()
![]()
Oh dat is ook weleens lekker om daar aan te schuivenquote:Op donderdag 12 september 2024 18:36 schreef Dotteke het volgende:
Zo lekker bij mijn dochter gegeten. Das makkelijk als je aan kan schuiven![]()
![]()
Welke real life soap is dit, en uit welk land?quote:Op donderdag 12 september 2024 18:35 schreef mario390 het volgende:
steven tyler gegooid![]()
charlie sheen in two and halfman ,USA 2003 - 2015quote:Op donderdag 12 september 2024 18:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Welke real life soap is dit, en uit welk land?![]()
Ow!quote:Op donderdag 12 september 2024 18:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
charlie sheen in two and halfman ,USA 2003 - 2015![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 september 2024 18:32 schreef MizzezAmy het volgende:
Ook net gedaan!Ze verkleuren gelukkig toch nog
Had er even een hard hoofd in...
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
eens kijken welk bedrag er straks uit statiegeldautomaat komtUw ADH vitamine Worst
Ik kan niet eens meer 2 glazen wijn hebbenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ja, maar mn plantjes zijn wel redelijk dood. Had die stomme witte vlieg en die is nu overgesprongen op mn fuchsiastekjes die ik als souvenir van mn vakantie mee had genomenquote:Op donderdag 12 september 2024 18:44 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
Ook net gedaan!Ze verkleuren gelukkig toch nog
Had er even een hard hoofd in...
quote:Op donderdag 12 september 2024 19:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan niet eens meer 2 glazen wijn hebben![]()
![]()
Je bent al aangeschoten?quote:Op donderdag 12 september 2024 19:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan niet eens meer 2 glazen wijn hebben
Pas maar op dat ik niemand ga lastig vallenTrotste mama van Ambar
Ik ben al bang aan het worden.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Eindelijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Dank dan hebben aeque en ik het rijk voor ons alleen voor wat viezigheidquote:
Trotste mama van Ambar
quote:Op donderdag 12 september 2024 19:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Eindelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
quote:Op donderdag 12 september 2024 19:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe maar lekker vies met elkaar in een DMquote:Op donderdag 12 september 2024 19:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dank dan hebben aeque en ik het rijk voor ons alleen voor wat viezigheid
Nee, ik heb de popcorn al klaar staan!quote:Op donderdag 12 september 2024 19:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Doe maar lekker vies met elkaar in een DM
Tomatensoep, pasta of broodje kroket. Moeilijk, moeilijk.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ja ze vraagt wel vaker hoor. Maar meestal heb ik eten dan al op.quote:Op donderdag 12 september 2024 18:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh dat is ook weleens lekker om daar aan te schuivenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jaquote:Op donderdag 12 september 2024 19:26 schreef aeque het volgende:
Tomatensoep, pasta of broodje kroket. Moeilijk, moeilijk.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Dan kies ik dat maar.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
You go for it girlquote:Op donderdag 12 september 2024 19:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, ik heb de popcorn al klaar staan!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Keurig!quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶
A gentleman doesn't kiss and tell.quote:Op donderdag 12 september 2024 19:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, ik heb de popcorn al klaar staan!
Maar goed voor jou dat ik geen gentleman ben.
quote:Op donderdag 12 september 2024 19:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, ik heb de popcorn al klaar staan!
Nee nee, ik niet, Ieni met Aequequote:
Alle driequote:Op donderdag 12 september 2024 19:26 schreef aeque het volgende:
Tomatensoep, pasta of broodje kroket. Moeilijk, moeilijk.
Ik ben al viesdik, dus ach waarom niet.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Broodje tomatensoepquote:Op donderdag 12 september 2024 19:26 schreef aeque het volgende:
Tomatensoep, pasta of broodje kroket. Moeilijk, moeilijk.Trotste mama van Ambar
Soepje dan maar.. morgen broodje kroketquote:Op donderdag 12 september 2024 19:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ben al viesdik, dus ach waarom niet.
Je moet wel een beetje in shape blijvenquote:Op donderdag 12 september 2024 19:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ben al viesdik, dus ach waarom niet.
quote:Op donderdag 12 september 2024 19:27 schreef aeque het volgende:
[..]
A gentleman doesn't kiss and tell.
Maar goed voor jou dat ik geen gentleman ben.
Precies mijn fetishquote:
quote:quote:Op donderdag 12 september 2024 19:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Soepje dan maar.. morgen broodje kroketOf pasta met kroket.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Hoe kom je aan deze beelden van mij?quote:Trotste mama van Ambar
Ik had al zo'n donkerbruin vermoedenquote:
quote:quote:Op donderdag 12 september 2024 19:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoe kom je aan deze beelden van mij?Trotste mama van Ambar
Die dm's met vragen of je ze wilde opvangen in een potje en naar mij wilde opsturen waren nog niet genoeg om je dat idee te geven?quote:Op donderdag 12 september 2024 19:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik had al zo'n donkerbruin vermoeden
quote:Op donderdag 12 september 2024 19:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoe kom je aan deze beelden van mij?Van Lov dus.quote:Op donderdag 12 september 2024 19:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Had je laptop gehackt en toen in een mapje gekke muis geopend en die gifje gejat
Ik dacht dat je potjes nodig had voor al je dekseltjesquote:Op donderdag 12 september 2024 19:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Die dm's met vragen of je ze wilde opvangen in een potje en naar mij wilde opsturen waren nog niet genoeg om je dat idee te geven?
Oke ik zal de andere die ze doorstuurde ook maar posten dan.
Fortnite oma!
Meerder gecomprimeerde bestanden over verschillende floppydisksquote:Trotste mama van Ambar
Oh dus we gaan niet meer viezerikken?quote:
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
quote:Op donderdag 12 september 2024 19:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh dus we gaan niet meer viezerikken?
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Waren we ooit begonnen dan?quote:Op donderdag 12 september 2024 19:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh dus we gaan niet meer viezerikken?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: